SpcVnd kirjutas:NFSTimukas kirjutas:konka kirjutas:Timuka masinat proovisin täna. Oli isegi laos olemas. Kaalus ta mingi 1100 midagi. Masin nagu naelutatud tee külge.Ei mingit ala ega ülejuhitavust. Enamustel krt mingi 1000 ja natuke peale. Mul raibe kaalub 1208kg. Järgmist etappi vihkan. Nõme rada ja 446PP. Spc ajale jäin täna 3 seki alla. 450PP-ga pole juba mingit minekut mis siis veel 446 PP-ga. Tundub et jäängi kõikuma seal keskmiku ja tagumiste vahel.
See on jh väga stabiilne masin ning kerge juhtida, aga sirge kiirus............ annab soovida teiste selles sarjas sõitvate autode vastu. Mul endal natuke 200kg kaalu lisatud taha, et veidike ülejuhitavust oleks ning kurve läbiks veelgi paremini, stabiilsus saab natuke haavata aga mitte liiga palju.
Aega tahaks ka teada samuti.
ma ütlen kolmas kord - sirgekiirus on sul sama, mis minul (loe: täiesti normis)
Aga vaata PP vahet ka ja hobuste.

Siiski niipalju, kui sõidus aru sain, paljud liikusid minult eest ära isegi siis kui tuules olin.








 Raskuse lisamine minu seades teeb auto paremaks nii nagu enne kirjeldasin.
 Raskuse lisamine minu seades teeb auto paremaks nii nagu enne kirjeldasin.

 (kas masin 450PP? )
  (kas masin 450PP? )


 Ei hakanud siis vaeva ka selle auto kallal nägema ja kiirendusega ei osanud ka midagi ette võtta, lasin sel olla kuni sari algas. See sari kahjuks näidanud, et ideaalne see pole ja pole paremaks sõidu ajal pähe tulnud muudatustega ka, 200kg raskuse taha suunamine seni parim muudatus.
 Ei hakanud siis vaeva ka selle auto kallal nägema ja kiirendusega ei osanud ka midagi ette võtta, lasin sel olla kuni sari algas. See sari kahjuks näidanud, et ideaalne see pole ja pole paremaks sõidu ajal pähe tulnud muudatustega ka, 200kg raskuse taha suunamine seni parim muudatus.  
 



