3. etapp 24.02.2015 Trial Mountain Circuit

Re: 3. etapp 24.02.2015 Trial Mountain Circuit

PostitusPostitas Noel » 25 Veebr 2015, 7:32

Väga shitasti taas, minul lihtsalt ei kesta rehv, et saaks yhe peatusega tulla, tankisin 86L ja oli selge varsti et ma ei saa lõpuni, ja olin oma võidu taas ära kinkinud lihtsalt. Kuna uued reeglid keelasid sõita rada nii nagu seda on aastaid sõidetud sis tuli muidugi tahtmatult yletamisi, kuna sa ju ikka yritad sõita kiirelt...tuleb taas see (ebaõiglane) bingoloto, eks tulemustest saab näha, kas hakkan veel rohkem kisama kõigi nimel v mitte :D vahe jäi siis liidriga 15sec kuigi tegin 2 boksi 1 asemel. Igatahes täitsa cräp sõit ja tulemus...


Ei saanud mina ka aru sellest mis uued reeglid olemas on. Kõigepealt ootasime taas minuteid, kuigi Reeglistikus(mida Peaks ausatama) on kirjas, et ei oota. Kui oli numbri ytlemis aeg, siis ytlesin mina 30sec liiga vara ja kas see ei läinud arvesse vist? :D no camoon...
Palun võtta see mitteootamise reegel maha ja kirjutada, et ootame ära kõik, kes ei viitsi varem asjaga tegelema hakata ja kes viimasel minutil sisse ei saa!!!
On raske siis 30min varem lihtsalt tuppa ennast sättida?
Pilt
Kasutaja avatar
Noel
kukesupi mees
 
Postitusi: 2099
Liitunud: 02 Apr 2012, 17:03
Asukoht: Ardu/Laulasmaa



Litsents: S

 Cenno_Lebedev

Re: 3. etapp 24.02.2015 Trial Mountain Circuit

PostitusPostitas XXX » 25 Veebr 2015, 10:28

Minul eile nt tuli mingi ps3 update, mõtlesin ka, et ei jõua... siis näppisin ps4 pulti, et sellega sõita. Töötab, aga sõita ei saa, menüüd töötavad auto ei reageeri... siis võtsin kvalis ikka rooli välja...
Aa, vahepeal öeldi, et tuleb uus tuba, läksin siis minema ei tulnudki, aga sain tagasi õnneks.
Kasutaja avatar
XXX
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 113
Liitunud: 26 Juun 2014, 18:54




 Hiir21

Re: 3. etapp 24.02.2015 Trial Mountain Circuit

PostitusPostitas konka » 25 Veebr 2015, 11:17

Rada oli hea, hea rehv oli hea ja koht tuli hea. Küttega ma poleks tulnud 1 boksiga välja, võib olla oleks ka aga ei julgenud võtta riski. Kvali ajal jäi paalikas mulle jalgu. Pidin mitu ringi tema taga kinni olema, siis tõmbasin raja ja ootasin natuke ning sain üksinduses oma teise aja välja sõita. Sõidu ajal oli ka jälle ees. Ei hakanud mööda trügima. Paar korda hakkasin üritama aga vaatasin et ei ole mõtet rabeleda, kuni paalikas eksis ja siis sain temast mööda.
Stardis oli ka nügimist. Ei saanud mina ka aru eile kordust vaadates kas rulxiga oli kontakt ja kui sa uuemate sõitjate all vihjad minule siis mul see indikaator on kogu aeg peal ja sõidan stangevaatega. Muud vaated ei tule minu puhul kõne allagi.

See et 10 min venis start edasi mind eriti ei kottinud. Lihtsalt tuletasin korraldajale nalja pärast reeglit meelde. Mida rohkem sõitjaid tuleb seda parem ju. Kahju et mõned sisse ei saanud. :)
Pilt
Kasutaja avatar
konka
Insener
Insener
 
Postitusi: 475
Liitunud: 03 Juul 2014, 17:42



Litsents: s

 Akvaarium

Re: 3. etapp 24.02.2015 Trial Mountain Circuit

PostitusPostitas lamp » 25 Veebr 2015, 11:35

eile korralik disco aga asjast. Kui ikkagi on tegu tänava rajaga jne... siis vöiks need jooned natuke ära unustada (sellel rajal vöiks 5-6aastaga juba selge olla.) Ehk et kui kurvi ääre kivi ja joone vahele mahub 1,5 auto laiust siis noh sry ei ole väga normaalne. Enne igast joonte vahtimist jms. vöiks vaadata mis on raja flow ja kus jookseb nö reaalne racing line.
58362444 küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.
lamp
Grand Master of GT6
 
