15. etapp | Cape Ring Full | 29.12.2015

Re: 15. etapp | Cape Ring Full | 29.12.2015

PostitusPostitas lamp » 04 Jaan 2016, 14:36

kui sise kurvis nö ukse kinni ära paned suht varakult ja ikka ronib mööda see pole surumine. Spa-s minuga oli sama teema, polnud isegi lootust sealt läbi mahtuda ja ikka surub mööda muru mööda.
58362444 küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.
lamp
Grand Master of GT6
 
Postitusi: 1736
Liitunud: 25 Jaan 2012, 22:30
Asukoht: Tallinn




 kupitz55

Re: 15. etapp | Cape Ring Full | 29.12.2015

PostitusPostitas SpcVnd » 04 Jaan 2016, 14:38

kui sul ikka sirge peal keegi juba poolenisti kõrval on, siis on see ikka surumine. ja üldiselt ma eriti ei viitsi jaurata. Ilmselgelt käib ving seetõttu, et boksijoone karistus tuli, kuna sinuga pole leesi ja Timuka olukord kuidagi seotud. Otsus on tehtud ja tulemused kinnitatud ja nii jääb.
#5
Kasutaja avatar
SpcVnd
tähenärija suure algustähega
 
Postitusi: 1635
Liitunud: 19 Veebr 2013, 20:56
Asukoht: Rannamõisa



Litsents: A

 SpcVnd

Re: 15. etapp | Cape Ring Full | 29.12.2015

PostitusPostitas lees00 » 04 Jaan 2016, 14:44

ving jääb seetõttu et kohtunik ei näe olukordi mis vääriks karistamist ja timukas laseb suvalt nii nagu heaks arvab
#9
lees00
Äss
Äss
 
Postitusi: 974
Liitunud: 09 Nov 2012, 14:50



Litsents: s

 lees009

Re: 15. etapp | Cape Ring Full | 29.12.2015

PostitusPostitas SpcVnd » 04 Jaan 2016, 14:51

ei maksa isiklikuks minna seltsimehed! kohtunikke on mitu ja olukorrad arutatakse läbi enne otsuse tegemist.
#5
Kasutaja avatar
SpcVnd
tähenärija suure algustähega
 
Postitusi: 1635
Liitunud: 19 Veebr 2013, 20:56
Asukoht: Rannamõisa



Litsents: A

 SpcVnd

Re: 15. etapp | Cape Ring Full | 29.12.2015

PostitusPostitas lamp » 04 Jaan 2016, 16:56

SpcVnd kirjutas:kui sul ikka sirge peal keegi juba poolenisti kõrval on, siis on see ikka surumine. ja üldiselt ma eriti ei viitsi jaurata. Ilmselgelt käib ving seetõttu, et boksijoone karistus tuli, kuna sinuga pole leesi ja Timuka olukord kuidagi seotud. Otsus on tehtud ja tulemused kinnitatud ja nii jääb.



selle sirgepeal söitmisega on üldse naljakas lugu, kodanik timukas ei suuda ise seal ilma vängerdamiseta söita..ok söidab puldiga, aga no ka sellega saab sujuvalt söita enam vähem. Sealt enamus neid "peaaegu kökse" ja muid jamasi alguse saabki.
58362444 küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.
lamp
Grand Master of GT6
 
Postitusi: 1736
Liitunud: 25 Jaan 2012, 22:30
Asukoht: Tallinn




 kupitz55

Re: 15. etapp | Cape Ring Full | 29.12.2015

PostitusPostitas SpcVnd » 04 Jaan 2016, 18:39

ei vaidle vastu, et tal see masin vänderdab ka sirgel, aga kohtunikuna pean vaatama igat situatsiooni nö individuaalselt ja mitte laskma emotsioonidel ja eelnevatel etappidel toimunud asjadel ennast mõjutada.
enne tagasipööret olevast shikaanist sai Timukas paremini välja ja kiirendus oli parem ning ka mina oleks tema asemel läinud kõrvale leesile. ainuke asi, mida ma ilmselt poleks teinud, oli pidurduspunkti hiljaks jätmine. See oli ainuke inetu asi selle situatsiooni juures ja kuna ka leesi poolt toimus minu ja kaaskohtuniku silmis surumine, siis ei hakanud kumbagi osapoolt karistama. Arvestades masina eripära, siis oleks ilmselt suuremate tagajärgedega intsident juhtunud, kui Timukas oleks seal pooleldi murul olles pidurdanud.
#5
Kasutaja avatar
SpcVnd
tähenärija suure algustähega
 
