Üldinfo ja registreerimine

Üldinfo ja registreerimine

PostitusPostitas NFSTimukas » 11 Mär 2016, 19:28

Pilt
Jaapani Kei-autod on Gran Turismo eksklusiiv autorühm, mida teistes mängudes vaevalt ühe või üldse ei leia. Samuti on sellel autorühmal kindlad piirangud nagu 660cc ja 63hp arendavad mootorid, 3.4x1.5x2 mõõtmed autodel. Peame reeglitest sarjaga ilusti kinni, autod on algul juba nõuetekohased aga tuuninguga pigistame 63hp-st viimase välja, mis võimalik. Autode võrdsustamise osa teeb masina kaal, mis on väga erinev aerodünaamilka teguri tõttu. Sport Soft on parim tänavalegaalne rehv, osades riikides vähemalt.

TABEL:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... QI/pubhtml

OSALEJAD:
Registreerimiseks PSN ja auto. Sama saab ka teha mängusiseses foorumis.
Spoiler: näita
Võistluskaal / PSN / Auto
Team Daihatsu
560kg ... NFSTimukas ... 1998 Daihatsu Midget II D Type
762kg ... Nikson ... 2002 Daihatsu Copen Active Top

Suzuki Sport
812kg ... olly1-1 ... 1995 Suzuki Cappuccino (EA21R)
682kg ... RAIX4958 ... 1991 Suzuki Cappucciono (EA11R)

Igaksjuhuks:
835kg ... luckykiller205 ... 2004 Suzuki MR Wagon Sport

Mugen Honda
594kg ... Linnuke ... 1985 Honda Today G
810kg ... soulbleed666 ... 1991 Honda Beat

Honda Amuse
604kg ... SpcVnd ... 1970 Honda Z Act
481kg ... lees009 ... 1967 Honda N360

Subda
680kg ... janek166 ... 1992 Mazda Autozam AZ-1
438kg ... Wirx ... 1958 Subaru 360

Pealtvaatajad
000kg ... Akvaarium ...

VÕISTLUSKALENDER:
Spoiler: näita
Testirada Brno Circuit (Eifel)
Testietapp - 30.03 - Interlagos 1973 (Eifel)
1.etapp - 06.04 - Sonoma Raceway (Eifel)
2.etapp - 13.04 - Okayama International Circuit (Eifel)
3.etapp - 20.04 - Hungaroring (Eifel)
4.etapp - 27.04 - Smugglers Runaway Hillclimb (Andalucia)
5.etapp - 04.05 - Circuit Dijon-Prenois (Eifel)
6.etapp - 11.05 - Koolitee (Eifel flat)
7.etapp - 18.05 - Buddh International Circuit (Eifel)
8.etapp - 25.05 - El Capitan (Canyon) (Andalucia)
9.etapp - 01.06 - Autodromo Internationale de Codegua (Eifel)
10.etapp kestvussõit 90 minutit - 15.06 - Qeshm International Raceway

SÕIT:
Sõidud toimuvad NFSTimuka või Wirxi lobbys.
Ruumi võimalik leida Eesti Gran Turismo Kommuuni club lobby listist kui ka open lobby listist.
Stardijärjestuse valib mäng loosi tahtel valitu stardirivi poolt, mis mäng pakub.
Start sõidule kell 22:15 + 15 minutit ooteaega probleemide korral
Sõidu kestvus 40 minutit.

RADA:
Spoiler: näita
Rajad:
- Track Path Maker äppiga tehtud rajad ainult.
- Võimalikult reaalsed rajad võrreldes reaalse rajaga. (Korraldaja testib neid, et veenduda selles enne järgmist punkti)
- Rada avalikustub 24 tundi enne sõidu algust.
- Ruum üritab olla üleval tund aega enne sõidu algust, et harjutada tahtjad saaksid harjutada, kes saavad.
- Mängusisene kell sõidu alguses on 12.00 ja liigub reaalse kiirusega, ehk tase 1.

