2. Cote d' Azur (20.juuni)

2. Cote d' Azur (20.juuni)

PostitusPostitas NFSTimukas » 20 Juun 2017, 7:08

Pilt

Algusaeg - Kell 22.00 + 15min ooteaega vajadusel
Kestvus - 10min Kvalifikatsioon, 40min Kestvussõit, kokku 50min.
Ilm - Pole muutlik, ilus päike alati särab majade vahelt.

Tähtsat teadmiseks:
powwa25 - autole number lisada
janek166 - aero ja tagatiib autole lisada
EestiTallinn068 - lubatud rajale, eksami hinne 4-

TABEL:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing
NFSTimukas
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 3597
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 2. Cote d' Azur (20.juuni)

PostitusPostitas powwa25 » 20 Juun 2017, 10:14

Sai eile korra testitud Timuka seadet ja parandasin ringi aega 1.2 sekundit võrreldes enda seadega.
Eks näis kuidas õhtul siis sõit läheb.
Pilt
Kasutaja avatar
powwa25
Administraator
 
Postitusi: 1885
Liitunud: 25 Jaan 2012, 22:12
Asukoht: Kohila



Litsents: S

 powwa25

Re: 2. Cote d' Azur (20.juuni)

PostitusPostitas Hundikutsu » 20 Juun 2017, 10:20

powwa25 kirjutas:Sai eile korra testitud Timuka seadet ja parandasin ringi aega 1.2 sekundit võrreldes enda seadega.
Eks näis kuidas õhtul siis sõit läheb.
Ajaks said siis mis? Huvitab, kuna saaks teada, kas tasub õhtul oma kahtlase seadega rajale tulla.
Kasutaja avatar
Hundikutsu
Mr.Wet Man
 
Postitusi: 1454
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:55
Asukoht: Türi



Litsents: S

 Hundikutsu

Re: 2. Cote d' Azur (20.juuni)

PostitusPostitas powwa25 » 20 Juun 2017, 10:56

Hundikutsu kirjutas:
powwa25 kirjutas:Sai eile korra testitud Timuka seadet ja parandasin ringi aega 1.2 sekundit võrreldes enda seadega.
Eks näis kuidas õhtul siis sõit läheb.
Ajaks said siis mis? Huvitab, kuna saaks teada, kas tasub õhtul oma kahtlase seadega rajale tulla.


Ma proovisin time trialit ja seal võivad vist ruumi seaded olla erinevad.
1.38.xxx midagi oli
Pilt
Kasutaja avatar
powwa25
Administraator
 
Postitusi: 1885
Liitunud: 25 Jaan 2012, 22:12
Asukoht: Kohila



Litsents: S

 powwa25

Re: 2. Cote d' Azur (20.juuni)

PostitusPostitas NFSTimukas » 20 Juun 2017, 11:15

powwa25 kirjutas:
Hundikutsu kirjutas:
powwa25 kirjutas:Sai eile korra testitud Timuka seadet ja parandasin ringi aega 1.2 sekundit võrreldes enda seadega.
Eks näis kuidas õhtul siis sõit läheb.
Ajaks said siis mis? Huvitab, kuna saaks teada, kas tasub õhtul oma kahtlase seadega rajale tulla.


Ma proovisin time trialit ja seal võivad vist ruumi seaded olla erinevad.
1.38.xxx midagi oli

Mul spets selleks ju nö ruumi tegemise koht ammu loodud, et saaks täpselt samades tingimustes harjutada. Seal samas, kus ka sõidu ruum tuleb.

