5. Trial Mountain Circuit (19.09)

Re: 5. Trial Mountain Circuit (19.09)

PostitusPostitas StenNansten » 21 Sept 2017, 11:43

Eks ma tegin siis joonise, eilegi veel analüüsisin olukorda vägagi põhjalikult läbi ja nii see kulges joonise peal:
Pilt
Suurem pilt: https://www.flickr.com/photos/150913413 ... ed-public/
Mõned lisa aspektid veel:

- Minu ja tanieli vahel käis võistlus positsiooni peale.

- Peaks isegi tavaliikluses selge olema, need kes kiirteel sõidavad. Kiiresse ritta venima ei minda ja sarnane juhtus ka siin. Võistlusrajal peaks see ka ju nagu üldreegel olema, eriti kui tagant tuleb võistlev võistluspaar.

- Võrgupõhiste sõidureeglid viewtopic.php?f=8&t=36
Spoiler: näita
13. Vahejuhtumist toibumine

Vahejuhtumist toibuva juhi kohustus on teha kõik võimalik, et mitte takistada ühtegi rajal olevat autot, kes pole vahejuhtumis osalenud. Asjakohased vahejuhtumid on järgnevad (kuid ei piirdu nendega):
• Juhitavuse kaotamine
• Näoga vales suunas olemine
• Raja suhtes vertikaalselt asetsemine
• Rajalõiku arvestades ebaharilikult aeglaselt sõitmine
• Karistussüsteemi poolt määratud ajaline karistus ükskõik kui kauaks
Kui olete rajalt väljas, siis kehtivad punktis ”Rajale naasmine pärast rajalt välja sõitmist” välja toodud reeglid.
Kui juhtub, et muutute kummitusautoks, on teie kohustus ohte iga hinna eest vältida.

14. Rajale naasmine pärast rajalt välja sõitmist

Rajale naasva auto kohustus on veenduda, et ei toimuks mingeid kokkupõrkeid ja teised juhid ei peaks manööverdama ega järsult pidurdama, et teid võistlusesse tagasi lasta. Kui on olemas kokkupõrke oht, siis oodake ja olge kannatlik, sest teistel juhtidel on eesõigus.
Rajaväliste vahejuhtumite hulka kuuluvad järgnevad olukorrad:
• Kui olete kinni jäänud või vastu seina või piirdeaeda surutud
• Rohkem kui kaks rehvi on korraga rajalt väljas
• Igasugune olukord, kus auto võib kontrolli alt väljuda ja tekitada ristipidist liiklust
Ärge tagurdage rajale tagasi, kui see pole just vajalik. Kui tagurdate seinast eemale, siis vaadake esmalt enda ümber ringi, et vältida kokkupõrkeid.
Naaske rajale rajaga paralleelselt, aeglaselt, vaikselt ja alati väga ettevaatlikult. Nii on teil kõige parem näha, mis teile tagantpoolt läheneb ja niimoodi on ka teile lähenevatel juhtidel kõige parem teie olukorraga kohaneda.

Niksoniga sai eile räägitud ja arutatud koos ja tõsi, siin pole kirjas, et ei tohiks hoida kiiremast rajaosast eemale rajale naastes, vähemalt otse väljakirjutatult.

- Kui veel protest nii suurelt jätkub, võin karistuse tühistada aga siis kindlasti lisan selle juurde järgmiseks etapiks, selline käitumine, eriti veel võistluse 2.ringil kui kõik omavahel võistlevad, on väga ohtlik ja pigem vältida sarnast kordumas.

- Kõik see oli kuidas minu replay failist näitas mulle. Replay enda olen juba ära kustutanud kergendusest. Ei saa enda poolt Ollyle videot teha.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 5. Trial Mountain Circuit (19.09)

PostitusPostitas SpcVnd » 21 Sept 2017, 11:55

joonise järgi nüüd küll midagi selgemaks ei saa... ehk saab Nikson videoga aidata... palju see wirxi kiirus oli seal. kui te talle sappa jõudsite?
#5
Kasutaja avatar
SpcVnd
tähenärija suure algustähega
 
Postitusi: 1635
Liitunud: 19 Veebr 2013, 20:56
Asukoht: Rannamõisa



Litsents: A

 SpcVnd

Re: 5. Trial Mountain Circuit (19.09)

PostitusPostitas StenNansten » 21 Sept 2017, 12:11

SpcVnd kirjutas:joonise järgi nüüd küll midagi selgemaks ei saa... ehk saab Nikson videoga aidata... palju see wirxi kiirus oli seal. kui te talle sappa jõudsite?

Kiirused on ligikaudu joonistel märgitud, enda oma täpselt mäletasin ainult peast, mis oli 171km/h sel hetkel, kui taniel juba Wirxi kõrval oli. Taniel kergelt enne pidurdas ja lasi gaasi lahti ka kui Wirxi kõrvale läks. Wirxi kiirus oli ligi 110km/h, vb natuke peale aga see midagi olulist ei muuda. Nii palju oskan veel kiiruste kohta lisada.

Enda sõidust siis ka midagi:
Kvali aeg läks Wirxi ukerdamise taha täpselt enne joont, peale remonti sõitu uut aega enam ei jõudnud teha. Pidi leppima väga kesise ajaga.

Esimene sõit kõigile ammu teada kuhu läks, antud vaidlusalune olukord. See tähendas siis kahe peatuse taktikat ja lootsin veel mingit kohta parandada võistluse lõppfaasis. Auto polnud mul aeglane midagi võrreldes teiste masinatega ringi peale. Sõidu möödudes sain jälle Niksoni sabas möödasõidu kohta otsitud, kurvides oli mul tugev eelis aga sirgel see nulliti koheselt ära. Ühel ringil suutsin enne ringi lõppu olla Niksonil piisavalt lähedal, et sooritada möödumist järgmise ringi alguses olevatel kurvidel, võtsin lähedale kuidas sain aga noh, Niksoni džiip ilmselt siis vajas pidurdamist keset viimast šhikaani ja sõitsin oma ühe rehvi nii kõveraks, et ei kannatanud sõita rohkem. Järgmine boks. Panin juba SH rehvid alla ja uisutasin lõpuni ära, peaaegu. Andsin lootust nüüd nii kohta paranadada, aga olin juba lootusetult maasa ja viskasin enne sõidu lõppu SS rehvid alla, et kiiret ringi üritada.

Teine sõit, esimene ring said nelikveolised mööda kohe stardiga, hakkas nende taga sõitmine pihta. Tallinn suutis aga esimeses kurvis sellise kasjakki korraldada, et sain ratta punaseks. Polnud kuskile pääseda ka juba seal olukorras, olin kinni pressitud sinna vahele. Õnneks vigastus autol oli üsnagi minimaalne ja sõitsin rahuga edasi. Teisel ringil jõudis mulle SpcVnd kannule, esimese tunneli kurvis lendas tohutu kiirusega mulle küljelt sisse, imestan, et terveks masin jäi sellest. Järgmises kurvis oli ta ehk siis minu kõrval veel ja mingisugune kontakt juhtus veel. Sellest järgmises kurvis suutis ta mulle teisele poole kõrvale saada, endal läks kurv laiaks ka ja lendas Spc mulle uuesti sisse, üritasin ära pöörata paugu eest aga väike tõuge + minu pööramine juhitsid mind seina ja sinna ka jäin selleks sõidukski. Auto läks nii katki, et tegin keset tagasirget spinnigi, nii lopergune oli sõit. Boksi ja sealt edasi sõidu lõpuni.
Viimati muutis StenNansten, 21 Sept 2017, 13:24, muudetud 2 korda kokku.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 5. Trial Mountain Circuit (19.09)

PostitusPostitas wirxikas » 21 Sept 2017, 13:23

Panen koju jõudes video üles.
Pilt
Kasutaja avatar
wirxikas
Guru
Guru
 
Postitusi: 580
Liitunud: 28 Nov 2012, 13:13
Asukoht: Valga



Litsents: S

 Wirx

Re: 5. Trial Mountain Circuit (19.09)

PostitusPostitas StenNansten » 21 Sept 2017, 13:24

wirxikas kirjutas:Panen koju jõudes video üles.

Ürita kiirused ka kõikidel 3 autol ühel otsustaval momendil videos ära näidata, see on selle situatsiooni põhiteema.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 5. Trial Mountain Circuit (19.09)

PostitusPostitas Nikson » 21 Sept 2017, 14:00

Mis seal neid kiiruseid lisada. Igaüks kes sõitnud, saab ise aru kas oli seal tagantulijatel midagi teha või mitte. Hea kui kõigi kolme vaatest video saab.
Ja eespool kuskil mainiti, et võitluspaar lähenes. Wirx ju kirjutas, et sel hetkel, kui ta rajale naasis, ei näinud ju veel kedagi. Võitluspaar tuli üle mäe kurvi tagant.
Iseenesest hea kui video saaks üles. Saab igaüks ise kasvõi niisama vaadata ja hinnata. Eks niipalju kui inimesi on ka erinevaid arvamusi. Kasvõi nagu viimane F1 start.
Pilt
Nikson
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5086
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:08
Asukoht: Valga/Vantaa



Litsents: S

 Nikson

Re: 5. Trial Mountain Circuit (19.09)

PostitusPostitas wirxikas » 21 Sept 2017, 15:13

Siin see kurikuulus video siis on :-D :-D :-D
Pilt
Kasutaja avatar
wirxikas
Guru
Guru
 
Postitusi: 580
Liitunud: 28 Nov 2012, 13:13
Asukoht: Valga



Litsents: S

 Wirx

Re: 5. Trial Mountain Circuit (19.09)

PostitusPostitas SpcVnd » 21 Sept 2017, 15:35

no jommaijoo.... sa olid ju terve igaviku juba rajal olnud ja olid kaugelt nähtav. See oli väga optimistlik liigutus sust paremalt mööduda... polnudki kohta tegelt seal paremal, kust saaks mööduda... 180km/h sinna kurvi siseneda oli juba optimistlik. ma miskipärast arvan, et see masin oleks ka ilma sinu olemasoluta seal selle sama pirueti teinud :D
#5
Kasutaja avatar
SpcVnd
tähenärija suure algustähega
 
Postitusi: 1635
Liitunud: 19 Veebr 2013, 20:56
Asukoht: Rannamõisa



Litsents: A

 SpcVnd

Re: 5. Trial Mountain Circuit (19.09)

PostitusPostitas olly1 » 21 Sept 2017, 18:06

Minu silmis ka Wirxil siin mingit süüd ei olnud. Tavaline võistlusolukord, kus tagant 2 "silmad-ruutus" meest tulid. Timukas, mis sa ise Wirxi asemel teinud oleksid? Vaevalt oleks sa ilusti murule ära parkinud ja teised mehed mööda lasknud :D
Kasutaja avatar
olly1
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 189
Liitunud: 24 Juul 2015, 12:52
Asukoht: Jõhvi



Litsents: S

 olly1-1

Re: 5. Trial Mountain Circuit (19.09)

PostitusPostitas StenNansten » 21 Sept 2017, 18:16

olly1 kirjutas:Minu silmis ka Wirxil siin mingit süüd ei olnud. Tavaline võistlusolukord, kus tagant 2 "silmad-ruutus" meest tulid. Timukas, mis sa ise Wirxi asemel teinud oleksid? Vaevalt oleks sa ilusti murule ära parkinud ja teised mehed mööda lasknud :D

Minu versioon on joonisel, kuidas oleks ma teinud ja tegin ka nii samal etapil. Mööda kõrvalist sõidujoont, sest masin aeglasem kui peaks.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 5. Trial Mountain Circuit (19.09)

PostitusPostitas Taniel1164 » 21 Sept 2017, 18:28

180 km/h sinna kurvi siseneda ei olnud optimistlik,kuna antud autoga oli see kurv põhjagaasiga läbitav. Samas olen sellega nõus,et paremalt möödumine riskantne otsus:)
Taniel1164
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 173
Liitunud: 02 Dets 2016, 15:36



Litsents: s

 Taniel1164

Re: 5. Trial Mountain Circuit (19.09)

PostitusPostitas Mihkel0987 » 21 Sept 2017, 19:08

Timukas, natuke häbi pole panna seda karistust? Sinul on olemas sellises olukorras pidurid, kui kahtled kaasvõistlejates. Wirx ei teinud midagi valesti. Timukas, vääna endale 30 sekki juurde.
Iou!

Pilt
Mihkel0987
Virtuoos
Virtuoos
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 25 Okt 2013, 17:20
Asukoht: Saaremaa, Kadaka all.



Litsents: S

 Mihkel0987

Re: 5. Trial Mountain Circuit (19.09)

PostitusPostitas Nikson » 21 Sept 2017, 19:19

Vähemalt on foorum elavamaks muutunud. :D
Pilt
Nikson
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5086
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:08
Asukoht: Valga/Vantaa



Litsents: S

 Nikson

Re: 5. Trial Mountain Circuit (19.09)

PostitusPostitas StenNansten » 21 Sept 2017, 19:26

Vähemalt tulemused sai ka muudetud siis vastavalt protestijate nõuetele.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 5. Trial Mountain Circuit (19.09)

PostitusPostitas Hundikutsu » 22 Sept 2017, 11:48

Huviga jälgisin kõrvalt (ei võta sarja nii tõsiselt, et arvamust avaldada) , kaua kohtuni/korraldaja survele vastu peab. Üks hetk tundus juba, et ei murdugi teine, aga lõpuks ikka murti maha :D
Kasutaja avatar
Hundikutsu
Mr.Wet Man
 
Postitusi: 1480
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:55
Asukoht: Türi



Litsents: S

 Hundikutsu

Re: 5. Trial Mountain Circuit (19.09)

PostitusPostitas StenNansten » 22 Sept 2017, 16:04

Hundikutsu kirjutas:Huviga jälgisin kõrvalt (ei võta sarja nii tõsiselt, et arvamust avaldada) , kaua kohtuni/korraldaja survele vastu peab. Üks hetk tundus juba, et ei murdugi teine, aga lõpuks ikka murti maha :D

Eelistaks jätta kaklemise ja tapmisähvardused Battlefieldi, nkn keegi sellest väga kasu ei saanud, punkte vähemaks aga PPd juurde. Wirx vastupidiselt. Nkn oli see selline
"napilt" saadud karistus.
Ning saad hundu oma PP panka ka suurendatud :)
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 5. Trial Mountain Circuit (19.09)

PostitusPostitas I-N-D-R-E-K » 22 Sept 2017, 21:02

Tagantjärgitarkus. Seinast tulles pole just parim mõte kohe ideaaltrajektoorile naasta. Samas rajale tulek sattus just sisekurvis ideaalile. Raske öelda mida ise oleks sellises olukorras teinud. Igaljuhul natuke elevust kulub ikka ära.
I-N-D-R-E-K
Guru
Guru
 
Postitusi: 785
Liitunud: 07 Juul 2017, 15:05





Re: 5. Trial Mountain Circuit (19.09)

PostitusPostitas StenNansten » 23 Sept 2017, 13:47

I-N-D-R-E-K kirjutas:Tagantjärgitarkus. Seinast tulles pole just parim mõte kohe ideaaltrajektoorile naasta. Samas rajale tulek sattus just sisekurvis ideaalile. Raske öelda mida ise oleks sellises olukorras teinud. Igaljuhul natuke elevust kulub ikka ära.

Nii oleks selles olukorras olnud kõige õigem käituda, poleks mitte midagi juhtunud siis:
Wirx, Timukas, Taniel
Pilt
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 5. Trial Mountain Circuit (19.09)

PostitusPostitas olly1 » 23 Sept 2017, 16:52

NFSTimukas kirjutas:
I-N-D-R-E-K kirjutas:Tagantjärgitarkus. Seinast tulles pole just parim mõte kohe ideaaltrajektoorile naasta. Samas rajale tulek sattus just sisekurvis ideaalile. Raske öelda mida ise oleks sellises olukorras teinud. Igaljuhul natuke elevust kulub ikka ära.

Nii oleks selles olukorras olnud kõige õigem käituda, poleks mitte midagi juhtunud siis

Jah oleks, kui Wirx oleks teile vahetult ette keeranud. Wirx aga oli juba 5 sekundit rajal olnud, kui te temani jõudsite! Seda enam, et te nägite ka juba kaugelt et ta tuli rajale ja oli nõksa aeglasem. Mina oleks juba gaasi maha võtnud igaks juhuks. Ok Timukas tõstis käe gaasipedaalilt, Taniel küll mitte.
See olukord leiab siin kajastamist ainult tänu sellele, et korraldaja siin ise osales ja ka kannatas. Oleks Timuka asemel keegi teine, siis keegi ei räägiks sellest.
Siinkohal oleks nõus kellegi eelneva väitega, et kui Korraldaja ise osaleb kuskil karistust nõudvas olukorras, siis selle otsuse teeks keegi teine. Et jah, mingi abikohtunik selliseks olukorraks võiks olla (ntx Spc või Nikson).
Kasutaja avatar
olly1
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 189
Liitunud: 24 Juul 2015, 12:52
Asukoht: Jõhvi



Litsents: S

 olly1-1

Re: 5. Trial Mountain Circuit (19.09)

PostitusPostitas Mihkel0987 » 23 Sept 2017, 17:00

Timukas, kui sul keeratakse sõit tuksi, siis on nutt lahti. Kui sina mingi jamaga hakkama saad, siis oled puhas nagu prillikivi. Õpi kaotama.
Iou!

Pilt
Mihkel0987
Virtuoos
Virtuoos
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 25 Okt 2013, 17:20
Asukoht: Saaremaa, Kadaka all.



Litsents: S

 Mihkel0987

EelmineJärgmine

Mine Tulles edasi 2010-ndatesse



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


GRAN TURISMO - The Real Driving Simulator
GAMEZONE