1. Circuito de Madrid (13.juuni)

Re: 1. Circuito de Madrid (13.juuni)

PostitusPostitas olly1 » 15 Juun 2017, 13:11

NFSTimukas kirjutas:Minu seadistus on:
Masin nii madalaks kui võimalik ja toe angle mõlemad nulli,
Pidurite tasakaal ettepoole suunatud, high speed ringi testi tulemus. Masin oli pidurdades tugevalt ülejuhitav,
Differ täiesti avatuks ja pidurdus tundlikkus ka 60 peale,
Ja surujõud maksimaalne, kuna linnaradadel vb tuleb kasuks,
Ja muu nii nagu mäng ette serveeris mulle.

See kõik on minu nö tüüptuuning iga masinaga, või siis algtuuning kui masin piisavalt ebamugav on ja seadistada rohkem soovin. Tesla mul 5+. :)

Ok, mul kukkus mott maha nüüd :-D Arvasin, et mul halb seade, et nii aeglane olin (parimaks jäi 1:27,3) aga tundub, et Timukaga üsna sarnaselt sätime autosid.... seega mehes asi, nagu ikka.
Ise autot väga testida ei jõudnudki, tegin puusalt sellise seade, et oleks lihtne juhtida autot. See nagu toimus, õnnestus kogu sõit puhta lehega läbida, kuid jah enamuse tempos pidada ei suutnud. Mulle meeldis Hundikutsu tagasihoidlikkus, algul rääkis, et roostes mees ja viimane, tegelt paugutas Timukaga samu aegu :D
Heavy Damage'ga mul esimene sari, muljed ikka väga positiivsed - sõit palju ettevaatlikum ja puhtam :good: Vaatasin just kalendrit ka, enamus etapid linnas... seega puhtus vist siin kiirusest olulisemgi.
Sõit kulges mul üsna rahulikult, Niksoniga koos enamus aja. Nikson sõitis nagu robot, ootasin millal eksib, aga hoopis vaikselt lähenes mulle. Õnneks lõpus mahajääjad segasid kaarte ja sain väikse edu sisse. Lõpus jäi veel linnuke tühja akuga ette, aga kahjuks mõnisada meetrit jäi puudu 3ndast kohast :s
Äge sõit, ootan järgmist :good:
PS: Timukas, pidurite tundlikkus 60 peale mõtled diffrit? See vb ongi su üks edu alus, ma kasutasin diffrit 5, 8, 5... ehk siis peaaegu täitsa lahti.
Kasutaja avatar
olly1
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 189
Liitunud: 24 Juul 2015, 12:52
Asukoht: Jõhvi



Litsents: S

 olly1-1

Re: 1. Circuito de Madrid (13.juuni)

PostitusPostitas StenNansten » 15 Juun 2017, 14:11

olly1 kirjutas:
NFSTimukas kirjutas:Minu seadistus on:
Masin nii madalaks kui võimalik ja toe angle mõlemad nulli,
Pidurite tasakaal ettepoole suunatud, high speed ringi testi tulemus. Masin oli pidurdades tugevalt ülejuhitav,
Differ täiesti avatuks ja pidurdus tundlikkus ka 60 peale,
Ja surujõud maksimaalne, kuna linnaradadel vb tuleb kasuks,
Ja muu nii nagu mäng ette serveeris mulle.

See kõik on minu nö tüüptuuning iga masinaga, või siis algtuuning kui masin piisavalt ebamugav on ja seadistada rohkem soovin. Tesla mul 5+. :)

Ok, mul kukkus mott maha nüüd :-D Arvasin, et mul halb seade, et nii aeglane olin (parimaks jäi 1:27,3) aga tundub, et Timukaga üsna sarnaselt sätime autosid.... seega mehes asi, nagu ikka.
Ise autot väga testida ei jõudnudki, tegin puusalt sellise seade, et oleks lihtne juhtida autot. See nagu toimus, õnnestus kogu sõit puhta lehega läbida, kuid jah enamuse tempos pidada ei suutnud. Mulle meeldis Hundikutsu tagasihoidlikkus, algul rääkis, et roostes mees ja viimane, tegelt paugutas Timukaga samu aegu :D
Heavy Damage'ga mul esimene sari, muljed ikka väga positiivsed - sõit palju ettevaatlikum ja puhtam :good: Vaatasin just kalendrit ka, enamus etapid linnas... seega puhtus vist siin kiirusest olulisemgi.
Sõit kulges mul üsna rahulikult, Niksoniga koos enamus aja. Nikson sõitis nagu robot, ootasin millal eksib, aga hoopis vaikselt lähenes mulle. Õnneks lõpus mahajääjad segasid kaarte ja sain väikse edu sisse. Lõpus jäi veel linnuke tühja akuga ette, aga kahjuks mõnisada meetrit jäi puudu 3ndast kohast :s
Äge sõit, ootan järgmist :good:
PS: Timukas, pidurite tundlikkus 60 peale mõtled diffrit? See vb ongi su üks edu alus, ma kasutasin diffrit 5, 8, 5... ehk siis peaaegu täitsa lahti.

Difrit jah. Mulle alati kõik 60 peale sätitult alati sobinud difri sätetest.

Heavy Damage mõte see oligi, :) ning realistlikkust ka sõitudele juurde. Muidu tehakse kamikaze rünnakute moodi möödasõite vahel, light damage, 10 sekki vingerdad autoga ning edasi paned samamoodi. Eriti vahet pole, kas masin oli sodi või ei.

Võistluskalender oleks ideaalis olnud kõik etapid linnaradadel, nagu Vormel E sarjas, aga GT6 ei paku neid piisavalt. Vormel E ja uus Tesla Model S cup sarjad mind midagi sellist korraldama panidki. Ning punktisüsteem mu lemmik F1 mängust, 2001.hooaeg PS1-l. :)
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 1. Circuito de Madrid (13.juuni)

PostitusPostitas Hundikutsu » 15 Juun 2017, 15:27

olly1 kirjutas:[ Mulle meeldis Hundikutsu tagasihoidlikkus, algul rääkis, et roostes mees ja viimane, tegelt paugutas Timukaga samu aegu :D
Kuna puudus paljude konkurentide oskustest ülevaade ja pea poole aastane võistluspaus ei lubanud midagi eeldada. Minul vorm kaob suht kiiresti, kui kaasa ei sõida ja sealt ka kartus kellegile tahtmatult rajal liiga teha ning hoidsin madalat profiili :) Tulin konkurendile mehaanikuks, aga välja kukkus nii, et ..... õnnega pooleks teiseks :cool: Vaatab, mis selle sarjaga edasi saab, kui pean järgmist etappi testima, siis osalen ise ka.
Kasutaja avatar
Hundikutsu
Mr.Wet Man
 
Postitusi: 1480
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:55
Asukoht: Türi



Litsents: S

 Hundikutsu

Eelmine

Mine Tesla karikasari



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


GRAN TURISMO - The Real Driving Simulator
cron
GAMEZONE