Tallinnale eksamit tehes sain 1.37.6xx ajaks aga vaevalt niivisi võistlustingimustes riskiks.
NFSTimukas
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 3597
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 2. Cote d' Azur (20.juuni)

PostitusPostitas Hundikutsu » 20 Juun 2017, 12:26

NFSTimukas kirjutas:Tallinnale eksamit tehes sain 1.37.6xx ajaks aga vaevalt niivisi võistlustingimustes riskiks.
Kui sellise aja riskides sõitsid, siis küll, muidu oleks õhtul taas üks mees üksi oma teed minema. Timukas räägi, kuidas Tallinnal eksamisooritus läks? Loodetavasti täistuledega enam näkku ei lajatata ja piirduks tagatulede vaatamisega:D
Kasutaja avatar
Hundikutsu
Mr.Wet Man
 
Postitusi: 1454
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:55
Asukoht: Türi



Litsents: S

 Hundikutsu

Re: 2. Cote d' Azur (20.juuni)

PostitusPostitas NFSTimukas » 20 Juun 2017, 13:18

Hundikutsu kirjutas:
NFSTimukas kirjutas:Tallinnale eksamit tehes sain 1.37.6xx ajaks aga vaevalt niivisi võistlustingimustes riskiks.
Kui sellise aja riskides sõitsid, siis küll, muidu oleks õhtul taas üks mees üksi oma teed minema. Timukas räägi, kuidas Tallinnal eksamisooritus läks? Loodetavasti täistuledega enam näkku ei lajatata ja piirduks tagatulede vaatamisega:D

Teooriaga sai hakkama küll, teab kus kiired mööda lasta ja kuidas aga boksitee leidmisega oli raskusi. Vähemalt teab nüüd seda juba enne sõitu, sest seda läheb tal iga ring vaja leida. :D
NFSTimukas
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 3597
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 2. Cote d' Azur (20.juuni)

PostitusPostitas powwa25 » 20 Juun 2017, 13:45

NFSTimukas kirjutas:
Hundikutsu kirjutas:
NFSTimukas kirjutas:Tallinnale eksamit tehes sain 1.37.6xx ajaks aga vaevalt niivisi võistlustingimustes riskiks.
Kui sellise aja riskides sõitsid, siis küll, muidu oleks õhtul taas üks mees üksi oma teed minema. Timukas räägi, kuidas Tallinnal eksamisooritus läks? Loodetavasti täistuledega enam näkku ei lajatata ja piirduks tagatulede vaatamisega:D

Teooriaga sai hakkama küll, teab kus kiired mööda lasta ja kuidas aga boksitee leidmisega oli raskusi. Vähemalt teab nüüd seda juba enne sõitu, sest seda läheb tal iga ring vaja leida. :D


Ja seekord ei jää 30 min hiljaks? :)
Pilt
Kasutaja avatar
powwa25
Administraator
 
Postitusi: 1885
Liitunud: 25 Jaan 2012, 22:12
Asukoht: Kohila



Litsents: S

 powwa25

Re: 2. Cote d' Azur (20.juuni)

PostitusPostitas NFSTimukas » 20 Juun 2017, 15:05

powwa25 kirjutas:
NFSTimukas kirjutas:
Hundikutsu kirjutas: Kui sellise aja riskides sõitsid, siis küll, muidu oleks õhtul taas üks mees üksi oma teed minema. Timukas räägi, kuidas Tallinnal eksamisooritus läks? Loodetavasti täistuledega enam näkku ei lajatata ja piirduks tagatulede vaatamisega:D

Teooriaga sai hakkama küll, teab kus kiired mööda lasta ja kuidas aga boksitee leidmisega oli raskusi. Vähemalt teab nüüd seda juba enne sõitu, sest seda läheb tal iga ring vaja leida. :D


Ja seekord ei jää 30 min hiljaks? :)

Ta juba PS4ga online, ei tohiks nagu aga kes seda venda teab. :D
Online ja partys võib olla aga tund või rohkem too ei vasta, kütab korterit.
NFSTimukas
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 3597
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 2. Cote d' Azur (20.juuni)

PostitusPostitas olly1 » 20 Juun 2017, 16:54

NFSTimukas kirjutas:Mul spets selleks ju nö ruumi tegemise koht ammu loodud, et saaks täpselt samades tingimustes harjutada. Seal samas, kus ka sõidu ruum tuleb.

