Postitas StenNansten » 13 Mai 2016, 16:31
Teavitan siis osalejaid, et sarja järgmise etapid saavad olema kindlasti kurvilisemad kui 5.etapp näiteks.
Põhjuseks on, et nende autodega on natuke kuiv sõita sirgeid GP radu, saab tulema pärisraade sekka ka fantaasia radu.
Ilma kohta, et muutlikuse aste on fixed kuni 60, mitte fixed kuni 10 nagu enne kirjas oli.
Iga sõidu algus mängu kella järgi hakkab olema kell 12.00 ja aja liikumiskiirus on tasemel 1, ehk reaalne.
Usun, et ilma muutumine jäi tänasel etapil just selle taha kinni.
Jääb plaaniks muuta poole sarja pealt 5kg muutus 10kg peale.
Ei too nagu piisavat muutust praegune süsteem konkurentsis. Oma häält või vastuhäält võib ka avaldada selle kohta.
Proovin järgmiseks etapiks välja uurida lahendusi või parandusi, kuidas vähendada läägi sõidu ajal, kui võimalik.
EDIT:
Radikaalne muutus punktisüsteemis. Nimelt see punktisüsteem ei sobi tõsiseks sarjaks ja seda seetõttu, et kui kui näiteks Olly hakkaks puuduma järgmised etapid, saavad teised ühe punkti vähem seetõttu. Kerget moodi võit on ka neile, kes üldse puuduvad sõidust. Punktid tulevad ju osavõtjate arvust olenevalt.
Terve tabel läheb seetõttu muutmisele ja punktid lähevad nüüd nii:
1.koht - 16p ; 2.koht - 15p ; 3.koht - 14p ..... 15.koht - 2p ; 16.koht - 1p
Loodetavasti mõistetakse minu ühepoolset otsust ja eriti veel need, kes puudusid eelmisest sõidust. Sest see uus süsteem on vähem soodne puudujatele. Ning peaks mingil moel lisama motivatsiooni rohkem ka kohal käia.
Las see osavõtjate arvust olenev süsteem jääda väljakutseteks.
EDIT2:
Edaspidi tuleb vältida radu, mis on tehtud mooditud track path maker äppiga, kui tahta sõita tõsist sõitu ilma läägita, või siis vähese läägiga. See teeb mu otsingud oluliselt raskemaks, sest enamus radu on tehtud just mooditud TPM äppiga. Viimased kaks etappi proovin ise luua, minnes kergemat vastupanu teed sellega.
Kaalu süsteemi uuendust ei tee, asi pole autodes vaid sõitjates pigem ikkagi. Näiteks Niksoni Daihatsu oli kergelt võimeline sõitma El Capitanil 2:39 aega, lihtsalt tegeleda autoga ei viitsi. Töövõit olla üldtabelis ees on teistel, kes viitsinud autoga mingit vaeva näha. Kõik 20 ja enam masinat oli ka vabavalik kõigile, kõike võis testida hooaja eel. Õnneks ei pea ma seda nüüd arvama, et ma olen pakkunud ebavõrdset sarja, mida ma pikalt juba sunnitud olin arvama.
Oma jamaks peaks seda, et liiga lühikese kiirendusraja valisin, aerodünaamika ei jõudnud 1km jooksul väga eriti mängu muuta. Järgmine kord teeb paremini ja kaks etappi veel lõpuni ning sarja võidu eest võitlemas kindlasti 5, kui just mitte 6 osavõtjat. Olenemata probleemidest, nagu superkohvimasin Ollyl, mille vastu McDonald's ka ei aita, sari on üsnagi põnev ja tihe püsinud üldtabelis.
Viimati muutis
StenNansten, 26 Mai 2016, 2:24, muudetud 2 korda kokku.