Üldinfo ja registreerimine

Üldinfo ja registreerimine

PostitusPostitas StenNansten » 18 Aug 2016, 0:10

Pilt

TABEL:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... QI/pubhtml

OSALEJAD:
1. 1020kg / 57hp (-10pp, 292pp) - NFSTimukas - 2007 Daihatsu OFC-1
2. 710kg / 49hp (-24pp, 291pp) - SpcVnd - 1970 Honda Z Act
3. 960kg / 58hp (-10pp, 281pp) - soulbleed666 - 1991 Honda Beat
4. 746kg / 54hp (-16pp, 295pp) - Linnuke - 1985 Honda Today G
5. 890kg / 49hp (-30pp , 278pp) - olly1-1 - 1995 Suzuki Cappuccino (EA21R)
6. 732kg - Mundukiller - 2002 Suzuki Alto Lapin Turbo
7. 920kg / 61hp (-4pp, 291pp) - janek166 - 1992 Mazda Autozam AZ-1
8. 802kg - EestiTallinn068 - 1997 Daihatsu Coure TR-XX Avanzato R
9. 585kg / 56hp (-13pp, 342pp) - Wirx - 1958 Subaru 360
10. 959kg - Nikson - 2007 Suzuki Cervo SR
11. 900kg / 58hp (-9pp, 292pp) - RAIX4958 - 1991 Suzuki Cappuccino (EA11R)

NB! Sulgudes on info mulle kui korraldajale.

TIIMID:
1. Eesti Dangistid (Daihatsu) - NFSTimukas / EestiTallinn068
2. Kohvibuss (Suzuki) - olly1-1 / Mundukiller
3. Võhma Lihakombinaat (Suzuki) - Nikson / RAIX4958
4. Mugen Honda (Honda) - SpcVnd / Linnuke
5. Subda (Mazda ja Subaru) - janek166 / Wirx

VÕISTLUSKALENDER:
Spoiler: näita
1. 14.september - Cote 'd Azur - Monaco
2. 21.september (TPM) - Portimao - Portugal
3. 28.september - Eiger Nordwand Short Track - Šveits
4. 5.oktoober (TPM) - Sepang International Circuit - Malaisia
5. 12.oktoober (kruusa sõit) - Toscana Reverse - Itaalia
6. 19.oktoober (TPM) - Zhejiang Circuit - Hiina
7. 26.oktoober (TPM) - Complex String - Gran Turismo originaal
8. 2.november - Mount Panorama - Austraalia
9. 16.november (lumel ja jääl sõit) - Chamonix - Prantsusmaa
10. 23.november (TPM)
Kestvus. 30.november (TPM) + 2x punktid[/b]

TPM - Track Path Maker äppiga tehtud rajad


SÕIT:
- Sõidud toimuvad NFSTimuka lobbys.
- Ruumi võimalik leida Eesti Gran Turismo Kommuunis vastava club eventsi lobby listist. (kellele keeruline, võin eraldi seletada)
- Stardijärjestuse valib mäng loosi tahtel valitu stardirivi poolt, mis mäng pakub. Ehk kvalifikatsiooni pole.
- Start sõidule kell 22:00 + 15 minutit ooteaega probleemide korral
- Sõidu kestvus 40 minutit. Kestvussõit kestab 80 minutit.

RADA:
Spoiler: näita
Rajad:
- Track Path Maker äppiga või mängusisesed rajad.
- TPM äppi rajad võimalikult reaalsed võrreldes reaalse rajaga. (Korraldaja testib neid, et veenduda selles enne järgmist punkti)
- Rada avalikustub 24 tundi enne sõidu algust ja on võimalik harjutada Eesti GT kommuuni club eventside lehel sellel.
- Ruum üritab olla üleval tund aega enne sõidu algust.
- Mängusisene kell sõidu alguses on 12.00 ja liigub reaalse kiirusega, ehk tase 1.

