4. Malaisia - Sepang International Circuit (05.10)

4. Malaisia - Sepang International Circuit (05.10)

PostitusPostitas StenNansten » 04 Okt 2016, 13:58

Pilt
Pilt
Tuttav rada kindlasti vormelisõpradele, kus hiljuti üks etappidest toimus ning vihmane ilm meid kergelt ei jäta.

Start - kell 22.00
+ 15min ooteaega, kui keegi arvab, et hilineb aga jõuab selle aja jooksul.

Võistlusruum - Eesti Gran Turismo Kommuuni club events alt
Kestvus - 40 minutit kestvussõit
Stardiilm? - 80%, Šveitsi ilm tuli meiega kaasa
Ilma muutlikus? - tase 8 ehk väga ei muutu
Rajaniiskus? - 70% ehk rohkem kui Šveitsis
Aga öö? - Ei juhtu, 09.40 alati
Rehvid - Sport Soft (SS)
Võistluskaal registreerunutel:
Spoiler: näita
1. 1020kg / 57hp - NFSTimukas - 2007 Daihatsu OFC-1
2. 710kg / 49hp - SpcVnd - 1970 Honda Z Act
3. 960kg - soulbleed666 - 1991 Honda Beat
4. 746kg / 52hp - Linnuke - 1985 Honda Today G
5. 890kg / 49hp - olly1-1 - 1995 Suzuki Cappuccino (EA21R)
6. 732kg - Mundukiller - 2002 Suzuki Alto Lapin Turbo
7. 879kg - janek166 - 1992 Mazda Autozam AZ-1
8. 822kg - EestiTallinn068 - 1997 Daihatsu Coure TR-XX Avanzato R
9. 585kg / 49hp - Wirx - 1958 Subaru 360
10. 894kg - Nikson - 2007 Suzuki Cervo SR
11. 891kg - RAIX4958 - 1991 Suzuki Cappuccino (EA11R)
Viimati muutis StenNansten, 05 Okt 2016, 22:53, muudetud 1 kord kokku.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 4. Malaisia - Sepang International Circuit (05.10.)

PostitusPostitas SpcVnd » 04 Okt 2016, 14:37

jeebus kui keeruline süsteem... ühes tabelis on kirjas -15gk ja nüüd on hoopis +6HP...
kahe etapiga sain juurde 26gk ja kaotasin 20HP'd. siis jäin tuimalt peaaegu 2 ringiga maha liidritest ja sain tagasi 6HP'd :-D
#5
Kasutaja avatar
SpcVnd
tähenärija suure algustähega
 
Postitusi: 1635
Liitunud: 19 Veebr 2013, 20:56
Asukoht: Rannamõisa



Litsents: A

 SpcVnd

Re: 4. Malaisia - Sepang International Circuit (05.10.)

PostitusPostitas StenNansten » 04 Okt 2016, 14:43

SpcVnd kirjutas:jeebus kui keeruline süsteem... ühes tabelis on kirjas -15gk ja nüüd on hoopis +6HP...
kahe etapiga sain juurde 26gk ja kaotasin 20HP'd. siis jäin tuimalt peaaegu 2 ringiga maha liidritest ja sain tagasi 6HP'd :-D

Noh, ma võin KG asemel PP ka kirjutama hakata sõidujärgsesse tabeliss kui lihtsamaks läheb :)
Ja ma ei saa midagi teha kui üks vend valis julm aeglase auto endale, kelle järgi kogu süsteem nüüd liigub.
Aga eelmise etapi pildi järgi ütleks, et hullemaks vb ei lähe.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 4. Malaisia - Sepang International Circuit (05.10.)

PostitusPostitas pets2 » 05 Okt 2016, 16:51

Me siin Cennoga ükspäev ka lugesime reeglistikku ja jõudsime järeldusele, et Timukale tuleks Nobeli preemia anda :-D
Kasutaja avatar
pets2
Kasparov raisk...
 
Postitusi: 1256
Liitunud: 27 Mär 2012, 13:10
Asukoht: Tallinn-Ardu




 PeeterBatRacer

Re: 4. Malaisia - Sepang International Circuit (05.10.)

PostitusPostitas Mundukiller » 05 Okt 2016, 19:15

NFSTimukas kirjutas:
SpcVnd kirjutas:jeebus kui keeruline süsteem... ühes tabelis on kirjas -15gk ja nüüd on hoopis +6HP...
kahe etapiga sain juurde 26gk ja kaotasin 20HP'd. siis jäin tuimalt peaaegu 2 ringiga maha liidritest ja sain tagasi 6HP'd :-D

Noh, ma võin KG asemel PP ka kirjutama hakata sõidujärgsesse tabeliss kui lihtsamaks läheb :)
Ja ma ei saa midagi teha kui üks vend valis julm aeglase auto endale, kelle järgi kogu süsteem nüüd liigub.
Aga eelmise etapi pildi järgi ütleks, et hullemaks vb ei lähe.

