Kuubiku Ralli 3: Kei-Autod vs Maailma minid

Kuubiku Ralli 3: Kei-Autod vs Maailma minid

PostitusPostitas StenNansten » 06 Veebr 2017, 12:11

Pilt
Teeks siis nüüd viimast korda Gran Turismo 6-s kuubikuid (pm 3 hooaega järjest nüüd), testiks uue ja loodetavasti palju parema süsteemi ära ning selgitaks, kas Jaapani inseneriteadus (+Gran Turismo tuuning) on nii eriline ja parem kui ülejäänud maailma oma, et luua ja jätkata sellist unikaalset sõidukite klassi nagu on Kei-Auto.

OSALEJAD:
Jaapani Kei-Autod:
NFSTimukas - Daihatsu OFC-1 '07
EestiTallinn068 - Daihatsu Coure TR-XX Avanzato R (J) '97
taniel1164 - Suzuki Kei Works '02
SpcVnd - Honda Z Act '70
R-3831013 - Suzuki Alto Works RS-Z '97

Maailm:
Mundukiller - Triumph Spitfire 1500 '74
Linnuke - Fiat Panda Super i.e. '90 (Valmis poolt vahetama)
olly1-1 - Marcos Mini Marcos GT '70 (Valmis poolt vahetama)
janek166 - Mini Cooper 1.3i '98

TABEL:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing

VÕISTLUSKALENDER:
Spoiler: näita
07/03 1.etapp
14/03 2.etapp TPM
21/03 3.etapp (kruus)
28/03 4.etapp
04/04 5.etapp TPM
11/04 6.etapp (lumi)
18/04 7.etapp
25/04 8.etapp TPM
02/05 9.etapp TPM (motorallikross*)
09/05 10.etapp
16/05 11.etapp TPM
23/05 12.etapp TPM (Endu 90min)

TPM - Track Path Maker
* - Roolimeestel etapi vastu võimalik vaielda, sest selline hüppeline rada võib olla liiga keeruline sõitmiseks.

SÕIT:
Spoiler: näita
- Sõidud toimuvad NFSTimuka lobbys.
- Ruumi võimalik leida Eesti Gran Turismo Kommuunis vastava club eventsi lobby listist. (kellele keeruline, võin eraldi seletada)
- Stardijärjestuse valib mäng loosi tahtel valitu stardirivi poolt, mis mäng pakub. Ehk kvalifikatsiooni pole.
- Start sõidule kell 22:00 + 15 minutit ooteaega probleemide korral
- Sõidu kestvus 40 minutit. Kestvussõit kestab 90 minutit.

RADA:
Spoiler: näita
Rajad:
- Track Path Maker äppiga või mängusisesed rajad.
- Rada avalikustub umbes nädal enne sõidu algust ja on võimalik harjutada Eesti GT kommuuni club eventside lehel sellel.
- Ruum üritab olla üleval veerand tundi enne sõidu algust.
- Mängusisene kell sõidu alguses on 12.00 ja liigub reaalse kiirusega, ehk tase 1.

Ilma teeb:
- Stardiilm 0% (selge ilm) kuni 100% (vihmane ilm) numbrid 0-100, kuna saab seadistada 10, 20, 30 jne, siis ümardan.
- Ilma muutlikus fixed (alati sama) kuni 60 (väga muutlik) numbrid 0-60
- Rajakatte niiskus 0% (kuiv) kuni 100% (uputus) numbrid 0-100, kuna saab seadistada 10, 20, 30 jne, siis ümardan.
- Kõik numbrid valib siis erapooletult selline tore ja mulle juba pikalt ustav olnud veebileht https://www.random.org/

VÕISTLUSAUTOD(väga palju):
Spoiler: näita
Valituks said kõik alla 100hp autod ajavahemikus 1949 - tänapäev.
Team Jaapani Kei-Autod:
(47hp) Daihatsu Copen Active Top '02
(47hp) Daihatsu Copen Detachable Top '02
(49hp) Daihatsu Coure TR-XX Avanzato R (J) '97
(53hp) Daihatsu Midget II D type '98
(49hp) Daihatsu Mira TR-XX Avanzato R '97
(61hp) Daihatsu Move Custom RS Limited '02
(55hp) Daihatsu Move CX '95
(53hp) Daihatsu Move SR-XX 2WD '97
(59hp) Daihatsu Move SR-XX 4WD '97
(45hp) Daihatsu OFC-1 '07
(45hp) Honda Beat '91
(45hp) Honda Beat Version F '92
(45hp) Honda Beat Version Z '93
(59hp) Honda Life Step Van '72
(49hp) Honda N360 '67
(47kg) Honda Today G '85
(49hp) Honda Z Act '70
(45hp) Mazda Autozam AZ-1 '92
(49hp) Mitsubishi Minica Dangan ZZ '89
(47hp) Subaru 360 '58
(61hp) Suzuki Alto Lapin Turbo '02
(55hp) Suzuki Alto Works RS-Z '97
(53hp) Suzuki Alto Works Suzuki Sport Limited '97
(45hp) Suzuki Cappuccino (EA21R) '95
(47hp) Suzuki Cappuccino (EA11R) '91
(53hp) Suzuki Cervo SR '07
(55hp) Suzuki Kei Works '02
(53hp) Suzuki MR Wagon Sport '04
(59hp) Suzuki Wagon R RR '98

Team Maailm:
(53hp) Abarth 1500 Biposto Bertone B.A.T 1 '52
(49hp) Autobianchi A112 Abarth '79
(51hp) Audi A2 1.4 '02
(57hp) Fiat 500 1.2 8V Lounge SS '08
(51hp) Fiat 500 F '65
(49hp) Fiat 500 F '68
(49hp) Fiat 500 L '69
(49hp) Fiat 500 R '72
(51hp) Fiat Panda Super i.e. '90
(55hp) Ford Ka '01
(41hp) Lotus Europa S.2 '68
(45hp) Marcos Mini Marcos GT '70
(61hp) Mercedes-Benz A 160 Avantgarde '98
(51hp) Mini Cooper 1.3i '98
(55hp) Mini One '02
(55hp) Opel Corsa Comfort 1.4 '01
(49hp) Triumph Spitfire 1500 '74
(55hp) Vauxhall Corsa Comfort 1.4 '01
(49hp) Volkswagen 1200 '66
(47hp) Volkswagen Beetle 1100 Standard (Type-11) '49
(47hp) Volkswagen Karmann Ghia Coupe (Type-1) '68
(55hp) Volkswagen Lupo 1.4 '02
(63hp) Volkswagen Sambabus Typ 2 (T1) '62

TIIMID:
Spoiler: näita
2 tiimi: Jaapan ja Maailm
Mõlemad tiimid võiks olla tasakaalus ja kui enne sarja algust pole, loosi tahtel ja sunniviisiliselt peab keegi poolt vahetama ja ka autot koos sellega. Loodan, et see pole mina.

RUUMI SEADED:
Spoiler: näita
Rehvid - Sport Soft (SS)
Käigukast (AT / MT) - Vaba
Skid Recovery Force (SRF) - Keelatud
Active Stability Manager (ASM) - Lubatud
Antilock Braking System (ABS) - Lubatud
Traction Control System (TCS) - Lubatud
Sõidujoon - Lubatud
Active Steering - Lubatud
Tuuning - Lubatud
Nitro - Keelatud
Penaltid - Maas
Kahjustused - Kerged
Rehvi ja kütuse kulu - Väga kiire
Füüsika ja õhk - Simulatsioon
Kiirendusabi - Maas
Paigas ruumi omand - Peal (vältimaks mittenägemisi ja suuremat läägi)

TUUNIMINE ja SEADISTAMINE:
Spoiler: näita
- Täitsa lubatud aga tegevust piirab fikseeritud hobujõudude arv
- Maksimaalne HP - 63hp
- uus HP näit on märgitud registreerunute tabelis, üldtabelis kui ka etappi tutvustavas teemas.

PUNKTID:
Spoiler: näita
Punkte saavad ainult registreerunud kasutajad.
1.koht - 16p ; 2.koht - 15p ; 3.koht - 14p ..... 15.koht - 2p ; 16.koht - 1p

Võistluse kiirema ringi omanikule tuleb ka üks lisapunkt võidusõidu punktisummale otsa.