Seal ruumis tüütu sättida, koguaeg logi end rajale ja maha, free runis palju kiirem. Aga jah üldjuhul freerun'is tulevad ajad kiiremad, kui online toas... ei teagi miks.
Ise tulen jälle külmalt peale, seadistama ei jõudnudki nädala jooksul :(
Kasutaja avatar
olly1
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 189
Liitunud: 24 Juul 2015, 12:52
Asukoht: Jõhvi



Litsents: S

 olly1-1

Re: 2. Cote d' Azur (20.juuni)

PostitusPostitas NFSTimukas » 20 Juun 2017, 17:00

olly1 kirjutas:
NFSTimukas kirjutas:Mul spets selleks ju nö ruumi tegemise koht ammu loodud, et saaks täpselt samades tingimustes harjutada. Seal samas, kus ka sõidu ruum tuleb.

Seal ruumis tüütu sättida, koguaeg logi end rajale ja maha, free runis palju kiirem. Aga jah üldjuhul freerun'is tulevad ajad kiiremad, kui online toas... ei teagi miks.
Ise tulen jälle külmalt peale, seadistama ei jõudnudki nädala jooksul :(

Online ja offline füüsikad GT6s erinevad. Kõige suurim vahe on auto üle katuse keeramise puudumine onlineis. Offline moodis täiesti olemas ja ok, lihtsalt lisaläägi vältimiseks võeti ära selline "võimalus". Hea näide, miks, on näha kui online moodis keegi suurel kiirusel oma auto üle kontrolli on kaotanud. Teda jätkub siis igalepoole. :)
NFSTimukas
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 3597
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 2. Cote d' Azur (20.juuni)

PostitusPostitas Nikson » 20 Juun 2017, 17:33

NFSTimukas kirjutas:Mul spets selleks ju nö ruumi tegemise koht ammu loodud, et saaks täpselt samades tingimustes harjutada. Seal samas, kus ka sõidu ruum tuleb.

Ei ütleks, et sealgi samad tingimused. Eelmine sõit oli enne kvali ringide nühkimisel minu jaoks pidamine veidi parem. Nii kui kvali algas oli libedam. Ja seda on täheldatud ka varem.
Pilt
Nikson
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 4037
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:08
Asukoht: Valga/Vantaa



Litsents: S

 Nikson

Re: 2. Cote d' Azur (20.juuni)

PostitusPostitas NFSTimukas » 20 Juun 2017, 18:54

Nikson kirjutas:
NFSTimukas kirjutas:Mul spets selleks ju nö ruumi tegemise koht ammu loodud, et saaks täpselt samades tingimustes harjutada. Seal samas, kus ka sõidu ruum tuleb.

Ei ütleks, et sealgi samad tingimused. Eelmine sõit oli enne kvali ringide nühkimisel minu jaoks pidamine veidi parem. Nii kui kvali algas oli libedam. Ja seda on täheldatud ka varem.

Minu jaoks see lihtsalt inimpsühholoogiline error. Kui vaja rohkem kiirust ja pidamist, nt kohapeale sõitmine, siis ikka tunnetab pidamis mure rohkem. Kvalis on jah, ringiaeg ülitähtis aga keskendumine on teistsugune.

Enne ma seda arvamust heaks ei kiida, kuni keegi suudab seda tõestada. Lihtsalt tunne võib vägagi petlik olla.
NFSTimukas
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 3597
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 2. Cote d' Azur (20.juuni)

PostitusPostitas Hundikutsu » 20 Juun 2017, 22:48

Kvali kiire ringil jäi konkurent jalgu ja sain kesise stardikoha aga ei hullu. Esimesse kurvi jäi kogu sõit, sain seal paugu ja punane, edasi tulid oma rabedusest vead ja boks sai sagedaseks külastuspaigaks. Sõidu teise poole alguses sain rütmi kätte, aga mitte kauaks ja jälle seinas. Ei läinud täna hästi.

Kuna Sven vist ei tee kaasa ( plaan oli talle seadeid teha, mitte ise osaleda), siis ei julge lubada millal taas kaasa sõidan, seniks nühkige seinad korralikult läikima ;)
Kasutaja avatar
Hundikutsu
Mr.Wet Man
 
Postitusi: 1454
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:55
Asukoht: Türi



Litsents: S

 Hundikutsu

Re: 2. Cote d' Azur (20.juuni)

PostitusPostitas powwa25 » 20 Juun 2017, 23:14

Kvalis teine koht ja endalegi üllatus.
Start oli hea ja sain Timukale ette. Nii me kruisisime kahekesti eest ära, kuni üks kurv läks pikaks ja Timukas kasutas võimalust. Timukas oli stabiilselt 1 sek kiirem ja teda kätte ei saanudki.
Hea sõit, vigu ei olnud. 1 boks.
Pilt
Kasutaja avatar
powwa25
Administraator
 
Postitusi: 1885
Liitunud: 25 Jaan 2012, 22:12
Asukoht: Kohila



Litsents: S

 powwa25

TULEMUSED:

PostitusPostitas NFSTimukas » 20 Juun 2017, 23:40

KVALIFIKATSIOON:
Pilt
3p - NFSTimukas
2p - powwa25
1p - taniel1164

SÕIT:
Pilt
11. janek166 - Katkestas

10p - NFSTimukas
6p - powwa25
4p - olly1-1
3p - taniel1164
2p - Nikson
1p - Mihkel0987

Kiireim ring (1p): NFSTimukas - 1:36.704

Üldpunktid:
14p - NFSTimukas
8p - powwa25
4p - olly1-1 , taniel1164
2p - Nikson
1p - Mihkel0987
0p - RAIX4958 , Linnuke , EestiTallinn068 , Hundikutsu , janek166

TABEL:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing

NB! Pildid tehtud PS4-ga, ehk need originaalis 4k resolutsiooniga. Vabandust kirbukirja pärast, sest arvutiga ei saanud kommuunidesse sisse logida.
NFSTimukas
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 3597
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 2. Cote d' Azur (20.juuni)

PostitusPostitas Taniel1164 » 21 Juun 2017, 0:11

Kvalifikatsioonis saadud kolmanda kohaga jään kindlasti rahule,kuid mitte ajaga,mille välja sõitsin-see selleks!
Start oli enam-vähem korralik,samas masinaga head klappi ei saanud ning leidsin ennast juba teisel ringil seinast(vasak esimene rehv punaseks).Kuna antud olukorras õnnestus napilt alla 1.39 sõita,mis tundus täitsa tip-top aeg,siis üritasin katkise autoga planeeritud boksipeatuseni välja venitada.....aga tunnelist väljudes muutus auto kontrollimine siiski liialt keeruliseks ning 5-6 ringil tuli boksi minna ja
jätkata sõitu kuuendalt kohalt.
Sõidu teises pooles olin jõudnud kolmandale positsioonile,aga suutsin sarnaselt eelmisele etapile taaskord seinas käia. Boksis käidud,jätkasin sõitu viiendal kohal ning peagi püüdsin Niksoni kinni. 3-4 ringi kestnud heitluses sain Niksonist suure vaevaga mööda ning lõpetasin sõidu neljandal kohal.
Järgmine etapp loodetavasti samm paremuse suunas ning suudan ühes seinaskäiguga piirduda-siis poodium juba täitsa reaalne:P
Õnnitlused Timukale teenitud võidu puhul!
Taniel1164
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 152
Liitunud: 02 Dets 2016, 15:36



Litsents: s

 Taniel1164

Minu kommentaar

PostitusPostitas NFSTimukas » 21 Juun 2017, 6:13

Aus olla, arvasin, et seekord sõit minu jaoks esikohale nii lihtne pole. Arvasin ilmselgelt valesti. :D
See, et ma kvalis juba terve sekundiga kinni panin oli suur üllatus. Samas sõidu start oli nagu Daniel Ricciardolt, väga niru. :D powwaga oli õnneks lihtne, oota millal tal viga sisse tuleb ja kasuta juhust. Ei pidanud isegi tugevat pressingut tegema, et see olukord mulle saabuks. Üritasin distantsi hoida kuidas mõistlik, heavy dämm ikkagi ju peal. :) Seoses sellega ka sain imestada, et seintest eemale niivisi suutsin hoiduda ja teha ka korralik ringiaeg soojade rehvidega. Rehvitemperatuur oli täiega tunda mul täna, panin ekstra tähelepanu ka sellele kuna:
NFSTimukas kirjutas:
Nikson kirjutas:
NFSTimukas kirjutas:Mul spets selleks ju nö ruumi tegemise koht ammu loodud, et saaks täpselt samades tingimustes harjutada. Seal samas, kus ka sõidu ruum tuleb.

Ei ütleks, et sealgi samad tingimused. Eelmine sõit oli enne kvali ringide nühkimisel minu jaoks pidamine veidi parem. Nii kui kvali algas oli libedam. Ja seda on täheldatud ka varem.

Minu jaoks see lihtsalt inimpsühholoogiline error. Kui vaja rohkem kiirust ja pidamist, nt kohapeale sõitmine, siis ikka tunnetab pidamis mure rohkem. Kvalis on jah, ringiaeg ülitähtis aga keskendumine on teistsugune.

Enne ma seda arvamust heaks ei kiida, kuni keegi suudab seda tõestada. Lihtsalt tunne võib vägagi petlik olla.

Asi hetke üsnagi tõendamata testi kohta ütleks, et rehvitemperatuuri käsi mängus siin. Ning kui kulu on ülikiire peale, ei tähenda see seda, et rehvitemperatuur ka sama kiirelt tõuseks kui rehv kulub.

Aga 4 minutit enne sõidu lõppu sai see seina külastus tehtud, vasak esiots puru aga õnneks sõidetavalt ja venitasin need 3 ringi ära sellega. Ei vajanud roolisammas vasardamist nagu Tallinnal ja Raixil. :)

Kuigi sõit oli minu poolt üsnagi domineeriv, oli lõbus jällegi mihkli, raixi ja tallinna seiklusi kuulda ja sellist eneseületamist poleks ka oodanud. Vb liiga alandlik olin siis. :D
NFSTimukas
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 3597
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Minu kommentaar

PostitusPostitas powwa25 » 21 Juun 2017, 9:28

NFSTimukas kirjutas:powwaga oli õnneks lihtne, oota millal tal viga sisse tuleb ja kasuta juhust. Ei pidanud isegi tugevat pressingut tegema, et see olukord mulle saabuks. Üritasin distantsi hoida kuidas mõistlik, heavy dämm ikkagi ju peal. :)


Mul oli kaardilugeja kõrval, kes segas piisavalt. :) Aga üks lahe koht oli meil, seal Anthony Noghes kurvis. Jätsid piisavalt ruumi. Arvasin, et lähed kohe mööda aga võtsid rahulikult.
Pilt
Kasutaja avatar
powwa25
Administraator
 
Postitusi: 1885
Liitunud: 25 Jaan 2012, 22:12
Asukoht: Kohila



Litsents: S

 powwa25

Re: Minu kommentaar

PostitusPostitas NFSTimukas » 21 Juun 2017, 9:57

powwa25 kirjutas:
NFSTimukas kirjutas:powwaga oli õnneks lihtne, oota millal tal viga sisse tuleb ja kasuta juhust. Ei pidanud isegi tugevat pressingut tegema, et see olukord mulle saabuks. Üritasin distantsi hoida kuidas mõistlik, heavy dämm ikkagi ju peal. :)


Mul oli kaardilugeja kõrval, kes segas piisavalt. :) Aga üks lahe koht oli meil, seal Anthony Noghes kurvis. Jätsid piisavalt ruumi. Arvasin, et lähed kohe mööda aga võtsid rahulikult.

Polnud mõtet trügima minna sinna :D Mulle oli see kurv väga terav tollelt trajektoorilt olnud kui poleks sul minna lasknud. Ning kiiret mul ka polnud, varuplaan oli boksitaktikaga mööduda. Teha mõned kiiremad ringid kui oleksid boksi läinud ja kuna teadsin, et olen kiirem, oleks ilmselt ka see aidanud mind mööda. Vetteli trikk ehk. :D
NFSTimukas
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 3597
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Järgmine

Mine Tesla karikasari



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


GRAN TURISMO - The Real Driving Simulator
cron
GAMEZONE