Sõit toimub SpcVnd toas!

Varusõitjate jaoks avaneb tuba 21.45
KVALI kell - 22:00
START kell ~ 22:10
1. sõit 40 min
Sõitude vahel paus 3 min.
2. sõit 20 min, pööratud järjestus.
Hoiatused:
-


lees00 kirjutas:Millal sala trenni teha võiks?

powwa25 kirjutas:Kuues etapp sõidetakse Indianapolis rajal.



Linnuke kirjutas:powwa25 kirjutas:Kuues etapp sõidetakse Indianapolis rajal.
Ou nou. Loodan et mitte













 nagu esimest korda oleks rajal autoga vist asi sellest ca 3 nädalat pole rooli isegi masina taha ühendanud
  nagu esimest korda oleks rajal autoga vist asi sellest ca 3 nädalat pole rooli isegi masina taha ühendanud 




lees00 kirjutas:Mis kurja te siis tegite?


SpcVnd kirjutas:lees00 kirjutas:Mis kurja te siis tegite?
ma usun, et kõik tegid...
 Hull madin käis seal. Esimene sõit mul oli nii sündmustevaene ja turvaline, selle kiirema ringi tegin riske võttes ainult. Algul arvasin üldse, et teine sõit ka 40min nagu esimene ja sõitsin 5 minutit rahulikult. Tänu õele, kes sõitu jälgis ma nägin, et sõit ainult 20min
 Hull madin käis seal. Esimene sõit mul oli nii sündmustevaene ja turvaline, selle kiirema ringi tegin riske võttes ainult. Algul arvasin üldse, et teine sõit ka 40min nagu esimene ja sõitsin 5 minutit rahulikult. Tänu õele, kes sõitu jälgis ma nägin, et sõit ainult 20min   Siis hakkasin ennast ettepoole pressima kuidagi ja vist ka vigadega. SpcVnd-ga jh, oli palju väljapoolt rada möödumisi. Kohe esimesel ringil esimeses kurvis aga seda SpcVnd enda kaasa aitamisega. Teisel ringil kohe ka samas kurvis SpcVnd-ga sarnane olukord aga ülemuru läksin ebastabiilse masina tõttu mille põhjustas tagaratastesse sõit SpcVnd poolt. 5 ringil, esimeses kurvis SpcVnd-ga kokkupõrke süü võtan enda peale küll, sõitsin liiga agressiivselt vahele aga siis ma olin ka juba, et aitab küll selles suures grupis sõitmisest
  Siis hakkasin ennast ettepoole pressima kuidagi ja vist ka vigadega. SpcVnd-ga jh, oli palju väljapoolt rada möödumisi. Kohe esimesel ringil esimeses kurvis aga seda SpcVnd enda kaasa aitamisega. Teisel ringil kohe ka samas kurvis SpcVnd-ga sarnane olukord aga ülemuru läksin ebastabiilse masina tõttu mille põhjustas tagaratastesse sõit SpcVnd poolt. 5 ringil, esimeses kurvis SpcVnd-ga kokkupõrke süü võtan enda peale küll, sõitsin liiga agressiivselt vahele aga siis ma olin ka juba, et aitab küll selles suures grupis sõitmisest   . Minu paljukardetud Kupitza olukord, kus too seina sõitis, replay ja pilt all ütlevad, et mina kupitzat seina õnneks ei lükanud. Nii palju oskan rääkida oma teise sõidu kohta otse sõidust kui replayst järel vaadates. Eks kohtunikud näevad vigu paremini. Endal nägin ainult paar jooneületust, ehk lõikamist ning teise ringi madinas liialt trügisin.
 . Minu paljukardetud Kupitza olukord, kus too seina sõitis, replay ja pilt all ütlevad, et mina kupitzat seina õnneks ei lükanud. Nii palju oskan rääkida oma teise sõidu kohta otse sõidust kui replayst järel vaadates. Eks kohtunikud näevad vigu paremini. Endal nägin ainult paar jooneületust, ehk lõikamist ning teise ringi madinas liialt trügisin.



lees00 kirjutas:Kuidas lõplike tulemustega läheb? e millal saab näha?

powwa25 kirjutas:lees00 kirjutas:Kuidas lõplike tulemustega läheb? e millal saab näha?
Ilmuvad varsti. Teine sõit on vaadatud, esimesega läheb aega.
 Seal ees oli liiga igav ja peaaegu puhas sõit ( 3 või 4 ringil käisin muru niitmas ja seinas publikut tervitamas ning auto üle kontrolli kaotades või valearvestus pidurdusmaaga, sai ka lõigatud kurve 2 või 3 korda
  Seal ees oli liiga igav ja peaaegu puhas sõit ( 3 või 4 ringil käisin muru niitmas ja seinas publikut tervitamas ning auto üle kontrolli kaotades või valearvestus pidurdusmaaga, sai ka lõigatud kurve 2 või 3 korda   )
  )

NFSTimukas kirjutas:powwa25 kirjutas:lees00 kirjutas:Kuidas lõplike tulemustega läheb? e millal saab näha?
Ilmuvad varsti. Teine sõit on vaadatud, esimesega läheb aega.
Et kiirendada vaatamist ja tulemuste väljapanekut siis minu sõitu pole mõtet vaadataSeal ees oli liiga igav ja peaaegu puhas sõit ( 3 või 4 ringil käisin muru niitmas ja seinas publikut tervitamas ning auto üle kontrolli kaotades või valearvestus pidurdusmaaga, sai ka lõigatud kurve 2 või 3 korda
)
Teise sõidu karistuste hulka sooviks väga näha



Mine Nissan World Tour | Season 3
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist