1. Üldreeglid
Spoiler:
näita
1.0 Võistleja
1.0.0 > Hoiab viisakust ja austust kaasvõistlejatega nii võistlusetapi ajal kui ka võistluse välisel ajal.
1.0.1 > Intsidentidest teavitama, kui mõlemad osapooled olukorras leppida ei oska.
1.1 Kohtunik ja Korraldaja
1.1.0 > Võistlusintsidente vaatavad üle selleks korraldaja poolt määratud kohtunikud.
1.1.1 > Kohtunik saab määrata karistust võistlejatele, kes rikuvad allpool sätestatud regulatsioone.
1.1.2 > Võib algatada ise olukorra ülevaatamise, mis on osavõistluse 1. ringil või 5.kategooria või rängem rikkumine.
1.1.3 > Olukordade hindamine peab olema täiesti erapooletu! Kohtunik, kes ise oli intsidendis või rikkuja tiimikaaslane, ei osale olukorra juurdluses.
1.1.4 > Peab kindlustama võistlustulemuste õigsuse ja erapooletuse.
1.0.0 > Hoiab viisakust ja austust kaasvõistlejatega nii võistlusetapi ajal kui ka võistluse välisel ajal.
1.0.1 > Intsidentidest teavitama, kui mõlemad osapooled olukorras leppida ei oska.
1.1 Kohtunik ja Korraldaja
1.1.0 > Võistlusintsidente vaatavad üle selleks korraldaja poolt määratud kohtunikud.
1.1.1 > Kohtunik saab määrata karistust võistlejatele, kes rikuvad allpool sätestatud regulatsioone.
1.1.2 > Võib algatada ise olukorra ülevaatamise, mis on osavõistluse 1. ringil või 5.kategooria või rängem rikkumine.
1.1.3 > Olukordade hindamine peab olema täiesti erapooletu! Kohtunik, kes ise oli intsidendis või rikkuja tiimikaaslane, ei osale olukorra juurdluses.
1.1.4 > Peab kindlustama võistlustulemuste õigsuse ja erapooletuse.
2. Võistlussarjas osalemine
Spoiler:
näita
2.0 Võistleja
2.0.0 > Olla teadlik võistlussarja ja etappide info detailidest.
2.0.1 > Anda korraldajale registreerides nõutav korrektne informatsioon.
2.0.2 > Tutvuda selles reeglistikus sätestatud regulatsioonidega ja nõustuda registreerides kõige siinkirjutatuga.
2.0.3 > Tutvuda võistlussarja regulatsioonidega ja täita neid terve võistlushooaja jooksul.
2.0.4 > Informeerima korraldajat oma puudumisest.
2.0.5 > Olla teadlik, et osalemine on vabatahtlik ja sõita iseenda eest isiklikult.
2.0.6 > Olla valmis lahendama omapoolseid tehnilisi probleeme või vähemalt katsetama nende võimalikkust.
2.1 Korraldaja
2.1.0 > Mitte arvestada osalejaga, kes on 3 või rohkem korda teavitamata puudunud.
2.1.1 > Eemaldada pikalt puudunud osaleja registreerunute listist.
2.2 Võistlusauto disain
2.2.0 > Autodel ei tohi kuvada inimkeha alastust ega otseselt rahvusvaheliselt keelatud/taunitud või kedagi potentsiaalselt solvavat kujutist (kujutisi).
2.3 Restart
2.3.0 > Kui juhtub stardijärgne massiavarii, kus selgelt pooled või enam võistlejaid osales.
2.3.1 > Kui võistlusruumiga on tehnilised probleemid.
2.3.2 > Restardi tegemist ei mõjuta omavoliline rajalt lahkumine ilma kohtuniku otsust ootamata.
2.3.3 > Stardijärgne periood on sõidu esimesed 3 minutit.
2.4 Võistlusjärgse kaebuse esitamine ja loomine
2.4.0 > Kaebuste periood ja vorming on kirjutatud võistlussarja peainfosse.
2.4.1 > Kaebust võivad esitada ainult intsidendis osalenud osapooled (sõitjad omavahel või tiimid).
2.4.2 > Kaebust vormistades tuleb see postituses kindlasti eraldada ülejäänud tekstist.
2.4.3 > Kaebuse saanud konkurent ei tohi alavääristada kaebajat. Selline käitumine võib karistusmäära suurendada.
2.0.0 > Olla teadlik võistlussarja ja etappide info detailidest.
2.0.1 > Anda korraldajale registreerides nõutav korrektne informatsioon.
2.0.2 > Tutvuda selles reeglistikus sätestatud regulatsioonidega ja nõustuda registreerides kõige siinkirjutatuga.
2.0.3 > Tutvuda võistlussarja regulatsioonidega ja täita neid terve võistlushooaja jooksul.
2.0.4 > Informeerima korraldajat oma puudumisest.
2.0.5 > Olla teadlik, et osalemine on vabatahtlik ja sõita iseenda eest isiklikult.
2.0.6 > Olla valmis lahendama omapoolseid tehnilisi probleeme või vähemalt katsetama nende võimalikkust.
2.1 Korraldaja
2.1.0 > Mitte arvestada osalejaga, kes on 3 või rohkem korda teavitamata puudunud.
2.1.1 > Eemaldada pikalt puudunud osaleja registreerunute listist.
2.2 Võistlusauto disain
2.2.0 > Autodel ei tohi kuvada inimkeha alastust ega otseselt rahvusvaheliselt keelatud/taunitud või kedagi potentsiaalselt solvavat kujutist (kujutisi).
2.3 Restart
2.3.0 > Kui juhtub stardijärgne massiavarii, kus selgelt pooled või enam võistlejaid osales.
2.3.1 > Kui võistlusruumiga on tehnilised probleemid.
2.3.2 > Restardi tegemist ei mõjuta omavoliline rajalt lahkumine ilma kohtuniku otsust ootamata.
2.3.3 > Stardijärgne periood on sõidu esimesed 3 minutit.
2.4 Võistlusjärgse kaebuse esitamine ja loomine
2.4.0 > Kaebuste periood ja vorming on kirjutatud võistlussarja peainfosse.
2.4.1 > Kaebust võivad esitada ainult intsidendis osalenud osapooled (sõitjad omavahel või tiimid).
2.4.2 > Kaebust vormistades tuleb see postituses kindlasti eraldada ülejäänud tekstist.
2.4.3 > Kaebuse saanud konkurent ei tohi alavääristada kaebajat. Selline käitumine võib karistusmäära suurendada.
3. Võistlusrajal liikumine
Spoiler:
näita
3.0 Võistelda rajal ausalt ja õiglaselt
3.0.0 > Sõitma peab mööda rada korrektsel ettenähtud kombel.
3.0.1 > Seina mööda sõitmine rohkem kui poole kurvi ulatuses määratakse ebakorrektseks.
3.0.2 > Pettekoodide, programmivigade või muude kuritahtlikke meetodite kasutamine omakasu nimel on keelatud.
3.0.3 > Võistlusraja ääres ei tohi parkida, see tekitab kollaseid lippe rajal ning koos sellega möödasõidukeelu.
3.1 Võistlusetapi start
3.1.0 > Stardis olla tavalisest ettevaatlikum ja kannatlikum! Üritage anda kaasvõistlejatele ruumi kus võimalik.
3.0.1 > Soovitavalt hoida ühte trajektoori kuni esimese kurvini, kui te pole kindel, kui palju ruumi kõrval on.
3.1.2 > Üritada hoida võimalikult normaalset võistluskiirust, mitte olla liiga aeglane või agressiivne.
3.1.3 > Esimeses kurvis peab olema võistlejatel eesmärk läbida see ilma tõsiste puudeteta.
3.2 Boksipeatus
3.2.0 > Boksi sissesõiduteele sõites ja sealt väljudes ei tohi ületada pidevat valget joont.
3.2.1 > Boksi sisenedes või sealt väljudes ei tohi teha järsku ettearvamatuid manöövreid.
3.2.2 > Kui boksi sissesõiduni ollakse kaasvõistlejaga kõrvuti, ei tohi teda lükata boksiteele.
3.2.3 > Igas situatsioonis on rajal olevatel võistlejatel eesõigus.
3.2.4 > Boksi sisenev või sealt väljuv võistleja peab vähendama kiirust eelmainitu vältimiseks.
3.3 Vigastusega või pausil sõitmine
3.3.0 > Mitte teha ettearvamatuid manöövreid või liikuda üle raja. Hoida ühte sõidujoont ühelpool rada.
3.3.1 > Pausil sõitmine on lubatud ühe sõidu jooksul maksimaalselt 5 minutit. Ületades seda, sõitja diskvalifitseeritakse.
3.3.2 > Kui keset sõitu on vaja lahkuda, parkida võimalusel auto boksi nii, et rehvivalikut ei tee.
3.4 Läbipaistvad/-sõidetavad võistlejad
3.4.0 > Läbipaistva/-sõidetavana ei tohi naasta kohavõitlusesse tagasi enne kui olete tagasi normaalolekus.
3.4.1 > Normaalolekus võistlejad ei tohi üritada sõita läbi läbipaistvast/-sõidetavast võistlejast.
3.0.0 > Sõitma peab mööda rada korrektsel ettenähtud kombel.
3.0.1 > Seina mööda sõitmine rohkem kui poole kurvi ulatuses määratakse ebakorrektseks.
3.0.2 > Pettekoodide, programmivigade või muude kuritahtlikke meetodite kasutamine omakasu nimel on keelatud.
3.0.3 > Võistlusraja ääres ei tohi parkida, see tekitab kollaseid lippe rajal ning koos sellega möödasõidukeelu.
3.1 Võistlusetapi start
3.1.0 > Stardis olla tavalisest ettevaatlikum ja kannatlikum! Üritage anda kaasvõistlejatele ruumi kus võimalik.
3.0.1 > Soovitavalt hoida ühte trajektoori kuni esimese kurvini, kui te pole kindel, kui palju ruumi kõrval on.
3.1.2 > Üritada hoida võimalikult normaalset võistluskiirust, mitte olla liiga aeglane või agressiivne.
3.1.3 > Esimeses kurvis peab olema võistlejatel eesmärk läbida see ilma tõsiste puudeteta.
3.2 Boksipeatus
3.2.0 > Boksi sissesõiduteele sõites ja sealt väljudes ei tohi ületada pidevat valget joont.
3.2.1 > Boksi sisenedes või sealt väljudes ei tohi teha järsku ettearvamatuid manöövreid.
3.2.2 > Kui boksi sissesõiduni ollakse kaasvõistlejaga kõrvuti, ei tohi teda lükata boksiteele.
3.2.3 > Igas situatsioonis on rajal olevatel võistlejatel eesõigus.
3.2.4 > Boksi sisenev või sealt väljuv võistleja peab vähendama kiirust eelmainitu vältimiseks.
3.3 Vigastusega või pausil sõitmine
3.3.0 > Mitte teha ettearvamatuid manöövreid või liikuda üle raja. Hoida ühte sõidujoont ühelpool rada.
3.3.1 > Pausil sõitmine on lubatud ühe sõidu jooksul maksimaalselt 5 minutit. Ületades seda, sõitja diskvalifitseeritakse.
3.3.2 > Kui keset sõitu on vaja lahkuda, parkida võimalusel auto boksi nii, et rehvivalikut ei tee.
3.4 Läbipaistvad/-sõidetavad võistlejad
3.4.0 > Läbipaistva/-sõidetavana ei tohi naasta kohavõitlusesse tagasi enne kui olete tagasi normaalolekus.
3.4.1 > Normaalolekus võistlejad ei tohi üritada sõita läbi läbipaistvast/-sõidetavast võistlejast.
4. Võistlusraja situatsioonid
Spoiler:
näita
4.0 Võistlejad omavahel
4.0.0 > Võistlejal on õigus saada ruumi võistlusrajal konkurendi kõrval.
4.0.1 > Kurvis õigust defineeriv koht on kurvi keskpunkt ehk apex kui konkurendiga vähemalt esi- ja tagarattad kohakuti.
4.0.2 > Võistleja peab vältima igasugu kokkupuuteid ja kokkupõrkeid, mis konkurendi auto juhitavust võivad mõjutada.
4.0.3 > Konkurendi võistlusrajalt välja lükkamine või puksimine on keelatud.
4.0.4 > Konkurenti ei tohi kasutada kurvis pidurdus- ega pööramisabina.
