P2nkz.jpg
Sissejuhatuseks ehk niipalju, et teen nn teise hooaja GTS mängus Gr. 3 autodega. Hea vaheldus ehk sügis-talveks-kevadeks. Seekord võistluse teema ajaviite sarjade all, kuna tõsise sarja kriteeriume ei vea välja. Nagu puistu kuskil teemas mainis ja lisaks pole minu sarjas punkte missivalimiste eest... Ja ka kohvipausid peate kodus ise tegema.
Sarjast endast niipalju, et kes aasta tagasi sõitis ja teab mismoodi seal oli, et oli mingi arv radasid ja mingi arv autosid ja igat autot sai korra ainult kasutada. Seekord saab igaüks omale auto kogu sarjaks. Igat autot saab olla ainul üks. Gr.3 klassis on autosid piisavalt ja peaks igaühele jaguma. Osavõtjaid on vähemaks jäänud, nagu viimasel ajal näha olnud. Autod loosin igale võistlejale. Mitte päris suvaliselt, aga teie enda eelistuste põhjal. Selleks peab iga huviline mulle saatma privaat sõnumina oma nö top 5 autode nimekirja. Esimeseks panna see auto mida kõige rohkem eelistaksite jne allapoole. Valimis järjekorra loosib. Esimesena loosist tulnud nimi saab oma top viie esimese auto, kui järgmisel loosist tulnud nimel sama auto esimesene märgitud, aga see läks juba ära, siis saab oma topi teisena märgitud auto jne. Kes nimekirja koostada ei viitsi või ei soovi saab pärast järele jäänud autode seast valida, kes ees, see mees.
Autod võrdsustab alguses ära BOP. See on nagu autode kaalu ja võimsuse nullpunkt. Iga järgneva etapi järel hakkab pingerea esimene ots kaalu % juurde saama, alumine maha. Kui mingid piirangud ette tulevad, siis läheme hobujõudude kallale.
Protsente hakkan jagama nii, et kui meid on kuni 14 rajal, siis keskosas jäävad mõned nulli ja esimene ja tagumine ots ühe % kaupa muutus iga järgnev võistleja. Kui meid on üle 14, siis saab nii esimene kui tagumine ots paari kaupa ühe %. Ehk siis nii 1. kui 2. koht saab sama palju juurde. 3. ja 4. samapalju jne. Loodetavasti on arusaadav.TabelRegistreerunud:
1. Nikson / Nikson / 13 / Must - BMW Z4 GT3 104% 528BHP - 108% 1285kg
2. BasicMist / BasicMist118 / 131 / Oranž - ASTON MARTIN DBR9 GT1 94% 564BHP - 113% 1243kg
3. powwa25 / powwa25 / 17 / Roheline - NISSAN GT-R GT3 108% 585BHP - 100% 1300kg
4. raix4958 / RAIX4958 / 85 / Sinine - VW Beetle 92% 544BHP - 111% 1332kg
5. Est_Rulx / Est_Rulx87 / 25 / Oranž - ASTON MARTIN Vantage GT3 112% 581BHP - 104% 1300kg
6. karacer / kareltr26 / 26 / Sinine - BMW M6 GT3 95% 555BHP - 102% 1326kg
7. Tuhjuhan / Tuhjuhan / 37 - Valge - LAMBORGHINI Huracan GT3 93% 536BHP - 105% 1291kg
8. wirxikas / wirx / 55 / Hõbe/Roheline - MAZDA Atenza 107% 606BHP - 106% 1356kg
9. soulbleed / soulbleed666 / 6 / ???? - DODGE Viper SRT GT3-R 82% 556BHP - 101% 1302kg
10. tali / rallimees / 2 / Valge - SUBARU WRX 107% 558BHP - 104% 1331kg
11. puistumees / puistumees1 / 23 / Valge - MITSUBISHI Lancer Evo Final Gear 107% 558BHP - 102% 1315kg
12. Mihkel0987 / Mihkel0987 / 8 / Roosa - CHEVROLET Corvette C7 103% 568BHP - 100% 1300kg
13. PabloCorteza / PabloCorteza / 14 / Kakapruun - ALFA ROMEO 4C 105% 519BHP - 103% 1256kg
14. StenNansten / StenNansten / 69 / Sini-Must-Valge - MAZDA RX- Vision GT3 Concept 94% 528BHP - 106% 1325kg
15. tanelkasesalu / Tanelkas-twitch / 20 / Valge -
16. Kuulius / Kuulius / 10 / Tumehall - LEXUS RC F GT3 17 107% 561BHP - 102% 1326kg
17. P2nkz / P2nkz / 4 / Valge-punane-sinine - MERCEDES BENZ AMG GT3 92% 564BHP - 100% 1325kg
18. KIHUTAJA007 / Kapral_Aadu / 88 / punane musta ja valgega - TOYOTA FT-1 VGT 101% 549BHP - 103% 1318kg
19. I-N-D-R-E-K / I-N-D-R-E-K / 77 / Must-kollane - JAGUAR F-Type 101% 557BHP - 103% 1287kg
20. Sulevv330 / Sulevv330 / 330 / Kollane - FORD Mustang 109% 598BHP - 102% 1326kg
21. k6ller / badguy492 / 33 / Must kroom - PORSCHE 911 RSR (991) 105% 535BHP - 106% 1317kg
22. bosatos / Kramp86 / 86 / Punane - BMW M3 GT 111% 555BHP - 107% 1332kg
23. Savisaar / Jyri_Ratas / 15 / Roheline - MERCEDES BENZ SLS AMG GT3 102% 581BHP - 100% 1350kg
24. logopeed / logopeed / 99 / Must -
25. Hundikutsu / Hundikutsu / 82 / Cenno Kollane - HYUNDAI Genesis 116% 591BHP - 103% 1287kg
26.KaurAadna / boonerkamp / 420 / Must
27. xxxxxx / kirpa81 / 74 / Must/Punane - VW GTI VGT 99% 546BHP - 103% 1297kg
28. xxxxxx / aart82 / Tume Sinine / ???? -
29. QuinticZ / QuinticZ Helesinine / 860 -
30. xxxxxx / LeKongo / Matt Hall / 51 - FORD GT LM Spec II Test Car 89% 525BHP - 113% 1316kg
31. ronzeus / ronzeus / 21 / valge, roheline, must - McLaren 650S GT3 109% 552BHP - 104% 1289kg
32. mth / mthyolo / 777 / Must - AUDI R8 LMS 90% 527BHP - 106% 1298kg
33. goldmen100 / goldmen100 / 74 / TOYOTA GR Supra Racing Concept 94% 556BHP - 103% 1280kg
Võistlusautod:
Protsendid on BOP-ga võetud ja nn null punkt igale autole alustamiseks.