Ilma teeb:
- Stardiilm 0% (selge ilm) kuni 100% (vihmane ilm) numbrid 0-100, kuna saab seadistada 10, 20, 30 jne, siis ümardan.
- Ilma muutlikus fixed (alati sama) kuni 60 (väga muutlik) numbrid 0-60
- Rajakatte niiskus 0% (kuiv) kuni 100% (uputus) numbrid 0-100, kuna saab seadistada 10, 20, 30 jne, siis ümardan.
- Kõik numbrid valib siis erapooletult selline tore ja mulle juba pikalt ustav olnud veebileht https://www.random.org/


VÕISTLUSAUTOD:
Igat autot saab kasutada AINULT 1.registreerunu. Rohelisega on võetud autod. Autode massilisa tuleb auto võimaliku kõige kergema kaalu pealt. Ehk kõik kaalulangetuse jupid on peal, kere, kapott ja klaas.
Spoiler: näita
Auto nimetus - Kes mida eelmine kord kasutas ja taga rohelisega, kes seekord kasutab
200kg + tavakaal
2007 Daihatsu OFC-1 - NFSTimukas
1991 Honda Beat - soulbleed666 - soulbleed666
1992 Honda Beat Version F
1993 Honda Beat Version Z

200kg + 1 astme kaalulangetus
1995 Suzuki Cappuccino (EA21R) - olly1-1 - olly1-1
1992 Mazda Autozam AZ-1 - janek166 - janek166
1958 Subaru 360 - Wirx - Wirx

200kg + 2 astme kaalulangetus
1970 Honda Z Act - SpcVnd - SpcVnd
1991 Suzuki Cappuccino (EA11R) - RAIX4958 - RAIX4958

200kg + 3 astme kaalulangetus
2002 Daihatsu Copen Detachable Top
2002 Daihatsu Copen Active Top - Nikson
1985 Honda Today G - Linnuke - Linnuke

200kg + 3 astme kaalulangetus ja kergklaasid ning kui võimalik, carbon kapott
1967 Honda N360 - lees009
1997 Daihatsu Coure/Mira TR-XX Avanzato R - EestiTallinn068

200kg
1989 Mitsubishi Minica Dangan ZZ

125kg
1997 Suzuki Alto Works Suzuki Sport Limited
2004 Suzuki MR Wagon Sport - luckykiller205

110kg
1997 Daihatsu Move SR-XX 2WD
1995 Daihatsu Move CX
2007 Suzuki Cervo SR - Nikson
1997 Suzuki Alto Works RS-Z

95kg
1998 Daihatsu Midget II D Type - NFSTimukas

80kg
2002 Suzuki Kei Works

35kg
1997 Daihatsu Move SR-XX 4WD
1972 Honda Life Step Van

5kg
1998 Suzuki Wagon R RR

0kg
2002 Daihatsu Move Custom RS Limited
2002 Suzuki Alto Lapin Turbo - Mundukiller


TIIMID:
- Igas tiimis max 2 sõitjat, erand kui on 3 sõitjat aga siis halvima tulemuse saanud osaleja punktid tiimis ei lähe tiimile.
- Üks tiim koosneb ühte marki autodest
- Kui ühte marki autosid on näiteks 4 osalejal, jagatakse osalejad omavahelisel kokkuleppel või korraldaja karmi käe all kaheks.
- Tiimideks jagamine toimub 2 päeva enne esimest etappi.

RUUMI SEADED:
Spoiler: näita
Rehvid - Sport Soft (SS)
Käigukast (AT / MT) - Vaba
Skid Recovery Force (SRF) - Keelatud
Active Stability Manager (ASM) - Lubatud
Antilock Braking System (ABS) - Lubatud
Traction Control System (TCS) - Lubatud
Sõidujoon - Lubatud
Active Steering - Lubatud
Tuuning - Lubatud
Nitro - Keelatud
Penaltid - Maas
Kahjustused - Kerged
Rehvi ja kütuse kulu - Väga kiire
Füüsika ja õhk - Simulatsioon
Kiirendusabi - Maas
Paigas ruumi omand - Peal (vältimaks mittenägemisi ja suuremat läägi)


TUUNIMINE ja SEADISTAMINE:
- Täitsa lubatud aga tegevust piiravad fikseeritud hobujõudude arv ja iga etapiga muutuv kaal.
- Maksimaalne HP - 63hp
- Maksimaalne kaal - Osalejate tabelis
- Kui autole enam kaalu vähemaks või juurde keerata ei saa mingil kombel, siis ei toimu mitte mingit kaalu muutust järgmiseks etapiks.

PUNKTID:
Punkte saavad ainult registreerunud kasutajad.
1.koht - 16p ; 2.koht - 15p ; 3.koht - 14p ..... 15.koht - 2p ; 16.koht - 1p

Võistluse kiirema ringi võitjale tuleb ka üks lisapunkt võidusõidu punktisummale otsa.

KILOGRAMMID JA HOBUJÕUD:
Autol kilogramme lisandub või väheneb vastavalt sõidus saavutatu positsioonile. Sõit 5 inimesega:
1.koht: +10kg ; 2.koht: +5kg ; 3.koht: 0kg ; 4.koht: -5kg ; 5.koht: -10kg

Kui kaalu juurde enam masinale lisada ei saa, panen ma oma default seades (mis on esindatud allpool) autodele KG väärtuste asemel PP penaltit ja sealt tulenevad hp-d, palju antud PP-ga järgi jäi.

Lubatud on kasutada raskemat masinat, kui määratud kaal on, kui arvad, et auto on nii parem.

Masinad, millel enam kaalu langetada ei saa nii kuidas vaja, võiks teavitada NFSTimukale. Siis läheb asi nii edasi, et süsteem juhildub antud osaleja tulemustest.

KORRALDAJATIIM:
Autor ja kohtunik - NFSTimukas

LISA:
REEGLID JA KARISTUSED:
Spoiler: näita
1. KUI MINGIL PÕHJUSEL KESET SÕITU RUUMIST VÄLJA LENDAD, SIIS PALUN MITTE ENNE SÕIDU LÕPPU UUESTI LIITUDA TOAGA, KUNA OSAD VÕISTLEJAD SAAVAD SIIS DISCONNECTI.

2. Enne osalemist kindlasti lugeda veelkord Võrgupõhise võidusõidu reegleid! Kaebused esitada 24 tunni jooksul peale sõitu, kui peale sõitu küsides keegi ei nurisenud.

3. Ringiga mingil põhjusel mahajääjad, palun jälgida enda ümber toimuvat, lasta mööda takistusteta tagant kiiremad!!! Kui seda eiratakse, on karistus KARM!
Karistus 1.etapp vahele kui saadud teist korda hoiatada

4. Lõigata otseloomulikult ei tohi, korra pikaks võib lasta, muru rataste küljes nkn karistab. Selgelt eristatav sihilik lõikamine asfalteeritud alal või sõita otseks aeglaseid kurve on karistatav.
Karistus 5-30 sekundit olenevalt olukorrast


Testiautode tuuning, default seade, mille järgi kaalud saadud:
Spoiler: näita
Pit service
Oil change
Improve body rigdity

Tires
Sport Soft mõlemal teljel.

Suspension
Racing Suspension: Hard
Racing Brake Kit (default)

Drivetain
Fully Customisable Transmission (Max. Speed 200km/h)
Fully Customisable Mechanical Limited Slip Differential (default)
Triple-Plate Clutch Kit
Carbon Propeller Shaft (kui võimalik)
Centre Differential Torque-Distributing Centre Differential (default)

Power
Võimalikult palju juppe peal, võimalikult 50% ligi power limiter ja 63hp. Nitrot ei ole peal, sest reeglid ei luba niikuinii.
Juhildun sellest, et Max.Torque oleks võimalikult kõrge.

Body
Weight Reduction Stage 3
Carbon Bonnet (kui võimalik)
Window Weight Reduction
Downforce (0, lisa aero juppe autodel ei kasuta.)