Postitusi: 1635
Liitunud: 19 Veebr 2013, 20:56
Asukoht: Rannamõisa



Litsents: A

 SpcVnd

Re: 15. etapp | Cape Ring Full | 29.12.2015

PostitusPostitas StenNansten » 04 Jaan 2016, 19:06

Küll ma ikka oma kastikaga suudan vaidlusi tekitada peale igat osavõttu. :D
Hundikutsu tuuningu abi õnneks selle masina maha rahustanud kergelt aga ei taha see üldse vahel taltsas olla. Nüüd õnneks PP drastilisele langusele mul kergem sellega. Pidurdusmaad on väga huvitavad sel kohati kui on allamäge või kergemgi hüpekas aga eks see ole arvatavasti massist. On GT füüsika nii hea? pean testima hiljem põhjalikumalt.

Mõtlen ka kuidas ma oleks saanu teisiti teha selles esimeses möödumise katses, proovisin järgi, võtsin paremalt ja võttis külje ette ja seina (kujutasin seda olukorda uuesti ja leesi autot). Pidama poleks saanud või siis väga napilt enne kontakti. Teine katse sain napilt auto kontrolli alla aga väga keeruline olukord siiski. Ütleks, et tegin õigesti vasakult möödumisega.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 15. etapp | Cape Ring Full | 29.12.2015

PostitusPostitas Noel » 04 Jaan 2016, 20:33

NFS - kuna sul nii palju kiirem masin, siis milleks üldse pressida igasse praosse? kannata ära see paar kurvi ja mine kindlapeale välja, juba selle vähese kannatlikkusega sa elimineerid selle tobeda vaidluse siin ja võimalikud ohtlikud olukorrad, mis võivad teistele kurvalt lõppeda!(see võiks käia muidugi Kõigi kohta)
Mis puutub karistamisesse, siis tagasipöörde olukorra ohtlikkuse eest lajataks tugeva hoiatuse peale kyll Timukale, on vana tõde, et murul ei pidurda sa essugi, hea, et leesi seinapoole kaasa veel ei viinud. Teises olukorras isiklikult Timukal viga ei näe, kuigi ka seal oleks võinud olla kannatlikum.
Pilt
Kasutaja avatar
Noel
kukesupi mees
 
Postitusi: 2099
Liitunud: 02 Apr 2012, 17:03
Asukoht: Ardu/Laulasmaa



Litsents: S

 Cenno_Lebedev

Re: 15. etapp | Cape Ring Full | 29.12.2015

PostitusPostitas StenNansten » 04 Jaan 2016, 21:23

Murul pidurdamise asja sain juba Spas tunda. :D
Ja seal leesi taga oleks pidanud ma oletuslikult veel väga kaua passima, kuni see vahepeale sirge siis tuleb, oleks olnud arvestuses mitu kohta allpool, kui sellele mõelda. Kiirem masin töötab ainult sirgel efektiivselt, kurvides raske nina vahele toppida. See suure kaare peal oli juba väga riskantne aga tõi edu õnneks.

Ja see tagasipöörde kurv on üks parimad möödumise kohti cape ringil, vähemalt minule, meenub. Kui eesolijal kurv ei õnnestu nii nagu vaja ja siis tavaliselt jääb ka sisekurvi ka auk, kuna eesolija tahab loomulikult laialt võtta kurvi. Hea võtta koht ja nii mõnegi koha seal saanud. :) Mõlemad tagasipöörde kurvi head.
Lees ajas minu plaani natuke sassi, nagu siin teemas tunda täiega on.

Aga ma ei tea siis, proovin oma Toyotale siis järelkäru režiimi paigaldada. Väga riskantne siinses seltskonnas mööduda üsnagi tavalistes kohtades, nagu välja tulnud. Kaitsmine pole nii, et ukse täiega kinni ees lükkad, et ründaja murul ja sellega ka oma autot ohtu seades. Ise ka GT500 Suzukal kogemata läks kaitsmine liiga külgkülge. :-D Juhtub aga see oli kogemata.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 15. etapp | Cape Ring Full | 29.12.2015

PostitusPostitas lamp » 05 Jaan 2016, 12:33

lees selles tagasipöörde olukorras läks peale shikaani kohe ju katma, ehk et möistlik oleks olnud väljast mööda söita mitte ronida sinna kuhu pmst ei mahu. Spas tegid sama asja...näed juba et sinna ei saa ja ikka ronid, pärast oi näe surusid rajalt välja. Et vöiks nagu natukene selgeks teha kuidas ja mis olukordades on möistlik mööda söita ja kus mitte.
58362444 küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.
lamp
Grand Master of GT6
 
Postitusi: 1736
Liitunud: 25 Jaan 2012, 22:30
Asukoht: Tallinn




 kupitz55

Re: 15. etapp | Cape Ring Full | 29.12.2015

PostitusPostitas StenNansten » 05 Jaan 2016, 14:14

Ei viitsi enam vaielda, nkn jääme mõlemad pooled raiuma oma seisukohti edasi ja edasi siin. Olen pikalt sõitnud välismaalastega, kes võtavad kaitsmise asja lõdvamalt, kui üks juba nina vahele saanud, ei tee rada liiga kitsaks.
Ja sa pole vist lugenud, et muu moodus esimesele olukorrale oleks olnud liiga riskantne teha, minu katsetuste tulemuste järgi.

Eks ma siis üritan oodata sirgeid kuigi mu kastikal jõud ka nüüd suht läinud, läheb keeruliseks.
Väliskurvist selle loomaga elusees ei möödu, rääkimata pidurdusmaaga.

EDIT: Võtsin targa õpiku välja, peaks uuesti lugema. :D Parem jälle vaielda enda õiguste eest.
Aga seal kirjas, et kui ründaval konkurendil on nina vahel, siis kaitsev pool peab jätma kindlasti ruumi vältimaks kokkupõrget.

"When one driver is completely ahead of another on a straight, either can move with impunity within the width of track. Things change when there is any overlap between the cars, because lateral movement could cause a collision. If two cars have any parts alongside one another, each driver must respect the space occupied by the other car. It does not matter who is ahead, nor how far they are ahead, they may not initiate a move into the other car. Both drivers have the right to continue driving in a straight line unimpeded. This rule is stated under sporting regulation 20.4."
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 15. etapp | Cape Ring Full | 29.12.2015

PostitusPostitas Linnuke » 05 Jaan 2016, 16:28

NFSTimukas kirjutas:"When one driver is completely ahead of another on a straight, either can move with impunity within the width of track. Things change when there is any overlap between the cars, because lateral movement could cause a collision. If two cars have any parts alongside one another, each driver must respect the space occupied by the other car. It does not matter who is ahead, nor how far they are ahead, they may not initiate a move into the other car. Both drivers have the right to continue driving in a straight line unimpeded. This rule is stated under sporting regulation 20.4."

See käib ainult sirgel sõitmise kohta ;) Kurvi jõudes ei piisa kui ainult nina vahel on, suures osas peab auto kõrval olema. Kui suures? Ja millega seda mõõta? Naised saunas teavad võibolla ...
Kasutaja avatar
Linnuke
Guru
Guru
 
Postitusi: 557
Liitunud: 10 Mai 2012, 23:51



Litsents: S

 Linnuke

Re: 15. etapp | Cape Ring Full | 29.12.2015

PostitusPostitas powwa25 » 05 Jaan 2016, 16:43

Linnuke kirjutas:
NFSTimukas kirjutas:"When one driver is completely ahead of another on a straight, either can move with impunity within the width of track. Things change when there is any overlap between the cars, because lateral movement could cause a collision. If two cars have any parts alongside one another, each driver must respect the space occupied by the other car. It does not matter who is ahead, nor how far they are ahead, they may not initiate a move into the other car. Both drivers have the right to continue driving in a straight line unimpeded. This rule is stated under sporting regulation 20.4."

See käib ainult sirgel sõitmise kohta ;) Kurvi jõudes ei piisa kui ainult nina vahel on, suures osas peab auto kõrval olema. Kui suures? Ja millega seda mõõta? Naised saunas teavad võibolla ...

Võiks küsida Toobali käest.
Pilt
powwa25
Administraator
 
Postitusi: 2091
Liitunud: 25 Jaan 2012, 22:12



Litsents: S

 powwa25

Re: 15. etapp | Cape Ring Full | 29.12.2015

PostitusPostitas lamp » 05 Jaan 2016, 16:54

ninavahel siis üldiselt viisakas oleks ruumi jätta, aga kui sa topid nina vahele kohta kus sul nii vaevu ruumi on ilmselgelt sa ei mahu siis rajale ju :D ja väljas saab seal kurvis väga edukalt mööda söita, kui ise rapsima ei lähe. timukale olen ise paaris söidus näidanud mis moodi saab manipuleerida st timukas pöllal mina rajal ilma igasuguse kokku puuteta ja körval olemiseta pmst. :)

edit: vist isegi peaks paar sellist replay-d alles olema.
58362444 küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.
lamp
Grand Master of GT6
 
Postitusi: 1736
Liitunud: 25 Jaan 2012, 22:30
Asukoht: Tallinn




 kupitz55

Re: 15. etapp | Cape Ring Full | 29.12.2015

PostitusPostitas Noel » 05 Jaan 2016, 21:22

Ah see on ainult mäng kuulge.
Pilt
Kasutaja avatar
Noel
kukesupi mees
 
Postitusi: 2099
Liitunud: 02 Apr 2012, 17:03
Asukoht: Ardu/Laulasmaa



Litsents: S

 Cenno_Lebedev

Re: 15. etapp | Cape Ring Full | 29.12.2015

PostitusPostitas Hundikutsu » 06 Jaan 2016, 12:37

Päris hea vahelduseks viisakat arultelu lugeda. Timuka masinast niipalju, et see on nagu kaubarong oma massi pooles, kui liikuma läheb, siis enam seisma ei saa. Peab pool kilomeetrit enne ''normaalset'' pidurduspunkti pidurdama hakkama ja selle aja jooksul võib igasugu tahtmatuid jamasi juhtuda. Ilmselt neid küsitavaid olukordi poleks, kui masin oleks konkurentidega sarnase juhitavusega, aga eks iga juht tunneb oma masinat kõige paremini ja peab ise õigeid arvestusi tegema :)
Kasutaja avatar
Hundikutsu
Mr.Wet Man
 
Postitusi: 1480
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:55
Asukoht: Türi



Litsents: S

 Hundikutsu

Re: 15. etapp | Cape Ring Full | 29.12.2015

PostitusPostitas StenNansten » 06 Jaan 2016, 16:40

Hundikutsu kirjutas:Päris hea vahelduseks viisakat arultelu lugeda. Timuka masinast niipalju, et see on nagu kaubarong oma massi pooles, kui liikuma läheb, siis enam seisma ei saa. Peab pool kilomeetrit enne ''normaalset'' pidurduspunkti pidurdama hakkama ja selle aja jooksul võib igasugu tahtmatuid jamasi juhtuda. Ilmselt neid küsitavaid olukordi poleks, kui masin oleks konkurentidega sarnase juhitavusega, aga eks iga juht tunneb oma masinat kõige paremini ja peab ise õigeid arvestusi tegema :)

Sa seda masinat erinevalt teistest proovinud ka, tead mis üle elan. :D
Oodatust siiski parem see, arvasin hullemat algul. Aga NSX või RX-7ega võrrelda näiteks kohe üldse ei saa.

Ega mingit võitjamasinat ma ka tahtnud, midagi erilist ja teeb tavalise 2000-ndatele piiratud tüüpilisele stardirivvi kena vahelduse, seltskond kirjum. :)

Saab huvitav kestvussõit tulema, ei tea palju kütust alla ka masin rüüpab 2 tunniga. :D
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Eelmine

Mine Decade Retrospect - Remembering The 2000's



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


GRAN TURISMO - The Real Driving Simulator
GAMEZONE