30. Jaanuar 2015 kestvussõit.

Re: 30. Jaanuar 2015 kestvussõit.

PostitusPostitas NFSTimukas » 31 Jaan 2015, 1:46

Minu auto siis oli esimene ettejuhtuv siiski, Honda NSX-ga ei olnud siis. Valik osutus Nissan GT-R Concept peale, oli kõige paremate näitajatega 500pp masin mul, jäänud see mul nii lahjaks mingi sõidu pärast vast. Kvali ja esimene tund näitasid, et selles masinas potentsiaali rajal ja võidu võimalus ka olemas täitsa. Mu auto plnud siiski teiste GT-Ridega sugugi võrdne, mõlemad paistsid silma parema pidurdusvõimega, kurvi võtuga, hundikutsu ohtralt parema kiirendusega. Õnneks minu masin tundus olema kõige rehvi sõbralikum. 20 ringi oli siis plaan sõita ilma boksita ja sellega ka teha üks boks vähem kui lähimad konkurendid. Taktika paigas, kõik nagu sujus kuni hakkasid vead sisse tulema 1:30 enne lõppu, pidurdamisel hundikutsuga võisteldes siis. Sai tehtud mõned plaanivälised boksid ja siis keeras asi veel rohkem metsa poole. Auto mul enne juba maandus väga kohmakalt aga 1:20 enne lõppu auto maandus miskipärast veelgi kehvemini. Tuli teha isegi 3 peatust boksis järjest kuna auto oli punane. Viimane tund siis mööduski sõidus avariiga lõppevate maandumiste kartuses, eesmärk oli esikoha asemel siis jääda vähemalt kolmandale kohale. Kolmas koht jäi ja olin ka rahul, sest täna olin sõidus ainult plaaniga 3 tundi mõnusat sõitu teha. Hiljem garaasis selgus, et see kurjajuur oli sodiks kere. Auto ise pika elu mu garaasis elanud ja nüüd tuhat kilomeetrit ka kenasti, ei osanud sellist probleemi ette näha.
NFSTimukas
Virtuoos
Virtuoos
 
Postitusi: 2057
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38



Auto nr: 0


Re: 30. Jaanuar 2015 kestvussõit.

PostitusPostitas konka » 31 Jaan 2015, 2:01

Telefonikõne rikkus sõidu :-x
Olin mõnusa edumaaga neljas, aga siis keegi arvas et nüüd on hea helistada mulle ja hakkasin vastu võtma ja järsku terve auto punane. Pidin terve ringi punase autoga sõitma. Täiesti õudne. Vehkisin rooliga nagu segane, et autot tee peal hoida.Tervelt 2.5h nühkisin üksinduses neljandal kohal, aga nagu alati just lõpupoole mul neid vimkasid alati juhtub. Mitsu sõitis päris hästi. Veits alajuhitav oli. Õnneks see sõit punktide peale ei olnud nii, et midagi ma ei kaotanud ega võitnud. Paar närvirakku kaotasin :-D
Pilt
Kasutaja avatar
konka
Insener
Insener
 
Postitusi: 471
Liitunud: 03 Juul 2014, 17:42



Litsents: s
Auto nr: 37

 Akvaarium

Re: 30. Jaanuar 2015 kestvussõit.

PostitusPostitas Nikson » 31 Jaan 2015, 2:18

Otsustasin ka, et tulen sõitma ja sai ka auto täiesti suvaliselt valitud. Alguses valisin Peugeot 205 Turbo, aga sellel oli see jama, et liiga kerge jäi. Leidsin siis Golfi. Tuunisin ära ja tegin kergemaks. Seadistada ei oska ja ei viitsi ka, nii saigi põhimõtteliselt stock seadetega tuldud. Lõppkiirust võtsin vähemaks ainult. Huvitav on see, et kui kõik lubatud piiridesse ajasin, nagu Hundul lubatud, siis sai sellel autol kõik täpselt nii, nagu lubatud. PP 500, BHP 346 ja kaal 1485 kg. :) Nagu oleks Hundu selle auto järgi need parameetrid paika pannud. Apsakaid tuli sisse ja seetõttu mitmeid plaaniväliseid peatusi tehtud. Üks situatsioon oli omalegi mõistatud. Pult nagu iseenesest vajutas Home nuppi. Juhtus see stardisirge lõpus ja auto täiega punane. lonkisin siis terve ringi boksini. Täna võistlevatest autodes see Golf kõige aeglasem tegelikult polnud, kuigi tulemus ehk vastupidist väidab. Mihkel ja Rulx alustasid ka, aga loobusid lõpuni sõitmast.
Aga õnne Hundule võidu puhul. Said omale sünnipäeva kingi. Õnne ka sünnipäevaks.

Hea moment oli sõidu lõppfaasis, kui kolmekesi kõrvuti, Hundikutsu, mina ja Soul hüppesse läksime. Kõik jäime terveks ka veel.
Pilt
Nikson
Eeskuju
Eeskuju
 
Postitusi: 3054
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:08
Asukoht: Valga/Vantaa



Litsents: S
Auto nr: 13

 Nikson

Re: 30. Jaanuar 2015 kestvussõit.

PostitusPostitas NFSTimukas » 31 Jaan 2015, 2:23

Nikson kirjutas:Hea moment oli sõidu lõppfaasis, kui kolmekesi kõrvuti, Hundikutsu, mina ja Soul hüppesse läksime. Kõik jäime terveks ka veel.

Läks siis hästi teil, mul ainuke koos lend oli Rulxiga ja see juhtus väikese kontaktiga millega mõlem autod vist punaseks läksid. Mul auto maandus vasakule rattale ja siis lendasin Rulxi audile külge ja nii see siis juhtus.
NFSTimukas
Virtuoos
Virtuoos
 
Postitusi: 2057
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38



Auto nr: 0


Re: 30. Jaanuar 2015 kestvussõit.

PostitusPostitas Noel » 31 Jaan 2015, 11:11

Tegelikult oli plaan sõita kuskil tund ja 20min, kuid siis jäi 1,5h sõita, siis 1h ja siis mõtsin ok tulen lõpuni ära. Ma olin oma masinaga trenni teinud täpselt 2 ringi + enne qualit need 4 ringi. Sõiduajal sain aru masinast ja läksin julgemaks, ja kohe hakkas ka iga jumala ring Hunduga vahe vähenema, enne seda olin juba auto punaseks saand ja palju vigu sisse lasknud. Võin öelda, et oleks 100% Hunduga võidupeale koos sõitnud, kui poleks liiga uljaspäiseks läinud. Mul polnud mittemingisugust boksi ega kytte taktikat, iga kord kytet suva järgi ja mõned plaanivälised boksid.

Siiani närib yks asi, Hundikutsu, ma olin viimasel tunnil sinust sellgelt kiirem koguaeg! 10minutil olin sul taga, sa näed, et ma olen sust kiirem ja sa oled ringiga ees niikuinii, kaotada pole midagi, minul seevastu on võita kyll, teha ringi tagasi ja võtta aega tagasi, miks ei võinud sa mööda lasta??? Vaid vägisi ees olla ja sundida mind vigadele, kus sain end taas punaseks 2x.

NFS tuli mulle yksvahe järgi, sain kohe aru, et ma oma kulund rehvidega ei saa vastu ja võtsin kõrvale, ei hoidnud kinni, kaotades koha. Aga milleks, selleks, et mitte riskida sellega, et mõlemad saavad masina punaseks ja see oleks hullem kaotus olnud, keegi saab pointile pihta yldse? :D

Aaga tubli Hundu 3h kestva stabiilse sõidu eest :good: Oleksin sul sabas olnd kindlasti raisk :-D Kuigi Hundu masin kiirendas 2x paremini, lihtsalt sammus eest ära, minul seevastu oli kurvides palju parem sõita tundus. See formaat oli lahe ja mulle meeldis, ma lootsin isegi ka Lambode laviini.
Kuna inimene on laisk ja eestlane, siis võiks olla jah miski 5-10 autot millevahel valida. Samuti pakuks välja kasutada Nitrot, igayks vaatab ise millal ja kuidas ta seda 3h jooksul kasutab.

Läks väga pikaks nüüd, auto oli väga hea aga rada oli veits siuke, kus polnud puhke hetki :)
Kasutaja avatar
Noel
kukesupi mees
 
Postitusi: 2052
Liitunud: 02 Apr 2012, 17:03
Asukoht: Ardu/Tallinn



Litsents: S
Auto nr: 19

 Cenno_Lebedev

Re: 30. Jaanuar 2015 kestvussõit.