Postitusi: 1736
Liitunud: 25 Jaan 2012, 22:30
Asukoht: Tallinn




 kupitz55

Re: 3. etapp 24.02.2015 Trial Mountain Circuit

PostitusPostitas wirxikas » 25 Veebr 2015, 13:54

Sõit läks jälle aia taha. Lõikamisi tuli ka ikka mitmeid ette, no ei saa enam midagi teha kui järsult murule ära keerab. Esimene kurv toimus ka avarii kus jäime niksoniga põllule ja teistest ikka korralikult taha, hiljem veel mõned spinnid ka. Tegin ühe peatuse ja viimsele ringile minnes läks näidik punaseks. Ei tea kas saabki selle masinaga kunagi normaalselt sõita :s
Pilt
Kasutaja avatar
wirxikas
Guru
Guru
 
Postitusi: 580
Liitunud: 28 Nov 2012, 13:13
Asukoht: Valga



Litsents: S

 Wirx

Re: 3. etapp 24.02.2015 Trial Mountain Circuit

PostitusPostitas konka » 25 Veebr 2015, 17:35

lamp kirjutas:eile korralik disco aga asjast. Kui ikkagi on tegu tänava rajaga jne... siis vöiks need jooned natuke ära unustada (sellel rajal vöiks 5-6aastaga juba selge olla.) Ehk et kui kurvi ääre kivi ja joone vahele mahub 1,5 auto laiust siis noh sry ei ole väga normaalne. Enne igast joonte vahtimist jms. vöiks vaadata mis on raja flow ja kus jookseb nö reaalne racing line.



Ära nüüd väga vihasta. Austa natuke korraldajat ning vaata tema kohtuniku tööd tema vaatenurgast. Nii kuidas peakorraldaja ütleb siis nii on ka.
Ise püsisin enam-vähem joonte vahel aga kordust üle vaadates siis nii palju kui aru olen aru saanud siis kahe rattaga tohib üle ollaa Ühe korra pidin üle joone tõmbama et kokkupõrget vältida. Ei tea kas selle eest karistada saab. Souliga oli vist see olokord kui ma ei eksi, aga võin eksida kah. Kui teisest boksist välja tulin siis sai souli taga sõidetus ja peale stardisirget ma hakkasin temast mööda minema aganii kahtlane olukord oli et ma lihtsalt pidin kurvi lõikama ja ei tahtnud pilla palla muru peale lennata.
Rulxi olukorra vastu mul pole siiamaani midagi öelda. KUi kaebas minu peale siis juu siis oli kaa, aga minu arust ta ise tõmbas mulle külje pealt siise ja ma j'tsin tlle parasjagu ruumi ka kurvi
Pilt
Kasutaja avatar
konka
Insener
Insener
 
Postitusi: 475
Liitunud: 03 Juul 2014, 17:42



Litsents: s

 Akvaarium

Re: 3. etapp 24.02.2015 Trial Mountain Circuit

PostitusPostitas Est_RuLx » 25 Veebr 2015, 17:57

konka kirjutas:
lamp kirjutas:eile korralik disco aga asjast. Kui ikkagi on tegu tänava rajaga jne... siis vöiks need jooned natuke ära unustada (sellel rajal vöiks 5-6aastaga juba selge olla.) Ehk et kui kurvi ääre kivi ja joone vahele mahub 1,5 auto laiust siis noh sry ei ole väga normaalne. Enne igast joonte vahtimist jms. vöiks vaadata mis on raja flow ja kus jookseb nö reaalne racing line.



Ära nüüd väga vihasta. Austa natuke korraldajat ning vaata tema kohtuniku tööd tema vaatenurgast. Nii kuidas peakorraldaja ütleb siis nii on ka.
Ise püsisin enam-vähem joonte vahel aga kordust üle vaadates siis nii palju kui aru olen aru saanud siis kahe rattaga tohib üle ollaa Ühe korra pidin üle joone tõmbama et kokkupõrget vältida. Ei tea kas selle eest karistada saab. Souliga oli vist see olokord kui ma ei eksi, aga võin eksida kah. Kui teisest boksist välja tulin siis sai souli taga sõidetus ja peale stardisirget ma hakkasin temast mööda minema aganii kahtlane olukord oli et ma lihtsalt pidin kurvi lõikama ja ei tahtnud pilla palla muru peale lennata.
Rulxi olukorra vastu mul pole siiamaani midagi öelda. KUi kaebas minu peale siis juu siis oli kaa, aga minu arust ta ise tõmbas mulle külje pealt siise ja ma j'tsin tlle parasjagu ruumi ka kurvi


