4. Brands Hatch Grand Prix Circuit (12.09)

4. Brands Hatch Grand Prix Circuit (12.09)

PostitusPostitas StenNansten » 06 Sept 2017, 15:58

Pilt

Võistlus:
Algusaeg - 22.00 Club Lobby
Kvalifikatsioon - 10 minutit boksist väljumisega ja koos
1.sõit - 26 ringi
2.sõit - 13 ringi

Rajaolud:
Kellaaeg - 15:00 kiirusega 48
Stardiilm - 90%
Ilma muutlikus - tase 18
Rajaniiskus - 80%
Spoiler: näita

Pahad poisid:
Janek166 ja Mundukiller - Kvalifikatsioon vahele
EestiTallinn068 - Esimene hoiatus ringiga saades kiirema mitte mööda laskmise eest. Tagajärge veel pole.

Tähtsat teadmiseks:
- Kaebused esitada kohe peale sõitu!
- PP-d leiate tabelist.
- Enne võistlusruumi sisenemist palun teha Clean Cache!
- Vihmarehvidena on max SS rehvid limiidiga Comfort rehvid.
- Treeningruum Club Eventides baseerub etapi teisel sõidul.
- Sõitude vahel on paus 5 minutit!
- Viimane tõsine vihma sõit, rahu ainult rahu.

Tabel:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing

Sõitude tulemused nüüdsest kannan ainult tabelisse, kellel probleeme selle nägemisega, palun teavitada!
Viimati muutis StenNansten, 11 Sept 2017, 20:48, muudetud 1 kord kokku.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 4. Brands Hatch Grand Prix Circuit (12.09)

PostitusPostitas Nikson » 11 Sept 2017, 17:38

Mis ajad siis välja liueldud ka?
Pilt
Nikson
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5086
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:08
Asukoht: Valga/Vantaa



Litsents: S

 Nikson

Re: 4. Brands Hatch Grand Prix Circuit (12.09)

PostitusPostitas wirxikas » 11 Sept 2017, 19:30

Kiire proovimisega tuli 1.53.3xx. Aga kuidagi ülilibe on. Tuleb keeruline sõit.
Pilt
Kasutaja avatar
wirxikas
Guru
Guru
 
Postitusi: 580
Liitunud: 28 Nov 2012, 13:13
Asukoht: Valga



Litsents: S

 Wirx

Re: 4. Brands Hatch Grand Prix Circuit (12.09)

PostitusPostitas SpcVnd » 11 Sept 2017, 20:29

seda ei saa tõesti sõitmiseks nimetada. suht ajuvaba uisutamine. võidab see, kes lotovõiduna terveks jääb kogu sõidu vältel
#5
Kasutaja avatar
SpcVnd
tähenärija suure algustähega
 
Postitusi: 1635
Liitunud: 19 Veebr 2013, 20:56
Asukoht: Rannamõisa



Litsents: A

 SpcVnd

Re: 4. Brands Hatch Grand Prix Circuit (12.09)

PostitusPostitas StenNansten » 11 Sept 2017, 21:03

Kiire proovimisega sain mina 1:52.043 ja uisutamisest pole minu autoga juttu, ilusti sirge rajal :) Vahel tahab saba visata ära aga selle saab kiirelt kontrolli alla.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 4. Brands Hatch Grand Prix Circuit (12.09)

PostitusPostitas Hundikutsu » 11 Sept 2017, 21:10

Mõttes sõidan klots gaasipedaali taga, gaasi ei tohi eriti anda. 100% vihmas sõites ei tule kaassõitjatega võidusõitmisest midagi välja, aga eks tingimuse ole kõigile võrdsed. Esialgu sain parimaks ajaks 1.51.3xx, aga ega 4WD-le sellega vastu saa.

EDIT: Hetkeseisuga parim aeg 1.50.741 Sõidus muidugi sellist aega ei sõida, risk ei oleks seda väärt.
Kasutaja avatar
Hundikutsu
Mr.Wet Man
 
Postitusi: 1480
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:55
Asukoht: Türi



Litsents: S

 Hundikutsu

Re: 4. Brands Hatch Grand Prix Circuit (12.09)

PostitusPostitas wirxikas » 12 Sept 2017, 17:36

Ma jõuan siis jälle mõned minutid hiljem.
Pilt
Kasutaja avatar
wirxikas
Guru
Guru
 
Postitusi: 580
Liitunud: 28 Nov 2012, 13:13
Asukoht: Valga



Litsents: S

 Wirx

Re: 4. Brands Hatch Grand Prix Circuit (12.09)

PostitusPostitas StenNansten » 13 Sept 2017, 12:24

Tulemused on siis vormistatud järgmiseks etapiks valmis.

EDIT:
Kerge kommentaar ka võistluse kohta:

Kvalifikatsioonis sain puhtalt ja rahuga sõita rivi ees, üritada oma parimat, mis Subaru välja suutis anda. 1:42 tuli esimese ringiga ära, mis teadsin, et on üsna minu lagi selle masinaga täna aga ülejärgmine ring tõestas, et arvasin valet. Sain 1:40 sekka oma auto kuidagi sõidetud, mis andis lootust jällegi kõrges mängus osaleda 4WD masinate vastu. Pidamist autol jätkus ehk libisemise taha ring väga minna ei saanud. Pikas kurvis auto taguots enne kurvi lõppu tahtis kangesti ettepoole saada aga oli kergelt tagasi kontrolli alla viidav.

Esimene sõit, stardis pidamist polnud absoluutselt, ratas käis all ringi tühja, mõned said minust seetõttu ette. Esimeses kurvis kohe suudeti midagi korraldada ja sain seetõttu mõned kohad tagasi. Sõidu edenedes sain oma Subaru 4.kohale ja seal püsisin ma päris pikalt, jälitades Souli Corvette, mis tundus kiiremini liikuvat kui mu Subaru üldiselt. Nii ma sõitsin kuni boksipeatusteni Souli taga mõned sekundid maas. Boksitaktika oli siis ainult ühe peatuse peale arvestatud ja erinevalt Monacost ei suutnud keegi mu autot seekord katki teha, ehk taktika läks nii nagu vaja. Enne boksi läks rada ilusti kuivaks ära ka, venitasin kütusega viimase tilgani ära, mis oli 16 ringi. Selleks ajaks oli juba kindel, et ilma püsib kuivana ja panin julgelt Sport Soft alla. Comfort Softiga sai üsna kiiret ringiaega ka tehtud, 1:40 tuli ajaks. Boksist väljudes sain napilt Souli ette ja lootsin, et mu Subaru suudab kuivas liikuda kiiremini. Ja niivisi iga ringiga vahe kasvas ja polnud mul muud kui kindlalt lõpuni ära sõita. 1:33 aeg jäi mul laeks Sport Softiga ringiajaliselt. Tallinn veel suutsi minu tempot aeglustada oma tsirkusega ees aga ootasin rahulikult ära, kui see midagi tarka hakkab tegema ja sain vigastusteta mööda, ainuke ärev hetk peale boksi. Ja üllatuslik esikoht kuigi enne sõitu sai arvatud, et kuna vihmaetapp, taniel ilmselt domineerib seda aga ilmataat tahtis muud stsenaariumit.

Teine sõit oli juba sündmusterohkem. Startida sai viimaselt kohalt ehk üsna turvaliselt. Mingi kasjakk suudeti jälle esimeses kurvis nii mõnegi poolt korraldatud ja võitsin kohe kohti sellest.Imelik oli kuulda esimese rigni lõpu pooles, et EestiTallinn ikka liidrikohal aga see muutus üsnagi kiirelt mõned kurvid enne lõppu. Sõidu missioon oli püsida mihkli järel, teadsin, et mihkel on ka samuti ilma peatusteta taktikaga rajal. Et seetõttu mu põhikonkurent kui muidugi rajal püsib. erinevalt mihklist, mina nii kergelt oma veresugulastest mööda ei saanud. Mundu ja Tallinn päris pikalt laiutasid oma Subarutega mööda rada laiali. Mingi hetk kukkus Mundu ära ja ei läinud kaua kui ka Tallinn leidis oma tee pideva nelikveo meelis pinnasele.Tee lõpuks Subarutest vaba, oli aeg mihklit jälitama asuda. Souli eemaldas Tallinn ka mu tagant ära, et seegi oht kadus.Polnud mul muud kui siis Mihkel kätte saada. Sellegagi ei läinud kaua, mõned ringid kui mihkel sõiduvigadega mulle teene osutas ja talle sappa sain. Ringi sai tema sabas jõlgutud kui järgmise sõiduvea tõttu mulle möödasõidu võimalus avanes. Järgmine, kes ees oli, oli Nikson. Sama olukord mis oli ka eelmisel etapil Monacos, sirgel tohutult kiirem, kurvides üliaeglane. isegi nii aeglane, et kokkupõrget oli vahel raske vältida sellise libedaga ja maha keeratud piduritega. Nikson kaitses oma positsiooni vapralt, võibolla isegi liiga vapralt, sest sellega me mõlemad kaotasime tohutult aega. teadsin ka, et Taniel läheb meie ees ka boksi korra ja kui Niksonist mööda ei saa, pole mul väga võimalust Tanieli vastu saada kui märjaks jääb rada lõpuni. minu õnneks siis Taniel boksist tulles sattus ka Niksoni taha. Kuna Taniel on kiirem kui mina, kadusid mõlemad vaikselt ka eest ära. Soulbleed oli Niksoniga võitluse ajal jõudnud mulle uuesti sappa. Aga eelviimasel ringil juhtus see uuesti, rada kuivas. Läksin oma Subaruga siis täisrünnaku režiimile. Rada napilt juba kuivanud oli, suutsin Tanielist mööduda kergusega üleelviimases kurvis enne viimast ringi. Jäi veel ainult Nikson ja sihtisin väliskurvidest möödumist. Viimases kurvis oli väljapool veel piisavalt liba, et Nikson sai oma koha säilitada. Viimane ring algas, esimeses kurvis veel midagi ei üritanud aga seda järgmises tagasipöörde kurvis. pidurdasin nii hilja kui sain, leidsin seal väljapoolt ka pidamist kuni kurvist väljakiirendamise hetkeni kui auto taguots korraks libisema lõi. see andis Niksonile kergemat moodi vahe, mistõttu järgmised kurvid enne sirget polnud mul võimalust rünnata. Peale sirget pikas kurvis nägin oma võimalust, Niksonil oli oma autoga pidurdusmaal raskusi. Läksin uuesti väliskurvist, sain küll tagarattasse kerge kõksu ja auto läks kergelt libisema, flat floori abi oli väga kasulik, kuna lõi jälle masina kiirelt sirgeks tagasi. Ratas viga ise ka ei saanud. Ja sellega oli mul vaba tee järgmise võiduni.

Polnud nii kõrgete lootustega enne etappi, et kaks võitu saan aga kuidagi ma seda suutsin. :D
Järgmine etapp kindlasti enam nii kõrgele ei pretendeeri, vb poodiumit aga masin nüüd korralikult aeglasem kui teistel. Et tuleb ka sarja esimene mitte poodiumile sõit? eks näis. :)
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 4. Brands Hatch Grand Prix Circuit (12.09)

PostitusPostitas SpcVnd » 13 Sept 2017, 13:11

Sul teises sõidus aja arvutamisega veits puusse ei läinud?
#5
Kasutaja avatar
SpcVnd
tähenärija suure algustähega
 
Postitusi: 1635
Liitunud: 19 Veebr 2013, 20:56
Asukoht: Rannamõisa



Litsents: A

 SpcVnd

Re: 4. Brands Hatch Grand Prix Circuit (12.09)

PostitusPostitas StenNansten » 13 Sept 2017, 13:36

SpcVnd kirjutas:Sul teises sõidus aja arvutamisega veits puusse ei läinud?

Mis aja?

EDIT:
sain aru juba, Mundu peaks langema veelkoha võrra
Viimati muutis StenNansten, 13 Sept 2017, 13:40, muudetud 1 kord kokku.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 4. Brands Hatch Grand Prix Circuit (12.09)

PostitusPostitas SpcVnd » 13 Sept 2017, 13:39

No vaata nüüd rahulikult Mundu karistust :-D
#5
Kasutaja avatar
SpcVnd
tähenärija suure algustähega
 
Postitusi: 1635
Liitunud: 19 Veebr 2013, 20:56
Asukoht: Rannamõisa



Litsents: A

 SpcVnd

Re: 4. Brands Hatch Grand Prix Circuit (12.09)

PostitusPostitas StenNansten » 13 Sept 2017, 13:41

SpcVnd kirjutas:No vaata nüüd rahulikult Mundu karistust :-D

Sain aru juba jah :) Parandan kohe ära.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 4. Brands Hatch Grand Prix Circuit (12.09)

PostitusPostitas Nikson » 13 Sept 2017, 13:45

Kahtlane küll Timukas, et sa kvalis 1.42 välja sõitsid.
Oma sõidust ei viitsigi seekord rääkida väga. Teisest sõidust niipalju, et kadus kuidagi sõiduisu ära. Kuna Taniel oli eest läinud, siis mõtlesin, et ootan Mihkli ja Timuka järgi. Mihkel kadus ise kuskile ära. Timukas jõudis lõpuks siis järgi ja sai kassi-hiire mängu mängitud. Mõtlesin, et Taniel läheb niikuinii boksi, et äkki läheb sõit põnevamaks siis. Eks läkski. Kuna terve sõit mul mingit infot ekraanil ei näidanud, aga teadsin, et ka minu auto ilma tankimata lõpuni tegelikult ei tule. Mõtlesin, et pidurdan teiste hoogu, kuni kütet jagub. Kohast oli suva. Eks mõned kurvid enne lõppu saigi küte ka otsa. Vahepeal vist sõideti punaseks ka mind, kuna auto hakka kummaliselt käituma. Tegelikult Timukas ma nii aeglane polnud, et sa järgi oleks jõudnud. Kuna tankida oleks niikuinii vaja olnud, oleks ma oma koha sellega kaotanud ikkagi.
Eks näha kas järgmises sõidus on isu kaasa sõita.
Pilt
Nikson
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5086
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:08
Asukoht: Valga/Vantaa



Litsents: S

 Nikson

Re: 4. Brands Hatch Grand Prix Circuit (12.09)

PostitusPostitas Hundikutsu » 13 Sept 2017, 14:00

Ma nii pikalt ei esine nagu eelpool korraldaja. Juba enne starti tundus tuba libedam, kui oli harjutades, ilmselt rahvarohkusest tingituna. Esimene sõit oli suht rahulik kulgemine, kuni leidsin end võidusõitmas isand Sveniga, kes taltsutas oma Jaguari. Võidusõiduks nimetan seda vaid tinglikult, kuna see oli ainus olukord selles sõidus, mis selle moodi välja nägi, kuid peaaegu mööda saanuna liputas Jaguar oma saba ja ratas punane oligi. Meelt mõrudaks see siiski ei teinud ( osalen sarjas teisel eesmärgil ) ja 6 ringi lõpus boksi. Edasine sõit oli taas rahulikum, kuni rada kuivama hakkas. Kiirelt taas boksi Sport rehvid alla ja 4wd mehi püüdma, mis ka osaliselt õnnestus, aga kuiva seade aegu ei suutnud vihma sedes masinaga näidata , aga lõppkohaga rahul.

Teine sõit algas kerge ärevusega, kui Niksoni kaubik raketina startide möödus ja tema kannul veel üks rakett. Mõtlesin, et ega see hästi lõppe ja võtsin esimesse kurvi sisenemist rahulikumalt, kuid see osutus veaks, mis lõpes korra liival aga ei midagi hullu. Edasine sõit oli rahulik, oodates raja kuivamist, mis kahjuks tuli liiga hilja ja tulemuseks 6 koht.

Vaiper mulle meeldib, kui ta vaid vähem kütet tarbiks. Taktikamänge sellega ei mängi, aga eks tuleb vaadata suuremat pilti ja midagi välja mõelda. Järgmine etapp kuivades oludes saab vast pilt selgeks, milleks see masin võimeline on.
Kasutaja avatar
Hundikutsu
Mr.Wet Man
 
Postitusi: 1480
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:55
Asukoht: Türi



Litsents: S

 Hundikutsu


Mine Tulles edasi 2010-ndatesse



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


GRAN TURISMO - The Real Driving Simulator
cron
GAMEZONE