2. Okayama International Circuit (12.aprill)

2. Okayama International Circuit (12.aprill)

PostitusPostitas StenNansten » 13 Apr 2016, 15:09

Pilt
Pilt
Endine F1 rada (1994-1995 Pacific Grand Prix) Asub Jaapanis Okayama prefektuuris (Kesk-Jaapanis). Kiireim ring mida püüda on 1:14.023 (Michael Schumacher, Benetton B194, 1994), üritame. :)

Start - kell 22.15
Võistlusruum - Võimalik ühineda open lobby kui ka Eesti Gran Turismo Kommuuni club lobby alt
Kestvus - 40 minutit kestvussõit
Vihm? - Täitsa võimalik, 80% tõenäosus.
Aga öö? - Ei juhtu, loojangust edasi päike ei kisu
Rehvid - Sport Soft (SS)
Võistluskaal - Leida peateemast viewtopic.php?f=156&t=1017

Lisainfo:
Raja teema -Eifel mitte-flat
Raja täpsus - 6,7m pikem kui originaal ja 80% täpne kõrguse muutumine.
Vihma valis - https://www.random.org/
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 2. Okayama International Circuit (12.aprill)

PostitusPostitas SpcVnd » 13 Apr 2016, 15:45

Rehvid - Sport Soft (SS) tähendab, et vihmarehve ei või kasutada?
#5
Kasutaja avatar
SpcVnd
tähenärija suure algustähega
 
Postitusi: 1635
Liitunud: 19 Veebr 2013, 20:56
Asukoht: Rannamõisa



Litsents: A

 SpcVnd

Re: 2. Okayama International Circuit (12.aprill)

PostitusPostitas StenNansten » 13 Apr 2016, 17:17

SpcVnd kirjutas:Rehvid - Sport Soft (SS) tähendab, et vihmarehve ei või kasutada?

Arvad, et vihmaga nii libe või? Kui on libedam, võtad aeglasemalt. Ega sport rehvid ilma soonteta pole ja Polyphony Digital teadis seda rehve modeleerides. Uskumatult libedaks ka ei lähe rada nagu Racing rehvidega, et sõita päris ei saa.

Ega ma ise ei tea, kas Comfort rehvid (rohkem sooni) on vihmaga parem kui Sport rehvid, peab järgi testima. :)

EDIT: Comfort rehvid tunduvad mulle turvalisemana kui Sport rehvid aga erilist ajavõitu ei saanud, oleneb oskustest. Testiautoks: Mazda Autozam AZ-1 ja vihm + rajaniiskus 100%.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 2. Okayama International Circuit (12.aprill)

PostitusPostitas SpcVnd » 13 Apr 2016, 19:58

see oli JAH/EI küsimus muidu :D
ilge romaan tuli, aga vastuse pidi ikka ridade vahelt välja lugema :-D
#5
Kasutaja avatar
SpcVnd
tähenärija suure algustähega
 
Postitusi: 1635
Liitunud: 19 Veebr 2013, 20:56
Asukoht: Rannamõisa



Litsents: A

 SpcVnd

Re: 2. Okayama International Circuit (12.aprill)

PostitusPostitas StenNansten » 13 Apr 2016, 21:46

SpcVnd kirjutas:see oli JAH/EI küsimus muidu :D
ilge romaan tuli, aga vastuse pidi ikka ridade vahelt välja lugema :-D

Ma suhtkoht kirjanik, et mis sa ikka ootad minult :D
Ehk siis ei.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 2. Okayama International Circuit (12.aprill)

PostitusPostitas StenNansten » 14 Apr 2016, 0:08

Sõidu tulemused siis:
1.olly1-1 - Suzuki - 41:59.193 + kiireim ring 2:03.114
2.SpcVnd - Honda A - +14.382
3.NFSTimukas - Daihatsu - +28.647
4.lees009 - Honda A - +36.658
5.Linnuke - Honda M - +36.983
6.Soulbleed666 - Honda M - +46.801
7.Wirx - Subda - +1:14.398
8.Nikson - Daihatsu - +1:38.626
9.janek166 - Subda - 1 ring

Kaebused loomulikult on oodatud kuni 15.aprilli alguseni kell 00.00 kohtunike postkasti.

Olen rahul, kaalu süsteem on ennast õigustanud. Seltskond püsis täitsa koos peaaegu lõpuni, olly sai veel see etapp olla teistest üle aga järgmine etapp näeb, mis siis juhtuma hakkab. :) Sõidu viimase ringi tagumistele meestele tegi huvitavaks kiirelt niiskust koguv rada paduvihmaga.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 2. Okayama International Circuit (12.aprill)

PostitusPostitas olly1 » 14 Apr 2016, 10:43

Kaalusüsteem effektiivsem, kui arvasin. Nüüd ikka oli tegu et etteotsa saada, ilmselt järgmiseks etappiks cappucino ülemvõim läbi. Vihm oli hea üllatus, kahju, et varem ei tulnud, oleks põnevaks läinud. Sain veel suht kuivalt finišisse, tagaotsa meestel vist läks juba huvitavaks nagu mikritest kuulsin :D Igatahes muutuv ilmastik peaks põnevust omajagu lisama, peabki testima minema, kuidas minu kohvimasin üldse vihmas käitub :)
Kasutaja avatar
olly1
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 189
Liitunud: 24 Juul 2015, 12:52
Asukoht: Jõhvi



Litsents: S

 olly1-1

Re: 2. Okayama International Circuit (12.aprill)

PostitusPostitas StenNansten » 17 Apr 2016, 16:52

Sõidu lõplikud tulemuse jäid ka seekord samaks:
PSN - Tiim - Aeg - Lisakaal - Punktilisa
1.olly1-1 - Suzuki - 41:59.193 / +20kg / 9p
2.SpcVnd - Honda A - +14.382 / +15kg / 8p
3.NFSTimukas - Daihatsu - +28.647 / +10kg / 7p
4.lees009 - Honda A - +36.658 / +5kg / 6p
5.Linnuke - Honda M - +36.983 / 0kg / 5p
6.Soulbleed666 - Honda M - +46.801 / -5kg / 4p
7.Wirx - Subda - +1:14.398 / -10kg / 3p
8.Nikson - Daihatsu - +1:38.626 / -15kg / 2p
9.janek166 - Subda - 1 ring / -20kg / 1p

Kiireim ring: 2:03.114 (olly1-1)
Parim tiim: Amuse Honda (14p)

TABEL:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... 0Q/pubhtml

Kaalud on juba ka arvutatud sarja peateemas välja, mis järgmine etapp kasutusel!

LISA:
Janeku stardikoht võrreldes meiega (vt. kaarti)
Spoiler: näita
Pilt


Viimati tõstisStenNansten, 17 Apr 2016, 16:52.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten


Mine Kuubiku ralli



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


GRAN TURISMO - The Real Driving Simulator
cron
GAMEZONE