Vaatasin täna selgema silmaga kordust ja kokkupõrget polnud. Ju siis refleksidest ise tõmbasin kõrvale ja peale seda juhitavus kadus.
Minu teada loetakse lõikamiseks, kui auto neli ratast on piirjoontest väljas. Või olen valesti aru saanud?
Kasutaja avatar
Est_RuLx
Guru
Guru
 
Postitusi: 699
Liitunud: 26 Jaan 2012, 23:10
Asukoht: Tallinn



Litsents: S

 Est_Rulx87

Re: 3. etapp 24.02.2015 Trial Mountain Circuit

PostitusPostitas konka » 25 Veebr 2015, 18:02

Est_RuLx kirjutas:
konka kirjutas:
lamp kirjutas:eile korralik disco aga asjast. Kui ikkagi on tegu tänava rajaga jne... siis vöiks need jooned natuke ära unustada (sellel rajal vöiks 5-6aastaga juba selge olla.) Ehk et kui kurvi ääre kivi ja joone vahele mahub 1,5 auto laiust siis noh sry ei ole väga normaalne. Enne igast joonte vahtimist jms. vöiks vaadata mis on raja flow ja kus jookseb nö reaalne racing line.



Ära nüüd väga vihasta. Austa natuke korraldajat ning vaata tema kohtuniku tööd tema vaatenurgast. Nii kuidas peakorraldaja ütleb siis nii on ka.
Ise püsisin enam-vähem joonte vahel aga kordust üle vaadates siis nii palju kui aru olen aru saanud siis kahe rattaga tohib üle ollaa Ühe korra pidin üle joone tõmbama et kokkupõrget vältida. Ei tea kas selle eest karistada saab. Souliga oli vist see olokord kui ma ei eksi, aga võin eksida kah. Kui teisest boksist välja tulin siis sai souli taga sõidetus ja peale stardisirget ma hakkasin temast mööda minema aganii kahtlane olukord oli et ma lihtsalt pidin kurvi lõikama ja ei tahtnud pilla palla muru peale lennata.
Rulxi olukorra vastu mul pole siiamaani midagi öelda. KUi kaebas minu peale siis juu siis oli kaa, aga minu arust ta ise tõmbas mulle külje pealt siise ja ma j'tsin tlle parasjagu ruumi ka kurvi


Vaatasin täna selgema silmaga kordust ja kokkupõrget polnud. Ju siis refleksidest ise tõmbasin kõrvale ja peale seda juhitavus kadus.
Minu teada loetakse lõikamiseks, kui auto neli ratast on piirjoontest väljas. Või olen valesti aru saanud?


OLi jah siuhke kahtlane olukord. Vaatasin ka mitu kora kordust üle. Kas sa ise tõmbasid kõrvale või lihsalt peale kokkupõrget virutas su auto muru peale
Pilt
Kasutaja avatar
konka
Insener
Insener
 
Postitusi: 475
Liitunud: 03 Juul 2014, 17:42



Litsents: s

 Akvaarium

Re: 3. etapp 24.02.2015 Trial Mountain Circuit

PostitusPostitas lamp » 25 Veebr 2015, 18:31

ei miks vihastama peaks, lihtsalt et selle rajaga on kordi ja kordi jahutud nende joontega, löikamis kohti on sellel raja täpselt 1 ehk viimane shikaan. A nuh lihtsalt infoks.
58362444 küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.
lamp
Grand Master of GT6
 
Postitusi: 1736
Liitunud: 25 Jaan 2012, 22:30
Asukoht: Tallinn




 kupitz55

Re: 3. etapp 24.02.2015 Trial Mountain Circuit

PostitusPostitas Nikson » 25 Veebr 2015, 18:58

Noel kirjutas:Ei saanud mina ka aru sellest mis uued reeglid olemas on. Kõigepealt ootasime taas minuteid, kuigi Reeglistikus(mida Peaks ausatama) on kirjas, et ei oota. Kui oli numbri ytlemis aeg, siis ytlesin mina 30sec liiga vara ja kas see ei läinud arvesse vist? :D no camoon...

Läks su nr arvesse. Lihtsalt sa saatsid selle varem ära, kui ma polnud märku veel andnud. Ma tahan, et enam vähem korraga saadetakse, et keegi ehk ei hakka arvutama ja omale viimasena pakkumisega sobivat rada saama.
Noel kirjutas:Palun võtta see mitteootamise reegel maha ja kirjutada, et ootame ära kõik, kes ei viitsi varem asjaga tegelema hakata ja kes viimasel minutil sisse ei saa!!!

