Avaldame arvamusi (Sten'i sarjad)

Avaldame arvamusi (Sten'i sarjad)

PostitusPostitas StenNansten » 10 Juul 2019, 16:32

Teen kohe eraldi teema, kus saab minu sarjade kondikava teemal diskuseerida hoolimata sellest, kas osaled praeguses sarjas või mitte.
Eraldi teema, sest
Lihtsam lugeda mulle, mis arvatakse või arvatud enne on
Ning mul kondikava nkn kandub sarjast sarja edasi vägagi kergete muutustega, mis sarja teema poolt mõjutatud on.

Järgmine uus võistlussari tuleb avalikuks 2 nädalat enne sarja algust!

Sarjade kondikava:
Umbes nii hakkavad olema kõik võistlussarjad, ei välista ka erinevusi kui võistlussari seda nõuab.

Sõitude info ja kuupäevad:
Spoiler: näita
Võistluspäev (Üldjuhul) Teisipäeval:
    21:00 - 21:30 - Võistlusruum on leida mängumenüüst minnes Open Lobby
    22:00 - Algab võistlusõhtu

Võistlustoa nimi:
Stardijärjekord sprindiks: Kvalifikatsiooni paremusjärjestus
Stardijärjekord põhisõiduks: Sprindi tagurpidi järjestus
Startimine: Paigalt valestardi võimalusega
Võistlusinfo: Täismahus enne järgmist etappi

Punktisüsteem:
Spoiler: näita
Sprint:
Punkte saavad ainult Top10! skaalal 10p-1p

Põhisõit:
Osalejate arvu põhine, fikseeritult 1.etapiks nimekirja lisanud võistlejate arvu järgi.
Iga positisoon madalamale liidrikohast on -1p.

Selle võistlussarja võitjapunktid on ....

Lisapunktid:
+1p - Puhas sõit
+1p - Kiireim ring

Võistlusruumi seaded:
Spoiler: näita
Race Settings:
Boost: Off
Slipstream strength: Real
Visible Damage: On
Mechanical Damage: Heavy
Tyre Wear: 3x suurem kütusekulust
Fuel Depletion:
Initial Fuel:
Grip Red. on Wet Track/track edge: Real
Race Finish Delay: 180 sec
Overtaking System Usage Time Multiplier: Default

Qualifier Settings:
Time Limit:
Qualifying Continuation Time: 180 sec
Tyre Wear During Qualifying: 1x
Fuel Consumption During Qualifying 1x

Regulation Settings:
Filter by Category:
Balance of Performance: Off
Max Power Limit:
Minimum Weight:
Maximum Tyre Rating:
Minimum Tyre Rating:
Livery Restrictions: No Limit
Car Number Type: No Limit
Assign Car Numbers Automatically: None
Tuning: Prohibited
Kart Usage: Off

Penalty Settings:
Ghosting During Race: None
Shortcut Penalty: Strong
Wall Collision Penalty: None
Side Contact Penalty: Off
Correct Vehicle Course After Wall Collision: Off
Replace Cars When They Leave The Track: Off
Flag Rules: On
Ghost Lapped Cars: Off

Limit Driving Options:
Countersteering Assistance: No Limit
Active Stability Management (ASM): No Limit
Driving Line Assist: No Limit
Traction Control: No Limit
ABS: No Limit
Auto-Drive: No Limit

Registreerimine:
Spoiler: näita
Registreerimisel on vajalikud:

Auto Number / PlayStationi Nimi (PSN) / Üksiksõitja või Tiimisõitja (Valikuline)

Teine võistlustuba: Vajalik on rohkem kui 16 põhisõitja koha nõudlejat.

Üksiksõitja kategooriad:
    Põhisõitja: Sõitja, kes on kindel osaleja terve planeeritud võistluskalender ja omab eesõigust võistluskohale võistlusruumis.

    Varusõitja: Sõitja, kes pole kindel oma osalemises igal etapil ning peab andma oma koha võistlustoas ära põhisõitjale kui vaja. Kui varusõitjate vahel konkurents võistlusruumis, kehtib reegel, kes ees see mees.

Tiimisõitja kategooriad:
    Põhisõitja: Samad privileegid mis üksiksõitjal. Registreerimisel lisada lihtsalt juurde tiimi nimi.

    Reservsõitja: Sõitja, kes toob punkte valitud tiimile, kui üks põhiliigetest on võistluselt puudu. Kui mõlemad põhiliikmed tiimis on kohal, võistleb reservsõitja ainult iseenda eest ja tiimile punkte ei too. Eelistatavalt on reservsõitja keegi varusõitjatest.

Tiimi info:
Tiimi suurus: 2 põhisõitjat + 1 reservsõitja
Tiimi autokujundus: Nõutud on ühine kujundus autol.
Tiimi struktuuri soovitus:Soovitatavalt teha "kiire" ja "aeglase" sõitja vahel parema tiimipunkti heitluse nimel.

Reeglistik, Karistustik ja Kohtunikud:
Spoiler: näita
Korraldaja poolsed reeglid ja karistused:

Aktiivsed kohtunikud:
Peakohtunik: StenNansten
Kohtunik: P2nkz ja sõbrad


Muud kirjapandavad reeglid:
Spoiler: näita
1. X-väärtuses parimate tulemuste süsteem ei tööta koos masinate ja sõitjate tasakaalustamise süsteemiga.
- Niiöelda karistab stabiilseid sõitjaid kohtade mõttes, ning loob võimaluse sandbaggida.

X-väärtuses punktisüsteemi rakendumine:
- Võistlussarjad, mis on pikemad kui 10 etappi, teen läbi 2/3 punktiskooridest üldskoori kanduva punktisüsteemiga.
- Võistlussarjad alla 10 etapi loen kõiki osavõistluseid üldskoori. Erandi puhul toon selle välja infos.

Kasutatav masinate võrdsustamise süsteem hooaja siseselt:
Kaalu penaldi süsteem % järgi:
- Hobujõude penalti või kasv tuleb +/-0,5% järgi olenevalt positsioonist, kus lõpetasid.
- 0% penalti on võistluse keskmisel või mõlemad keskmised kohad.
- Penalti süsteem toimib dünaamiliselt alates sellest, kui ühel osalejal pole võimalik laau alla või peale panna juurde.
- Dünaamiline penaldi süsteem on alati eelistamas võimalikult miinimumi poolseid võistlusmasinate kaalel.
- 0,5% väärtus ümardatakse alati raskema kaalu poole.
- Kui endal soovi, võib auto olla alati raskem ka, ainult kergem ei tohi olla.
- Kaalu protsendid määratakse finišeerimis tulemuste järgi, võistlus järgsed karistused ja selle tagajärjel juhul positsiooni kaotamine, ei muuda antud protsenti.

Näide:
positsioon - balansseerimis protsent (muutus)
1.koht - -1% (96% > 95%)
2.koht - -0,5% (101% > 101%)
3.koht - 0% (106%)
4.koht - +0,5% (91% > 92%)
5.koht - +1% (100% > 101%)

Sõitjad, kes kaotavad liidrile finišeerides rohkem kui 5 minutit, ei arvestata kaalu süsteemi sisse koos teiste sõitjatega aga saavad kaalu ala nii palju kui süsteem ja nende masina hetke kaal lubab.

Karistus patustamisel:
+5% autole juurde, kui masina kaal ei ole tabelile vastav + puhta sõidu punkt tühistatakse.
Kasutaja avatar
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 4700
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38
Asukoht: Rapla



Litsents: 69

 StenNansten

Re: Avaldame arvamusi (Sten'i sarjad)

PostitusPostitas StenNansten » 10 Juul 2019, 20:23

Esimene hääletus ka SuperFormula sarjas osaleja Arusaadava poolt välja pakutud teemal, et ringiga mahajääjate ghostimine.

EDIT:
Mõtlesin, et panen natuke väiteid ka juurde, miks arvan, et pigem mitte kummitusena ringiga mahajääjad:
    - Kui pikalt üksi sõidad kuskil ees või keskel, annab see äratavat tegevust, mitte ei muutu ring-ringi järel nühkimiseks.
    - Loomulikult on realistlikum, kuniks pole tehnoloogia nii kaugele arenenud, et läbipaistvad autod sõidavad Le Mans 24h vms.
    - Strateegiliselt võidakse seda võimalust ära kasutada nagu kütusesäästmiseks või tuule jagamiseks oma tiimikaaslasele. Saab ju täitsa üksteise sees sõita ilma, et muretsema peaks mingi kokkupõrke pärast.

Eks isegi tean, et nii saab olema turvalisem mööduda ringiga mahajääjast ja vähem draamat, aga minu arvamus jääb ikka selline. :)

Lisaks:
Hakkab see siis kehtima koheselt SuperFormula Saksamaa etapiga. Pidasin vajalikuks, et selline käitumine saaks rangemalt karistatud kui mitte-tahtlik insident.

Reeglid ja Karistused:
Spoiler: näita
1.1
    Kui kohtunik saab järeldada, et antud karistatav situatsioon on tahtlik, on kohtunikul õigus kahekordistada karistusmäära ja määrata hoiatus. Tahtlik insident on peamiselt järgnevatest tulenev:
    - Ilmselge täis- või pool roolilukus peale keeramine.
    - Pidurdamine ebaharilikus kohas opponendi ees, kohtunik selle määramiseks vaatab 3 eelneva ringi pidurduskohad samas kurvis.
Kasutaja avatar
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 4700
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38
Asukoht: Rapla



Litsents: 69

 StenNansten

Re: Avaldame arvamusi (Sten'i sarjad)

PostitusPostitas marxparx » 11 Juul 2019, 10:20

NFSTimukas kirjutas:Mõtlesin, et panen natuke väiteid ka juurde, miks arvan, et pigem mitte kummitusena ringiga mahajääjad:
    - Kui pikalt üksi sõidad kuskil ees või keskel, annab see äratavat tegevust, mitte ei muutu ring-ringi järel nühkimiseks.
    - Loomulikult on realistlikum, kuniks pole tehnoloogia nii kaugele arenenud, et läbipaistvad autod sõidavad Le Mans 24h vms.
    - Strateegiliselt võidakse seda võimalust ära kasutada nagu kütusesäästmiseks või tuule jagamiseks oma tiimikaaslasele. Saab ju täitsa üksteise sees sõita ilma, et muretsema peaks mingi kokkupõrke pärast.

---
- Ainult Timukal võib pikalt ees sõites igav hakata ja klapp kinni vajuda.. kui tahad teravaid elamusi siis võta hoogu maha ja oota tagumine järgi.. Mina leian et kui sa oled vaeva näinud ja suudad sõita kõrgetel kohtadel, siis ei peaks olema ringiga mahajääjatega võitlemine ja võimalik sõidu rikkumine mõistlik. Mina isiklikult ei vaja mingit krdi äratust kui ma ntx esikohal sõidan. Mina ilmselt hakkan isegi rohkem sabistama suurest kohahoidmise vajadusest.

- Mis realistlikust siin taga aetakse? Reaalses maailmas ei olegi olemas sellist asja kus võitled ringiga vendadega, reaalses maailmas on sinine lipp ja lipusaaja vajadusel teeääres kohvijoomas kui mööda ei suuda lasta. Minu jaoks on oluliselt realistlikum sõit see kui ma saan murevabalt ringiga mahajääjast mööduda, mitte higistada ja oodata kas üldse ja millal otsustab ta mind mööda lasta, ma eeldan et kõik tahaksid võistelda kohtade pärast mitte ringimeestega. On olnud mitmeid sõite kus mahajääja lihtsalt ei suuda turvaliselt mööda lasta või ei kavatse seda üldse teha ja sõit on rikutud. Selline asi on ju väga reaalne ja lisab motivatsiooni edasisteks sõitudeks?

- Sellise strateegia, kütusesäästmise ja kummituse sees sõitmise peale võid küll ainult vist sina tulla.. fantaasia ja ideed on sul muidugi muljetavaldavad, kuid ma ei kujutaks ette et viimastel kohtadel olevad kummitused hakkavad liidreid vedama või vastupidi.. see oleks muidugi korralik huumor.
marxparx
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 102
Liitunud: 03 Jaan 2018, 16:03




 marxparx

Re: Avaldame arvamusi (Sten'i sarjad)

PostitusPostitas StenNansten » 13 Juul 2019, 8:01

marxparx kirjutas:
NFSTimukas kirjutas:Mõtlesin, et panen natuke väiteid ka juurde, miks arvan, et pigem mitte kummitusena ringiga mahajääjad:
    - Kui pikalt üksi sõidad kuskil ees või keskel, annab see äratavat tegevust, mitte ei muutu ring-ringi järel nühkimiseks.
    - Loomulikult on realistlikum, kuniks pole tehnoloogia nii kaugele arenenud, et läbipaistvad autod sõidavad Le Mans 24h vms.
    - Strateegiliselt võidakse seda võimalust ära kasutada nagu kütusesäästmiseks või tuule jagamiseks oma tiimikaaslasele. Saab ju täitsa üksteise sees sõita ilma, et muretsema peaks mingi kokkupõrke pärast.

---
- Ainult Timukal võib pikalt ees sõites igav hakata ja klapp kinni vajuda.. kui tahad teravaid elamusi siis võta hoogu maha ja oota tagumine järgi.. Mina leian et kui sa oled vaeva näinud ja suudad sõita kõrgetel kohtadel, siis ei peaks olema ringiga mahajääjatega võitlemine ja võimalik sõidu rikkumine mõistlik. Mina isiklikult ei vaja mingit krdi äratust kui ma ntx esikohal sõidan. Mina ilmselt hakkan isegi rohkem sabistama suurest kohahoidmise vajadusest.

- Mis realistlikust siin taga aetakse? Reaalses maailmas ei olegi olemas sellist asja kus võitled ringiga vendadega, reaalses maailmas on sinine lipp ja lipusaaja vajadusel teeääres kohvijoomas kui mööda ei suuda lasta. Minu jaoks on oluliselt realistlikum sõit see kui ma saan murevabalt ringiga mahajääjast mööduda, mitte higistada ja oodata kas üldse ja millal otsustab ta mind mööda lasta, ma eeldan et kõik tahaksid võistelda kohtade pärast mitte ringimeestega. On olnud mitmeid sõite kus mahajääja lihtsalt ei suuda turvaliselt mööda lasta või ei kavatse seda üldse teha ja sõit on rikutud. Selline asi on ju väga reaalne ja lisab motivatsiooni edasisteks sõitudeks?

- Sellise strateegia, kütusesäästmise ja kummituse sees sõitmise peale võid küll ainult vist sina tulla.. fantaasia ja ideed on sul muidugi muljetavaldavad, kuid ma ei kujutaks ette et viimastel kohtadel olevad kummitused hakkavad liidreid vedama või vastupidi.. see oleks muidugi korralik huumor.

Klapp päris kinni ikka ei vaju. :D Aga tegevust ja mõtlemist vähem, kui tead, et saad kindlalt läbi sõita oma konkurendist kui ringiga jääb.
- Kergem insident mul juhtus ka ringiga mahajääjaga, kui mul Wirxiga tekkis arusaamatusi ja käisid küljed kokku, millega kaotasin Linnukesele ajas 10 sekundit. Muidu mulle anti teed väga ilusti nii kui ringiga saajal võimalus tuli. Ise kohe peale ründama ka ei läinud lootusega, et märkab ja annab tee vabaks koheselt. Ega tagaotsas ka siiski käib oma võidusõit. Wirxiga mainitud insident juhtuski siis kui ta lisaks veel 2 teise masinaga sõitis võidu. Selline situatsioon on päriselus ka tavaline, kui sellises tihedas konkurentsis ringiga saajad liiga ametis omavahel võitlemisega. Kui õieti mäletan, et Wirx alustas tee andmisega mingi veerand ringi pärast kui sabas olin. Aga Partys olemine Wirxil ilmselt aitas ka sellega.

- Reaalses maailmas on ka kokkupõrgatud ringiga mahajääjatega, isegi nii professionaalses seltskonnas nagu F1 viimati (Verstappen vs Ocon). Pärismaailmas eeliseks tiimiraadio, kus öeldakse kõik vajalik mõlemale osapoolele vb juba enne siniseid lippe. Meil on PS4 Party, mida usinalt kasutatakse, mida ka juba enne maininud. Aga kõik meist seda ei kasuta, nagu nt Linnuke, kes tahab 100% keskendumist sõidu ajal.
Ja olgem tänatud, et kui autol mootor katki, me katkestama ei pea sõitu automaatselt nagu päriselus. :D
See oleks isegi mulle liiga palju kui realistlik damage, tegemist siiski virtuaalsõiduga ja hobi korras ka, mitte mingi auhinna peale enamjuhult.

- Seda ma olen kord näinud välismaalastega sõitmisega. Üks tiimikaaslane ei ole nii edukas esimestel ringidel, läks boksi uuele rehvile ja sattus oma tiimikaaslase ette ja jäi tema ette tuult tegema. See väide tuli eelnevast kogemusest. Eks kui kummitusena pole, saab ka seda teha aga siis see ohtlik võib olla, sest ka tiimikaaslased on erineva oskusega sõitjad. Üks vb kiire sirgel, teine kurvis.

EDIT:
Kui siis nüüd näiteks 5:5 viik jääb, on kaalukausil tugevam praegune süsteem, ehk kummituseks ei muutu. Teadmiseks kõigile siis, kui juhtub viik tulema.
Kasutaja avatar
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 4700
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38
Asukoht: Rapla



Litsents: 69

 StenNansten

Re: Avaldame arvamusi (Sten'i sarjad)

PostitusPostitas Mihkel0987 » 13 Juul 2019, 9:00

Heavy dami hääletus?
Iou!

Pilt
Mihkel0987
Virtuoos
Virtuoos
 
Postitusi: 1819
Liitunud: 25 Okt 2013, 17:20
Asukoht: Saaremaa, Kadaka all.



Litsents: S

 Mihkel0987

Re: Avaldame arvamusi (Sten'i sarjad)

PostitusPostitas Est_RuLx » 13 Juul 2019, 9:16

Mihkel0987 kirjutas:Heavy dami hääletus?


Ei ole heavy dmg hääletus :D
Timukas pole ravil käinud ja tundub, et Timukas kureerib jälle hääletust nagu reformid e-hääletust. Kirjutavad tagatubades hääli juurde.
Kasutaja avatar
Est_RuLx
Guru
Guru
 
Postitusi: 692
Liitunud: 26 Jaan 2012, 23:10
Asukoht: Tallinn



Litsents: S

 Est_Rulx87

Re: Avaldame arvamusi (Sten'i sarjad)

PostitusPostitas StenNansten » 13 Juul 2019, 10:05

Est_RuLx kirjutas:
Mihkel0987 kirjutas:Heavy dami hääletus?


Ei ole heavy dmg hääletus :D
Timukas pole ravil käinud ja tundub, et Timukas kureerib jälle hääletust nagu reformid e-hääletust. Kirjutavad tagatubades hääli juurde.

Hääletuse teema ju selgelt kirjas.
Ja võin teile lohutuseks teha järgmisena heavy damage hääletuse. :cool:
Suuri lootusi ei paneks sellele, et üldise rahva arvamus selles osas muutunud on.
Kasutaja avatar
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 4700
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38
Asukoht: Rapla



Litsents: 69

 StenNansten

Re: Avaldame arvamusi (Sten'i sarjad)

PostitusPostitas Est_RuLx » 13 Juul 2019, 10:43

NFSTimukas kirjutas:
Est_RuLx kirjutas:
Mihkel0987 kirjutas:Heavy dami hääletus?


Ei ole heavy dmg hääletus :D
Timukas pole ravil käinud ja tundub, et Timukas kureerib jälle hääletust nagu reformid e-hääletust. Kirjutavad tagatubades hääli juurde.

Hääletuse teema ju selgelt kirjas.
Ja võin teile lohutuseks teha järgmisena heavy damage hääletuse. :cool:
Suuri lootusi ei paneks sellele, et üldise rahva arvamus selles osas muutunud on.


Pole probleemi, keerame tagatubades hääletusele vastavalt vajadusele hääli juurde või võtame maha :D Heavy dmg jääb nagunii
Kasutaja avatar
Est_RuLx
Guru
Guru
 
Postitusi: 692
Liitunud: 26 Jaan 2012, 23:10
Asukoht: Tallinn



Litsents: S

 Est_Rulx87

Re: Avaldame arvamusi (Sten'i sarjad)

PostitusPostitas StenNansten » 13 Juul 2019, 12:09

Est_RuLx kirjutas:
NFSTimukas kirjutas:
Est_RuLx kirjutas:
Ei ole heavy dmg hääletus :D
Timukas pole ravil käinud ja tundub, et Timukas kureerib jälle hääletust nagu reformid e-hääletust. Kirjutavad tagatubades hääli juurde.

Hääletuse teema ju selgelt kirjas.
Ja võin teile lohutuseks teha järgmisena heavy damage hääletuse. :cool:
Suuri lootusi ei paneks sellele, et üldise rahva arvamus selles osas muutunud on.


Pole probleemi, keerame tagatubades hääletusele vastavalt vajadusele hääli juurde või võtame maha :D Heavy dmg jääb nagunii

Mis kasu oleks mulle sellest kui isegi oleks mul võimalust hääli juurde keerata? :D
Kasu ei oleks sellest kuidagi, sest selleks, et sarju edukalt korraldada, on vaja ikkagi osalejaid ja edukam oleks, kui oleks nii palju kui võimalik rahvast koos.
See ammu ka teada, et 100% kõigile korraga ka mitte miski meelt mööda pole ega saa olema.
Kasutaja avatar
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 4700
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38
Asukoht: Rapla



Litsents: 69

 StenNansten

Re: Avaldame arvamusi (Sten'i sarjad)

PostitusPostitas StenNansten » 17 Juul 2019, 22:02

Ringiga mahajääjad nähtamatuks:
    7 - Poolt
    7 - Vastu

Kuna siis nüüd tuli tegemist viigiga, jääb hetkel praegune süsteem aktiivseks.

Ja kui juba hääletame, hakkas mind ennastki huvitama, kuidas rahva arvamus Heavy Damage teemal siis muutnud on, kas on mul õigus või ei ole, mis ma siin kahele kurjale, Rulxile ja Mihklile väitnud. :D
Kasutaja avatar
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 4700
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38
Asukoht: Rapla



Litsents: 69

 StenNansten

Re: Avaldame arvamusi (Sten'i sarjad)

PostitusPostitas Mihkel0987 » 18 Juul 2019, 0:01

Ma ei ole õelnud, et olen heavy vastu vaid ma olen avaldanud arvamust, et see ei toimi enam nii efektiivselt kui algusaegadel. Light on minu meelest parem, sest sellega jääks mingi lootus sõita kõrgele ning kokkupõrke põhjustaja saaks pärast oma karistusminutid kätte.
Iou!

Pilt
Mihkel0987
Virtuoos
Virtuoos
 
Postitusi: 1819
Liitunud: 25 Okt 2013, 17:20
Asukoht: Saaremaa, Kadaka all.



Litsents: S

 Mihkel0987

Re: Avaldame arvamusi (Sten'i sarjad)

PostitusPostitas Tuhjuhan » 18 Juul 2019, 14:41

Kuna looduses miski ei kao vaid muudab ainult vormi siis võiks ka sari loodusseadust järgida. Kui näiteks Mihkel sõidab Tuhjuhanil auto punaseks siis Mihklile määratud 20 lisasekundit võetakse Tuhjuhani ajast maha.

ps ülaltoodud näide on väljamõeldis ja kõik võimalikud seosed reaalse eluga on juhuslikud.
Tuhjuhan
Insener
Insener
 
Postitusi: 347
Liitunud: 29 Juul 2018, 15:18





Re: Avaldame arvamusi (Sten'i sarjad)

PostitusPostitas I-N-D-R-E-K » 18 Juul 2019, 18:48

Tere. Reaalne elu tihtilugu koosnebki juhustest, kuidas aga virtuaalelu on. Seda ei tea vist keegi.
I-N-D-R-E-K
Guru
Guru
 
Postitusi: 529
Liitunud: 07 Juul 2017, 15:05





Heavy damage hääletus

PostitusPostitas StenNansten » 26 Juul 2019, 16:03

Vahe on vähenenud eelmise korraga seoses:

    Heavy damage poolt - 7
    Heavy damage vastu - 4

Kasutaja avatar
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 4700
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38
Asukoht: Rapla



Litsents: 69

 StenNansten

Võistlejate balanseerimis süsteemid!

PostitusPostitas StenNansten » 08 Aug 2019, 11:34

Tegin uue hääletuse, mille tulemusena saan tagasisidet, mis võistlejatele kõige huvitavam ja meelepärasem oli.

Minu jaoks aga:
Tuuningpunktid - Kõige keerulisem süsteem neist aga lisab juurde seda hooaja sisest auto arendamise valikut (2 valikut on ainult, kaal ja HP aga see ka midagi)

Kaalu +/- - Hetkel ennast kõige efektiivsema lihtsa süsteemina tõestanud. Teeb just seda, mida nõrgematel sõitjatel vaja on (auto paremini juhitavamaks ja kiiremaks) ja seda, mida kiiretel vaja pole (auto massiivsemaks ja aegalsemaks)
Kasutaja avatar
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 4700
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38
Asukoht: Rapla



Litsents: 69

 StenNansten

Re: Avaldame arvamusi (Sten'i sarjad)

PostitusPostitas Mihkel0987 » 08 Aug 2019, 15:08

Mul parem idee.
Iou!

Pilt
Mihkel0987
Virtuoos
Virtuoos
 
Postitusi: 1819
Liitunud: 25 Okt 2013, 17:20
Asukoht: Saaremaa, Kadaka all.



Litsents: S

 Mihkel0987

Re: Avaldame arvamusi (Sten'i sarjad)

PostitusPostitas StenNansten » 08 Aug 2019, 17:54

Mihkel0987 kirjutas:Mul parem idee.

Ja see on? :?:
Kasutaja avatar
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 4700
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38
Asukoht: Rapla



Litsents: 69

 StenNansten

Re: Avaldame arvamusi (Sten'i sarjad)

PostitusPostitas Nikson » 08 Aug 2019, 19:58

Kuidas sa saad esimest varianti balanseerimiseks nimetada, kui ainult lisandub? Kaal või võimsus üles alla, siis veel.
Pilt
Nikson
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 4568
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:08
Asukoht: Valga/Vantaa



Litsents: S

 Nikson

Re: Avaldame arvamusi (Sten'i sarjad)

PostitusPostitas StenNansten » 08 Aug 2019, 20:34

Nikson kirjutas:Kuidas sa saad esimest varianti balanseerimiseks nimetada, kui ainult lisandub? Kaal või võimsus üles alla, siis veel.

Tagumised kohad saavad rohkem punkte, kui sa pole SuperFormula sarjaga kursis.
Kasutaja avatar
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 4700
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38
Asukoht: Rapla



Litsents: 69

 StenNansten

Hääletuse tulemused:

PostitusPostitas StenNansten » 15 Aug 2019, 16:28

Kuvatõmmis 2019-08-15 16-26-18.png

Ilmselgelt siis parim ka minule võitis, ehk kaalusüsteem.
Ilmselgelt hakkan seda eelistama ja vahel vaheldusega ka tuuningpunktide süsteem, kui võimalik rakendada muidugi.
Kasutaja avatar
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 4700
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38
Asukoht: Rapla



Litsents: 69

 StenNansten

Järgmine

Mine Online võistlused



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


GRAN TURISMO - The Real Driving Simulator
GAMEZONE