HOBUJÕUD (uuendatud):
Spoiler: näita
Hobujõude penalti või kasv tuleb +/-1 HP järgi olenevalt positsioonist, kus lõpetasid.

Penalti süsteem toimib olenevalt, kas võitja, keskmku või viimase koha järgi. Asja mõte on hoida autod 63hp sees ilma, et keegi max hp-ga tupikusse jookseks.

KORRALDAJATIIM:
Spoiler: näita
Autor ja kohtunik - NFSTimukas


LISA:
REEGLID JA KARISTUSED:
Spoiler: näita
1. KUI MINGIL PÕHJUSEL KESET SÕITU RUUMIST VÄLJA LENDAD, SIIS PALUN MITTE ENNE SÕIDU LÕPPU UUESTI LIITUDA TOAGA, KUNA OSAD VÕISTLEJAD SAAVAD SIIS DISCONNECTI.

2. Enne osalemist kindlasti lugeda veelkord Võrgupõhise võidusõidu reegleid ja sarja infot! Kaebused esitada võistlusruumis peale sõitu!

3. Ringiga mingil põhjusel mahajääjad, palun jälgida enda ümber toimuvat, lasta mööda takistusteta tagant kiiremad!!! Kui seda eiratakse, on karistus KARM!
Karistus 1.etapp vahele kui saadud teist korda hoiatada

4. Lõigata otseloomulikult ei tohi, korra pikaks võib lasta, muru rataste küljes nkn karistab. Selgelt eristatav sihilik lõikamine asfalteeritud alal või sõita otseks aeglaseid kurve on karistatav.
Karistus 5-30 sekundit olenevalt olukorrast

Testiautode tuuning, default seade, mille järgi kaalud saadud:
Spoiler: näita
Pit service
Oil change
Improve body rigdity

Tires
Sport Soft mõlemal teljel.

Suspension
Racing Suspension: Hard
Racing Brake Kit (default)

Drivetain
Fully Customisable Transmission (Max. Speed 200km/h)
Fully Customisable Mechanical Limited Slip Differential (default)
Triple-Plate Clutch Kit
Carbon Propeller Shaft (kui võimalik)
Centre Differential Torque-Distributing Centre Differential (default)

Power
Võimalikult palju juppe peal, võimalikult 50% ligi power limiter ja 63hp. Nitrot ei ole peal, sest reeglid ei luba niikuinii.
Juhildun sellest, et Max.Torque oleks võimalikult kõrge.

Body
Kõik aero jupid lisatud, mis võimalik
Max tolliga veljed
Weight Reduction Stage 3
Carbon Bonnet (kui võimalik)
Window Weight Reduction
Downforce lvl5

Power Limiter nipp leida siit: viewtopic.php?f=114&t=1002

Vaielda ja küsida on võimalik kõige üle, mis ülal kirjas ja sooviks modede poolt, et saaks välja toodud see sari esilehe, tänud aktiivsetele foorumi inimestele.
Viimati muutis StenNansten, 22 Mai 2017, 1:09, muudetud 26 korda kokku.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Kuubiku Ralli 3: Kei-Autod vs Maailma minid

PostitusPostitas Mundukiller » 06 Veebr 2017, 15:33

Tulen spitfire'iga
Pilt
Autu numero 24
Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Kasutaja avatar
Mundukiller
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 169
Liitunud: 09 Apr 2016, 12:20
Asukoht: Jüri



Litsents: B kat. juhiluba

 Mundukiller

Re: Kuubiku Ralli 3: Kei-Autod vs Maailma minid

PostitusPostitas StenNansten » 06 Veebr 2017, 19:25

Autodel nüüd ka hobuste määr lisatud. verstapostiks oli Hipibuss seekord mis on üliaeglane. :D
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Kuubiku Ralli 3: Kei-Autod vs Maailma minid

PostitusPostitas olly1 » 07 Veebr 2017, 21:57

Mis kaalud autodel üldse on ja kas seekord muutuvad ainult hobused nagu aru saan? Ma juba skeptiline natuke, mis siis kui hipika võtan ja viimaseks kohe jään? :D
Kasutaja avatar
olly1
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 189
Liitunud: 24 Juul 2015, 12:52
Asukoht: Jõhvi



Litsents: S

 olly1-1

Re: Kuubiku Ralli 3: Kei-Autod vs Maailma minid

PostitusPostitas StenNansten » 07 Veebr 2017, 22:06

olly1 kirjutas:Mis kaalud autodel üldse on ja kas seekord muutuvad ainult hobused nagu aru saan? Ma juba skeptiline natuke, mis siis kui hipika võtan ja viimaseks kohe jään? :D

Kaalud minimaalsed, ehk nii kerge kui saab on masin. Ainult hobused muutuvad. Sai 2.hooaja keskel räägitud sel teemal. :) Esimene etapp vb jääb hipikas viimaseks :D See ikka julm aeglane aga Lotus sai ka sama "kiireks" OP autode vältimiseks. Lotus Europa aeg 2km kiirendusrajal oli 54 sekundit ja hipikas 1min ja 5 sekundit.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Kuubiku Ralli 3: Kei-Autod vs Maailma minid

PostitusPostitas olly1 » 08 Veebr 2017, 14:58

NFSTimukas kirjutas:
olly1 kirjutas:Mis kaalud autodel üldse on ja kas seekord muutuvad ainult hobused nagu aru saan? Ma juba skeptiline natuke, mis siis kui hipika võtan ja viimaseks kohe jään? :D

Kaalud minimaalsed, ehk nii kerge kui saab on masin. Ainult hobused muutuvad. Sai 2.hooaja keskel räägitud sel teemal. :) Esimene etapp vb jääb hipikas viimaseks :D See ikka julm aeglane aga Lotus sai ka sama "kiireks" OP autode vältimiseks. Lotus Europa aeg 2km kiirendusrajal oli 54 sekundit ja hipikas 1min ja 5 sekundit.

Mnjah, min kaalud selles mõttes halb, et kaalujaotusega mängida ei saa. Minu jaoks muutus list kohe palju lühemaks... samas ega sa vist kaalu lisamist ei keela, lihtsalt ise olen aeglasem siis.
Küsin huvipärast, miks sa üldse kogu süsteemi PPde peale ei pannud, niikuinii 63hp juba enamus autodel minevik :)
Kasutaja avatar
olly1
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 189
Liitunud: 24 Juul 2015, 12:52
Asukoht: Jõhvi



Litsents: S

 olly1-1

Re: Kuubiku Ralli 3: Kei-Autod vs Maailma minid

PostitusPostitas StenNansten » 08 Veebr 2017, 15:14

olly1 kirjutas:
NFSTimukas kirjutas:
olly1 kirjutas:Mis kaalud autodel üldse on ja kas seekord muutuvad ainult hobused nagu aru saan? Ma juba skeptiline natuke, mis siis kui hipika võtan ja viimaseks kohe jään? :D

Kaalud minimaalsed, ehk nii kerge kui saab on masin. Ainult hobused muutuvad. Sai 2.hooaja keskel räägitud sel teemal. :) Esimene etapp vb jääb hipikas viimaseks :D See ikka julm aeglane aga Lotus sai ka sama "kiireks" OP autode vältimiseks. Lotus Europa aeg 2km kiirendusrajal oli 54 sekundit ja hipikas 1min ja 5 sekundit.

Mnjah, min kaalud selles mõttes halb, et kaalujaotusega mängida ei saa. Minu jaoks muutus list kohe palju lühemaks... samas ega sa vist kaalu lisamist ei keela, lihtsalt ise olen aeglasem siis.
Küsin huvipärast, miks sa üldse kogu süsteemi PPde peale ei pannud, niikuinii 63hp juba enamus autodel minevik :)

Kui PPd ainult, siis on kõik kaaluga mängimas ja esimesed hädalised need, kes max kaaluga ja lisaks sunnitud HPdega mängima. Kaal ilmselgelt muudab oluliselt vähem masina kiirust aga PP langeb umbes sama kiirelt kui HPdega. Ehk juhtub sama tsenaarium, mis eelmine hooaeg, 63hp ja kaaluga veel mängida saavad autod võidavad targa juhi kätes. Seetõttu sai ka eelmist süsteemi kirutud ka ja Nikson kindlalt võitis sarja.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Kuubiku Ralli 3: Kei-Autod vs Maailma minid

PostitusPostitas SpcVnd » 08 Veebr 2017, 17:14

eelmise süsteemi miinus oli see kõige juram auto, millega kõik oli seotud ja lisaks veel selle juht, kes suurt ei pingutanud, et kuhugi jõuda. Ehk et kasulik oli tema taga pool hooaega olla, et masinat kiiremaks saada. Oma oskuste eest ei saanud keegi ei plussi ega miinust.
Ei ole mõtet võtta 20 autot ja siis ühe ja sama inimese sõidustiili järgi võrdseks ajada. Ma olen veendunud, et auto+sõitja põhine +/- toimib paremini. nii nagu oli 90ndate sarjas näiteks või kuubikute esimeses hooajas.
#5
Kasutaja avatar
SpcVnd
tähenärija suure algustähega
 
Postitusi: 1635
Liitunud: 19 Veebr 2013, 20:56
Asukoht: Rannamõisa



Litsents: A

 SpcVnd

Re: Kuubiku Ralli 3: Kei-Autod vs Maailma minid

PostitusPostitas StenNansten » 08 Veebr 2017, 18:10

SpcVnd kirjutas:eelmise süsteemi miinus oli see kõige juram auto, millega kõik oli seotud ja lisaks veel selle juht, kes suurt ei pingutanud, et kuhugi jõuda. Ehk et kasulik oli tema taga pool hooaega olla, et masinat kiiremaks saada. Oma oskuste eest ei saanud keegi ei plussi ega miinust.
Ei ole mõtet võtta 20 autot ja siis ühe ja sama inimese sõidustiili järgi võrdseks ajada. Ma olen veendunud, et auto+sõitja põhine +/- toimib paremini. nii nagu oli 90ndate sarjas näiteks või kuubikute esimeses hooajas.

Jutu mõte on õige, nõus. Kui praegu määratud süsteemi järgi läheks, siis hipikas oleks uus Alto Lapin. Aga sarja teema tõttu 63hp on nagu kindel maksimum. Autosid testides isegi mõtlesin PP süsteemile. Tahaks loota tegelikult, et testimisest saavutatud tasakaalustamine piisavalt hea, et äkki pole seda süsteemi vajagi, test oli lootust andev aga too oli ainult 2km sirget mägisemat moodi teel, kurvi läbimis omadused kindlasti igal masinal väga erinevad.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Kuubiku Ralli 3: Kei-Autod vs Maailma minid

PostitusPostitas Mundukiller » 08 Veebr 2017, 19:02

SpcVnd kirjutas:eelmise süsteemi miinus oli see kõige juram auto, millega kõik oli seotud ja lisaks veel selle juht, kes suurt ei pingutanud, et kuhugi jõuda. Ehk et kasulik oli tema taga pool hooaega olla, et masinat kiiremaks saada. Oma oskuste eest ei saanud keegi ei plussi ega miinust.
Ei ole mõtet võtta 20 autot ja siis ühe ja sama inimese sõidustiili järgi võrdseks ajada. Ma olen veendunud, et auto+sõitja põhine +/- toimib paremini. nii nagu oli 90ndate sarjas näiteks või kuubikute esimeses hooajas.

:D :-D minu sõiduoskused jätavad veel jah natukene soovida, seda stabiilsust veel ei ole. Minu järgi süsteem seada oli tõesti viga.
Pilt
Autu numero 24
Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Kasutaja avatar
Mundukiller
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 169
Liitunud: 09 Apr 2016, 12:20
Asukoht: Jüri



Litsents: B kat. juhiluba

 Mundukiller

Re: Kuubiku Ralli 3: Kei-Autod vs Maailma minid

PostitusPostitas StenNansten » 08 Veebr 2017, 19:46

Jääb HP-dega võrdsustamise süsteem kindlalt uueks hooajaks aga et Hipibuss on jokker, seda peab mõtlema, et too seda poleks. -2 hobujõudu veel masinatele? Hetkel parim idee, jääb Hipikale ka mänguruumi aga masinad seetõttu sekund aeglasemad 2km peale.

Kui paremaid ideid, siis tuld.