PostitusPostitas SpcVnd » 31 Jaan 2015, 11:49

õllesirgega radu võiks jah valida...
#5
Kasutaja avatar
SpcVnd
tähenärija suure algustähega
 
Postitusi: 1631
Liitunud: 19 Veebr 2013, 20:56
Asukoht: Rannamõisa



Litsents: A
Auto nr: 5

 SpcVnd

Re: 30. Jaanuar 2015 kestvussõit.

PostitusPostitas Hundikutsu » 31 Jaan 2015, 11:58

Nikson kirjutas: Huvitav on see, et kui kõik lubatud piiridesse ajasin, nagu Hundul lubatud, siis sai sellel autol kõik täpselt nii, nagu lubatud. PP 500, BHP 346 ja kaal 1485 kg. :) Nagu oleks Hundu selle auto järgi need parameetrid paika pannud
Ilmselt oli tegu pimeda juhusega, kuna piirangute allikaks oli Nissan SKYLINE GT-R V·spec II (R32) '94, millega sai seasonali sõidetud ja tekkiski mõte teha endu, kuna masin seisis üllatavalt hästi SS rehviga teel.

Nikson kirjutas:Hea moment oli sõidu lõppfaasis, kui kolmekesi kõrvuti, Hundikutsu, mina ja Soul hüppesse läksime. Kõik jäime terveks ka veel.
Enne hüppesse minekut pikalt mõtlesin, kas ronida teile kõrvale või oodata paremat möödumiskohta. Nähes, et liigun tunduvalt kiiremini siis võtsin riski, mille edukale õnnestumisele oli kindlasti abiks ka konkurentide kõhnema kehaehitusega masinad, a la ruumi oli küllaga :D

Noel kirjutas:Siiani närib yks asi, Hundikutsu, ma olin viimasel tunnil sinust sellgelt kiirem koguaeg! 10minutil olin sul taga, sa näed, et ma olen sust kiirem ja sa oled ringiga ees niikuinii, kaotada pole midagi, minul seevastu on võita kyll, teha ringi tagasi ja võtta aega tagasi, miks ei võinud sa mööda lasta??? Vaid vägisi ees olla ja sundida mind vigadele, kus sain end taas punaseks 2x.
Vastan küsimusele nii, et teatud sektoritel olid sa must kiirem (kurvilistel, aga samas minu masin oli kasti hea seade tõttu sirgetel jälle kiirem, seega ei saanud sugugi aru, et sa must niipalju kiirem oleksid olnud, et oleksid eest ära sõitnud. Oleks ma seda mõistnud oleksin heaga mööda lasknud, kuna ei tahnud niigi riske võtta ja kellegiga end punaseks sõita. Tegelikult oli hea, et sa must mööda ei saanud, siis oleksin pidanud neid pikki numbrijadasi foorumisse tippima, nüüd pääsesin lihtsalt + Laps süsteemiga :-D
Kasutaja avatar
Hundikutsu
Mr.Wet Man
 
Postitusi: 1429
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:55
Asukoht: Türi



Litsents: S
Auto nr: 82

 Hundikutsu

Re: 30. Jaanuar 2015 kestvussõit.

PostitusPostitas Est_RuLx » 31 Jaan 2015, 19:39

Sõit oleks olnud huvitavam, kui autod oleks võrdsemad olnud. Ma tean, siin saab süüdistada ainult ennast, et aeglase auto võtsin. Täna katsetasin siis seda kurikuulsat GT-R'i. Ainuke asi, mida ma külge ei kruvinud, oli "Flat floors"
Tegin lobbys toa samade seadetega nagu eile ja kihutasin practice käigus 4ndal ringil 1.33:8xx (audi rs6 parim oli 1.36.xxx - kolmandik paaki oli bena ja värske rehv)
Hea, et ma GT-R'i ei võtnud, muidu oleks võitnud :-D
Mäletan, et eile sõideti 1.33.xxx aeg välja esimese tunni lõpus, kui bena paagi olid kuivad ja värsked rehvid all.
Ei viitsi hakata katsetama, aga pakun, et mina oleks tühja paagi ja värskete rehvidega GT-R'ga sõitnud 1:31.xxx
Aga võibolla keegi sõitiski 1.31.xxx, ma ju lõpuni ei sõitnud.
Äkki järgmine kord võrdsemad masinad (mingid kindlas klassis racing masinad :?: ) ja võibolla järgmine kord on ka vaba õhtu mul.

järgmise korrani :good:
Kasutaja avatar
Est_RuLx
Insener
Insener
 
Postitusi: 477
Liitunud: 26 Jaan 2012, 23:10
Asukoht: Tallinn



Litsents: S
Auto nr: 25

 Est_Rulx87

Re: 30. Jaanuar 2015 kestvussõit.

PostitusPostitas konka » 31 Jaan 2015, 21:19

SpcVnd kirjutas:õllesirgega radu võiks jah valida...


Olen ka selle poolt :) Special Stage Route X on väga hea rada õlle laskmiseks :-D

Ainukesed kohad kus lonksu sain võtta oli karuselli peal ja stardisirgel ka kiire rüübe ning boksi ajal. Ühe boksi ajal jõudsin napilt peldikust tagasi. Sain rooli taha maha istuda ja siis kohe olingi raja peal.
Krt peale sõitu unustasin vist vihahoos pleikari käima ja öösel kella nelja ajal hakkas rool lambist force feedback testi tegema. Mõtlesin et mis kuradi sahin see keset vaikset ööd on.

Mina oma mitsuga alla 33 ei oleks saanud.
Pilt
Kasutaja avatar
konka
Insener
Insener
 
Postitusi: 471
Liitunud: 03 Juul 2014, 17:42



Litsents: s
Auto nr: 37

 Akvaarium

Re: 30. Jaanuar 2015 kestvussõit.

PostitusPostitas Noel » 01 Veebr 2015, 11:12

Est_RuLx kirjutas:Mäletan, et eile sõideti 1.33.xxx aeg välja esimese tunni lõpus, kui bena paagi olid kuivad ja värsked rehvid all.
Ei viitsi hakata katsetama, aga pakun, et mina oleks tühja paagi ja värskete rehvidega GT-R'ga sõitnud 1:31.xxx

Ise sõitsin proovis, kui tegin 2 ringi, siis teisel ringil, silmini paagiga 1.34.1xx.
Ja noh GT-Ril oleneb väääga palju millise mudeli võtad ja milline on su seade ja millised on su auto näitajad. Minuoma oli alguses 500PP 319HP ja 1662kg. Käigukast oli stock aga keeratud 220ne peale. Muid asju näppisin ka natuke aga mitte palju. Oleks on poleks, aga kuima oleks saanud suurepärase GT-Ri siis ma oleks sõitnud 1.30.xxx.
:)
Kasutaja avatar
Noel
kukesupi mees
 
Postitusi: 2052
Liitunud: 02 Apr 2012, 17:03
Asukoht: Ardu/Tallinn



Litsents: S
Auto nr: 19

 Cenno_Lebedev

Re: 30. Jaanuar 2015 kestvussõit.

PostitusPostitas Est_RuLx » 01 Veebr 2015, 11:25

Noel kirjutas:
Est_RuLx kirjutas:Mäletan, et eile sõideti 1.33.xxx aeg välja esimese tunni lõpus, kui bena paagi olid kuivad ja värsked rehvid all.
Ei viitsi hakata katsetama, aga pakun, et mina oleks tühja paagi ja värskete rehvidega GT-R'ga sõitnud 1:31.xxx

Ise sõitsin proovis, kui tegin 2 ringi, siis teisel ringil, silmini paagiga 1.34.1xx.
Ja noh GT-Ril oleneb väääga palju millise mudeli võtad ja milline on su seade ja millised on su auto näitajad. Minuoma oli alguses 500PP 319HP ja 1662kg. Käigukast oli stock aga keeratud 220ne peale. Muid asju näppisin ka natuke aga mitte palju. Oleks on poleks, aga kuima oleks saanud suurepärase GT-Ri siis ma oleks sõitnud 1.30.xxx.
:)


Võtsin prooviks GT-R 2007 aasta versiooni. 500PP, umbes 330HP (täpselt ei mäleta) ja 1485kg. Ja auto seadetest näppisin ainult käigukasti pikkust. Kui ma oleks "Flat Floorsi" alla krutinud, oleks jäänud alles 280HP (500PP, 1485kg)
Kasutaja avatar
Est_RuLx
Insener
Insener
 
Postitusi: 477
Liitunud: 26 Jaan 2012, 23:10
Asukoht: Tallinn



Litsents: S
Auto nr: 25

 Est_Rulx87

Re: 30. Jaanuar 2015 kestvussõit.

