1. Nürburgring 24h (7.03)

Re: 1. Nürburgring 24h (7.03)

PostitusPostitas Taniel1164 » 08 Mär 2017, 1:32

Teen ettepaneku,et tulevikus võiks punktisüsteemi ka veidi muuta. Ehk siis poodiumile tulnud sõitja teeniks teistest enam kui 1 ühe lisapunkti( Näiteks: 1.-25p , 2.-19p, 3.-15p, 4.-12p, 5.-11p jne). -See on minu nägemus.
Taniel1164
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 173
Liitunud: 02 Dets 2016, 15:36



Litsents: s

 Taniel1164

Re: 1. Nürburgring 24h (7.03)

PostitusPostitas SpcVnd » 08 Mär 2017, 10:03

ei ole nad miinimumis mul midagi. pover limiter oli hall ja ei lasknud muuta seda lihtsalt. teisel lehel, sai muuta, aga seal olid vedru ja käimari seaded tegemata. nii kui seaded copysin, ei saanud ka teisel lehel enam muuta...
#5
Kasutaja avatar
SpcVnd
tähenärija suure algustähega
 
Postitusi: 1635
Liitunud: 19 Veebr 2013, 20:56
Asukoht: Rannamõisa



Litsents: A

 SpcVnd

Re: 1. Nürburgring 24h (7.03)

PostitusPostitas olly1 » 08 Mär 2017, 10:47

Mul ka power limiter koguaeg jeblab, aitab kui viskan ntx mingi viimase turbo peale ja muudan ülevalt setting B ja tagasi A peale, siis 50% jälle olemas....mingi korralik bug, mida pole siiani parandatud (ja ilmselt ei parandata ka enam). Cappucinoga oli sama jama.
Mõned mõtted ka sõidust: Krt nii põnevat sõitu pole ammu olnud. Stardis jokerdasin veel menüüdes ja keerasin heledust juurde, ühesõnaga susserdasin omale kohe 5 sekki penalti :D Õnneks auto kiire, sain kohe ette otsa tagasi ja siis hakkas Tanieliga vägikaika vedu pihta. Ei tea kuidas ta oma auto kurvides nii kiireks sai, ükspäev kui koos seadistasime ja proovisime, siis jäi ikka väga kiirelt maha minust... see näitab, et seadetes ikka jõhkralt palju kiirust kinni. Sõidus sirgetel sain vähe vahe sisse, kurvides tuli jälle järgi, pinge oli kogu sõit üleval. Otsustasin mitte väga riskida ja sõita kindla peale, see vist lõpuks võidu tõigi, Taniel sõitis viimase vindi peal ja paar apsu lasi sisse....
Mulle kusjuures just see punktisüsteem meeldib, ei tule vahed nii suured sisse tabelis.
Seoses penalti süsteemiga: lõpuks sa Timukas ikka ei pääse, süsteem ikka PP põhine. Samas see ongi parim variant... ja vist ka ainus. Põhiline, et kõigil võrdselt muudad ;) Kui isegi jookseb mõni piirajasse hobustega, siis muuda lihtsalt sama PP ulatuses kilosid ja kõik toimib ma arvan.
Sõit oli äge, ootan järgmist :good:
Ahjaa, üks mõte veel: kuna Nürpa vedeles niikaua üleval, siis äkki muudadki see hooaeg seda, et kuulutad rajad varem välja. Muidu kohati ebavõrdne, kellel rohkem aega, jõuab seadistada. Kui sa ntx sama päev välja kuulutad, siis mina pean puusalt tehtud seadega peale tulema, sest mul pole lihtsalt päeval aega GTs olla (ja ilmselt ka enamus teistel pereinimestel). Kaalu seda palun, ideaalis võiks reedeks uus rada väljas olla, saaks ehk nv korra proovida. Väga mingit pointi ka nagu ei ole seda saladuses hoida....
Kasutaja avatar
olly1
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 189
Liitunud: 24 Juul 2015, 12:52
Asukoht: Jõhvi



Litsents: S

 olly1-1

Re: 1. Nürburgring 24h (7.03)

PostitusPostitas SpcVnd » 08 Mär 2017, 11:28

mul ei ole seda bug'i enne olnud. muutsin igast asju tuuningus edasi ja tagasi, aga ei saanud ikka muuta seda. muutsin päris algmenüüs ära ja tuppa jõudes istus 100% peal jälle ja oli hall...
#5
Kasutaja avatar
SpcVnd
tähenärija suure algustähega
 
Postitusi: 1635
Liitunud: 19 Veebr 2013, 20:56
Asukoht: Rannamõisa



Litsents: A

 SpcVnd

Re: 1. Nürburgring 24h (7.03)

PostitusPostitas StenNansten » 08 Mär 2017, 12:30

See power limiter viskab kõrgemale prontsendile või täitsa halliks siis, kui võtad autolt need jupid maha, millega sa selle power limiteri üldse avasid sellele autole. Sellist süsteemi, et power limiteriga mängimine alla 60hp autodega ei tohiks väga olemas olla, puhtjuhuslikult ise avastasin selle enne kuubikute esimest hooaega autosid testides. Seda power limiter kogemata näppides või kaarte vahetades võib ka resetida sinna tasandile, mis ta hetke miinimum on, kui oled juppe maha võtnud.

Punktisüsteem, noh, praegu saaks veel lubada muutust aga ei näe nagu praegusel süsteemil ka häda. Kui oled kiirem tavaliselt kui teised, lähed punktidega eest ära nagu Nikson tegi eelmine hooaeg päris pikalt veel. Kui oleks veel suuremad punktivahed, läheks selline vennike veel pikemalt ja kiiremini eest ära. Selliste masinatega jaguneb sõidu tulemus umbkaudu pooleks sõiduoskustega ja auto võimekusega. Auto võimekus mängib suurt rolli selles sarjas eriti kui on selline penalty süsteem. Kahjuks ilma penalty süsteemita ei saa ka kuna autod on ikkagi väga erinevad.

Ideid on olnud, et tahaks anda lisapunkte millegi muu eest rajal veel lisaks kui kiirema ringi ees aga pole veel midagi suutnud välja mõelda, midagi töötavat ja süsteemilt erapooletut.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5844
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 1. Nürburgring 24h (7.03)

PostitusPostitas SpcVnd » 08 Mär 2017, 15:41

mis see lahendus siis on? ainult juppidega HP'd muuta? nii ei saa ma kunagi täpselt seda, mis ette kirjutatud...
#5
Kasutaja avatar
SpcVnd
tähenärija suure algustähega
 
Postitusi: 1635
Liitunud: 19 Veebr 2013, 20:56
Asukoht: Rannamõisa



Litsents: A

 SpcVnd

Re: 1. Nürburgring 24h (7.03)

PostitusPostitas StenNansten » 08 Mär 2017, 15:47

SpcVnd kirjutas:mis see lahendus siis on? ainult juppidega HP'd muuta? nii ei saa ma kunagi täpselt seda, mis ette kirjutatud...

See täielikult teie enda teha, kuidas HPd kätte saate, mis teile määratud on. HP võtan, nagu öeldud, PPde järgi ja autodelt, mis on peateemas kirjeldatud seades. Üritan hoida Power Limiteri nii madalal kui saab ja eelistan vältida turbo peale panekut või uuendamist. Turbo on nii erinev igal masinal, seetõttu.

Võin PPd ka lisada juurde hiljem kui nii parem oleks teile.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5844
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 1. Nürburgring 24h (7.03)

PostitusPostitas SpcVnd » 08 Mär 2017, 16:18

sa ei saa ikka aru... mul pole su süsteemi vastu midagi. ma küsin, et kuidas ma sellest power limiteri bugist lahti saan? ma ei saa neid %-te seal liigutada, mis tähendab, et ma ei saa kunagi seda HP'd, mis sa oled mulle ette pannud.
#5
Kasutaja avatar
SpcVnd
tähenärija suure algustähega
 
Postitusi: 1635
Liitunud: 19 Veebr 2013, 20:56
Asukoht: Rannamõisa



Litsents: A

 SpcVnd

Re: 1. Nürburgring 24h (7.03)

PostitusPostitas olly1 » 08 Mär 2017, 17:20

Praeguse autoga mul pole nii lukku läinud, aga eelmise cappucinoga pidin üks hetk isegi korra autot vahetama, siis sain jälle muuta seda power limiteri. Ma olen saanud niimoodi: panen hobused põhja, siis kas lähen seade menüüst välja või vahetan neid tuuningu lehti (A,B,C), siis lööb lahti jälle limiteri. Tavaliselt on mul lõpuks lasknud 50% peale ära panna, siis timmin juppidega võimalikult soovitud hobujõu ligi, kui parim variant käes, tõstan power limiteriga viimase piirini. Rohkem ei tohi sinna engine menüüsse minna, mul vähemalt kohe kui uuesti avan lööb jälle kõik paigast ära ja limiteri kuhugi 58% kanti, peab jälle otsast peale hakkama.
Timukal vist õigus, alla 60hp hakkavad need jamad, esimene season kui auto püsis kogu sarja 63hp, siis nagu ei mäleta sellist jeblamist seal.
Kasutaja avatar
olly1
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 189
Liitunud: 24 Juul 2015, 12:52
Asukoht: Jõhvi



Litsents: S

 olly1-1

Re: 1. Nürburgring 24h (7.03)

PostitusPostitas SpcVnd » 08 Mär 2017, 17:39

uue auto ostmine siis suurt midagi ei aitaks?
#5
Kasutaja avatar
SpcVnd
tähenärija suure algustähega
 
Postitusi: 1635
Liitunud: 19 Veebr 2013, 20:56
Asukoht: Rannamõisa



Litsents: A

 SpcVnd

Re: 1. Nürburgring 24h (7.03)

PostitusPostitas StenNansten » 08 Mär 2017, 18:18

Oskan öelda ainult seda, et mul pole probleemi olnud sellega. Ei oska kuidagi aidata.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5844
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 1. Nürburgring 24h (7.03)

PostitusPostitas olly1 » 08 Mär 2017, 19:42

SpcVnd kirjutas:uue auto ostmine siis suurt midagi ei aitaks?

Ma ei usu, et uus auto probleemi lahendab, proovi lihtsalt korraks mingi teine auto võtta ja siis see kuubik tagasi, see lööb tavaliselt lahti. Tähtis on, et sa saaksid 50% peale limiteri ära panna, siis saad juba edasi mängida juppidega seal ja lõpus limiteri tõstmisega viimane hp kätte saada.
PS: Juppidega lähtu väände kõverast, minu mäletamist mööda sisse ja väljalaske kolled ja engine aitasid rohkem väänet tõsta ilma et HP väga tõuseks... asi päris deep juba :D
Kasutaja avatar
olly1
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 189
Liitunud: 24 Juul 2015, 12:52
Asukoht: Jõhvi



Litsents: S

 olly1-1

Re: Lõplikud tulemused:

PostitusPostitas olly1 » 09 Mär 2017, 22:57

NFSTimukas kirjutas:Ja edaspidi on +/-5 penalti süsteem lahjendatud +/- 3 penalti süsteemile, praegune ilmselgelt liiga järskude muutustega, järgmine etapp veel peab võtma liidri järgi maha hobuseid, et jääks mängimisruumi igale autole. Edasi siis nii nagu peab. Paks sarja lõpuni nii vastu pidama. :)

Juba hakkab üks sega-pudru-kapsad selle ühtlustamisskeemiga :-x Miks peale esimest etappi on +/-5pp süsteem ja edasi +/- 3pp :?: Esiteks see on minu suhtes ebaaus, teiseks Tallinnal ja Mundul juba jooksid hobused piirajasse. +/-5pp kindlasti liiga järskude muutustega, nagu sa ka ise ütlesid, miks sa siis üldse nii muudad. Praegu ongi ju hetk, kui sa pead otsustama mis sammuga terve season läbi viia. Lisaks ma ka ei saa aru, mis loogikaga sa neid HPsid võtad, ntx 3ndaks jäänud Spc sai +4hp (+10pp), 4as Timukas +6hp (+15pp) ja 5es janek juba +11hp (+20pp) :?: Sul seal peateemas ju kirjas, et penalt nüüd 3pp sammuga, kus sinu mingi default auto järgi 3pp=1hp. Selle loogika järgi võiks järgmiseks sõiduks ju tulla selline tabel: 1.olly +0hp, 2.taniel +1hp 3.spc +2hp jne kuni Tallinnale +8hp. Pane need asjad paika ja las see season olgu võrdne ja aus ikka kõigile ... ühtlustussüsteem peaks ju sõidu võrdseks ajama, mitte tagama oukorra, kus üks sõit on ühed mehed ees, teine sõit esiotsa mehed ringiga taga. Arvan et sa pead 63hp reeglist ka võrdsuse huvides loobuma, kui sa just kaale ei taha torkima hakata. Seda enam, et autod juba ammu pole kõik 63hp, enamus nõrgemad, miks mitte ka siis mõni võiks minna võimsamaks kui 63hp.
Kasutaja avatar
olly1
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 189
Liitunud: 24 Juul 2015, 12:52
Asukoht: Jõhvi



Litsents: S

 olly1-1

Re: Lõplikud tulemused:

PostitusPostitas StenNansten » 10 Mär 2017, 0:40

olly1 kirjutas:
NFSTimukas kirjutas:Ja edaspidi on +/-5 penalti süsteem lahjendatud +/- 3 penalti süsteemile, praegune ilmselgelt liiga järskude muutustega, järgmine etapp veel peab võtma liidri järgi maha hobuseid, et jääks mängimisruumi igale autole. Edasi siis nii nagu peab. Paks sarja lõpuni nii vastu pidama. :)

Juba hakkab üks sega-pudru-kapsad selle ühtlustamisskeemiga :-x Miks peale esimest etappi on +/-5pp süsteem ja edasi +/- 3pp :?: Esiteks see on minu suhtes ebaaus, teiseks Tallinnal ja Mundul juba jooksid hobused piirajasse. +/-5pp kindlasti liiga järskude muutustega, nagu sa ka ise ütlesid, miks sa siis üldse nii muudad. Praegu ongi ju hetk, kui sa pead otsustama mis sammuga terve season läbi viia. Lisaks ma ka ei saa aru, mis loogikaga sa neid HPsid võtad, ntx 3ndaks jäänud Spc sai +4hp (+10pp), 4as Timukas +6hp (+15pp) ja 5es janek juba +11hp (+20pp) :?: Sul seal peateemas ju kirjas, et penalt nüüd 3pp sammuga, kus sinu mingi default auto järgi 3pp=1hp. Selle loogika järgi võiks järgmiseks sõiduks ju tulla selline tabel: 1.olly +0hp, 2.taniel +1hp 3.spc +2hp jne kuni Tallinnale +8hp. Pane need asjad paika ja las see season olgu võrdne ja aus ikka kõigile ... ühtlustussüsteem peaks ju sõidu võrdseks ajama, mitte tagama oukorra, kus üks sõit on ühed mehed ees, teine sõit esiotsa mehed ringiga taga. Arvan et sa pead 63hp reeglist ka võrdsuse huvides loobuma, kui sa just kaale ei taha torkima hakata. Seda enam, et autod juba ammu pole kõik 63hp, enamus nõrgemad, miks mitte ka siis mõni võiks minna võimsamaks kui 63hp.

Default autodel ainult järgin PP-sid, hobused muutuvad kuidas muutuvad. mis number selle uue PPga ette jääb, see on ka uus hobujõud. Ütleme nii. PP süsteemi testimine jäi mul siin aja taha, pidin loobuma siin vahepeal politsetööst + abipolitseinikuks saamisest, millest aastaid nagu unistanud ja seda tänu oma füüsilistele probleemidele. Ei jõudnud selleni kahjuks ja lisaks vaja nüüd leida elus uus kutsumus, et kuhu edasi jne. Nüüd suudan sarja juhtida 100%-liselt edasi. Vabandused ebameeldivuste pärast, raske aeg mul olnud, väga palju muutus korraga. :(
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5844
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Lõplikud tulemused:

PostitusPostitas olly1 » 12 Mär 2017, 2:50

NFSTimukas kirjutas:Default autodel ainult järgin PP-sid, hobused muutuvad kuidas muutuvad. mis number selle uue PPga ette jääb, see on ka uus hobujõud. Ütleme nii. PP süsteemi testimine jäi mul siin aja taha, pidin loobuma siin vahepeal politsetööst + abipolitseinikuks saamisest, millest aastaid nagu unistanud ja seda tänu oma füüsilistele probleemidele. Ei jõudnud selleni kahjuks ja lisaks vaja nüüd leida elus uus kutsumus, et kuhu edasi jne. Nüüd suudan sarja juhtida 100%-liselt edasi. Vabandused ebameeldivuste pärast, raske aeg mul olnud, väga palju muutus korraga. :(

Sellele sa ikka ei vastanud, miks peale essat etappi 5pp samm ja edasi 3pp :?:
Sa ei peagi midagi testima ju, ütlesid juba enne hooaega, et HP põhine süsteem tuleb, nüüd ikka keerutad siin mingi HP ja PP suhtega, PPd ja nende liikumised ju väga erinevad nendel kärudel. Miks sa ei teegi siis HP põhist süsteemi, kus üheks sammuks 1HP (võrdubki vist üsna 3PPga). Arvesta, et me ei sõida siin 300hp autodega, kui sa annad mõnele mehele 14hp-d juurde, siis see muudab auto kiirust ikka märgatavalt. Just tegin kiired proovitiirud tsukubal, stardi HPdega sõitis minu auto 1:13,8, janeku oma 1:14,1 ja tallinna käru 1:14,4, siis sinu uue penalti HPdega sõitsid janeku ja tallina autod 1:11,1 :shock: Vägisi tuleb meelde 2 seasoni 2 sõit, kus SPCiga omaette taga nühkisime tänu sinu katkisele penaltisüsteemile. Ära siis rohkem samasse ämbrisse astu, leia oma tankide kõrvalt aega ja tsekka see asi üle. Season pikk, ütlen kohe ära, kui süsteem longab, siis mina jätan asja pooleli, ei näe pointi siis enam.
PS: proovisin ka tallinna ja janeku autot 1HP sammuga penaltisüsteemi numbritega, ehk siis janekul järgmiseks sõiduks 55hp ja tallinnal 56, olukord kõvasti parem (1:13,3 ja 1:12,9 olid ajad).
Selline ettepanek minupoolt, vb keegi pakub midagi paremat välja, praegu veel viimane aeg midagi muuta.
Kasutaja avatar
olly1
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 189
Liitunud: 24 Juul 2015, 12:52
Asukoht: Jõhvi



Litsents: S

 olly1-1

Re: Lõplikud tulemused:

PostitusPostitas StenNansten » 12 Mär 2017, 11:23

olly1 kirjutas:
NFSTimukas kirjutas:Default autodel ainult järgin PP-sid, hobused muutuvad kuidas muutuvad. mis number selle uue PPga ette jääb, see on ka uus hobujõud. Ütleme nii. PP süsteemi testimine jäi mul siin aja taha, pidin loobuma siin vahepeal politsetööst + abipolitseinikuks saamisest, millest aastaid nagu unistanud ja seda tänu oma füüsilistele probleemidele. Ei jõudnud selleni kahjuks ja lisaks vaja nüüd leida elus uus kutsumus, et kuhu edasi jne. Nüüd suudan sarja juhtida 100%-liselt edasi. Vabandused ebameeldivuste pärast, raske aeg mul olnud, väga palju muutus korraga. :(

Sellele sa ikka ei vastanud, miks peale essat etappi 5pp samm ja edasi 3pp :?:
Sa ei peagi midagi testima ju, ütlesid juba enne hooaega, et HP põhine süsteem tuleb, nüüd ikka keerutad siin mingi HP ja PP suhtega, PPd ja nende liikumised ju väga erinevad nendel kärudel. Miks sa ei teegi siis HP põhist süsteemi, kus üheks sammuks 1HP (võrdubki vist üsna 3PPga). Arvesta, et me ei sõida siin 300hp autodega, kui sa annad mõnele mehele 14hp-d juurde, siis see muudab auto kiirust ikka märgatavalt. Just tegin kiired proovitiirud tsukubal, stardi HPdega sõitis minu auto 1:13,8, janeku oma 1:14,1 ja tallinna käru 1:14,4, siis sinu uue penalti HPdega sõitsid janeku ja tallina autod 1:11,1 :shock: Vägisi tuleb meelde 2 seasoni 2 sõit, kus SPCiga omaette taga nühkisime tänu sinu katkisele penaltisüsteemile. Ära siis rohkem samasse ämbrisse astu, leia oma tankide kõrvalt aega ja tsekka see asi üle. Season pikk, ütlen kohe ära, kui süsteem longab, siis mina jätan asja pooleli, ei näe pointi siis enam.
PS: proovisin ka tallinna ja janeku autot 1HP sammuga penaltisüsteemi numbritega, ehk siis janekul järgmiseks sõiduks 55hp ja tallinnal 56, olukord kõvasti parem (1:13,3 ja 1:12,9 olid ajad).
Selline ettepanek minupoolt, vb keegi pakub midagi paremat välja, praegu veel viimane aeg midagi muuta.

5pp on liiga suur samm iga etapp autodele. Sinu ettepanek on hea aga mäletaks vaid, mis probleem sellega kaasnes, miks ma PP mängu tõin. Täna võtan asja käsile, nii HP/PP ja HP penalti süsteemi. Viimane oleks lihtsam kõigile, seda võib juba öelda.
Ja 8 inimesega saab HP järgi teha hästi, see oli see probleem. Ulme aga kui oleks nt 12 registreerinud oleks 63hp sisse mahtumisega probleemseks läinud. Ehk max HP auto järgi süsteem või muud vigurdused.

Testimatagi ütlen nüüd, et HP penalty süsteem järgmine etapp ja selle kaotaja on "nulli" mees ikkagi!
Igaks juhuks vaatan enne ametlikuks tegemist süsteemi mängus üle.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5844
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Lõplikud tulemused:

PostitusPostitas olly1 » 12 Mär 2017, 11:43

NFSTimukas kirjutas:5pp on liiga suur samm iga etapp autodele. Sinu ettepanek on hea aga mäletaks vaid, mis probleem sellega kaasnes, miks ma PP mängu tõin. Täna võtan asja käsile, nii HP/PP ja HP penalti süsteemi. Viimane oleks lihtsam kõigile, seda võib juba öelda.
Ja 8 inimesega saab HP järgi teha hästi, see oli see probleem. Ulme aga kui oleks nt 12 registreerinud oleks 63hp sisse mahtumisega probleemseks läinud. Ehk max HP auto järgi süsteem või muud vigurdused.

Testimatagi ütlen nüüd, et HP penalty süsteem järgmine etapp ja selle kaotaja on "nulli" mees ikkagi!
Igaks juhuks vaatan enne ametlikuks tegemist süsteemi mängus üle.

Vb PP tekkis mängu sellepärast, et plaanisid ka kaaludega mängima hakata. See hea jah, et meid 8 on, oleks 12-14, siis läheks karmiks ehk. Praegu oleks jah hea mind 0-is hoida, sest mul HP miinimum üsna lähedal. Samas ruumi veel on (39hp oli vist min minu autol), et peaks sul mänguruumi olema küll. Eks kui tõesti tekib olukord, kus joostakse hobustega piiridesse, eks siis pead kas 63hp latti tõstma või kaalud mängu tooma. Esialgu nagu tunduks, et sellist olukorda ei teki. Seda enam et sa saad mängida ka, kuhu poole HPsid muuta, kas kõigile miinused, kõigile plussid või siis mõlemat :good:
Kasutaja avatar
olly1
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 189
Liitunud: 24 Juul 2015, 12:52
Asukoht: Jõhvi



Litsents: S

 olly1-1

Re: Lõplikud tulemused:

PostitusPostitas StenNansten » 12 Mär 2017, 12:15

olly1 kirjutas:
NFSTimukas kirjutas:5pp on liiga suur samm iga etapp autodele. Sinu ettepanek on hea aga mäletaks vaid, mis probleem sellega kaasnes, miks ma PP mängu tõin. Täna võtan asja käsile, nii HP/PP ja HP penalti süsteemi. Viimane oleks lihtsam kõigile, seda võib juba öelda.
Ja 8 inimesega saab HP järgi teha hästi, see oli see probleem. Ulme aga kui oleks nt 12 registreerinud oleks 63hp sisse mahtumisega probleemseks läinud. Ehk max HP auto järgi süsteem või muud vigurdused.

Testimatagi ütlen nüüd, et HP penalty süsteem järgmine etapp ja selle kaotaja on "nulli" mees ikkagi!
Igaks juhuks vaatan enne ametlikuks tegemist süsteemi mängus üle.

Vb PP tekkis mängu sellepärast, et plaanisid ka kaaludega mängima hakata. See hea jah, et meid 8 on, oleks 12-14, siis läheks karmiks ehk. Praegu oleks jah hea mind 0-is hoida, sest mul HP miinimum üsna lähedal. Samas ruumi veel on (39hp oli vist min minu autol), et peaks sul mänguruumi olema küll. Eks kui tõesti tekib olukord, kus joostakse hobustega piiridesse, eks siis pead kas 63hp latti tõstma või kaalud mängu tooma. Esialgu nagu tunduks, et sellist olukorda ei teki. Seda enam et sa saad mängida ka, kuhu poole HPsid muuta, kas kõigile miinused, kõigile plussid või siis mõlemat :good:

Tahaks loota,et saame puhtalt HP-dega hakkama, eks seda nüüd testima kunagi lähen, õhtuks tulemus peateemasse ja oleks suutnud enne hooaega seda testida, oleks. :-D
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5844
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

uued hobujõud uue süsteemiga:

PostitusPostitas StenNansten » 13 Mär 2017, 23:25

1. olly1-1 - 45hp + 0hp = 45hp
2. taniel1164 - 55hp + 1hp = 56hp
3. SpcVnd - 49hp + 2hp = 51hp
4. NFSTimukas - 45hp + 3hp = 49hp
5. janek166 - 51hp + 4hp = 55hp
6. Linnuke - 51hp + 5hp = 56hp
7. Mundukiller - 49hp + 6hp = 55hp
8. EestiTallinn068 - 49hp + 7hp = 56hp
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5844
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Eelmine

Mine Kuubiku Ralli 3: Kei-Autod vs Maailma minid



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


GRAN TURISMO - The Real Driving Simulator
GAMEZONE