Power Limiter nipp leida siit: viewtopic.php?f=114&t=1002
Viimati muutis StenNansten, 24 Nov 2016, 14:35, muudetud 73 korda kokku.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Kuubikute ralli 2

PostitusPostitas SpcVnd » 18 Aug 2016, 11:00

Tulen tiitlit kaitsma sama punniga :)
#5
Kasutaja avatar
SpcVnd
tähenärija suure algustähega
 
Postitusi: 1635
Liitunud: 19 Veebr 2013, 20:56
Asukoht: Rannamõisa



Litsents: A

 SpcVnd

Re: Kuubikute ralli 2

PostitusPostitas soulbleed » 18 Aug 2016, 13:34

Yritan siis ka kaasa sõita ja sama autoga siis mis eelmine hooaeg :)
Pilt
Kasutaja avatar
soulbleed
Insener
Insener
 
Postitusi: 433
Liitunud: 15 Jaan 2014, 0:20
Asukoht: Tallinn/Valga



Litsents: s

 soulbleed666

Re: Kuubikute ralli 2

PostitusPostitas StenNansten » 18 Aug 2016, 18:21

Autode kaalude osas uudised sellised, et vähemalt esmaspäevaks on need kõigile näha iga auto puhul.
Vaja teha ju rada, autod ka paika panna võrdselt kõik ning need kõik ka testida, võtab aega.
Lisan ka kõikidel autode ühise testiseade spoilerina lisadesse ja on ka siit need näha:
Spoiler: näita
Tires
Sport Soft mõlemal teljel.

Suspension
Racing Suspension: Hard
Racing Brake Kit (default)

Drivetain
Fully Customisable Transmission (Max. Speed 180km/h)
Fully Customisable Mechanical Limited Slip Differential (default)
Triple-Plate Clutch Kit

Power
Võimalikult palju juppe peal, võimalikult 50% ligi power limiter ja 63hp. Nitrot ei ole peal, sest reeglid ei luba niikuinii.

Body
Weight Reduction Stage 3
Bonnet
Window Weight Reduction
Downforce (0, lisa aero juppe autodel ei kasuta.)


Tiimidesse määramine toimub minu poolt 2 päeva enne esimest etappi.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Kuubikute ralli 2

PostitusPostitas Linnuke » 18 Aug 2016, 19:40

Jätkan ka sama autoga :cool:
Kasutaja avatar
Linnuke
Guru
Guru
 
Postitusi: 557
Liitunud: 10 Mai 2012, 23:51



Litsents: S

 Linnuke

Re: Kuubikute ralli 2

PostitusPostitas olly1 » 18 Aug 2016, 19:44

Ma ka kohal, ikka kohvimasinaga :p
Kasutaja avatar
olly1
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 189
Liitunud: 24 Juul 2015, 12:52
Asukoht: Jõhvi



Litsents: S

 olly1-1

Re: Kuubikute ralli 2

PostitusPostitas StenNansten » 18 Aug 2016, 19:48

keegi peale minu oma masinat vahetada ei soovi? :D
Midget on mul legendaarne auto läbi GT ajaloo ja OFC-1 on mu lemmik selles kategoorias, põhjendatud Midgeti maha jätmine selleks korraks. :)
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Kuubikute ralli 2

PostitusPostitas olly1 » 18 Aug 2016, 19:59

Kas ainult dragi rajaga saad kaalud paika? Minuarust autode kurvikiirused ka vägagi erinevad. Ise proovisin eelmise sarja alguses willow shortil enda, janeku ja niksoni autosid, vahed olid päris suured ja see peegeledas välja ka esimestel etappidel. Soovitan mingil willowi taolisel rajal võetud autod läbi proovida ja vaata kas ajad jäävad ikka enam-vähem ühte auku.
Kasutaja avatar
olly1
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 189
Liitunud: 24 Juul 2015, 12:52
Asukoht: Jõhvi



Litsents: S

 olly1-1

Re: Kuubikute ralli 2

PostitusPostitas Mundukiller » 18 Aug 2016, 20:06

Ma tuleks siis Suzuki Alto Lapin Turbo'ga
Pilt
Autu numero 24
Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Kasutaja avatar
Mundukiller
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 169
Liitunud: 09 Apr 2016, 12:20
Asukoht: Jüri



Litsents: B kat. juhiluba

 Mundukiller

Re: Kuubikute ralli 2

PostitusPostitas StenNansten » 18 Aug 2016, 20:11

olly1 kirjutas:Kas ainult dragi rajaga saad kaalud paika? Minuarust autode kurvikiirused ka vägagi erinevad. Ise proovisin eelmise sarja alguses willow shortil enda, janeku ja niksoni autosid, vahed olid päris suured ja see peegeledas välja ka esimestel etappidel. Soovitan mingil willowi taolisel rajal võetud autod läbi proovida ja vaata kas ajad jäävad ikka enam-vähem ühte auku.