Võin ju võtta, aga oletame, et sa ise oleks selles olukorras olnud ja me oleks alustanud. Siis oleksid kindlasti sellele reageerinud. Mäletan, et mingis sarjas sai sind spetsiaalselt oodatud, kuna sa ei jõudnud õigeks ajaks. Kuigi arvan ka ise, et rahavas võiks varem tulla, mitte viimasel hetkel. Samas Linnuke lõpuks ikka ei saanud sõita. Seega peaksid sa Cenno rahul olema. :D
lamp kirjutas:siis vöiks need jooned natuke ära unustada (sellel rajal vöiks 5-6aastaga juba selge olla.) Ehk et kui kurvi ääre kivi ja joone vahele mahub 1,5 auto laiust siis noh sry ei ole väga normaalne. Enne igast joonte vahtimist jms. vöiks vaadata mis on raja flow ja kus jookseb nö reaalne racing line.

Mis nende joontega siis nüüd on? Õnneks ju tegin selle enne starti teatavaks. Mitte täna, kui sõit juba sõidetud. Ok, kõik on harjunud teisiti sõitma, aga kõigile olid need muutused ka võrdsed. Iseasi kuidas ja kui kiiresti keegi kohanes. Keelasin ka kollastel aladel sõitmise ära ja arvan, et ka sellega saadi ilusti hakkama. Ja muide RL ei lähe ka kollastest aladest üle.
Est_RuLx kirjutas:Minu teada loetakse lõikamiseks, kui auto neli ratast on piirjoontest väljas. Või olen valesti aru saanud?

Nii see on. Kui on nelja rattaga ületus, loen lõikamiseks. Samuti ka kurvidest välja vajumine üle joone nelja rattaga.
Pilt
Nikson
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5096
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:08
Asukoht: Valga/Vantaa



Litsents: S

 Nikson

Re: 3. etapp 24.02.2015 Trial Mountain Circuit

PostitusPostitas konka » 25 Veebr 2015, 20:31

Nikson kirjutas:Nii see on. Kui on nelja rattaga ületus, loen lõikamiseks. Samuti ka kurvidest välja vajumine üle joone nelja rattaga.


Aga kui kolme rattaga mis siis saab??
Pilt
Kasutaja avatar
konka
Insener
Insener
 
Postitusi: 475
Liitunud: 03 Juul 2014, 17:42



Litsents: s

 Akvaarium

Re: 3. etapp 24.02.2015 Trial Mountain Circuit

PostitusPostitas Nikson » 25 Veebr 2015, 20:36

konka kirjutas:
Nikson kirjutas:Nii see on. Kui on nelja rattaga ületus, loen lõikamiseks. Samuti ka kurvidest välja vajumine üle joone nelja rattaga.


Aga kui kolme rattaga mis siis saab??

Siis ei ole see neljaga, järelikult.....
Pilt
Nikson
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5096
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:08
Asukoht: Valga/Vantaa



Litsents: S

 Nikson

Re: 3. etapp 24.02.2015 Trial Mountain Circuit

PostitusPostitas konka » 25 Veebr 2015, 20:38

Nikson kirjutas:
konka kirjutas:
Nikson kirjutas:Nii see on. Kui on nelja rattaga ületus, loen lõikamiseks. Samuti ka kurvidest välja vajumine üle joone nelja rattaga.


Aga kui kolme rattaga mis siis saab??

Siis ei ole see neljaga, järelikult.....

....järelikult pääseb puhtalt :)
Pilt
Kasutaja avatar
konka
Insener
Insener
 
Postitusi: 475
Liitunud: 03 Juul 2014, 17:42



Litsents: s

 Akvaarium

Re: 3. etapp 24.02.2015 Trial Mountain Circuit

PostitusPostitas lamp » 25 Veebr 2015, 20:38

ei pidanud neid kollaseid alasi üldse silmas, vaid viimast shikaani. Aga see joone teema ok köigile vördne jne aga minu meelest see pillikeele löhki ajamine Takes the fun out.

PS kolme rattaga on väga keeruline jooni ületada :D
58362444 küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.
lamp
Grand Master of GT6
 
Postitusi: 1736
Liitunud: 25 Jaan 2012, 22:30
Asukoht: Tallinn




 kupitz55

Re: 3. etapp 24.02.2015 Trial Mountain Circuit

PostitusPostitas konka » 25 Veebr 2015, 20:42

lamp kirjutas:ei pidanud neid kollaseid alasi üldse silmas, vaid viimast shikaani. Aga see joone teema ok köigile vördne jne aga minu meelest see pillikeele löhki ajamine Takes the fun out.

