Tulles edasi 2010-ndatesse

Tulles edasi 2010-ndatesse

PostitusPostitas StenNansten » 01 Aug 2017, 13:30

Pilt
See sari vist kirjeldust väga ei vaja siia, kuigi nime osas olen väga kahtlev "2010ndatesse" aga vist ka õige, et info selline:

Tabel:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing

OSALEJAD:
05 - SpcVnd / Jaguar XKR-S
06 - Soulbleed666 / Chevrolet Corvette Stingray (C7)
08 - Mihkel0987 / Lotus Elise
10 - NFSTimukas / Subaru BRZ S
11 - Linnuke / Lexus LFA Nürburgring Package
13 - Nikson / Land Rover Range Rover Evoque Coupe Dynamic
15 - olly1-1 / Volkswagen Golf VI R
24 - Mundukiller / Subaru IMPREZA Sedan WRX STI
26 - Kareltr26 / Ford Mustang Boss 302
51 - Taniel1164/ Nissan GT-R Black Edition
55 - Wirx / Chevrolet Camaro SS
68 - janek166 / BMW M4
77 - I-N-D-R-E-K / Hyundai Genesis Coupe 3.8 Track
82 - Hundikutsu / SRT Viper GTS Launch Edition speciale Hundikutsu
85 - RAIX4958 / Aston Martin V12 Vantage
95 - EestiTallinn068 / Subaru S206 NBR CHALLENGE PACKAGE

VÕISTLUSAUTOD :
Spoiler: näita
Igaühele jätkub ainult üks auto ja need tuleb teil esimeseks etapiks, kus osa võtate,
ajada 500pp peale ja
hoida masina kaal üle 1000kg!
Võetud auto on märgitud punaselt.

2010 Aston Martin V12 Vantage

2014 BMW M4 Coupe

2011 Cadillac CTS-V Coupe

2010 Chevrolet Camaro SS
2014 Chevrolet Corvette Stingray (C7)

2013 Ford Focus ST
2013 Ford Mustang Boss 302

2010 Jaguar XFR
2010 Jaguar XKR Coupe
2011 Jaguar XKR-S

2013 Hyundai Genesis Coupe 3.8 Track

2010 Lexus LFA / 2012 Lexus LFA Nürburgring Package

2011 Lotus Elise

2010 Mercedes-Benz SLS AMG

2011 Mini Cooper S
2011 Mini Cooper S Countryman (R60)

2012 Nissan GT-R Black Edition

2010 Peugeot RCZ

2012 Land Rover Range Rover Evoque Coupe Dynamic

2011 Renault Sport Clio R.S.
2011 Renault Sport R.S. Trophy

2011 SRT Charger SRT8

2012 Scion FR-S / 2012 Subaru BRZ S / 2013 Toyota 86 "Racing" / 2012 Toyota 86 GT

2010 Subaru IMPREZA Sedan WRX STI
2012 Subaru S206 NBR CHALLENGE PACKAGE

2011 Toyota FT-86II concept

2010 Volkswagen Golf VI R
2010 Volkswagen Scirocco R

Hundikutsu autogaraaž:
2013 SRT Viper GTS / 2013 SRT Viper GTS Launch Edition

Lisainfoks:
- Autod on võetud listi kuni 380-560pp
- Autode PP minimum tuuninguga pidi olema vähemalt 460 ja maksimum 530
- Kui miski ei klapi, palun teavitada!

Hooajaeelene autode väljaloosimine
- Loosimine toimub 3 päeva enne esimest etappi, ehk laupäeval 19.august
- Loosimine toimub järgnevalt: Teises mängus The Crew (PS4) jagan perf jupid osalejat vahel ära, kelle jupp/nimi tuleb, see saab selle auto, mis loosimise järgus vabaks jääb. Loomulikult on eelisjärjekorras kõigil esimene valik
- loosimise video: https://www.youtube.com/watch?v=hj5o00GPBAo

VÕISTLUSKALENDER:
Spoiler: näita
Hooaja eelne testirada: Nürburgring GP/D
22/08 Suzuka Circuit (Testirada avaneb 14.augustil)
29/08 Autumn Ring
05/09 Cote d' Azur
12/09 Brands Hatch Grand Prix Circuit
19/09 Trial Mountain Circuit
26/09 Special Stage Route 5 Reverse
03/10 Indianapolis Motor Speedway
10/10 Cape Ring Periphery
17/10 Circuito di Roma
20/10 Nürburgring Type V (KORRALIK ENDU)

SÕIT:
Spoiler: näita
- Sõidud toimuvad NFSTimuka, SpcVnd või Hundikutsus lobbys
- Ruumi võimalik leida Eesti Gran Turismo Kommuunis lobby listist
- Ruum üritab olla üleval kell 21.45
- Kvalifikatsioon algab 22.00
- Kvalifikatsioon kestab 10 minutit, sõitmine toimub koos ja boksist väljumisega (vajadusel teeb erandeid)
- Esimese sõidu pikkus u100km
- Teise sõidu pikkus u50km, tagurpidi järjestus esimese sõidu tulemusest.
- Kestvussõidu pikkus on 3 tundi!

RADA:
Spoiler: näita
- Mängusisesed rajad ainult!

Kellaaeg rajal
- Mängusisene kell sõidu ajal võimalikult reaalse kella lähedane kui võimalik
- öö-päev sõitude võimaluse korral kasutan lobby sätete numbrite jaoks random.org lehekülge
- random.org, Kell 0-23 ja kella kiirus 0-60

Ilma teeb:
- Stardiilm 0% (selge ilm) kuni 100% (vihmane ilm) numbrid 0-100, kuna saab seadistada 10, 20, 30 jne, siis ümardan.
- Ilma muutlikus fixed (alati sama) kuni 60 (väga muutlik) numbrid 0-60
- Rajakatte niiskus 0% (kuiv) kuni 100% (uputus) numbrid 0-100, kuna saab seadistada 10, 20, 30 jne, siis ümardan.
- Kõik numbrid valib siis erapooletult selline tore ja mulle juba pikalt ustav olnud veebileht https://www.random.org/

RUUMI SEADED:
Spoiler: näita
Rehvid - Maksimaalne on Sport Soft
Käigukast (AT / MT) - Vaba
Skid Recovery Force (SRF) - Keelatud
Active Stability Manager (ASM) - Keelatud
Antilock Braking System (ABS) - Lubatud
Traction Control System (TCS) - Keelatud
Sõidujoon - Lubatud
Active Steering - Keelatud
Tuuning - Lubatud
Penaltid - Maas
Kahjustused - Rasked
Rehvi ja kütuse kulu - Väga kiire
Füüsika ja õhk - Simulatsioon
Kiirendusabi - Maas
Paigas ruumi omand - Maas

TUUNIMINE ja SEADISTAMINE:
Spoiler: näita
- Täiesti lubatud kuni üldtabelis märgitud kindla PP-ni.
- Kõik autod alustavad 500pp-ga sarja!
- min kaal autodel on 1000kg!

PUNKTID ja PP-d:
Spoiler: näita
Iidne aga hästi töötav süsteem eelmisest hooajast endistelt korraldajatelt:
Pilt
Kvali ja kiirema ringi eest punkte ei jaga seekord.
Punkte saab taas aga kestvussõidu eest rohkem, ehk topelt!

KORRALDAJATIIM JA MUU:
Spoiler: näita
Autor ja kohtunik - NFSTimukas
Algne sarja idee kui ka abikohtunikud - SpcVnd ja Hundikutsu

keegi võiks veel abiks tulla, sest mul septemberist algab ülikooli tegutsemised ja väga ebakindel kõiges tol ajal. Uus elu.

REEGLID JA KARISTUSED:
Spoiler: näita
1.
Enne osalemist oleks soovitatav lugeda veelkord Võrgupõhise võidusõidu reegleid ja sarja infot!
Võrgupõhise võidusõidu reeglid: viewtopic.php?f=8&t=36

2.
Ringiga mingil põhjusel mahajääjad, palun jälgida enda ümber toimuvat, lasta mööda takistusteta tagant kiiremad!!!
Karistus: 3x hoiatust = kvalifikatsioon vahele

3.
Selgelt eristatav raja lõikamine, millest sõitja sai ajalist kasu.
Karistus: 30 sekundit

4.
Kaasvõistleja ärakasutamine või tolle sõidu rikkumine.
Karistus: 20 sekundit + autod kogus olukorras

4.1
Boksi siseneda ja väljuda selleks ettenähtud joonte vahel, kui need olemas on.

4.2
Võistlusrajale naasmine oluliselt madalama kiirusega, palun hoiduda ideaaltrajektorilt eemal kuni olete saavutanud võistluskiiruse. Ideaaltrajektoor tuleneb mängusisesest racing line-ist ja on nähtav ja välja uuritav kõigile.

5.
Ebasportliku abi kasutamine millegi ära hoidmisel, nagu START nupu vajutus enne seina, on karistatav rängalt!
Karistus: 45 sekundit ehk rohkem kui boksipeatus

6.
Tulemuse kirja saamiseks kui ka põhjus, miks peab alustama järgmist teist sõitu viimaselt kohalt, on:
- Kui esimesele sõidule ei ilmu
- Ei läbi 90% võistlusmaast
Mööda tuleb lasta kohe stardis hoides käsipidurit ja START nuppu.
Karistus: Järgmine sõit järeltööna kannab karistuse kohustatud korras ära.

7.
Kaebused esitada PSN postkasti või foorumis privaat sõnumina koheselt peale sõitu!

8.
Vägagi soovitatavalt aga paluks teha enne lobbysse sisenemist Clean Cache, et vältida tulevasi probleeme enne või sõidu ajal.
Start nupp > Options > Network > Clear System Cache

REGISTREERIMINE:
PSN / Masin listist / Masina number

Näide:
NFSTimukas / BRZ / #10

Vaielda ja küsida on võimalik kõige üle, mis ülal kirjas!
Viimati muutis StenNansten, 08 Okt 2017, 1:20, muudetud 58 korda kokku.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Tulles edasi 2010ndatesse

PostitusPostitas Linnuke » 01 Aug 2017, 13:42

Ma tahtsin ka LFAd :|
Kasutaja avatar
Linnuke
Guru
Guru
 
Postitusi: 557
Liitunud: 10 Mai 2012, 23:51



Litsents: S

 Linnuke

Re: Tulles edasi 2010ndatesse

PostitusPostitas StenNansten » 01 Aug 2017, 13:43

Linnuke kirjutas:Ma tahtsin ka LFAd :|

Milelgipärast on see mulle GT6-s väga meeldima hakanud :D Polnud mulle suurt valikut kah tegelikult, GT-R vs LFA vs BRZ
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Tulles edasi 2010ndatesse

PostitusPostitas Linnuke » 01 Aug 2017, 13:49

Mind võib kirja panna aga masina valin hiljem

edit. LFA > Elise > GT-R
Viimati muutis Linnuke, 01 Aug 2017, 16:38, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Linnuke
Guru
Guru
 
Postitusi: 557
Liitunud: 10 Mai 2012, 23:51



Litsents: S

 Linnuke

Re: Tulles edasi 2010ndatesse

PostitusPostitas Nikson » 01 Aug 2017, 14:17

No kui juba, siis peaks masinad ikka loosima, nagu Sven tegi
Pilt
Nikson
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5086
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:08
Asukoht: Valga/Vantaa



Litsents: S

 Nikson

Re: Tulles edasi 2010ndatesse

PostitusPostitas StenNansten » 01 Aug 2017, 14:24

Nikson kirjutas:No kui juba, siis peaks masinad ikka loosima, nagu Sven tegi

Noh, võib ka nii teha ka, muudan ümber siis natuke nüüd. :)

Igaüks ütleb oma 3 soositumat valikut ja siis teeb loosiratta tiiru.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Tulles edasi 2010ndatesse

PostitusPostitas Nikson » 01 Aug 2017, 14:26

NFSTimukas kirjutas:
Nikson kirjutas:No kui juba, siis peaks masinad ikka loosima, nagu Sven tegi

Noh, võib ka nii teha ka, muudan ümber siis natuke nüüd. :)

Igaüks ütleb oma 3 soositumat valikut ja siis teeb loosiratta tiiru.

Mitte võib vaid peab. Kas kolm väheks ei jää? Kui paljudel sama masin ja keegi eelnevatest juba omale saab.
Pilt
Nikson
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5086
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:08
Asukoht: Valga/Vantaa



Litsents: S

 Nikson

Re: Tulles edasi 2010ndatesse

PostitusPostitas StenNansten » 01 Aug 2017, 14:32

Nikson kirjutas:
NFSTimukas kirjutas:
Nikson kirjutas:No kui juba, siis peaks masinad ikka loosima, nagu Sven tegi

Noh, võib ka nii teha ka, muudan ümber siis natuke nüüd. :)

Igaüks ütleb oma 3 soositumat valikut ja siis teeb loosiratta tiiru.

Mitte võib vaid peab. Kas kolm väheks ei jää? Kui paljudel sama masin ja keegi eelnevatest juba omale saab.

Ei oska kuidagi teiste autode soove ette kujutada nagu, siin võib igaüks 10 autot ka välja valida ja vb on kõigil samad need lõppude lõpuks :D Spc tegi vist 5 kui õieti mäletan?
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Tulles edasi 2010ndatesse

PostitusPostitas Mundukiller » 01 Aug 2017, 14:50

Mundukiller / WRX > BRZ > focus/ #24
Pilt
Autu numero 24
Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Kasutaja avatar
Mundukiller
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 169
Liitunud: 09 Apr 2016, 12:20
Asukoht: Jüri



Litsents: B kat. juhiluba

 Mundukiller

Re: Tulles edasi 2010ndatesse

PostitusPostitas olly1 » 01 Aug 2017, 16:51

NFSTimukas kirjutas:
Linnuke kirjutas:Ma tahtsin ka LFAd :|

Milelgipärast on see mulle GT6-s väga meeldima hakanud :D Polnud mulle suurt valikut kah tegelikult, GT-R vs LFA vs BRZ

Pane 2 LFAd listi, tavaline ja nürpa, tõenäosus suurem, et need saate.
Kas see min kaal oli 2000nda sarjas ka? Ja miks kaal üldse piiratud on, 500pp ju paigas. Huvi lotuse vastu kadus igatahes :D
Kasutaja avatar
olly1
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 189
Liitunud: 24 Juul 2015, 12:52
Asukoht: Jõhvi



Litsents: S

 olly1-1

Re: Tulles edasi 2010ndatesse

PostitusPostitas Nikson » 01 Aug 2017, 17:02

olly1 kirjutas:Pane 2 LFAd listi, tavaline ja nürpa, tõenäosus suurem, et need saate.
Kas see min kaal oli 2000nda sarjas ka? Ja miks kaal üldse piiratud on, 500pp ju paigas. Huvi lotuse vastu kadus igatahes :D

Kui tegu põhimõtteliselt sama autoga, siis ei peaks topelt panema. Mäletan, et Nissani ja Acuraga oli sama asi mingis sarjas. Põhimõtteliselt oli tegu sama autoga ju.

Kas TVR polegi selles aastakäigus? :D
Pilt
Nikson
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5086
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:08
Asukoht: Valga/Vantaa



Litsents: S

 Nikson

Re: Tulles edasi 2010ndatesse

PostitusPostitas StenNansten » 01 Aug 2017, 17:29

Nikson kirjutas:
olly1 kirjutas:Pane 2 LFAd listi, tavaline ja nürpa, tõenäosus suurem, et need saate.
Kas see min kaal oli 2000nda sarjas ka? Ja miks kaal üldse piiratud on, 500pp ju paigas. Huvi lotuse vastu kadus igatahes :D

Kui tegu põhimõtteliselt sama autoga, siis ei peaks topelt panema. Mäletan, et Nissani ja Acuraga oli sama asi mingis sarjas. Põhimõtteliselt oli tegu sama autoga ju.

Kas TVR polegi selles aastakäigus? :D

Panin sarnased masinad üheks ja TVRe polnud kahjuks. Oleks GT Spordi autolist abiks GT6s :D
Kaal oli ka seal, ning hoiab autod kulude teemal vähe võrdsemalt. Kerge masin kulutab vähem ja võib üleüldse väga kiire olla.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Suur muudatus!

PostitusPostitas StenNansten » 02 Aug 2017, 0:29

Mõtlesin, et asja teeks huvitavamaks, kui rada oleks kõikidele võõras enne sõitu ja kvalifikatsiion oleks esimene võimalus seda sõita, ilmselt, kui keegi just trenni kogemata teinud sel rajal.
VÕISTLUSKALENDER:
Spoiler: näita
Hooaja eelne testirada: Nürburgring GP/D

Võistlusetapp loositakse välja täpselt enne võistlust! Detailid homme.

22/08
29/08
05/09
12/09
19/09
26/09
03/10
10/10
17/10
20/10 (KORRALIK ENDU)


Nagu sealgi kirjas, detailid homme ning arvan, et õige otsus see.
Sama süsteem meil ka enne olnud: viewtopic.php?f=143&t=862
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Tulles edasi 2010-ndatesse

PostitusPostitas SpcVnd » 02 Aug 2017, 9:15

see viimane mõte ei ole kuigi hea. seadistada ei saa ja heavy damagega läheb ohtlikuks...
#5
Kasutaja avatar
SpcVnd
tähenärija suure algustähega
 
Postitusi: 1635
Liitunud: 19 Veebr 2013, 20:56
Asukoht: Rannamõisa



Litsents: A

 SpcVnd

Re: Tulles edasi 2010-ndatesse

PostitusPostitas StenNansten » 02 Aug 2017, 10:55

SpcVnd kirjutas:see viimane mõte ei ole kuigi hea. seadistada ei saa ja heavy damagega läheb ohtlikuks...

teatud etappideks seadistada tõesti ei saaks ja heavy damage, noh, kuidas öelda, et tuleb siis sõita vastava ettevaatlikusega.

Nikson eile PS4 partys meenutas seda red bulli sarja ja mingi muu oli veel, minu arust see oli nagu ka väga hea radade süsteem, keegi ei tea, millele sõidetakse ja rajale sai alles kvalis. Erinevalt Niksoni nendest sarjadest, on meil siin tuuning lubatud, ehk kindlasti tahetakse seadistada auosid, keegigi vähemalt. Oskan ainult isiklikult poolelt öelda, et minul on peaaegu terve hooaeg üks seade tavaliselt olnud, mis töötab põhimõtteliselt igal rajal vägagi hästi. Heavy damage on minu jaoks nagu nüüd, et peab peal olema, kui sari tahab olla niivisi realistlikumat moodi.

Täna ja homme veel veedan aega siin selle sarja üle mõeldes, kuidas kõige parem oleks. Kui vastumeel süsteemile suur, siis võin vabalt ka vana kalendri tagasi tuua.

EDIT:
Tegin kõik igast süsteemide ppuhul selgemaks, kuidas toimivad ja panin ka mõned punktid selle järgi töötama mujal infos:

VÕISTLUSAUTOD :
Spoiler: näita
Hooajaeelene autode väljaloosimine
- Loosimine toimub 3 päeva enne esimest etappi, ehk laupäeval 19.august
- Loosimine toimub jägnevalt: kirjutan veebilehel registreerunute nimed kasti ja siis, kelle nimi tuleb, see saab selle auto, mis loosimise järgus vabaks jääb. Loomulikult on eelisjärjekorras kõigil esimene valik
- veebileht: http://andrew.hedges.name/experiments/r ... ckone.html

RADADE NIMEKIRI JA LOOSIMINE:
Spoiler: näita
01. Brands Hatch Grand Prix Circuit
02. Silverstone International Circuit
03. Indianapolis Road Course
04. Twin Ring Motegi Road Course
05. Mazda Raceway Laguna Seca
06. Nürburgring GP/F
07. Apricot Hill Raceway
08. Trial Mountain Circuit/Reverse
09. Cape Ring
10. Eiger Nordwand Short Track
11. Red Bull Ring Short Track
12. Mount Panorama Motor Racing Circuit
13. Ascari Full Track
14. Twin Ring Motegi East Course
15. Suzuka Circuit
16. Nürburgring Nordschleife
17. Matterhorn Rottenboden
18. Mid-Field Raceway
19. Grand Valley Speedway/Reverse
20. Cape Ring Periphery
21. Brands Hatch Indy Circuit 80's
22. Willow Spring International Raceway: Big Willow
23. Tsukuba Circuit
24. Circuit de la Sarthe (No Chicanes)
25. Autumn Ring
26. Grand Valley Speedway
27. Cape Ring South
28. Silverstone Stowe Circuit
29. Autodromo Nazionale Monza 80's
30. Circuit de la Sarthe
31. Autumn Ring/Reverse
32. Grand Valley East
33. Red Bull Ring
34. Daytona Road Course
35. Circuit de Spa Francorchamps
36. Matterhorn Riffelsee
37. Mid-Field Raceway/Reverse
38. High Speed Ring
39. Tokyo R246/Reverse
40. Brands Hatch Grand Prix Circuit 80's
41. Fuji Speedway F
42. Circuito de la Sierra
43. High Speed Ring/Reverse
44. Silverstone National Circuit
45. Nürburgring GP/D
46. Deep Forest Raceway/Reverse
47. Brands Hatch Indy Circuit
48. Nürburgring Type V
49. Grand Valley East/Reverse
50. Autodromo Nazionale Monza
51. Trial Mountain Circuit
52. Silverstone Grand Prix Circuit
53. Deep Forest Raceway
54. Fuji Speedway GT
55. Nordwand Short Track/Reverse
56. Cape Ring North
57. Autodromo Nazionale Monza (No Chicanes)
58. Matterhorn Dristelen
59. Nürburgring 24h
60. Circuito di Roma/Reverse
61. Cape Ring Inside

RADADE LOOS
- Algab 5 minutit enne starti
- Raja loosib välja eraldiseisvalt random.org, sisestan numbrid 1-61 ja siis loosib see raja välja.

ENDU
Kuna endut loosi tahtel Autumn Ring Mini peal väga ei tahaks teha näiteks, siis selle valib välja tabeli viimane mees kes kohale tuli.

SÕIT:
Spoiler: näita
- Ruumi võimalik leida Eesti Gran Turismo Kommuunis lobby listist (ehk tavaline club lobby seekord)

REEGLID JA KARISTUSED:
Spoiler: näita
8. Rohkem soovitatav aga paluks teha enne lobbysse sisenemist Clean Cache, et vältida tulevasi probleeme enne või sõidu ajal. Start nupp > Options > Network > Clear System Cache
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Tulles edasi 2010-ndatesse

PostitusPostitas Nikson » 02 Aug 2017, 12:57

Seadistada tahtvatele on kindlasti selline radade valimine vastumeelt. Minu sarjas sõideti stock autodega, seega vahet polnud.
Pilt
Nikson
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5086
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:08
Asukoht: Valga/Vantaa



Litsents: S

 Nikson

Re: Tulles edasi 2010-ndatesse

PostitusPostitas olly1 » 02 Aug 2017, 13:04

Just tahtsin ka öelda, et selline radade valimine oleks äge jah sarjas, kus tuuning lukus. Sellises sarjas võiks ikka kalender paigas olla, muidu ei jõua enne sõitu käigukastigi paika panna :)
Kuigi jah, vaadates enda vaba aega elus hetkel, siis ilmselt pean ise ikkagi 15min enne sõitu mingi seade tegema (loodetavasti üldse kui sõitma jõuan :D).
PS: Timukas, kui ikka otsustad enne kalendri ära teatada, siis palun ära enam väga lühikesi radasid pane, vähem draamat ehk...
Kasutaja avatar
olly1
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 189
Liitunud: 24 Juul 2015, 12:52
Asukoht: Jõhvi



Litsents: S

 olly1-1

Re: Tulles edasi 2010-ndatesse

PostitusPostitas StenNansten » 02 Aug 2017, 14:53

olly1 kirjutas:Just tahtsin ka öelda, et selline radade valimine oleks äge jah sarjas, kus tuuning lukus. Sellises sarjas võiks ikka kalender paigas olla, muidu ei jõua enne sõitu käigukastigi paika panna :)
Kuigi jah, vaadates enda vaba aega elus hetkel, siis ilmselt pean ise ikkagi 15min enne sõitu mingi seade tegema (loodetavasti üldse kui sõitma jõuan :D).
PS: Timukas, kui ikka otsustad enne kalendri ära teatada, siis palun ära enam väga lühikesi radasid pane, vähem draamat ehk...

Lühikesi radasid enam ei tule, eks Tesla sari miskit ikka õpetanud on ju tulevikuks nende kohta. :)

Ja homme ütlen kindla otsuse, kuidas radadega jääb. otsusele aitaks kaasa, kui keegi on poolt või vastu mõlemat.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Tulles edasi 2010-ndatesse

PostitusPostitas SpcVnd » 02 Aug 2017, 15:06

mina olen selle poolt, et rajad ette teada ja üllatusi pole. Sarja algatajana võiks ju ka jalgu trampida, aga ei viitsi :-D
#5
Kasutaja avatar
SpcVnd
tähenärija suure algustähega
 
Postitusi: 1635
Liitunud: 19 Veebr 2013, 20:56
Asukoht: Rannamõisa



Litsents: A

 SpcVnd

Re: Tulles edasi 2010-ndatesse

PostitusPostitas soulbleed » 02 Aug 2017, 15:23

olen ka poolt,et oleks ette teada mis rada tulekul.
Pilt
Kasutaja avatar
soulbleed
Insener
Insener
 
Postitusi: 433
Liitunud: 15 Jaan 2014, 0:20
Asukoht: Tallinn/Valga



Litsents: s

 soulbleed666

Järgmine

Mine Tulles edasi 2010-ndatesse



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


GRAN TURISMO - The Real Driving Simulator
GAMEZONE