1. TOYOTA FT-1 VGT 101% 549BHP - 103% 1318kg Kapral
2. FERRARI 458 Italia GT3 97% 525BHP - 106% 1287kg
3. PORSCHE 911 RSR (991) 105% 535BHP - 106% 1317kg Badguy
4. DODGE Viper SRT GT3-R 82% 556BHP - 101% 1302kg Soulbleed
5. FORD GT LM Spec II Test Car 89% 525BHP - 113% 1316kg LeKongo
6. MAZDA RX- Vision GT3 Concept 94% 528BHP - 106% 1325kg Timukas
7. MERCEDES BENZ SLS AMG GT3 102% 581BHP - 100% 1350kg Jyri_Ratas
8. NISSAN GT-R GT3 108% 585BHP - 100% 1300kg powwa
9. BMW Z4 GT3 104% 528BHP - 108% 1285kg Nikson
10. ASTON MARTIN DBR9 GT1 94% 564BHP - 113% 1243kg BasicMist
11. RENAULT SPORT R.S.01 GT3 99% 529BHP - 109% 1329kg
12. HONDA NSX 97% 551BHP - 100% 1300kg
13. McLaren F1 GTR - BMW 89% 534BHP - 121% 1270kg
14. LAMBORGHINI Huracan GT3 93% 536BHP - 105% 1291kg Tuhjuhan
15. LEXUS RC F GT3 17 107% 561BHP - 102% 1326kg Kuulius
16. ALFA ROMEO 4C 105% 519BHP - 103% 1256kg Pablo(PipeMan)Corteza
17. CHEVROLET Corvette C7 103% 568BHP - 100% 1300kg Mihkel
18. MAZDA Atenza 107% 606BHP - 106% 1356kg Wirx
19. ASTON MARTIN Vantage GT3 112% 581BHP - 104% 1300kg EstRulx
20. PEUGEOT VGT 98% 531BHP - 106% 1325kg
21. HYUNDAI Genesis 116% 591BHP - 103% 1287kg Hundikutsu
22. PEUGEOT RCZ 108% 558BHP - 109% 1308kg
23. TOYOTA GR Supra Racing Concept 94% 556BHP - 103% 1280kg goldmen100
24. AUDI R8 LMS 90% 527BHP - 106% 1298kg mthyolo
25. VW Beetle 92% 544BHP - 111% 1332kg Raix
26. MERCEDES BENZ AMG GT3 92% 564BHP - 100% 1325kg P2nkz
27. CITROEN GT by Citroen Racing Concept 87% 521BHP - 110% 1320kg
28. VW GTI VGT 99% 546BHP - 103% 1297kg kirpa
29. BMW M6 GT3 95% 555BHP - 102% 1326kg Karel
30. SUBARU WRX 107% 558BHP - 104% 1331kg rallimees
31. MITSUBISHI Lancer Evo Final Gear 107% 558BHP - 102% 1315kg puistumees
32. JAGUAR F-Type 101% 557BHP - 103% 1287kg Indrek
33. McLaren 650S GT3 109% 552BHP - 104% 1289kg ronzeus
34. FORD Mustang 109% 598BHP - 102% 1326kg Sulev
35. BMW M3 GT 111% 555BHP - 107% 1332kg Kramp86
Autode tehniline pool:
Rehvid: Racing ( Soft, Medium, Hard)
Rehvikulu: x7 Eri tingimused Nürpal (pikal)
Kütusekulu: x4 Eri tingimused Nürpal (pikal)
Intial Fuel: Esimene sõit 100%, teine sõit 50%
Kaalu hakkab lagetama/tõstma 1% intervalliga. +/- poolitus pingerea keskosast.
Võistluskalender:
Sõidame siis üldiselt kolmapäeviti. Alguses veidi ka neljapäeval.
0. Kvalifikatsiooni etapp Red Bull Ring (Daytime 10.45 Cloudy) 12.11.2020
1. etapp Suzuka Circuit (Noon 15.45 Fine Weather) 19.11.2020 20 ja 10 ringi
2. etapp Tokyo Expressway - South Inner Loop (Twilight 18.00 Sunny) 25.11.2020 20 ja 10 ringi
3. etapp Autopolis International Racing Course (Morning 6.45 Fine Weather) 02.12.2020 24 ja 12 ringi
4. etapp Fuji International Speedway (Noon 12.00 Fine Weather) 09.12.2020 24 ja 12 ringi
5. etapp Laguna Seca (Noon 12.00 Fine Weather) 16.12.2020 32 ja 16 ringi
6. etapp Autodromo de Interlagos (Daytime 13.45 Fine Weather) 06.01.2021 28 ja 14 ringi
7. etapp Mount Panorama (Daytime 13.30 Cloudy) 13.01.2021 20 ja 10 ringi
8. etapp Nürburgring GP (Sunset 19.30 Sunny) 20.01.2021 22 ja 11 ringi
9. etapp Brands Hatch GP Circuit (Daytime 10.00 Cloudy) 27.01.2021 30 ja 15 ringi
10. etapp Circuit de la Sarthe (Afternoon 15.00.Sunny) 03.02.2021 10 ja 5 ringi
11. etapp Autodrome Lago Maggiore GP (Evening 20.00 Sunny) 10.02.2021 22 ja 11 ringi
12. etapp Dragon Trail - Seaside (Dusk 18.30 Fine Weather) 17.02.2021 24 ja 12 ringi
13. etapp Circuit de Barcelona (Morning 9.00 Cloudy) 24.02.2021 23 ja 12 ringi
14. etapp Alsace Village (Morning 8.30 Sunny) 03.03.2021 22 ja 11 ringi
15. etapp Autodromo Nazionale Monza (Evening 17.00 Sunny) 10.03.2021 22 ja 11 ringi
16. etapp Circuit de Spa Francorchamps (Noon 12.00 Fine Weather) 17.03.2021 18 ja 9 ringi
17. etapp Nürburgring Nordschliefe (Noon 12.00 Fine Weather) 24.03.2021 60 min. Sel etapil eri tingimused
Sõitmine:
Sõidud toimuvad Nikson lobbys "GT3 Tournament". Osavõtjate suurema hulga puhul leiame ka teise lobby.
Kvalifikatsioon ja sõit
Kvalifikatsioon 10 minutit. Nürpal (pikal) puudub.
1.sõit - ca 40 minutit
2.sõit - ca 20 minutit
Eritingimused Nürpal, kus teeme ühe pika sõidu.
Võistluspäev Kolmapäeval (mõni erand ka neljapäeval)
22.05 Teeb proovi stardi, et veenuda kõikide osalejate rajale pääsemine. Kui on probleeme jõuab veel lobbyst väljas käia, mis võib asja parandada. Üheks abiks võib olla veel teises lobbys sõitmine.
ca 22.10 - Kvalifikatsiooni algus
22.20 - 1.sõidu algus
23.10 - 2.sõidu algus
Iga võistleja enda mure on, et õige kaalu ja võimsusega sõitma tuleb. Raskema ja väiksema hobujõududega autoga on lubatud võistelda. Vastupidi mitte. Lobby host (Nikson ja powwa25) teeb enne kvali algust pildi lobbys vastavalt lehelt, et peale sõitu tabelis olevaid kaale kontrollida. Kes patustas, saab DSQ. Sellega seoses järgmiseks etapiks kaalu muutusi siis ei toimi. Küll aga läheb osalemine kirja, et häält loosi saada.
Stardi tüüp: Paigalt start valestardi võimalusega
Stardi järjestus: Kiiremad ees, teine sõit esimese sõidu pööratud järjestus.
Kahe sõidu ajad liidan kokku ja selle põhjal moodustub paremusjärjestus.
Sõidust peab olema läbitud vähemalt 75%, et kaalu langetus % saada. Jutt käib kahe sõidu peale kokku.
Ruumi lisaseaded:
Fixed room ownership - Yes
Boost - Off
Slipstream strength - Real
Visible Damage - On
Vigastused - Heavy (Eri tingimused Nürpal (pikal) ja La Sarthes)
Intial Fuel - Default (Teises sõidus 50%)
Grip Red. on Wet Track/track edge - Real
Tuuning - Keelatud
Auto number - Kohustuslik, enda number!
Overtake! - Default
Countersteer Assistance - No Limit
ASM - No Limit
Driving Line Assist - No Limit
Traction Control - No Limit
ABS - No Limit
Auto-Drive - No Limit
Punktid
Võidusõidus saab punkte vastavalt osavõtjate arvule. Seega kui meid 16 rajal, siis esimene koht saab 16, teine 15 jne edasi, kuni 16. koht saab 1 punkti.