4.0.5 > Võistleja ei tohi liikuda ettearvamatult, luues kokkupuudete või -põrgete ohtu.
4.0.6 > Kaasvõistlejatega intsidentide vältimiseks võib kasutada võistlusraja väliseid alasid.
4.0.7 > Lahtise pinnasega radadel küljed koos sõita, kuni see ei suuna konkurenti seina või anna muud eelist.
4.1 Eesolev võistleja
4.1.0 > Võib sõita sobiva kiirusega sirgel ja valida kurvi sisenemise nurka.
4.1.1 > Võib muuta oma trajektoori koha kaitsmiseks sirge jooksul kuni kurvini ainult ühe korra, kui konkurent on vähem kui auto pikkuse maas.
4.1.2 > Ei tohi sooritada reaktsioone testivaid manöövreid nagu varajane pidurdamine.
4.2 Jälitav võistleja
4.2.0 > Tohib tekitada kokkupuudet konkurendile tagant hoogu lükates sirgemal raja lõigul.
4.2.1 > Tohib hiliseks jäänud pidurduse korral auto suunata rajavälisele alale, vältimaks rängemaid tagajärgi.
4.3 Ringiga saamine
4.3.0 > Kiirematelt võistlejatelt ringiga kaotava võistleja eest hoiatavad rajal ette sinised lipud.
4.3.1 > Kiirema võistleja mööda laskmine peab mööduma turvaliselt ja minimaalse ajakaotusega möödujale.
4.3.2 > Mööda laskmine järgmisel sirgel on kohustuslik kui kiirem võistleja on vähem kui auto pikkuse kaugusel.
4.3.3 > Ringiga kaotaval võistlejal on õigus oodata kurvide sektsiooni lõpuni.
4.4 Võistlusrajale naasemine
4.4.0 > Veenduma oma manöövri turvalisuses, kasutades selleks kõiki abivahendeid (nt radar ja rajakaardid).
4.4.1 > Parimal võimalusel naaseda võistlusrajale rajaga paralleelselt, aeglaselt, jälgides ka rajal toimuvat.
4.4.2 > Kui tagurdamine on rajale naasmiseks vältimatu, ärge alustage seda enne kui võistlusrada on vaba.
4.4.3 > Ebaturvaline rajale naasemine on karistatav ja rajal liiklenud võistleja suunas eelistav.
4.5 Karistusaja maha kandmine
4.5.0 > Liikuda raja serva poole enne mahakandmise algust, ideaalis võidusõidutrajektoorilt eemale.
4.0.0 > Võistlejal on õigus saada ruumi võistlusrajal konkurendi kõrval.
4.0.1 > Kurvis õigust defineeriv koht on kurvi keskpunkt ehk apex kui konkurendiga vähemalt esi- ja tagarattad kohakuti.
4.0.2 > Võistleja peab vältima igasugu kokkupuuteid ja kokkupõrkeid, mis konkurendi auto juhitavust võivad mõjutada.
4.0.3 > Konkurendi võistlusrajalt välja lükkamine või puksimine on keelatud.
4.0.4 > Konkurenti ei tohi kasutada kurvis pidurdus- ega pööramisabina.
4.0.5 > Võistleja ei tohi liikuda ettearvamatult, luues kokkupuudete või -põrgete ohtu.
4.0.6 > Kaasvõistlejatega intsidentide vältimiseks võib kasutada võistlusraja väliseid alasid.
4.0.7 > Lahtise pinnasega radadel küljed koos sõita, kuni see ei suuna konkurenti seina või anna muud eelist.
4.1 Eesolev võistleja
4.1.0 > Võib sõita sobiva kiirusega sirgel ja valida kurvi sisenemise nurka.
4.1.1 > Võib muuta oma trajektoori koha kaitsmiseks sirge jooksul kuni kurvini ainult ühe korra, kui konkurent on vähem kui auto pikkuse maas.
4.1.2 > Ei tohi sooritada reaktsioone testivaid manöövreid nagu varajane pidurdamine.
4.2 Jälitav võistleja
4.2.0 > Tohib tekitada kokkupuudet konkurendile tagant hoogu lükates sirgemal raja lõigul.
4.2.1 > Tohib hiliseks jäänud pidurduse korral auto suunata rajavälisele alale, vältimaks rängemaid tagajärgi.
4.3 Ringiga saamine
4.3.0 > Kiirematelt võistlejatelt ringiga kaotava võistleja eest hoiatavad rajal ette sinised lipud.
4.3.1 > Kiirema võistleja mööda laskmine peab mööduma turvaliselt ja minimaalse ajakaotusega möödujale.
4.3.2 > Mööda laskmine järgmisel sirgel on kohustuslik kui kiirem võistleja on vähem kui auto pikkuse kaugusel.
4.3.3 > Ringiga kaotaval võistlejal on õigus oodata kurvide sektsiooni lõpuni.
4.4 Võistlusrajale naasemine
4.4.0 > Veenduma oma manöövri turvalisuses, kasutades selleks kõiki abivahendeid (nt radar ja rajakaardid).
4.4.1 > Parimal võimalusel naaseda võistlusrajale rajaga paralleelselt, aeglaselt, jälgides ka rajal toimuvat.
4.4.2 > Kui tagurdamine on rajale naasmiseks vältimatu, ärge alustage seda enne kui võistlusrada on vaba.
4.4.3 > Ebaturvaline rajale naasemine on karistatav ja rajal liiklenud võistleja suunas eelistav.
4.5 Karistusaja maha kandmine
4.5.0 > Liikuda raja serva poole enne mahakandmise algust, ideaalis võidusõidutrajektoorilt eemale.
5. Programmi- ja tehnilised vead
Spoiler:
näita
5.0 Katkestamine
5.0.0 > Peab olema läbitud 75% võistlusmaast, et kvalifitseeruda.
5.0.1 > Lõpupositsioon antakse rajal läbitud distantsi põhjal.
5.1 Võistlusruumi vead
5.1.0 > Kui kogu võistlussõit pooleli jääb (näiteks korraldaja internet katkeb), lähevad kirja viimase lõpetatud ringi tulemused kui need on kättesaadavad.
5.1.1 > Mitte-õigeaegselt lõppenud (50% võistlusmaast vähemalt) võistluse punktid on poole väiksema väärtusega.
5.2 Võistlejast ja korraldajast olenematud programmivead
5.2.0 > Lõpptulemustes läheb koht osapoolte vahel jagamisele kui lõpptulemused erinevad füüsiliselt võistlusrajal nähtust.
5.2.1 > Kui on tõestust jagada, et võistlussõit oli kompromiseeritud programmivea tõttu, esitada see korraldajale.
5.0.0 > Peab olema läbitud 75% võistlusmaast, et kvalifitseeruda.
5.0.1 > Lõpupositsioon antakse rajal läbitud distantsi põhjal.
5.1 Võistlusruumi vead
5.1.0 > Kui kogu võistlussõit pooleli jääb (näiteks korraldaja internet katkeb), lähevad kirja viimase lõpetatud ringi tulemused kui need on kättesaadavad.
5.1.1 > Mitte-õigeaegselt lõppenud (50% võistlusmaast vähemalt) võistluse punktid on poole väiksema väärtusega.
5.2 Võistlejast ja korraldajast olenematud programmivead
5.2.0 > Lõpptulemustes läheb koht osapoolte vahel jagamisele kui lõpptulemused erinevad füüsiliselt võistlusrajal nähtust.
5.2.1 > Kui on tõestust jagada, et võistlussõit oli kompromiseeritud programmivea tõttu, esitada see korraldajale.
6. Hoiatused ja mööndused
Spoiler:
näita
6.0 Hoiatuse välja jagamine ja kandmine
6.0.0 > Hoiatuse välja jagamine on korraldaja oma poolt välja antav, juhul, kui võistleja on silma paistnud ohtliku käitumisega pidevalt.
6.0.1 > Üks hoiatus kestab 3 järgnevat etappi tolles võistlussarjas.
6.0.2 > Hoiatusega kahekordistatakse võistlusjärgne ajaline karistus (Näiteks 20s = 40s).
6.1 Hoiatust väärivad olukorrad
6.1.0 > Pidurdusmaal korduv tagant otsasõit konkurentidele.
6.1.1 > Ohtliku olukorra tekitamine, kus intsident jäi olemata vaid suure juhuse tõttu.