Auto nimi oli natuke petlik ;D
Pilt
Autu numero 24
Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Kasutaja avatar
Mundukiller
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 169
Liitunud: 09 Apr 2016, 12:20
Asukoht: Jüri



Litsents: B kat. juhiluba

 Mundukiller

Re: 4. Malaisia - Sepang International Circuit (05.10.)

PostitusPostitas SpcVnd » 05 Okt 2016, 21:01

NFSTimukas kirjutas:
SpcVnd kirjutas:jeebus kui keeruline süsteem... ühes tabelis on kirjas -15gk ja nüüd on hoopis +6HP...
kahe etapiga sain juurde 26gk ja kaotasin 20HP'd. siis jäin tuimalt peaaegu 2 ringiga maha liidritest ja sain tagasi 6HP'd :-D

Noh, ma võin KG asemel PP ka kirjutama hakata sõidujärgsesse tabeliss kui lihtsamaks läheb :)
Ja ma ei saa midagi teha kui üks vend valis julm aeglase auto endale, kelle järgi kogu süsteem nüüd liigub.
Aga eelmise etapi pildi järgi ütleks, et hullemaks vb ei lähe.


Ma usun, et sa võid palju asju teha, aga asi on ju segane... kas ma võtan siis nüüd kilosid vähemaks või keeran hp'd juurde? Mingi ühene info võiks ju olla...

Ja miks pagana pärast peab see süsteem põhinema ühe mehe peal? Auto+sõitja kooslus on hoopis midagi muud kui autode võrdsus ju. Ma sõidan ninast veri väljas, et esimeseks saada ja siis järgmine kord näen kurja vaeva, et üldse viimasekski jääda... ja seda seepärast, et mingi kodanik ei oska/viitsi/taha sõita...?
Mis siis saab, kui ta mõnel etapil ei osale?
#5
Kasutaja avatar
SpcVnd
tähenärija suure algustähega
 
Postitusi: 1635
Liitunud: 19 Veebr 2013, 20:56
Asukoht: Rannamõisa



Litsents: A

 SpcVnd

Re: 4. Malaisia - Sepang International Circuit (05.10.)

PostitusPostitas StenNansten » 05 Okt 2016, 21:38

SpcVnd kirjutas:
NFSTimukas kirjutas:
SpcVnd kirjutas:jeebus kui keeruline süsteem... ühes tabelis on kirjas -15gk ja nüüd on hoopis +6HP...
kahe etapiga sain juurde 26gk ja kaotasin 20HP'd. siis jäin tuimalt peaaegu 2 ringiga maha liidritest ja sain tagasi 6HP'd :-D

Noh, ma võin KG asemel PP ka kirjutama hakata sõidujärgsesse tabeliss kui lihtsamaks läheb :)
Ja ma ei saa midagi teha kui üks vend valis julm aeglase auto endale, kelle järgi kogu süsteem nüüd liigub.
Aga eelmise etapi pildi järgi ütleks, et hullemaks vb ei lähe.


Ma usun, et sa võid palju asju teha, aga asi on ju segane... kas ma võtan siis nüüd kilosid vähemaks või keeran hp'd juurde? Mingi ühene info võiks ju olla...

Ja miks pagana pärast peab see süsteem põhinema ühe mehe peal? Auto+sõitja kooslus on hoopis midagi muud kui autode võrdsus ju. Ma sõidan ninast veri väljas, et esimeseks saada ja siis järgmine kord näen kurja vaeva, et üldse viimasekski jääda... ja seda seepärast, et mingi kodanik ei oska/viitsi/taha sõita...?
Mis siis saab, kui ta mõnel etapil ei osale?

Olen üritanud nii selgelt kui saan. Kui kilosid juurde panna ei saa, võtan oma tavaseade (mis on peateemas kirjas) järgi PP-st HP-d. Ehk kilode asemel võtan PP-d alla, sest ebainimlik oleks võtta ju 20hp-d alla, kui nt +20kg tuleb.

Põhimõtteliselt põhineb, kui ta ei osale, siis on tavapärane süsteem. No ei saa ma Mundu auto osas midagi teha paremaks, et see ka meie liigasse jõuaks. Ja süsteemi mõte on see, et ei oleks kedagi tervet hooaega domineerimas selgelt. Ehk võidab see, kes on siis õnnelik olnud oma auto valikuga (ometigi on see täielikult vaba ja sai ette hoiatatud, et uus süsteem tuleb), edukas olnud võistlustules jms. Ja me kõik kannatame võrdselt Mundu tulemuste pärast, ükskõik kui head või halvad need on, keegi pole siin erikohtlemise all selles osas.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 4. Malaisia - Sepang International Circuit (05.10)

PostitusPostitas StenNansten » 05 Okt 2016, 23:14

Koht / PSN / Tiim / Aeg / Kaalumuutus
1.Nikson - Võhma Lihakombinaat - 40:01.928 / +25kg
2.NFSTimukas - Eesti Dangistid - +25.320 / +20kg
3.RAIX4958 - Võhma Lihakombinaat - +35.251 / +15kg
4.Linnuke - Mugen Honda - +1:00.378 / +10kg
5.SpcVnd - Mugen Honda - +1:01.136 / +5kg
6.Mundukiller - Kohvibuss - +1:04.103 / 0kg
7.olly1-1 - Kohvibuss - +1:30.492 / -5kg
8.EestiTallinn068 - Eesti Dangistid - +1:32.764 / -10kg
9.janek166 - Subda - +2:00.453 / -15kg

Parim ring: 3:06.709 (Linnuke)
Parim tiim: Võhma Lihakombinaat (30p)

Üldtabel:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... QI/pubhtml

Uued kaalud:
Spoiler: näita
1. 1020kg / 50hp (-30pp, 272pp) - NFSTimukas - 2007 Daihatsu OFC-1
2. 710kg / 47hp (-29pp, 286pp) - SpcVnd - 1970 Honda Z Act
3. 960kg - soulbleed666 - 1991 Honda Beat
4. 746kg / 47hp (-41pp, 282pp) - Linnuke - 1985 Honda Today G
5. 890kg / 52hp (-25pp , 283pp) - olly1-1 - 1995 Suzuki Cappuccino (EA21R)
6. 732kg - Mundukiller - 2002 Suzuki Alto Lapin Turbo
7. 864kg - janek166 - 1992 Mazda Autozam AZ-1
8. 812kg - EestiTallinn068 - 1997 Daihatsu Coure TR-XX Avanzato R
9. 585kg / 49hp (-28pp, 327pp) - Wirx - 1958 Subaru 360
10. 914kg / 59hp (-10pp, 290pp) - Nikson - 2007 Suzuki Cervo SR
11. 900kg / 60hp (-6pp, 295pp) - RAIX4958 - 1991 Suzuki Cappuccino (EA11R)
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 4. Malaisia - Sepang International Circuit (05.10.)

PostitusPostitas olly1 » 06 Okt 2016, 9:29

NFSTimukas kirjutas:Olen üritanud nii selgelt kui saan. Kui kilosid juurde panna ei saa, võtan oma tavaseade (mis on peateemas kirjas) järgi PP-st HP-d. Ehk kilode asemel võtan PP-d alla, sest ebainimlik oleks võtta ju 20hp-d alla, kui nt +20kg tuleb.

Põhimõtteliselt põhineb, kui ta ei osale, siis on tavapärane süsteem. No ei saa ma Mundu auto osas midagi teha paremaks, et see ka meie liigasse jõuaks. Ja süsteemi mõte on see, et ei oleks kedagi tervet hooaega domineerimas selgelt. Ehk võidab see, kes on siis õnnelik olnud oma auto valikuga (ometigi on see täielikult vaba ja sai ette hoiatatud, et uus süsteem tuleb), edukas olnud võistlustules jms. Ja me kõik kannatame võrdselt Mundu tulemuste pärast, ükskõik kui head või halvad need on, keegi pole siin erikohtlemise all selles osas.

Miks kõik Mundut süüdistavad, ta pole ju midagi valesti teinud. Valis omale valikust auto ja sõidab loodetavasti nii hästi kui saab/oskab. Kõik mehed ei saagi ühtemoodi kiired olla. Pigem on probleem selles, kuidas korraldaja neid HPsid muutnud on - just meestel, kellel kilod põhja jooksid. Ma juba 2 korda tähelepanu juhtinud (üks kord privas), et KG teisendamine HP-deks on paigast ära. Nagu Korraldajaonu eespool mainis, võtab max kg juhul sama palju PPsid maha kui kg vaja võtta. Aga GT6s ju ei vasta PP-d kilodele! Sa ei pea tingimata 20pp-d või 20 hp maha võtma, sa pead ju eelkõige mahavõtma koguse HPsid mis vastab 20kg-le. Kogu muutmissüsteem põhineb ju ikka kg-del, seda enam, et mehed, kellel kaalud veel piirajas ei ole, saavad kaalukaotusi "vanal" KG meetodil. Minu auto sai peale teise etappi võitu -19HPd, mis kilodesse pannes võrdub ca 200kg-ga. Ehk siis sain peale ühte võitu piltlikult 200kg juurde, kui teised mehed said normaalselt (v.a max kaalus mehed muidugi). Väitsid ka, et seda keeruline arvutada. Mul läks enda auto peal täpselt 1 minut, et teada saada mitu hp-d võrdub 40kg-ga, PP muutuse abil seda ju väga lihtne ja üsna täpne vaadata, ei pea iga autoga pool tundi testsõite tegema.
Kokkuvõtteks ei ole see sari enam minu jaoks kindlasti "aus võidusõit", sõidan aumehelikult ikka kaasa nii palju kui saan, aga jah süsteem paigast ära ja 3 etappi juba nii sõidetud ka.... Eilne sõit oli hea näide, korraliku kg muutumise teel ju eelmine hooaeg kõik autod võrdsustusid, eile mu auto läks üldse ainult 125km/h välja ja nühkisin omaette lõpus 12sekki aeglasemate ringiaegadega.
Probleemi ei oleks, kui peale esimest etappi (kui Spc juba kaaluga põhja jooksis) oleks kõigil meestel hakatud KG asemel PPsid muutma, aga "kannatasid" ainult max kaalus mehed (muidugi korraldaja k.a :D).
Kasutaja avatar
olly1
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 189
Liitunud: 24 Juul 2015, 12:52
Asukoht: Jõhvi



Litsents: S

 olly1-1

Re: 4. Malaisia - Sepang International Circuit (05.10.)

PostitusPostitas StenNansten » 06 Okt 2016, 9:56

olly1 kirjutas:
NFSTimukas kirjutas:Olen üritanud nii selgelt kui saan. Kui kilosid juurde panna ei saa, võtan oma tavaseade (mis on peateemas kirjas) järgi PP-st HP-d. Ehk kilode asemel võtan PP-d alla, sest ebainimlik oleks võtta ju 20hp-d alla, kui nt +20kg tuleb.

Põhimõtteliselt põhineb, kui ta ei osale, siis on tavapärane süsteem. No ei saa ma Mundu auto osas midagi teha paremaks, et see ka meie liigasse jõuaks. Ja süsteemi mõte on see, et ei oleks kedagi tervet hooaega domineerimas selgelt. Ehk võidab see, kes on siis õnnelik olnud oma auto valikuga (ometigi on see täielikult vaba ja sai ette hoiatatud, et uus süsteem tuleb), edukas olnud võistlustules jms. Ja me kõik kannatame võrdselt Mundu tulemuste pärast, ükskõik kui head või halvad need on, keegi pole siin erikohtlemise all selles osas.

Miks kõik Mundut süüdistavad, ta pole ju midagi valesti teinud. Valis omale valikust auto ja sõidab loodetavasti nii hästi kui saab/oskab. Kõik mehed ei saagi ühtemoodi kiired olla. Pigem on probleem selles, kuidas korraldaja neid HPsid muutnud on - just meestel, kellel kilod põhja jooksid. Ma juba 2 korda tähelepanu juhtinud (üks kord privas), et KG teisendamine HP-deks on paigast ära. Nagu Korraldajaonu eespool mainis, võtab max kg juhul sama palju PPsid maha kui kg vaja võtta. Aga GT6s ju ei vasta PP-d kilodele! Sa ei pea tingimata 20pp-d või 20 hp maha võtma, sa pead ju eelkõige mahavõtma koguse HPsid mis vastab 20kg-le. Kogu muutmissüsteem põhineb ju ikka kg-del, seda enam, et mehed, kellel kaalud veel piirajas ei ole, saavad kaalukaotusi "vanal" KG meetodil. Minu auto sai peale teise etappi võitu -19HPd, mis kilodesse pannes võrdub ca 200kg-ga. Ehk siis sain peale ühte võitu piltlikult 200kg juurde, kui teised mehed said normaalselt (v.a max kaalus mehed muidugi). Väitsid ka, et seda keeruline arvutada. Mul läks enda auto peal täpselt 1 minut, et teada saada mitu hp-d võrdub 40kg-ga, PP muutuse abil seda ju väga lihtne ja üsna täpne vaadata, ei pea iga autoga pool tundi testsõite tegema.
Kokkuvõtteks ei ole see sari enam minu jaoks kindlasti "aus võidusõit", sõidan aumehelikult ikka kaasa nii palju kui saan, aga jah süsteem paigast ära ja 3 etappi juba nii sõidetud ka.... Eilne sõit oli hea näide, korraliku kg muutumise teel ju eelmine hooaeg kõik autod võrdsustusid, eile mu auto läks üldse ainult 125km/h välja ja nühkisin omaette lõpus 12sekki aeglasemate ringiaegadega.
Probleemi ei oleks, kui peale esimest etappi (kui Spc juba kaaluga põhja jooksis) oleks kõigil meestel hakatud KG asemel PPsid muutma, aga "kannatasid" ainult max kaalus mehed (muidugi korraldaja k.a :D).

Süsteemi muuta on kahjuks veidi hilja, kuigi tean ja tunnen isegi selle nõrkuskohta.
Kui vaadata, nt 5kg maha läheb, osadel autodel ei muutu PP sellega näiteks. See PP pealt vaatamine, palju kg võrdub, see oleks sarnaselt ebaaus. Wirxi auto ilmselt kaotaks meeletult hobuseid, sest auto julm kerge ja 1kg PP-s on kindlasti palju väiksem kui teistel masinatel, meenutan mälust. Vaatan selle täna järgi. Aga seegi kindlasti seegi asi, kuidas olenevalt autost muudab. Linnukese auto nt jätkuvalt üsnagi kiire kuigi tulemused olnud koguaeg tabeli esimeses pooles ja kilod täis.

Niksoni masin on hetkel üsna heas hoos aga kui vaadata tabelit, siis vähemalt pole keegi püüdmatult eest ära kimanud nagu eelmine kord Olly ise.

Wirxi kui ka teisi masinaid vaatasin ja PPd, nagu alati, selle põhjal ei saa midagi väga teha. Vb isegi nii suurem ebavõrdsus.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 4. Malaisia - Sepang International Circuit (05.10)

PostitusPostitas olly1 » 06 Okt 2016, 11:37

Süsteemi muuta juba jah hilja. Ja eks loomulikult igal autol muutuvad need PPd võrreldes HPdega natuke erinevalt. Aga vähe paremini ehk ümardada oleks ikka saanud. Õnneks olukord normaliseerub, sest max kaalus juba järjest rohkem mehi :) Sõidame edasi, eks fun'i ikka saab. Peab vb ka vahel Janeku kombel auto boxi ära parkima ja end viimaseks jätma, saab pilli jälle võimsaks tagasi :D
Kasutaja avatar
olly1
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 189
Liitunud: 24 Juul 2015, 12:52
Asukoht: Jõhvi



Litsents: S

 olly1-1

Re: 4. Malaisia - Sepang International Circuit (05.10)

PostitusPostitas StenNansten » 06 Okt 2016, 13:12

olly1 kirjutas:Süsteemi muuta juba jah hilja. Ja eks loomulikult igal autol muutuvad need PPd võrreldes HPdega natuke erinevalt. Aga vähe paremini ehk ümardada oleks ikka saanud. Õnneks olukord normaliseerub, sest max kaalus juba järjest rohkem mehi :) Sõidame edasi, eks fun'i ikka saab. Peab vb ka vahel Janeku kombel auto boxi ära parkima ja end viimaseks jätma, saab pilli jälle võimsaks tagasi :D

Tuli idee, vb järgmine kord, kui veel korra kuubikute sarja teen, et autod on miinimum kaalus ja siis mäng käib HP-dega ainult. 63hp on raudreegel, et sellest üle ei või aga see oleks nagu parem, hetkel ideena. HP-d mõjutavad autot ka oluliselt rohkem kui kaalu muutused, saab +/- 1 teha, hetkel kaaludega +/- 5. Väga kahju, et kõik head ja paremad ideed hoobilt ei tule, oleks arvatavasti nii teinud. Aga vähemalt selle hooaja süsteem parem kui eelmise hooaja oma, siiski. Ainult, et üsna keerukas ja mulle natuke ajakulukas.

Ja Janek mingit kurja plaani teeb jah. :D Kui ta tõesti nii kindel on oma masinas, järgmine etapp ju pole enam asfaldil kah, tagaveoline ja kerge masin, tundub huvitavaks minema tal. Aga taktikamäng ju täitsa lubatud, kui arvab, et tal nii parem, palun väga. Aga nii jääb ta sõitmisest ainult ilma kui ka siis võidusõidust.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten


Mine Kuubiku ralli vol 2



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


GRAN TURISMO - The Real Driving Simulator
cron
GAMEZONE