Kurvikiirustega on see lugu, et see oleneb väga paljudest teguritest ning seda ka paika panna kaaludeks on väga keeruline. Erinevaid kurvi tüüpegi on palju ja autod selles omakorda vägagi erinevad. Eelmine kord korraldades oli aru saada, et esialgsete kaalude jaoks piisab ka dragi rajal kiirendamistest, kurvikiirused paneb paika sari ise. Niksoni teema näitas ka seda, et kui oluline siiski on ka väga hea või üldse tuuning isegi nende autodega. Eelmine kord üritasin kurvi kiirusi ka testida, seda siis Silverstone rajal aga nii neetult palju aega võttis ning sain aru, et nende autodega on peamine, et kiirendaksid sama hästi. Pidamist neil kõigil üsna tohutult ja keerulisi kurve pole kerge otsida neile läbimiseks.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Kuubikute ralli 2

PostitusPostitas janek166 » 19 Aug 2016, 18:38

Ühinen ka jälle, auto sama mazda.
Kasutaja avatar
janek166
Uudistaja
Uudistaja
 
Postitusi: 10
Liitunud: 28 Apr 2016, 10:52
Asukoht: Tallinn/Laagri



Litsents: S

 janek166

Re: Kuubikute ralli 2

PostitusPostitas StenNansten » 22 Aug 2016, 11:01

Autode kaalud on nüüd määratud, tabel on järgmine:
Spoiler: näita
Auto nimetus - Kes mida eelmine kord kasutas ja taga rohelisega, kes seekord kasutab
200kg + tavakaal
2007 Daihatsu OFC-1 - NFSTimukas
1991 Honda Beat - soulbleed666 - soulbleed666
1992 Honda Beat Version F
1993 Honda Beat Version Z

200kg + 1 astme kaalulangetus
1995 Suzuki Cappuccino (EA21R) - olly1-1 - olly1-1
1992 Mazda Autozam AZ-1 - janek166 - janek166
1958 Subaru 360 - Wirx

200kg + 2 astme kaalulangetus
1970 Honda Z Act - SpcVnd - SpcVnd
1991 Suzuki Cappucciono (EA11R) - RAIX4958

200kg + 3 astme kaalulangetus
2002 Daihatsu Copen Detachable Top
2002 Daihatsu Copen Active Top - Nikson
1985 Honda Today G - Linnuke - Linnuke

200kg + 3 astme kaalulangetus ja kergklaasid ning kui võimalik, carbon kapott
1967 Honda N360 - lees009
1997 Daihatsu Coure/Mira TR-XX Avanzato R

200kg
1989 Mitsubishi Minica Dangan ZZ

125kg
1997 Suzuki Alto Works Suzuki Sport Limited
2004 Suzuki MR Wagon Sport - luckykiller205

110kg
1997 Daihatsu Move SR-XX 2WD
1995 Daihatsu Move CX
2007 Suzuki Cervo SR
1997 Suzuki Alto Works RS-Z

95kg
1998 Daihatsu Midget II D Type - NFSTimukas

80kg
2002 Suzuki Kei Works

35kg
1997 Daihatsu Move SR-XX 4WD
1972 Honda Life Step Van

5kg
1998 Suzuki Wagon R RR

0kg
2002 Daihatsu Move Custom RS Limited
2002 Suzuki Alto Lapin Turbo - Mundukiller

Seekord on kaalusüsteem oluliselt laiem ning testitud online tingimustes 3,5km sirgel rajal.