PS kolme rattaga on väga keeruline jooni ületada :D


No kui näiteks vasakule kurv on ja tõmbab kergelt külje ette ja parem esimene, parem tagumine ja vasak tagumine ületavad joone ning vasak esimene ratas jääb joone taha siis ma ei tea mis saab?
Pilt
Kasutaja avatar
konka
Insener
Insener
 
Postitusi: 475
Liitunud: 03 Juul 2014, 17:42



Litsents: s

 Akvaarium

Re: 3. etapp 24.02.2015 Trial Mountain Circuit

PostitusPostitas lamp » 25 Veebr 2015, 20:48

Sel juhul minu meelest vöib ka köigi 4 rattaga üle minna sest noh kui enivei juba külg ees vms siis erilist vöitu sealt ei tule. Selle konkreetse rajapeal 2 esimest kurvi löikad liiga palju ongi juba karistus käes.
58362444 küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.
lamp
Grand Master of GT6
 
Postitusi: 1736
Liitunud: 25 Jaan 2012, 22:30
Asukoht: Tallinn




 kupitz55

Re: 3. etapp 24.02.2015 Trial Mountain Circuit

PostitusPostitas konka » 25 Veebr 2015, 20:51

lamp kirjutas:Sel juhul minu meelest vöib ka köigi 4 rattaga üle minna sest noh kui enivei juba külg ees vms siis erilist vöitu sealt ei tule. Selle konkreetse rajapeal 2 esimest kurvi löikad liiga palju ongi juba karistus käes.



Kõige suuremaks katsumuseks osutus ikka see viimane šikaan enne sirget ning kui veel kiiret aega ka üritad taga ajada siis seal oligi kõige rohkem eksimusi.

Arvake ära kes tegi kiireima ringi :-x
Pilt
Kasutaja avatar
konka
Insener
Insener
 
Postitusi: 475
Liitunud: 03 Juul 2014, 17:42



Litsents: s

 Akvaarium

Re: 3. etapp 24.02.2015 Trial Mountain Circuit

PostitusPostitas Nikson » 25 Veebr 2015, 20:54

konka kirjutas:No kui näiteks vasakule kurv on ja tõmbab kergelt külje ette ja parem esimene, parem tagumine ja vasak tagumine ületavad joone ning vasak esimene ratas jääb joone taha siis ma ei tea mis saab?

Nagu ka Kupitz juba mainis, siis, kui näha on, et pigem kaotatakse, kui võidetakse, siis karistust ei järge. Kui ikka sõiduvea tõttu üle joonte läheb ja pigem aega kaotatakse, siis pääseb karistusest. Samuti ei arvesta siin sarjas ka nn napikaid. Kui ratas on selgelt üle joone, siis läheb karistamiseks.
Pilt
Nikson
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5096
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:08
Asukoht: Valga/Vantaa



Litsents: S

 Nikson

Re: 3. etapp 24.02.2015 Trial Mountain Circuit

PostitusPostitas SpcVnd » 25 Veebr 2015, 22:25

lamp kirjutas:PS kolme rattaga on väga keeruline jooni ületada :D

mis selles nii keerulist on?
olles vaadanud sadu kiiremaid ringe Nissani sarjas, siis võin täiesti kindlalt väita, et enamus ületused olid just 3 rattaga. kui on öeldud, et 2 ratast peab rajal olema või et 2 rattaga võib ületada, et kuidas siis alles 4 rattaga ületamine ületamine on? minu sarjades lähevad karistamisele ka 3 ratast - külg ees või mitte...
#5
Kasutaja avatar
SpcVnd
tähenärija suure algustähega
 
Postitusi: 1635
Liitunud: 19 Veebr 2013, 20:56
Asukoht: Rannamõisa



Litsents: A

 SpcVnd

Re: 3. etapp 24.02.2015 Trial Mountain Circuit

PostitusPostitas Nikson » 25 Veebr 2015, 22:51

Asi läbi vaadatud. Seekord pidin üksi seda tegema, aga sain ehk hakkama. Karistusest pääsesid seekord 4 sõitjat. 20 sekundiga peavad leppima 3 sõitjat ja 80 sekundiga 3 sõitjat. Üldiselt oli väga puhas sõit, vähemalt vaadatud ringide põhjal. Just eesotsa sõitjate poolt. Tublid. :) Polnud seal joonte vahel püsimine nii hull midagi. Tagumine ots sättis ainult pikemalt atra. :D
Tulemused kinnitan homme.
Pilt
Nikson
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5096
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:08
Asukoht: Valga/Vantaa



Litsents: S

 Nikson

EelmineJärgmine

Mine Red Bull Challenge



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


GRAN TURISMO - The Real Driving Simulator
GAMEZONE