PostitusPostitas Nikson » 01 Veebr 2015, 12:50

Tore, et siin oletatakse, aga fakt on see, et Hundu pani kõik kotti ja tegi omale sünnipäeva kingi. :)
Pilt
Nikson
Eeskuju
Eeskuju
 
Postitusi: 3054
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:08
Asukoht: Valga/Vantaa



Litsents: S
Auto nr: 13

 Nikson

Re: 30. Jaanuar 2015 kestvussõit.

PostitusPostitas powwa25 » 01 Veebr 2015, 12:57

Kui ma OLEKS osalenud, OLEKSIN võitnud.
Pilt
Kasutaja avatar
powwa25
Administraator
 
Postitusi: 1617
Liitunud: 25 Jaan 2012, 22:12
Asukoht: Kohila



Litsents: S
Auto nr: 17

 powwa25

Re: 30. Jaanuar 2015 kestvussõit.

PostitusPostitas Hundikutsu » 01 Veebr 2015, 14:08

konka kirjutas:
SpcVnd kirjutas:õllesirgega radu võiks jah valida...


Special Stage Route X on väga hea rada õlle laskmiseks :-D

Idee on hea, sest seal rajal ei hakka mängima mitte sõiduoskus vaid tihendi alkohoolitaluvuse võime. Ilmselt omaksime Niksoniga ebapropotsionaalset suurt võiduvõimalust, mis omakorda seaks konkurendid ebavõrdsesse olukorda, aga eks paistab, mis mõtteid tulevik toob :)


Rääkides GT-R' st, siis ei testinud teisi mudeleid, aga usun, et asi pole vast niiväga mudelis, kui selles, kas masin on seades. Teades, et pole kõige kiirem kriit rajal, siis olen masina seadistamist lihvinud tasemele, kus usun, et suudan s!!!!t saia teha. Seda mida oskused ei luba, selle püüan heas seades masinaga tasa teha :) Masin oli ka see kord ilmselt seades, sest vaevalt ma muidu ''Kollase kuradiga'' võidu oleksin suutnud sõita :)
Kasutaja avatar
Hundikutsu
Mr.Wet Man
 
Postitusi: 1429
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:55
Asukoht: Türi



Litsents: S
Auto nr: 82

 Hundikutsu

Re: 30. Jaanuar 2015 kestvussõit.

PostitusPostitas NFSTimukas » 01 Veebr 2015, 22:56

Hundikutsu kirjutas:
konka kirjutas:
SpcVnd kirjutas:õllesirgega radu võiks jah valida...


Special Stage Route X on väga hea rada õlle laskmiseks :-D

Idee on hea, sest seal rajal ei hakka mängima mitte sõiduoskus vaid tihendi alkohoolitaluvuse võime. Ilmselt omaksime Niksoniga ebapropotsionaalset suurt võiduvõimalust, mis omakorda seaks konkurendid ebavõrdsesse olukorda, aga eks paistab, mis mõtteid tulevik toob :)

Stage X eriti põne kui boost ja slipstream maksimaalseks panna. :good:
Pidevalt sõitnud nii enda tehtud lobbys ja väga pingeline terve sõit.
NFSTimukas
Virtuoos
Virtuoos
 
Postitusi: 2057
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38



Auto nr: 0


Re: 30. Jaanuar 2015 kestvussõit.

PostitusPostitas Nikson » 12 Veebr 2015, 19:22

Cape Ring North.png
Cape Ring North.png (237.46 KB) Vaadatud 4134 korda

Viskan pildi ka kuidas me komekesi tulime ....... :D
Pilt
Nikson
Eeskuju
Eeskuju
 
Postitusi: 3054
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:08
Asukoht: Valga/Vantaa



Litsents: S
Auto nr: 13

 Nikson

Re: 30. Jaanuar 2015 kestvussõit.

PostitusPostitas Hundikutsu » 12 Veebr 2015, 20:13

Nikson kirjutas:
Cape Ring North.png

Viskan pildi ka kuidas me komekesi tulime ....... :D
Head mälestused sellest :good: :)
Kasutaja avatar
Hundikutsu
Mr.Wet Man
 
Postitusi: 1429
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:55
Asukoht: Türi



Litsents: S
Auto nr: 82

 Hundikutsu

Eelmine

Mine Kestvussõidud



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


GRAN TURISMO - The Real Driving Simulator
GAMEZONE