Praegu registreerunutele lisan siia ka tabeli, mis kaaluga masinat teilt ootan:
1. 1020kg - NFSTimukas - 2007 Daihatsu OFC-1
2. 684kg - SpcVnd - 1970 Honda Z Act
3. 960kg - soulbleed666 - 1991 Honda Beat
4. 711kg - Linnuke - 1985 Honda Today G
5. 855kg - olly1-1 - 1995 Suzuki Cappuccino (EA21R)
6. 732kg - Mundukiller - 2002 Suzuki Alto Lapin Turbo
7. 884kg - janek166 - 1992 Mazda Autozam AZ-1

EDIT:
Koostasin ja lisasin ka uue tabeli, mis on vaadatav selle lingi kaudu:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... QI/pubhtml

Tabel on lisatud ka peapostitusse esimese punktina.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Kuubikute ralli 2

PostitusPostitas StenNansten » 30 Aug 2016, 19:17

Homsest on ka avatud testirada, kus on võimalik autosid ja aegu võrrelda võistlusruumi seadetega. Võimalik ka esitada pretensioone, et masin liiga aeglane mõnega võrreldes.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Kuubikute ralli 2

PostitusPostitas wirxikas » 30 Aug 2016, 19:42

Tulen ka oma Subaruga driftima... :p
Pilt
Kasutaja avatar
wirxikas
Guru
Guru
 
Postitusi: 580
Liitunud: 28 Nov 2012, 13:13
Asukoht: Valga



Litsents: S

 Wirx

Re: Kuubikute ralli 2

PostitusPostitas StenNansten » 03 Sept 2016, 23:56

Tegin oma OFC-1 tulemuse ette testirajal, et kes tahavad üritada siis on märk ees. testirada on avatud kuni esimese etapini.

TEADAANNE:
Esimene etapp kohe kindlasti ei saw toimuma 7.september. Stardi ajal olen ise teel laevaga Eesti siis.
Pakuks välja reedet, laupäeva ja pühapäeva kell 22.00.
Edasi peaks minema kenasti kava järgi.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Kuubikute ralli 2

PostitusPostitas Mundukiller » 03 Sept 2016, 23:57

Reede sobiks mulle
Pilt
Autu numero 24
Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Kasutaja avatar
Mundukiller
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 169
Liitunud: 09 Apr 2016, 12:20
Asukoht: Jüri



Litsents: B kat. juhiluba

 Mundukiller

Re: Kuubikute ralli 2

PostitusPostitas olly1 » 04 Sept 2016, 8:41

Lükka siis kogu kalender nädala võrra edasi, GT Sporti niikuinii niipea ei tule :) Vaevalt nv-l kõik sõitjad kohale tulevad, ise pole ka kindel.
Kasutaja avatar
olly1
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 189
Liitunud: 24 Juul 2015, 12:52
Asukoht: Jõhvi



Litsents: S

 olly1-1

Re: Kuubikute ralli 2

PostitusPostitas StenNansten » 04 Sept 2016, 9:51

olly1 kirjutas:Lükka siis kogu kalender nädala võrra edasi, GT Sporti niikuinii niipea ei tule :) Vaevalt nv-l kõik sõitjad kohale tulevad, ise pole ka kindel.

Võtan selle mõtte arvesse aga sooviks ise ikka see nädal sõidu ära teha.
EestiTallinnal ka vahet polnud millal toimub, tuleb alati kohale.

Ja teeks nii, et lõpetaks selle hooaja ka korraliku kestvussõiduga nagu eelmine kord. :)
Saaks see olema siis:
- 16 November
- 80min ehk 1h ja 20min
- Track Path Maker rajal, mille ise spetsiaalselt selleks teen nagu ka eelmine kord.