6.1.2 > Lollitamine rajal nagu teistele vastu sõitmine ja kokkupõrkega ähvardamine.
6.1.3 > Karistatav lõpetab võistlusetapi viimasel kohal.
6.1.4 > Ebavajaliku tsooni tekitamine võistlusrajal nagu kollased lipud.
6.2 Mööndused intsidentides ja nende hindamises kohtunike poolt
6.2.0 > Karistuse vähendatakse poole võrra, täites vähemalt ühte allolevatest punktidest.
6.2.1 > Positsiooni tagasi andes esimesel võimalikul võimalusel, näiteks sirgem rajalõik.
6.2.2 > Katkise autoga ohvrite taga boksi kulgedes.
6.2.3 > Tõendades, et kannataja internetiühendus oli ebastabiilne.
6.0.0 > Hoiatuse välja jagamine on korraldaja oma poolt välja antav, juhul, kui võistleja on silma paistnud ohtliku käitumisega pidevalt.
6.0.1 > Üks hoiatus kestab 3 järgnevat etappi tolles võistlussarjas.
6.0.2 > Hoiatusega kahekordistatakse võistlusjärgne ajaline karistus (Näiteks 20s = 40s).
6.1 Hoiatust väärivad olukorrad
6.1.0 > Pidurdusmaal korduv tagant otsasõit konkurentidele.
6.1.1 > Ohtliku olukorra tekitamine, kus intsident jäi olemata vaid suure juhuse tõttu.
6.1.2 > Lollitamine rajal nagu teistele vastu sõitmine ja kokkupõrkega ähvardamine.
6.1.3 > Karistatav lõpetab võistlusetapi viimasel kohal.
6.1.4 > Ebavajaliku tsooni tekitamine võistlusrajal nagu kollased lipud.
6.2 Mööndused intsidentides ja nende hindamises kohtunike poolt
6.2.0 > Karistuse vähendatakse poole võrra, täites vähemalt ühte allolevatest punktidest.
6.2.1 > Positsiooni tagasi andes esimesel võimalikul võimalusel, näiteks sirgem rajalõik.
6.2.2 > Katkise autoga ohvrite taga boksi kulgedes.
6.2.3 > Tõendades, et kannataja internetiühendus oli ebastabiilne.
7. Karistussüsteem ja määrad
Spoiler:
näita
1.kategooria intsident
2.kategooria intsident
3.kategooria intsident
4.kategooria intsident
5.kategooria intsident
6.kategooria intsident
7.kategooria intsident
NB! Intsidendi põhjustaja viimasele kohale jäämisel tähendab 1-2.kategooria hoiatust 3 etapiks, 3+ kategooria puhul viimaselt kohalt starti järgmisel etapil.
7.0 Karistussüsteemi täpsustused
7.0.1 > Kõik kategooriad on rakendatavad ainult üks sündmus korraga. Mitut sündmust ühe kategooria alal ei liida!
7.0.2 > Üks olukord on ühest väärast teguviisist alguse saanud intsident või selle järgne ahelintsident.
7.0.3 > Üks olukord lõpeb ühele kannatajatest, kui auto seisab või rajavälisel alal auto on kannataja kontrolli all.
7.0.4 > Sõidust väljudes peale olukorda(sid), rakendub alternatiivne karistus.
7.0.5 > Eelnevalt ohtlikku olukorda loonud läägimine stabiilse ühendusega võistlusruumides.
7.0.6 > Kvalifikatsioonis ja eelsõitudes saadud karistused realiseeritakse põhisõidus.
7.0.7 > Ringile enne tagantsõitjaid karistusega jõudes, karistus realiseeritakse viimasest registreeritud vaheajavõtust stardi-finiši joonel.
Võistlussarja infos peab kirjutatud olema, kui kasutusel on "alternatiiv karistustik".
- Turvalise ja ausa võidusõidu etiketi eiramine.
Karistus: 10 sekundit ajalisa lõpptulemusse / Alternatiiv: 2p üldedetabelist.
2.kategooria intsident
- Kontaktiga konkurendi rajalt välja või seinapuutesse lükkamine
Olukord ei tekita konkurentidele mehaanilisi vigastusi.
Karistus: 20 sekundit ajalisa lõpptulemusse / Alternatiiv: 4p üldedetabelist.