Uurisin uuesti ka esimest hooaega. Probleem oli tolle süsteemiga tegelikult julmem kui teine hooaeg, kiire masin jäi kiireks ja aeglane aeglaseks.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Kuubiku Ralli 3: Kei-Autod vs Maailma minid

PostitusPostitas olly1 » 08 Veebr 2017, 21:57

-2hp ehk pole enam vaja, kuna testisid sirgel, siis seal hipikas muidugi aeglane. Tean, et kurvides ta üsna nobe, et peaks ok olema.
Tegelt kasutasid ju 1 ja 2 hooaeg sama süsteemi, lihtsalt Mundu tõi süsteemi nõrkuse hästi välja. Praegune HP süsteem peaks toimima küll, mänguruumi nüüd küllaga. 2 hooaja põhi miinus oli see, et kui osad said HP kärpeid, siis teised kaotasid kaalu ja see suhe oli paigast ära. Oleks sa 2 etapist kohe hakanud kõigil HPsid võtma, poleks neid jamasid olnud. Praegune idee sul kindlasti parem, sest kõik kaotavad HPsid ühe süsteemi järgi ja asi peaks paika loksuma küll. PP süsteemi eeliseks jääks see, et mängija saaks ise valida, kas mängib kaalu või HPdega. Vaadates autode listi, siis paljud põnevad autod jäävadki ilmselt välja, kuna vihmaga võib handling päris keeruliseks minna tänu paigast ära kaalujaotusele (just RR autod, k.a hipikas). PPdega see lugu muidugi, et nende autode puhul kõiguvad nad ikka isuga, ehk siis peaks korraldaja ise jälle kõik autod üle proovima ja mingi stardi PP paika ajama.
Seda ma ise polegi testinud, palju autode dünaamika muutub, kui sama PP juures näiteks kaalu asemel HPdega mängida, minuarust see GTs üsna paigas, vahed ehk tuleks välja erinevatel radadel (sirgetel suurem HP abiks, kurvides väiksem kaal abiks). Mulle isiklikult meeldikski sellepärast PP süsteem rohkem, huvitavam seadistada. Aga eks korraldajaonu ise otsustab ;)
Kasutaja avatar
olly1
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 189
Liitunud: 24 Juul 2015, 12:52
Asukoht: Jõhvi



Litsents: S

 olly1-1

Re: Kuubiku Ralli 3: Kei-Autod vs Maailma minid

PostitusPostitas StenNansten » 08 Veebr 2017, 22:13

PP süsteemi limiteeritud HPdega üpris keeruline korraldada. Hetkel autode PP-d ligi 100.vahega, Subaru 360 üle 400PP natuke ja Mini One 280PP. Ja GT6 PP süsteem ei arvesta auto aerodünaamiliste omadustega ka, mis GT6ga suure arengu tegi Gran Turismo 5st. Midgeti PP on 380 midagi ja Cappuccino 300, viimane kiirem oluliselt kuigi on raskem mitu sada kilo. PPd korjasin peast, seepärast umbes aga loodan, et sõnum selge.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Kuubiku Ralli 3: Kei-Autod vs Maailma minid

PostitusPostitas olly1 » 08 Veebr 2017, 23:44

NFSTimukas kirjutas:PP süsteemi limiteeritud HPdega üpris keeruline korraldada. Hetkel autode PP-d ligi 100.vahega, Subaru 360 üle 400PP natuke ja Mini One 280PP. Ja GT6 PP süsteem ei arvesta auto aerodünaamiliste omadustega ka, mis GT6ga suure arengu tegi Gran Turismo 5st. Midgeti PP on 380 midagi ja Cappuccino 300, viimane kiirem oluliselt kuigi on raskem mitu sada kilo. PPd korjasin peast, seepärast umbes aga loodan, et sõnum selge.