Ilma teeb:
- Stardiilm 0% (selge ilm) kuni 100% (vihmane ilm) numbrid 0-100, kuna saab seadistada 10, 20, 30 jne, siis ümardan.
- Ilma muutlikus fixed (alati sama) kuni 60 (väga muutlik) numbrid 0-60
- Rajakatte niiskus 0% (kuiv) kuni 100% (uputus) numbrid 0-100, kuna saab seadistada 10, 20, 30 jne, siis ümardan.
- Kõik numbrid valib siis erapooletult selline tore ja mulle juba pikalt ustav olnud veebileht https://www.random.org/

VÕISTLUSAUTOD:
Igat autot saab kasutada AINULT 1.registreerunu.Rohelisega on võetud autod. Autode massi lisa tuleb auto võimaliku kõige kergema kaalu pealt. Ehk kõik kaalulangetuse jupid on peal, kere, kapott ja klaas.
Spoiler: näita
Miinimum kaal - Auto nimetus - Kes kasutab (kui on)
+120kg
(719kg) - 2007 Daihatsu OFC-1
(496kg) - 1985 Honda Today G - Linnuke

+105kg
(622kg) - 1997 Daihatsu Coure/Mira TR-XX Avanzato R
(426kg) - 1967 Honda N360 - lees009
(459kg) - 1970 Honda Z Act - SpcVnd
(676kg) - 1991 Honda Beat - soulbleed666
(676kg) - 1992 Honda Beat Version F
(676kg) - 1993 Honda Beat Version Z
(567kg) - 1989 Mitsubishi Minica Dangan ZZ
(640kg) - 1992 Mazda Autozam AZ-1 - janek166
(612kg) - 1995 Suzuki Cappuccino (EA21R) - olly1-1

+90kg
(713kg) - 2002 Daihatsu Copen Detachable Top
(723kg) - 2002 Daihatsu Copen Active Top - Nikson
(348kg) - 1958 Subaru 360 - Wirx
(622kg) - 1991 Suzuki Cappucciono (EA11R) - RAIX4958

+75kg
(681kg) - 1997 Daihatsu Move SR-XX 2WD
(663kg) - 1995 Daihatsu Move CX
(750kg) - 2004 Suzuki MR Wagon Sport - luckykiller205
(714kg) - 2007 Suzuki Cervo SR

+60kg
(515kg) - 1998 Daihatsu Midget II D Type - NFSTimukas

+45kg
(540kg) - 1972 Honda Life Step Van
(631kg) - 1997 Suzuki Alto Works Suzuki Sport Limited
(631kg) - 1997 Suzuki Alto Works RS-Z
(714kg) - 2002 Suzuki Kei Works

+30kg
(710kg) - 1997 Daihatsu Move SR-XX 4WD
(714kg) - 1998 Suzuki Wagon R RR

+15kg
(803kg) - 2002 Daihatsu Move Custom RS Limited
(732kg) - 2002 Suzuki Alto Lapin Turbo

+0kg

RUUMI SEADED:
Spoiler: näita
Rehvid - Sport Soft (SS)
Käigukast (AT / MT) - Vaba
Skid Recovery Force (SRF) - Keelatud
Active Stability Manager (ASM) - Lubatud
Antilock Braking System (ABS) - Lubatud
Traction Control System (TCS) - Lubatud
Sõidujoon - Lubatud
Active Steering - Lubatud
Tuuning - Lubatud
Nitro - Keelatud
Penaltid - Maas
Kahjustused - Kerged
Rehvi ja kütuse kulu - Väga kiire
Füüsika ja õhk - Simulatsioon
Kiirendusabi - Maas
Paigas ruumi omand - Peal (vältimaks mittenägemisi ja suuremat läägi)

TUUNIMINE ja SEADISTAMINE:
Täitsa lubatud aga tegevust piiravad fikseeritud hobujõudude arv ja iga etapiga muutuv kaal.
Maksimaalne HP - 63hp
Maksimaalne kaal - Osalejate tabelis

PUNKTID:
Punkte saavad ainult registreerunud kasutajad.
1.koht - 16p ; 2.koht - 15p ; 3.koht - 14p ..... 15.koht - 2p ; 16.koht - 1p

Võistluse kiirema ringi võitjale tuleb ka üks lisapunkt võidusõidu punktisummale otsa.

KILOGRAMMID:
Autol kilogramme lisandub või väheneb vastavalt sõidus saavutatu positsioonile. Sõit 5 inimesega:
1.koht: +10kg ; 2.koht: +5kg ; 3.koht: 0kg ; 4.koht: -5kg ; 5.koht: -10kg

Lubatud on kasutada raskemat masinat, kui määratud kaal on, kui arvad, et auto on nii parem.

Masinad, millel enam kaalu langetada ei nii kuidas vaja, võiks teavitada NFSTimukale. Siis läheb mäng edasi nii, et viimane koht ei saa kaalu juurde aga ülejäänu ees saavad vastavalt süsteemile. Proovin ise ka jälgida seda.

KORRALDAJATIIM:
Autor ja kohtunik - NFSTimukas
Abikohtunik - Wirx

LISA:
REEGLID JA KARISTUSED:
Spoiler: näita
1. KUI MINGIL PÕHJUSEL KESET SÕITU RUUMIST VÄLJA LENDAD, SIIS PALUN MITTE ENNE SÕIDU LÕPPU UUESTI LIITUDA TOAGA, KUNA OSAD VÕISTLEJAD SAAVAD SIIS DISCONNECTI.

2. Enne osalemist kindlasti lugeda veelkord Võrgupõhise võidusõidu reegleid! Kaebused esitada 24 tunni jooksul peale sõitu.

3. Ringiga mingil põhjusel mahajääjad, palun jälgida enda ümber toimuvat, lasta mööda takistusteta tagant kiiremad!!! Kui seda eiratakse, on karistus KARM!
Karistus 1.etapp vahele kui saadud teist korda hoiatada

4. Lõigata otseloomulikult ei tohi, korra pikaks võib lasta, muru rataste küljes nkn karistab. Selgelt eristatav sihilik lõikamine asfalteeritud alal või sõita otseks aeglaseid kurve on karistatav.
Karistus 5-30 sekundit olenevalt olukorrast

Kaebused 24h tunni jooksul kohtunike postkasti. Kuna võimalikud karistused tulevad üldjuhul Ainult laekunud otsestele kaebustele! Hoide silmad ka lahti kuuenda punkti puhul.

Autode testimine ja kaalud, miks nii?:
Spoiler: näita
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
(Näite tegemisel on kasutatud 1992 Mazda Autozam AZ-1)

* Autod on testitud 1km drag rajal ja kilogrammid pandud vastavalt:
27,5 sekundit +105kg
28 sekundit +90kg
28,5 sekundit +75kg
29 sekundit +60kg
29,5 sekundit +45kg
30 sekundit +30kg
30,5 sekundit +15kg
31 sekundit +0kg

Power Limiter nipp leida siit: viewtopic.php?f=114&t=1002
- Küsida ja leida vigu pole keelatud. Proovin sarja jooksvalt arendada, et äkki järgmisel korral paremini teha.
Viimati muutis NFSTimukas, 16 Juun 2016, 12:29, muudetud 110 korda kokku.
NFSTimukas
Eeskuju
Eeskuju
 
Postitusi: 3226
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Kuubiku ralli

PostitusPostitas wirxikas » 11 Mär 2016, 22:14

No paneks kirja.
Wirx/auto veel lahtine
Pilt
Kasutaja avatar
wirxikas
Guru
Guru
 
Postitusi: 523
Liitunud: 28 Nov 2012, 13:13
Asukoht: Valga



Litsents: S

 Wirx

Re: Kuubiku ralli

PostitusPostitas NFSTimukas » 12 Mär 2016, 16:43

Autode kaalud loodan täna üles panna. Autodega kõvasti mãssamist veel vaja teha. Sirgel kui ka kurvides võrdseks. Kasutan kõikidel masinatel võrdset tuuningut. Racing hard vedrustust, tippkiirus 200km/h ja muu on default numbritega jupid. Loomulikult on lubatud teha oma tuuningut, kui auto käitumisega rahul pole, mis teeb testimise natuke kehtetumaks aga auto põhimõtteliselt ikka sama.
Edu registreerimistega, tahaks 10 ikka täis saada järgmise nädala jooksul.

Info on nüüd valmis ja autod kõik võtta!
NFSTimukas
Eeskuju
Eeskuju
 
Postitusi: 3226
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Kuubiku ralli

PostitusPostitas Nikson » 12 Mär 2016, 17:42

Eks üritan ka ikka osaleda, kui just liiga suvesse asi ei jookse. Vaatan mõne auto ka, mis automaat kastiga sobiks.
Pilt
Nikson
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 3831
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:08
Asukoht: Valga/Vantaa



Litsents: S

 Nikson

Re: Kuubiku ralli

PostitusPostitas NFSTimukas » 12 Mär 2016, 18:16

Nikson kirjutas:Eks üritan ka ikka osaleda, kui just liiga suvesse asi ei jookse. Vaatan mõne auto ka, mis automaat kastiga sobiks.

Tänu 63hp-le peaks sobima iga auto, power limiter 50% peale, koos tuuning juppidega. Nii tegin mina autosid testides vähemalt. Sari peaks kestma 25.maini, kui saab ülejärgmine nädal alustada. Enne suve ehk lõpeb.
NFSTimukas
Eeskuju
Eeskuju
 
Postitusi: 3226
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Kuubiku ralli

PostitusPostitas Nikson » 12 Mär 2016, 18:27

Ma ei tea kui võrdsed need autod on, aga kas nn Sveni süsteemi ei kaalunud, et PP-ga iga etapi tagant mängida?
Pilt
Nikson
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 3831
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:08
Asukoht: Valga/Vantaa



Litsents: S

 Nikson

Re: Kuubiku ralli

PostitusPostitas NFSTimukas » 12 Mär 2016, 19:09

Nikson kirjutas:Ma ei tea kui võrdsed need autod on, aga kas nn Sveni süsteemi ei kaalunud, et PP-ga iga etapi tagant mängida?

Ei kaalunud, hea näide Honda Beat 295pp ja Subaru 360 on 370pp ligi. Aga sama kiired sirgel, kui Stowe rajal.
NFSTimukas
Eeskuju
Eeskuju
 
Postitusi: 3226
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Kuubiku ralli

PostitusPostitas soulbleed » 12 Mär 2016, 21:41

soulbleed666/ autot veel ei tea
Pilt
Kasutaja avatar
soulbleed
Insener
Insener
 
Postitusi: 430
Liitunud: 15 Jaan 2014, 0:20
Asukoht: Tallinn/Valga



Litsents: s

 soulbleed666

Re: Kuubiku ralli

PostitusPostitas olly1 » 12 Mär 2016, 23:12

Olly1-1 / 1995 Suzuki Cappuccino (EA21R)
Kasutaja avatar
olly1
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 189
Liitunud: 24 Juul 2015, 12:52
Asukoht: Jõhvi



Litsents: S

 olly1-1

Re: Kuubiku ralli

PostitusPostitas konka » 13 Mär 2016, 0:10

Akvaarium/ ei oska öelda kas jõuan rajale. Sõber müüb G25 nii et võimalik on et ostan ka siis juba ps3 jälle. Kuidas teil on sellle gt6-ga üldse?? Võistlusi või mingit värki ikka toimub või. Nii palju ütlen ära et iga nädal ei saa osa võtta. vähemalt 1-2 korda kuus sest siis on öine vahetus.
Kiireid ringe teile ka ikka!!
Pilt
Kasutaja avatar
konka
Insener
Insener
 
Postitusi: 471
Liitunud: 03 Juul 2014, 17:42



Litsents: s

 Akvaarium

Re: Kuubiku ralli

PostitusPostitas NFSTimukas » 13 Mär 2016, 19:46

konka kirjutas:Akvaarium/ ei oska öelda kas jõuan rajale. Sõber müüb G25 nii et võimalik on et ostan ka siis juba ps3 jälle. Kuidas teil on sellle gt6-ga üldse?? Võistlusi või mingit värki ikka toimub või. Nii palju ütlen ära et iga nädal ei saa osa võtta. vähemalt 1-2 korda kuus sest siis on öine vahetus.
Kiireid ringe teile ka ikka!!

Tore kuulda, et tagasi GT6 peale tuled. :)

Iga nädal siis on terve nädal kestvusega esmaspäevased väljakutsed (nagu driveclubis), siis kolmapäevane sari saab see olema heal juhul ning nüüd taas populaarsust koguv Niksoni neljapäeva sõidud ka toimivad ilusti. Rohkem hetkel pole.

Infoks, et peale esimest etappi võin mõne auto massiga korrektuure teha. 40min ma siiski iga masinaga eraldi ette ei võtnud, inimlik oleks. Pole enne siin selliste masinatega sarja korraldatud, loodan, et mu testimine oli ikka asjaeest iga masina puhul. Vabandan ette, kui keegi peaks kukkuma suurest mängust ebavõrdsuse tõttu välja kukkuma esimesel etapil. Pakun välja ka testi etappi niiöelda ja võin ka üles panna testiraja, kus saab üksteisega hooaja eelselt autosid ringiaegade põhjal võrrelda.

UPDATE:
Hooaja eelne testirada on avatud esmaspäevast. Testirajaks Brno circuit.
NFSTimukas
Eeskuju
Eeskuju
 
Postitusi: 3226
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Kuubiku ralli

PostitusPostitas NFSTimukas » 15 Mär 2016, 19:23

Uuendused:
Sarja start lükkub kuupäevale 30.03, olen kaugel kaugel 23.03, et pole võimalik.
- Nitro tuleb appi, kasutage seda kallist kraami targalt.
- Võidusõidu kiireima ringi omanikule üks lisapunkt.
- Testirada Brno Circuit on avatud testimisteks.

7 sõitjat juba kirjas, 8 peaaegu kui too saaks NAT 2 kätte.

Arutamise alla võiks võtta avatud mikrofoni sõidu ajal.
Kasuks räägib see, et mitte midagi kurja see pole põhjustanud viimased online sõidud. Osade jaoks on see sõidule atraktiivsust juurde andev võimalus ka. Probleem ainult sellega tühine olnud, mikker ei ühenda end mängu serveriga.
Nagu võiks kasutada aga alati jääb siiski võimalus, et kellegi nett otsustab turboboosti läägiga, rikkudes teise sõidu. See mure ilma mikrita ka ning loomulikult ka keskendunud sõitjad, kes möla ei kannata sõidu ajal.

Mis rahvas arvab.
Minu arvamus on, et olen poolt.
NFSTimukas
Eeskuju
Eeskuju
 
Postitusi: 3226
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Kuubiku ralli

PostitusPostitas Nikson » 15 Mär 2016, 20:00

2002 Daihatsu Copen Active Top valisin autoks. Sai suvalt valitud kuna sellele saab nr ka uksele toppida. :)
Pilt
Nikson
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 3831
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:08
Asukoht: Valga/Vantaa



Litsents: S

 Nikson

Re: Kuubiku ralli

PostitusPostitas lees00 » 16 Mär 2016, 10:03

Tulen sõitma, auto hiljem
#9
lees00
Äss
Äss
 
Postitusi: 974
Liitunud: 09 Nov 2012, 14:50



Litsents: s

 lees009

Re: Kuubiku ralli

PostitusPostitas olly1 » 16 Mär 2016, 11:27

Minu poolt võivad mikrid sisse jääda. Mind ei sega.
Janek166 sama meelt.
Kasutaja avatar
olly1
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 189
Liitunud: 24 Juul 2015, 12:52
Asukoht: Jõhvi



Litsents: S

 olly1-1

Re: Kuubiku ralli

PostitusPostitas NFSTimukas » 26 Mär 2016, 23:36

Üldinfo olems siinsele netile liiga ränk laadimine, ehk luckykiller on võtnudkasutada 2004 Suzuki MR Wagon Sport.
Tund aega läks kolme postitus tegemiseks. :D

EDIT:
Raja avalikustamine, millel etapid sõidetakse on nüüd samal päeval koos etapiga.
(Hundikutsule tänud soovituse eest)

AINULT 2 REGISTREERIJAT VEEL VAJA SARJA KÄIVITUMISEKS!!!
NFSTimukas
Eeskuju
Eeskuju
 
Postitusi: 3226
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Kuubiku ralli

PostitusPostitas Linnuke » 27 Mär 2016, 0:27

Tulen ka, auto Honda today
Kasutaja avatar
Linnuke
Insener
Insener
 
Postitusi: 468
Liitunud: 10 Mai 2012, 23:51



Litsents: S

 Linnuke

Re: Kuubiku ralli

PostitusPostitas soulbleed » 28 Mär 2016, 0:54

Pane mulle Honda BEAT´91 kirja.
Pilt
Kasutaja avatar
soulbleed
Insener
Insener
 
Postitusi: 430
Liitunud: 15 Jaan 2014, 0:20
Asukoht: Tallinn/Valga



Litsents: s

 soulbleed666

Re: Kuubiku ralli

PostitusPostitas NFSTimukas » 28 Mär 2016, 1:08

SARI LÄHEB KÄIKU!!!
Tänud neile, kes registreerinud siiani on ja need, kes registreerunutest autot pole valinud, võiksid seda kolmapäevaks teha aga pole eriliselt hull, kui ka siis ei teata. Kui rajale tulek, siis selleks autot vaja ja läheb see masin kirja.

Esimene etapp tuleb pool testikas, pool võidusõit. Edaspidi nagu peab.
Katsetab, kas mikker kui palju segab ja disconnectib, kui nii.
Autode võrdsus tahaks ulmeliselt paika saada, osadel masinatel võimalik kaalupiirangu muutus.
Hoiatan ka ette, et võib venida pikaks, kui tõsine probleem/ebavõrdsus ilmub, hääletuse põhjal kohe või hiljem kordus sõit.

Soovitus:
Uurige järgi, kes tunnevad oma auto puhul, et aeglane. Üldise vestluse foorumis on trikkide ja nippide teema, kus on seletatud power limiter trikk lahti. Eriti soovitan automaat kasti kasutajatele. Lingi lisan hiljem.
NFSTimukas
Eeskuju
Eeskuju
 
Postitusi: 3226
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Kuubiku ralli

PostitusPostitas wirxikas » 28 Mär 2016, 7:35

Pane mulle see Subaru punn kirja.
Pilt
Kasutaja avatar
wirxikas
Guru
Guru
 
Postitusi: 523
Liitunud: 28 Nov 2012, 13:13
Asukoht: Valga



Litsents: S

 Wirx

Järgmine

Mine Kuubiku ralli



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


GRAN TURISMO - The Real Driving Simulator
GAMEZONE