Ideena on ka mul mõttesse laekunud "nitro minut"
Reaalsuses peaks see välja nägema selline, et enne igat sõitu loosin välja igaühele ajavahemiku, ehk siis üks minut kuskil sõidu ajal on võimalik kasutada nitrot mingil sõitjal.
Nitro on olemas igal võistlusmasinal ja peaks selline lisama võistlusmomente juurde.
Replayst on võimalik ka kontrollida, ega sohki pole tehtud sellega ka.
Esialgu oleks see nagu katsetamiseks esimesel etapil ja edasi otsustab, kas on seda, mida peaks või ei.
Et mida arvavad sõitjad sellest, mina ise olen katsetamise poolt.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Kuubikute ralli 2

PostitusPostitas olly1 » 04 Sept 2016, 10:57

NFSTimukas kirjutas:
olly1 kirjutas:Lükka siis kogu kalender nädala võrra edasi, GT Sporti niikuinii niipea ei tule :) Vaevalt nv-l kõik sõitjad kohale tulevad, ise pole ka kindel.

Võtan selle mõtte arvesse aga sooviks ise ikka see nädal sõidu ära teha.
EestiTallinnal ka vahet polnud millal toimub, tuleb alati kohale.

Ja teeks nii, et lõpetaks selle hooaja ka korraliku kestvussõiduga nagu eelmine kord. :)
Saaks see olema siis:
- 16 November
- 80min ehk 1h ja 20min
- Track Path Maker rajal, mille ise spetsiaalselt selleks teen nagu ka eelmine kord.

Ideena on ka mul mõttesse laekunud "nitro minut"
Reaalsuses peaks see välja nägema selline, et enne igat sõitu loosin välja igaühele ajavahemiku, ehk siis üks minut kuskil sõidu ajal on võimalik kasutada nitrot mingil sõitjal.
Nitro on olemas igal võistlusmasinal ja peaks selline lisama võistlusmomente juurde.
Replayst on võimalik ka kontrollida, ega sohki pole tehtud sellega ka.
Esialgu oleks see nagu katsetamiseks esimesel etapil ja edasi otsustab, kas on seda, mida peaks või ei.
Et mida arvavad sõitjad sellest, mina ise olen katsetamise poolt.


Kas neljapäev ei sobi? Neljapäevad niikuinii sinu päralt ilmselt, tundub, et Niksonil GT6 plaat juba ammu sahtlisse visatud :)
Nitro mõtte huvitav, aga tekib küsimus, kuidas ma tean, mitu sekundit ma kasutanud olen, põhimõtteliselt peaks siis ise peas sekundeid lugema, mis suht keeruline sõidu aeg. Sul seda kontrollida ka üsna tülikas, sest pead peaaegu kõik sõitjad kogu sõidu vältel üle vaatama, millal kasutab. Ma törtsutaks pidevalt enne tõuse, kui auto hakkab maha koolema :p
Pigem variant, et kasutaks see hooaeg kõik NOSi. See poleks iseenesest halb mõte, teeks ehk sõidu kohati huvitavamaks. Muidu eelmine hooaeg oli mõni rada selline igav nühkimine, kus kõik olid eraldi ja kellegil midagi ei juhtunud, kui just vihmaks ei läinud. Nitro ehk aitaks selle vastu vähe, saaks NOSiga kergemini tuulde tagasi kui vea teed ja saaks ka mingit strateegiat sõitu sisse, sest boxi enamus radadel ju asja ei ole.
Selle "nitro minuti" idee osas ma skeptiline, arvan, et toimuks palju patustamist ja mitte alati meelega....
Kasutaja avatar
olly1
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 189
Liitunud: 24 Juul 2015, 12:52
Asukoht: Jõhvi



Litsents: S

 olly1-1

Re: Kuubikute ralli 2

PostitusPostitas Nikson » 04 Sept 2016, 11:51

Kulla sõitjad, suvi on olnud ja suviti pole sõidetud eriti. Muidugi ei tea palju muidugi sügisepoole kaasa hakkab sõitma, aga eks vahest ikka teen neljapäeviti asja edasi.

Eks ma vuristan siingi kaasa. Ei tea ainult mis panniga, kui valikus üldse on midagi veel.
Pilt
Nikson
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5086
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:08
Asukoht: Valga/Vantaa



Litsents: S

 Nikson

Järgmine

Mine Kuubiku ralli vol 2



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


GRAN TURISMO - The Real Driving Simulator
GAMEZONE