Ok, siis arusaadav. Ma arvasin, et GT6s ikka selle PP süsteemiga natuke paremad lood... Ideejärgi saaks stardi PPd isegi vb paika, aga neid võrdselt muutuma saada selliste autode puhul ilmselt jah võimatu. Minu jaoks asjad paigas, proovin mingi aeg mingi käru ära valida :p
Kasutaja avatar
olly1
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 189
Liitunud: 24 Juul 2015, 12:52
Asukoht: Jõhvi



Litsents: S

 olly1-1

Re: Kuubiku Ralli 3: Kei-Autod vs Maailma minid

PostitusPostitas StenNansten » 08 Veebr 2017, 23:51

olly1 kirjutas:
NFSTimukas kirjutas:PP süsteemi limiteeritud HPdega üpris keeruline korraldada. Hetkel autode PP-d ligi 100.vahega, Subaru 360 üle 400PP natuke ja Mini One 280PP. Ja GT6 PP süsteem ei arvesta auto aerodünaamiliste omadustega ka, mis GT6ga suure arengu tegi Gran Turismo 5st. Midgeti PP on 380 midagi ja Cappuccino 300, viimane kiirem oluliselt kuigi on raskem mitu sada kilo. PPd korjasin peast, seepärast umbes aga loodan, et sõnum selge.

Ok, siis arusaadav. Ma arvasin, et GT6s ikka selle PP süsteemiga natuke paremad lood... Ideejärgi saaks stardi PPd isegi vb paika, aga neid võrdselt muutuma saada selliste autode puhul ilmselt jah võimatu. Minu jaoks asjad paigas, proovin mingi aeg mingi käru ära valida :p

Selle järgi suht raske sarja teha jah, PP tuleneb ainult, hobustest, väändest, kaalust ja kaalujaotusest.
RR ja MR tüüpi autodega saab vihma etapiks vedru seadega mängida aga see tähendab lisa vaeva.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Kuubiku Ralli 3: Kei-Autod vs Maailma minid

PostitusPostitas puistumees » 13 Veebr 2017, 22:53

Tahaks küsida, mis kellaaegadel sõidud toimuvad?
If everything seems under control, you’re not going fast enough
Kasutaja avatar
puistumees
Sangar
Sangar
 
Postitusi: 1324
Liitunud: 27 Veebr 2015, 16:31
Asukoht: Pärnu



Litsents: S

 FOR_ninko

Re: Kuubiku Ralli 3: Kei-Autod vs Maailma minid

PostitusPostitas StenNansten » 14 Veebr 2017, 0:00

puistumees kirjutas:Tahaks küsida, mis kellaaegadel sõidud toimuvad?

SÕIT:
- Sõidud toimuvad NFSTimuka lobbys.
- Ruumi võimalik leida Eesti Gran Turismo Kommuunis vastava club eventsi lobby listist. (kellele keeruline, võin eraldi seletada)
- Stardijärjestuse valib mäng loosi tahtel valitu stardirivi poolt, mis mäng pakub. Ehk kvalifikatsiooni pole.
- Start sõidule kell 22:00 + 15 minutit ooteaega probleemide korral
- Sõidu kestvus 40 minutit. Kestvussõit kestab 90 minutit.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Kuubiku Ralli 3: Kei-Autod vs Maailma minid

PostitusPostitas puistumees » 14 Veebr 2017, 8:19

Aitäh, ei näinud seda. Siis pole mul vist mõtet tulla.
If everything seems under control, you’re not going fast enough
Kasutaja avatar
puistumees
Sangar
Sangar
 
Postitusi: 1324
Liitunud: 27 Veebr 2015, 16:31
Asukoht: Pärnu



Litsents: S

 FOR_ninko

Re: Kuubiku Ralli 3: Kei-Autod vs Maailma minid

PostitusPostitas StenNansten » 16 Veebr 2017, 10:16

puistumees kirjutas:Aitäh, ei näinud seda. Siis pole mul vist mõtet tulla.

Oleks hea teada ka, millal sulle sobiv kellaeg oleks?
22.00 siiani suuremosa rahvale sobinud.

Ja tooks reklaamiks teema üles, et rahvas teaks.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Kuubiku Ralli 3: Kei-Autod vs Maailma minid

PostitusPostitas Linnuke » 16 Veebr 2017, 12:26

Tulen ka sõitma, praegu panen Fiat Panda kirja aga kui vaja võin ka Jaapani võistkonda liikuda
Kasutaja avatar
Linnuke
Guru
Guru
 
Postitusi: 557
Liitunud: 10 Mai 2012, 23:51



Litsents: S

 Linnuke

Järgmine

Mine Kuubiku Ralli 3: Kei-Autod vs Maailma minid



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


GRAN TURISMO - The Real Driving Simulator
GAMEZONE