Lisapunkte jagan ka kiireima võistlusel sõidetud ringi eest (kahe sõidu peale kiireim), kui ka puhta, penaltivaba, sõidu eest.
Reeglid ja karistused:
Reeglite rikkumisega kaob puhta sõidu eest teenitud punkt! Olgem ausad ja viisakad rajal!Shortcut Penalty Strong
Wall Collision Penalty None
Side Contact Penalty Off
Flag Rules On
Correct Vehicle - Off
Replace Cars - Off
Ghost Lapped Cars - Off
Kui stardisaginas autosid puru sõidetakse, siis kordusstarti korraldama ei hakka. Tuleb lihtsalt boksi lonkida ja remontida. Kahe sarjas oleva pikema raja puhul kasutuses light damage.
Kuna siin ühe sarja teemas kerkis teema üles, siis teadmiseks kõigile osalejatele. Mina pooldan joonte vahel sõitmis. Pole vaja jahuda mõnel, et mäng lubab siit-sealt lõigata. Üldiselt oma risk, kui lõigata soovite. Ma ei ütle, et iga etapi järel, aga kui aega on ja tahtmist, võin kummaski sõidus teatud ringid üle vaadata. Karistuseks on 15 sek., iga ületatud korra eest. Mõtlemis koht, kuidas võidab rohkem. Sõidu lõpus lasen kellelgi ringide nr öelda.
Kuna kordusstarte peale stardisagina lõhkumisi ei toimu, siis süüdlane saab järgmises sõidus boksist läbisõidu karistuse. Rehve vahetada, tankida ja ka remontida ei tohi karistuse peatuse ajal. Boksis käik tuleb teostada võistluse eimese kolme ringi jooksul. Kui saidki sõidu alguses viga ja tahad remontida, siis tuleb peale remondi peatust järgmisel ringil karistus peatus ka teha. Kuna osadel radadel on boksipeatus üsna kiire, siis võimalik, et tuleb mõlemas sõidus see teha. Eks annan tõpsemalt teada. Mõtlemise koht veel.
Kui nüüd keegi arvab, et Kazunori pole nii range, nagu Nikson ja regades polnud see teada ja soovib seetõttu sarjast loobuda, siis see võimalus on alati.Karistusi jagab enamjaolt mängusisene penaltisüsteem. Kui vajalik ja kaebusi tuleb, eks siis tuleb eraldi üle vaadata. Üritan kohtunikuna tegutseda ka siis. Vajadusel üritan kellegi veel olukordade hindamisel abiks võtta.
Üldiselt palun jälgida ikka
Võrgupõhise võidusõidu reeglitega!. Olge kannatlikud möödumistega ja arvestage ka teistega. Kõik ei ole sama tasemega sõitjad. Seega kannatust ja ei taha näha kellegi sõimamist foorumis, ega kuskil mujal (onju Basic) .
Auhinnad:
Otsustasin omalt poolt loosi panna osalejate vahel aastase Plus tellimuse. Soulbleed
Baziici poolt auhinna fondi 3x20€/$/£ PSN raha. Vastavalt võitja PSN maale kareltr26, PabloCorteeza, Sulevv
Hääli saab loosikasti nii. Kes kõigil etappidel (17 etappi) osalenud 3 häält, 75% etappidest (13 etappi), 2 häält ja 50% (8 etappi) 1 hääl.
Loosis saab võita ainult ühe korra. Kui midagi juba võitsid, siis ülejäänud loosimistest hääled väljas.
Võimalik, et siis alateemasse tuleb lisa.
Eks võib täiendusi juurde veel tulla, aga esialgne jutt siis selline.
Kes osalemisest huvitatud andke siin teemas teada nii: GTP / PSN / Auto nr. / Värv
Jõulude ajal sarjas igaks juhuks paus. Infot saab alati foorumist, kui jälgite.