Sõit toimub SpcVnd toas!

Varusõitjate jaoks avaneb tuba 21.45
KOHALOLEKUKONTROLL kell - 21.50
KVALI kell - 22:00
START kell ~ 22:10
1. sõit 40 min
Sõitude vahel paus ca 5 min.
2. sõit 20 min, pööratud järjestus.
Hoiatused:









karacer kirjutas:Soul mis sa läksid selle peale närvi et sust puhtal esimese ringi lõpus möödusin ja siis teise ringi alguses mulle nimelt peale keerasid?




soulbleed kirjutas:karacer kirjutas:Soul mis sa läksid selle peale närvi et sust puhtal esimese ringi lõpus möödusin ja siis teise ringi alguses mulle nimelt peale keerasid?
Ei närvitse selliste asjade üle . jäin natuke pidurdamisega hiljaks ,nii kui muru puutus pidurdamisel nii kohe lennutas risti ja kahjuks sattusid just kõrval olema.
..Ära pikka viha pea.
 sel hetkel tundus nagu oleksid nimelt peale keeranud
 sel hetkel tundus nagu oleksid nimelt peale keeranud 


karacer kirjutas:soulbleed kirjutas:karacer kirjutas:Soul mis sa läksid selle peale närvi et sust puhtal esimese ringi lõpus möödusin ja siis teise ringi alguses mulle nimelt peale keerasid?
Ei närvitse selliste asjade üle . jäin natuke pidurdamisega hiljaks ,nii kui muru puutus pidurdamisel nii kohe lennutas risti ja kahjuks sattusid just kõrval olema.
..Ära pikka viha pea.
Hetke emotsioon oli suur vihasel hetkel tundus nagu oleksid nimelt peale keeranud

 minu jaoks täielik müstika, kuidas on võimalik tuules nii lähedal sõita ja täpselt pidurdama hakata ilma, et kontakti ei tekiks. Mina hakkan enamasti tuules sõites kilomeeter enne kurvi juba hoogu maha võtma või siis lõppeb asi torpeedoga
  minu jaoks täielik müstika, kuidas on võimalik tuules nii lähedal sõita ja täpselt pidurdama hakata ilma, et kontakti ei tekiks. Mina hakkan enamasti tuules sõites kilomeeter enne kurvi juba hoogu maha võtma või siis lõppeb asi torpeedoga  
 enamuse sõidust on tunne, et mees sõidab nooltega (ära ütle, et nii ongi
 enamuse sõidust on tunne, et mees sõidab nooltega (ära ütle, et nii ongi   ) - sirgel positsiooni valimine toimub kiiremate liigutustega kui tihase rasvanokkimine... aga mis täiesti ulme on, on see kuidas igast asendist auto rajale tagasi tuuakse ja spinne välditakse! külg ees muru peal, ainult 1 esiratas rajal, gaas põhjas ja ei mingit probleemi... RETSEPT!
 ) - sirgel positsiooni valimine toimub kiiremate liigutustega kui tihase rasvanokkimine... aga mis täiesti ulme on, on see kuidas igast asendist auto rajale tagasi tuuakse ja spinne välditakse! külg ees muru peal, ainult 1 esiratas rajal, gaas põhjas ja ei mingit probleemi... RETSEPT!

 
  
  
  
  Kokkuvtvalt võiks ütelda, et täitsa mõnus kimamine oli.
  Kokkuvtvalt võiks ütelda, et täitsa mõnus kimamine oli.





 See sõit oli ka see ebaõnn, et kui esimesele kohale jõudsin kindlalt siis suutsin auto kohe kraavi keerata ning sain enda vana koha tagasi. Mõlemas sõidus mul rehvid tegid mu seekordse saatuse + kareli sisse lend esimese sõidu viimasel ringil. See on hea, et ma kedagi vähemalt rajalt välja ei ramminud, cenno peaaegu oleks esimeses sõidus aga maksin rehvid selle eest. Sõit oli üllatavalt hea kui arvestada ka mu tugevat väsimust mis andis tugevalt tunda teise sõidu lõpus ja maksis esikoha rallimehele.
 See sõit oli ka see ebaõnn, et kui esimesele kohale jõudsin kindlalt siis suutsin auto kohe kraavi keerata ning sain enda vana koha tagasi. Mõlemas sõidus mul rehvid tegid mu seekordse saatuse + kareli sisse lend esimese sõidu viimasel ringil. See on hea, et ma kedagi vähemalt rajalt välja ei ramminud, cenno peaaegu oleks esimeses sõidus aga maksin rehvid selle eest. Sõit oli üllatavalt hea kui arvestada ka mu tugevat väsimust mis andis tugevalt tunda teise sõidu lõpus ja maksis esikoha rallimehele. Ma proovin ikka iga ring leida võimalusi kiiremaks ringiajaks või rehvi säästuks. Treeningut väga ei viitsi ka teha sõitude jaoks, ideaal trajektoori leian sõidus.
  Ma proovin ikka iga ring leida võimalusi kiiremaks ringiajaks või rehvi säästuks. Treeningut väga ei viitsi ka teha sõitude jaoks, ideaal trajektoori leian sõidus.   Auto kontrolli kohta ei oska midagi kommenteerida.
 Auto kontrolli kohta ei oska midagi kommenteerida.


Mine Nissan World Tour | Season 3
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist