5. Trial Mountain Circuit (19.09)

Re: 5. Trial Mountain Circuit (19.09)

PostitusPostitas StenNansten » 23 Sept 2017, 17:40

Mihkel0987 kirjutas:Timukas, kui sul keeratakse sõit tuksi, siis on nutt lahti. Kui sina mingi jamaga hakkama saad, siis oled puhas nagu prillikivi. Õpi kaotama.

Miks siis Spc karistust ei saanud teises sõidus? Kuna see oli kindel võistlusinsident aga rikkus minu teisegi sõidu ära. Väga napilt lugesin selle karistamatuks, sest enne insidenti Spc tegi ka igast tsirkust.

olly1 kirjutas:Jah oleks, kui Wirx oleks teile vahetult ette keeranud. Wirx aga oli juba 5 sekundit rajal olnud, kui te temani jõudsite! Seda enam, et te nägite ka juba kaugelt et ta tuli rajale ja oli nõksa aeglasem. Mina oleks juba gaasi maha võtnud igaks juhuks. Ok Timukas tõstis käe gaasipedaalilt, Taniel küll mitte.
See olukord leiab siin kajastamist ainult tänu sellele, et korraldaja siin ise osales ja ka kannatas. Oleks Timuka asemel keegi teine, siis keegi ei räägiks sellest.
Siinkohal oleks nõus kellegi eelneva väitega, et kui Korraldaja ise osaleb kuskil karistust nõudvas olukorras, siis selle otsuse teeks keegi teine. Et jah, mingi abikohtunik selliseks olukorraks võiks olla (ntx Spc või Nikson).

Alati ei saa loota visuaalnägemisele, ükskõik kui kaua näha on olnud. Inimaju pole loodud originaalis tegelema nii paljude asjadega korraga, meil oli, autojuhtimine, konkurent seljataga ja aeglane masin ideaaltrajektoril ning aeg. Nii need valed lahendused sünnivad. 4 sekundit sellises olukorras möödub eriti kiirelt võistluses, replays vaadates muidugi, ammu nägi ju jne.
Ei saa päris nii võtta ja järgmiseks etapiks teen reegli ka ellu, täna kirjutan ära millalgi kui läpaka avan. Eks siis loete ja saab arutada selle üle. Ei ole raske minu arust kasutada muud rada ka kui ideaali ohutuse huvides.
Ja ärge küsige miks rada ei ole ainult ideaaltrajektoori laiune :)
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5835
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 5. Trial Mountain Circuit (19.09)

PostitusPostitas wirxikas » 23 Sept 2017, 19:30

Ja vaidlus jätkub :D Ega ei olegi Timuka väite vastu, et peaks minema raja äärde aga siin oli autode vahe lihtsalt liiga suur. Ka replay näitab, et kumbgi teist oma trajektoori ei muutnud ja Timukas lasi aint veidi gaasi maha. Olukord ei olnud teile ohtlik vaid Tanielil lihtsalt läks käest ära masin, kui ta äärekivil gaasi andis. Timukas ise oli jahh süütu kannataja, aga kas ja kui palju mina seda mõjutasin on ka küsitav.
Eks kui Timukas nüüd kindla reegli teeb ja meetrid määrab, kui kaugelt juba ees töllerdada ei tohi siis edaspidi lihtsam selline olukord.
Pilt
Kasutaja avatar
wirxikas
Guru
Guru
 
Postitusi: 580
Liitunud: 28 Nov 2012, 13:13
Asukoht: Valga



Litsents: S

 Wirx

Re: 5. Trial Mountain Circuit (19.09)

PostitusPostitas SpcVnd » 25 Sept 2017, 11:16

NFSTimukas kirjutas:
Mihkel0987 kirjutas:Timukas, kui sul keeratakse sõit tuksi, siis on nutt lahti. Kui sina mingi jamaga hakkama saad, siis oled puhas nagu prillikivi. Õpi kaotama.

Miks siis Spc karistust ei saanud teises sõidus? Kuna see oli kindel võistlusinsident aga rikkus minu teisegi sõidu ära. Väga napilt lugesin selle karistamatuks, sest enne insidenti Spc tegi ka igast tsirkust.

millega mina hakkama sain? :D igast huvitavat infot tuleb päevavalgele veel tagantjärele :p
#5
Kasutaja avatar
SpcVnd
tähenärija suure algustähega
 
Postitusi: 1635
Liitunud: 19 Veebr 2013, 20:56
Asukoht: Rannamõisa



Litsents: A

 SpcVnd

Re: 5. Trial Mountain Circuit (19.09)

PostitusPostitas StenNansten » 25 Sept 2017, 12:46

SpcVnd kirjutas:
NFSTimukas kirjutas:
Mihkel0987 kirjutas:Timukas, kui sul keeratakse sõit tuksi, siis on nutt lahti. Kui sina mingi jamaga hakkama saad, siis oled puhas nagu prillikivi. Õpi kaotama.

Miks siis Spc karistust ei saanud teises sõidus? Kuna see oli kindel võistlusinsident aga rikkus minu teisegi sõidu ära. Väga napilt lugesin selle karistamatuks, sest enne insidenti Spc tegi ka igast tsirkust.

millega mina hakkama sain? :D igast huvitavat infot tuleb päevavalgele veel tagantjärele :p

Võistlusinsidendiga ametlikult 2.sõidus 2.ringil
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5835
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 5. Trial Mountain Circuit (19.09)

PostitusPostitas olly1 » 25 Sept 2017, 12:54

wirxikas kirjutas:Ja vaidlus jätkub :D Ega ei olegi Timuka väite vastu, et peaks minema raja äärde aga siin oli autode vahe lihtsalt liiga suur. Ka replay näitab, et kumbgi teist oma trajektoori ei muutnud ja Timukas lasi aint veidi gaasi maha. Olukord ei olnud teile ohtlik vaid Tanielil lihtsalt läks käest ära masin, kui ta äärekivil gaasi andis. Timukas ise oli jahh süütu kannataja, aga kas ja kui palju mina seda mõjutasin on ka küsitav.

Ma sama meelt, seda enam et Wirx oli ka ju samal ringil, samamoodi võitles koha eest. Huvitav, et Timukas ikka Wirxi süüdlaseks peab antud olukorras, tegelikult asi hakkas ju Tanielist (seda ta ise ka ju tunnistas).
Uus reegel 6.1 muidugi ka huvitav. Laias laastus, kui sõidan 25km/h aeglasemalt ja keegi tagant tuleb, pean koguaeg mööda laskma hakkama. Palju meil on olnud olukordi kus Tallinn või keegi muu muru pealt ette sõidab või laperdab üle raja k.a ideaaltrajektooril. Ei tea palju sõitma jõuan veel ja kaevata jaksan, aga ilmselt punkti 6.1 järgi pigistaks 5 kaebust ikka ära nüüdsest igal sõidul :-D
Kasutaja avatar
olly1
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 189
Liitunud: 24 Juul 2015, 12:52
Asukoht: Jõhvi



Litsents: S

 olly1-1

Re: 5. Trial Mountain Circuit (19.09)

PostitusPostitas StenNansten » 25 Sept 2017, 13:05

olly1 kirjutas:
wirxikas kirjutas:Ja vaidlus jätkub :D Ega ei olegi Timuka väite vastu, et peaks minema raja äärde aga siin oli autode vahe lihtsalt liiga suur. Ka replay näitab, et kumbgi teist oma trajektoori ei muutnud ja Timukas lasi aint veidi gaasi maha. Olukord ei olnud teile ohtlik vaid Tanielil lihtsalt läks käest ära masin, kui ta äärekivil gaasi andis. Timukas ise oli jahh süütu kannataja, aga kas ja kui palju mina seda mõjutasin on ka küsitav.

Ma sama meelt, seda enam et Wirx oli ka ju samal ringil, samamoodi võitles koha eest. Huvitav, et Timukas ikka Wirxi süüdlaseks peab antud olukorras, tegelikult asi hakkas ju Tanielist (seda ta ise ka ju tunnistas).
Uus reegel 6.1 muidugi ka huvitav. Laias laastus, kui sõidan 25km/h aeglasemalt ja keegi tagant tuleb, pean koguaeg mööda laskma hakkama. Palju meil on olnud olukordi kus Tallinn või keegi muu muru pealt ette sõidab või laperdab üle raja k.a ideaaltrajektooril. Ei tea palju sõitma jõuan veel ja kaevata jaksan, aga ilmselt punkti 6.1 järgi pigistaks 5 kaebust ikka ära nüüdsest igal sõidul :-D

See juhul ainult kui midagi tõsist juhtub sõidu jooksul ikka mitte, et satud olema eksimuse tõttu aeglane ja sellega takistad liikumist. :D Ja ka koht, kus rajale võistleja naases jne, tugevalt varieeruv. Kui sirgel risti on ideaalil aga ei liigu, siis pole mõtet anda, sest sirgel nkn pikalt näha ja ei liigu ka. "Aga" punkte saaks veelgi lisada ning eks kui midagi juhtub, saab edasi juureldud, kas on väärt või ei. Seda niivisi ülikindla reeglina võtta ka päris ei anna.

Ja see kontrollkiirus 25km/h peab ka olema varieeruv ning oleneb sarjast, kui kiired masinad käigus on. Mida kiirem, seda suurem see kontrollkiirus on või kui väga aeglased autod nagu kuubikud, pole seda üldsegi vaja. Kuubikutega püsis isegi Tallinn teelgi, et. :D
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5835
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 5. Trial Mountain Circuit (19.09)

PostitusPostitas SpcVnd » 25 Sept 2017, 15:42

NFSTimukas kirjutas:
SpcVnd kirjutas:
NFSTimukas kirjutas:Miks siis Spc karistust ei saanud teises sõidus? Kuna see oli kindel võistlusinsident aga rikkus minu teisegi sõidu ära. Väga napilt lugesin selle karistamatuks, sest enne insidenti Spc tegi ka igast tsirkust.

millega mina hakkama sain? :D igast huvitavat infot tuleb päevavalgele veel tagantjärele :p

Võistlusinsidendiga ametlikult 2.sõidus 2.ringil

ah seal olin hoopis mina süüd? :D sa masseerisid väliskurvis äärekive ja mina lasin kellegiga koos sisekurvis mööda. Punaseks sain ma seal ootamatult jah, aga ennast küll süüdi ei pea selles. ma pakun, et su kiirus seal väliskurvis oli 30+ km/h aeglasem kah :-D
#5
Kasutaja avatar
SpcVnd
tähenärija suure algustähega
 
Postitusi: 1635
Liitunud: 19 Veebr 2013, 20:56
Asukoht: Rannamõisa



Litsents: A

 SpcVnd

Re: 5. Trial Mountain Circuit (19.09)

PostitusPostitas StenNansten » 25 Sept 2017, 16:51

Seda välja uurida natuke liiga hulja nüüd :D Aga ilmselt mitte, nii madalal kiirusel ka vast ei sõitnud.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5835
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Eelmine

Mine Tulles edasi 2010-ndatesse



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


GRAN TURISMO - The Real Driving Simulator
cron
GAMEZONE