3.kategooria intsident
- Kontakti loomine konkurendiga, kus viimane püsib rajal.
Olukord tekitab konkurendile mehaanilise vigastuse.
Karistus: 30 sekundit ajalisa lõpptulemusse / Alternatiiv: 6p üldedetabelist.
4.kategooria intsident
- Kontaktiga konkurendi rajalt välja või seina lükkamine.
Olukord tekitab konkurendile mehaanilise vigastuse.
Karistus: 40 sekundit ajalisa lõpptulemusse / Alternatiiv: 8p üldedetabelist.
5.kategooria intsident
- Kahe konkurendi võistlusmasina mehaaniline vigastamine.
Karistus: 50 sekundit ajalisa lõpptulemusse + järgmine etapp viimaselt kohalt start / Alternatiiv: 10p üldedetabelist.
6.kategooria intsident
- 3 või enama konkurendi võistlusmasina mehaaniline vigastamine.
Karistus: 60 sekundit ajalisa lõpptulemusse + järgmine etapp viimaselt kohalt start / Alternatiiv: 12p üldedetabelist.
7.kategooria intsident
- Tähendab tahtlikku intsidenti rajal, mis on auto telemeetrialt ilmselge või enda tunnistatud tegevus võistlusjärgselt.
Karistus: Üldtabeli viimase 3 võistlusetapi punktitulemuse tühistamine.
NB! Intsidendi põhjustaja viimasele kohale jäämisel tähendab 1-2.kategooria hoiatust 3 etapiks, 3+ kategooria puhul viimaselt kohalt starti järgmisel etapil.
7.0 Karistussüsteemi täpsustused
7.0.1 > Kõik kategooriad on rakendatavad ainult üks sündmus korraga. Mitut sündmust ühe kategooria alal ei liida!
7.0.2 > Üks olukord on ühest väärast teguviisist alguse saanud intsident või selle järgne ahelintsident.
7.0.3 > Üks olukord lõpeb ühele kannatajatest, kui auto seisab või rajavälisel alal auto on kannataja kontrolli all.
7.0.4 > Sõidust väljudes peale olukorda(sid), rakendub alternatiivne karistus.
7.0.5 > Eelnevalt ohtlikku olukorda loonud läägimine stabiilse ühendusega võistlusruumides.
7.0.6 > Kvalifikatsioonis ja eelsõitudes saadud karistused realiseeritakse põhisõidus.
7.0.7 > Ringile enne tagantsõitjaid karistusega jõudes, karistus realiseeritakse viimasest registreeritud vaheajavõtust stardi-finiši joonel.
Võistlussarja infos peab kirjutatud olema, kui kasutusel on "alternatiiv karistustik".
Teadmiseks ja märkmed reeglistiku tarvis
Spoiler:
näita
Tegemist on universaalselt kasutatava reeglistikuga. Põhiinformatsiooniks võistlussarjade jaoks loe võistlussarja üldinfot ja seal võib korraldaja luua erandeid selles reeglistikus kirjutatule.
Reeglistiku koostajal(tel) ja kohtunikel on õigus läbi viia vajalikke muutusi igal hetkel mil selleks vajadust.
Reeglistiku muutused hooaja siseselt peavad tulema etteteatamisega käimasoleva võistluste osalejatele.
Reeglistiku koostas >
PSN: StenNansten (Originaal GTPlanet.eu Admin)
Reeglistiku versioon >
9.0 (Stiilistlik/järjestuse muudatused, kergemad täiendused, vigade parandused ja aeglaste autode reeglid)
Reeglistik koostatud arvestades Gran Turismo 7 versioon 1.41 võimalusi
Reeglistiku koostajal(tel) ja kohtunikel on õigus läbi viia vajalikke muutusi igal hetkel mil selleks vajadust.
Reeglistiku muutused hooaja siseselt peavad tulema etteteatamisega käimasoleva võistluste osalejatele.
Reeglistiku koostas >
PSN: StenNansten (Originaal GTPlanet.eu Admin)
Reeglistiku versioon >
9.0 (Stiilistlik/järjestuse muudatused, kergemad täiendused, vigade parandused ja aeglaste autode reeglid)
Reeglistik koostatud arvestades Gran Turismo 7 versioon 1.41 võimalusi