

Väga heas mõttes seda, mõnus rebimine käis 4.-8.koha pärast, kõik said iga ring proovida erinevaid positsioone. Sai tanieliga natuke lähemalt maadeldud kui teistega, õnneks jäime võrdseks selles olukorras kuna korra läks minu suunamisel ja korra tanieli poolt sain suunatud.
Sõidu teine pool vajus see tore seltskond vaikselt laiali, olin nagu peaaegu kindel oma 5.kohas aga siis tulid mängu linnuke, taniel ja mu auto rehvikulu. Järgmisele etapile rohkemate hobustega. 





olly1 kirjutas:Vaatasin eile huvipärast seda esikoha heitlust, jäi üks asi silma. Las paar videot räägivad enda eest:
Kas selline blokeerimine lubatud? Selliseid olukordi oli tegelt mingi kümmekond või rohkemgi. Lõpuks juba Janek hakkas signaalitama. Ma nagu olnud ikka arvamusel, et sirgetel ei pendeldata, seda enam kui keegi taga on. Või mis korraldaja arvab?
PS: See ei ole kaebus, palun enam mitte kedagi karistada, las punnid jäävad nagu on, lihstalt juhin tähelepanu. Selline sõidustiil meenutab rohkem Open Lobbyt kui tõsist sarja

NFSTimukas kirjutas:Need on sellised olukorrad, mis on lubatud aga suure riskiga. Üsna tüüpiline kaitsemanööver sirgel lõigul. Kui sellise ettevõtmise tagajärjeks oleks olnud masinate vaheline kokkupõrge, siis oleks karistatav olnud kindlasti, sest see oleks olnud ohtlik manööver kaasõitja suhtes. Esimeses videos nagu oleks mingisugune masinate vaheline kokkupõrge olnud, vähemalt pildis aga muu kaasa ei räägi sellele, ehk ei oska öelda muud kui ilmselt polnud kokkupõrget arvestades, et Replay lääg võis olla. Tallinn mängis igatahes ohtlikku mängu ja informeerin teda sel teemal esimesel võimalusel, et nii aggresiivselt pole ka vaja.![]()
Eriti kui tead, et enda masin sirgel nkn kiirem, seda see pidi olema.




olly1 kirjutas:NFSTimukas kirjutas:Need on sellised olukorrad, mis on lubatud aga suure riskiga. Üsna tüüpiline kaitsemanööver sirgel lõigul. Kui sellise ettevõtmise tagajärjeks oleks olnud masinate vaheline kokkupõrge, siis oleks karistatav olnud kindlasti, sest see oleks olnud ohtlik manööver kaasõitja suhtes. Esimeses videos nagu oleks mingisugune masinate vaheline kokkupõrge olnud, vähemalt pildis aga muu kaasa ei räägi sellele, ehk ei oska öelda muud kui ilmselt polnud kokkupõrget arvestades, et Replay lääg võis olla. Tallinn mängis igatahes ohtlikku mängu ja informeerin teda sel teemal esimesel võimalusel, et nii aggresiivselt pole ka vaja.![]()
Eriti kui tead, et enda masin sirgel nkn kiirem, seda see pidi olema.
No võtsin mingid 2 suvalist olukorda, vb polnud kõige paremad. Oli neil kontakte ka seal...
Minu point see, et kui sirgel keegi sul taga tuules istub ja siis möödumiseks välja hüppab, siis vist poleks ilus teda blokeerida ja ette keerata. Või see lubatud? Kui jah, siis hakkan hoopis teistmoodi sõitma ja vast siis keegi enam mööda ei saaks minust





olly1 kirjutas:No mõistlikum ja eetilisem on mitte mööda rada pendeldada, valida sirgete peale üks sõidujoon ja keskenduda rohkem enda sõidule, mitte niipalju taga toimuvale. Aga muidu tore, et Tallinn ka oma kiiruse üles leidnud ja jälle üks mees konkurentsis juures







SpcVnd kirjutas:Minu teada on airgel ainult 1 kord lubatud katmiseks trajektoori muuta. Sama asi oli mul mingis sõidus, kus eessõitja pendeldas paremale ja vasakule




Mine Kuubiku Ralli 3: Kei-Autod vs Maailma minid
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline