Spoiler:
näita
1.0 Võistleja
1.0.0 > Hoiab viisakust ja austust kaasvõistlejatega nii võistlusetapi ajal kui ka võistluse välisel ajal.
1.0.1 > Intsidentidest teavitama, kui mõlemad osapooled olukorras leppida ei oska.
1.1 Kohtunik ja Korraldaja
1.1.0 > Võistlusintsidente vaatavad üle selleks korraldaja poolt määratud kohtunikud.
1.1.1 > Kohtunik saab määrata karistust võistlejatele, kes rikuvad allpool sätestatud regulatsioone.
1.1.2 > Võib algatada ise olukorra ülevaatamise, mis on osavõistluse 1. ringil ja 4.kategooria või rängem rikkumine.
1.1.3 > Olukordade hindamine peab olema täiesti erapooletu! Kohtunik, kes ise oli intsidendis või rikkuja tiimikaaslane, ei osale olukorra juurdluses.
1.1.4 > Peab kindlustama võistlustulemuste õigsuse ja erapooletuse.
1.0.0 > Hoiab viisakust ja austust kaasvõistlejatega nii võistlusetapi ajal kui ka võistluse välisel ajal.
1.0.1 > Intsidentidest teavitama, kui mõlemad osapooled olukorras leppida ei oska.
1.1 Kohtunik ja Korraldaja
1.1.0 > Võistlusintsidente vaatavad üle selleks korraldaja poolt määratud kohtunikud.
1.1.1 > Kohtunik saab määrata karistust võistlejatele, kes rikuvad allpool sätestatud regulatsioone.
1.1.2 > Võib algatada ise olukorra ülevaatamise, mis on osavõistluse 1. ringil ja 4.kategooria või rängem rikkumine.
1.1.3 > Olukordade hindamine peab olema täiesti erapooletu! Kohtunik, kes ise oli intsidendis või rikkuja tiimikaaslane, ei osale olukorra juurdluses.
1.1.4 > Peab kindlustama võistlustulemuste õigsuse ja erapooletuse.
2. Võistlussarjas osalemine
Spoiler:
näita
2.0 Võistleja
2.0.0 > Olla teadlik võistlussarja ja etappide info detailidest.
2.0.1 > Anda korraldajale registreerides nõutav korrektne informatsioon.
2.0.2 > Tutvuda selles reeglistikus sätestatud regulatsioonidega, registreerides võistlussarja nõustud nendega automaatselt.
2.0.3 > Tutvuda võistlussarja regulatsioonidega ja täita neid terve võistlushooaja jooksul.
2.0.4 > Informeerima korraldajat oma puudumisest.
2.0.5 > Olla teadlik, et osalemine on vabatahtlik ja sõita iseenda eest isiklikult.
2.0.6 > Olla valmis lahendama omapoolseid tehnilisi probleeme või vähemalt katsetama nende võimalikkust.
2.1 Korraldaja
2.1.0 > Mitte arvestada osalejaga, kes on 3 või rohkem korda teavitamata puudunud.
2.1.1 > Eemaldada pikalt puudunud osaleja registreerunute listist.
2.2 Võistlusauto disain
2.2.0 > Autodel ei tohi kuvada inimkeha alastust ega otseselt rahvusvaheliselt keelatud/taunitud või kedagi potentsiaalselt solvavat kujutist (kujutisi).
2.0.0 > Olla teadlik võistlussarja ja etappide info detailidest.
2.0.1 > Anda korraldajale registreerides nõutav korrektne informatsioon.
2.0.2 > Tutvuda selles reeglistikus sätestatud regulatsioonidega, registreerides võistlussarja nõustud nendega automaatselt.
2.0.3 > Tutvuda võistlussarja regulatsioonidega ja täita neid terve võistlushooaja jooksul.
2.0.4 > Informeerima korraldajat oma puudumisest.
2.0.5 > Olla teadlik, et osalemine on vabatahtlik ja sõita iseenda eest isiklikult.
2.0.6 > Olla valmis lahendama omapoolseid tehnilisi probleeme või vähemalt katsetama nende võimalikkust.
2.1 Korraldaja
2.1.0 > Mitte arvestada osalejaga, kes on 3 või rohkem korda teavitamata puudunud.
2.1.1 > Eemaldada pikalt puudunud osaleja registreerunute listist.
2.2 Võistlusauto disain
2.2.0 > Autodel ei tohi kuvada inimkeha alastust ega otseselt rahvusvaheliselt keelatud/taunitud või kedagi potentsiaalselt solvavat kujutist (kujutisi).
3. Võistlusrajal liikumine
Spoiler:
näita
3.0 Võistelda rajal ausalt ja õiglaselt
3.0.0 > Sõitma peab mööda rada korrektsel ettenähtud kombel.
3.0.1 > Seina mööda sõitmine rohkem kui poole kurvi ulatuses määratakse ebakorrektseks.
3.0.2 > Pettekoodide, programmivigade või muude kuritahtlikke meetodite kasutamine omakasu nimel on keelatud.
3.0.3 > Võistlusraja ääres ei tohi parkida, see tekitab kollaseid lippe rajal ning koos sellega möödasõidukeelu.
3.1 Võistlusetapi start
3.1.0 > Stardis olla tavalisest ettevaatlikum ja kannatlikum, arvestades kaasvõistlejate liikumist!
3.0.1 > Soovitavalt hoida ühte trajektoori kuni esimese kurvini, kui te pole kindel, kui palju ruumi kõrval on.
3.1.2 > Üritada hoida võimalikult normaalset võistluskiirust, mitte olla liiga aeglane või agressiivne.
3.1.3 > Esimeses kurvis peab olema võistlejatel eesmärk läbida see ilma tõsiste puudeteta.
3.2 Restart
3.2.0 > Kui juhtub stardijärgne massiavarii, kus selgelt pooled või enam võistlejaid osales.
3.2.1 > Kui võistlusruumiga on tehnilised probleemid.
3.2.2 > Restardi tegemist ei mõjuta omavoliline rajalt lahkumine ilma kohtuniku otsust ootamata.
3.2.3 > Stardijärgne periood on sõidu esimesed 3 minutit.
3.3 Boksipeatus
3.3.0 > Boksi sissesõiduteele sõites ja sealt väljudes ei tohi ületada pidevat valget joont.
3.3.1 > Boksi sisenedes või sealt väljudes ei tohi teha järsku ettearvamatuid manöövreid.
3.3.2 > Kui boksi sissesõiduni ollakse kaasvõistlejaga kõrvuti, ei tohi teda lükata boksiteele.
3.3.3 > Igas situatsioonis on rajal olevatel võistlejatel eesõigus.
3.3.4 > Boksi sisenev või sealt väljuv võistleja peab vähendama kiirust eelmainitu vältimiseks.
3.4 Vigastusega või pausil sõitmine
3.4.0 > Mitte teha ettearvamatuid manöövreid või liikuda üle raja. Hoida ühte sõidujoont ühelpool rada.
3.4.1 > Pausil sõitmine on lubatud ühe sõidu jooksul maksimaalselt 5 minutit. Ületades seda, sõitja diskvalifitseeritakse.
3.4.2 > Kui keset sõitu on vaja lahkuda, parkida võimalusel auto boksi nii, et rehvivalikut ei tee.
3.5 Läbipaistvad/-sõidetavad võistlejad
3.5.0 > Läbipaistva/-sõidetavana ei tohi naasta kohavõitlusesse tagasi enne kui olete tagasi normaalolekus.
3.5.1 > Normaalolekus võistlejad ei tohi üritada sõita läbi läbipaistvast/-sõidetavast võistlejast.
3.0.0 > Sõitma peab mööda rada korrektsel ettenähtud kombel.
3.0.1 > Seina mööda sõitmine rohkem kui poole kurvi ulatuses määratakse ebakorrektseks.
3.0.2 > Pettekoodide, programmivigade või muude kuritahtlikke meetodite kasutamine omakasu nimel on keelatud.
3.0.3 > Võistlusraja ääres ei tohi parkida, see tekitab kollaseid lippe rajal ning koos sellega möödasõidukeelu.
3.1 Võistlusetapi start
3.1.0 > Stardis olla tavalisest ettevaatlikum ja kannatlikum, arvestades kaasvõistlejate liikumist!
3.0.1 > Soovitavalt hoida ühte trajektoori kuni esimese kurvini, kui te pole kindel, kui palju ruumi kõrval on.
3.1.2 > Üritada hoida võimalikult normaalset võistluskiirust, mitte olla liiga aeglane või agressiivne.
3.1.3 > Esimeses kurvis peab olema võistlejatel eesmärk läbida see ilma tõsiste puudeteta.
3.2 Restart
3.2.0 > Kui juhtub stardijärgne massiavarii, kus selgelt pooled või enam võistlejaid osales.
3.2.1 > Kui võistlusruumiga on tehnilised probleemid.
3.2.2 > Restardi tegemist ei mõjuta omavoliline rajalt lahkumine ilma kohtuniku otsust ootamata.
3.2.3 > Stardijärgne periood on sõidu esimesed 3 minutit.
3.3 Boksipeatus
3.3.0 > Boksi sissesõiduteele sõites ja sealt väljudes ei tohi ületada pidevat valget joont.
3.3.1 > Boksi sisenedes või sealt väljudes ei tohi teha järsku ettearvamatuid manöövreid.
3.3.2 > Kui boksi sissesõiduni ollakse kaasvõistlejaga kõrvuti, ei tohi teda lükata boksiteele.
3.3.3 > Igas situatsioonis on rajal olevatel võistlejatel eesõigus.
3.3.4 > Boksi sisenev või sealt väljuv võistleja peab vähendama kiirust eelmainitu vältimiseks.
3.4 Vigastusega või pausil sõitmine
3.4.0 > Mitte teha ettearvamatuid manöövreid või liikuda üle raja. Hoida ühte sõidujoont ühelpool rada.
3.4.1 > Pausil sõitmine on lubatud ühe sõidu jooksul maksimaalselt 5 minutit. Ületades seda, sõitja diskvalifitseeritakse.
3.4.2 > Kui keset sõitu on vaja lahkuda, parkida võimalusel auto boksi nii, et rehvivalikut ei tee.
3.5 Läbipaistvad/-sõidetavad võistlejad
3.5.0 > Läbipaistva/-sõidetavana ei tohi naasta kohavõitlusesse tagasi enne kui olete tagasi normaalolekus.
3.5.1 > Normaalolekus võistlejad ei tohi üritada sõita läbi läbipaistvast/-sõidetavast võistlejast.
4. Võistlusraja situatsioonid
Spoiler:
näita
4.0 Võistlejad omavahel
4.0.0 > Võistlejal on õigus saada ruumi võistlusrajal konkurendi kõrval.
4.0.1 > Kurvis õigust defineeriv koht on kurvi keskpunkt ehk apex kui konkurendiga vähemalt esi- ja tagarattad kohakuti.
4.0.2 > Võistleja peab vältima igasugu kokkupuuteid ja kokkupõrkeid, mis kaasvõistleja võidusõidu võimekust kompromiseerib.
4.0.3 > Võistleja ei tohi liikuda ettearvamatult, luues kokkupuudete või -põrgete ohtu.
4.0.4 > Kaasvõistlejatega intsidentide vältimiseks võib kasutada võistlusraja väliseid alasid.
4.0.5 > Lahtise pinnasega radadel küljed koos sõita, kuni see ei suuna konkurenti seina või anna muud eelist.
4.1 Eesolev võistleja
4.1.0 > Võib sõita sobiva kiirusega sirgel ja valida kurvi sisenemise nurka.
4.1.1 > Võib muuta oma trajektoori koha kaitsmiseks sirge jooksul kuni kurvini ainult ühe korra, kui konkurent on vähem kui auto pikkuse maas.
4.1.2 > Ei tohi sooritada reaktsioone testivaid manöövreid nagu varajane pidurdamine.
4.2 Jälitav võistleja
4.2.0 > Tohib tekitada kokkupuudet konkurendile tagant hoogu lükates sirgemal raja lõigul.
4.2.1 > Tohib hiliseks jäänud pidurduse korral auto suunata rajavälisele alale, vältimaks rängemaid tagajärgi.
4.3 Ringiga saamine
4.3.0 > Kiirematelt võistlejatelt ringiga kaotava võistleja eest hoiatavad rajal ette sinised lipud.
4.3.1 > Kiirema võistleja mööda laskmine peab mööduma turvaliselt ja minimaalse ajakaotusega möödujale.
4.3.2 > Mööda laskmine järgmisel sirgel on kohustuslik kui kiirem võistleja on vähem kui auto pikkuse kaugusel.
4.3.3 > Ringiga kaotaval võistlejal on õigus oodata kurvide sektsiooni lõpuni.
4.4 Võistlusrajale naasemine
4.4.0 > Veenduma oma manöövri turvalisuses, kasutades selleks kõiki abivahendeid (nt radar ja rajakaardid).
4.4.1 > Parimal võimalusel naaseda võistlusrajale rajaga paralleelselt, aeglaselt, jälgides ka rajal toimuvat.
4.4.2 > Kui tagurdamine on rajale naasmiseks vältimatu, ärge alustage seda enne kui võistlusrada on vaba.
4.4.3 > Ebaturvaline rajale naasemine on karistatav ja rajal liiklenud võistleja suunas eelistav.
4.5 Karistusaja maha kandmine
4.5.0 > Liikuda raja serva poole enne mahakandmise algust, ideaalis võidusõidutrajektoorilt eemale.
4.0.0 > Võistlejal on õigus saada ruumi võistlusrajal konkurendi kõrval.
4.0.1 > Kurvis õigust defineeriv koht on kurvi keskpunkt ehk apex kui konkurendiga vähemalt esi- ja tagarattad kohakuti.
4.0.2 > Võistleja peab vältima igasugu kokkupuuteid ja kokkupõrkeid, mis kaasvõistleja võidusõidu võimekust kompromiseerib.
4.0.3 > Võistleja ei tohi liikuda ettearvamatult, luues kokkupuudete või -põrgete ohtu.
4.0.4 > Kaasvõistlejatega intsidentide vältimiseks võib kasutada võistlusraja väliseid alasid.
4.0.5 > Lahtise pinnasega radadel küljed koos sõita, kuni see ei suuna konkurenti seina või anna muud eelist.
4.1 Eesolev võistleja
4.1.0 > Võib sõita sobiva kiirusega sirgel ja valida kurvi sisenemise nurka.
4.1.1 > Võib muuta oma trajektoori koha kaitsmiseks sirge jooksul kuni kurvini ainult ühe korra, kui konkurent on vähem kui auto pikkuse maas.
4.1.2 > Ei tohi sooritada reaktsioone testivaid manöövreid nagu varajane pidurdamine.
4.2 Jälitav võistleja
4.2.0 > Tohib tekitada kokkupuudet konkurendile tagant hoogu lükates sirgemal raja lõigul.
4.2.1 > Tohib hiliseks jäänud pidurduse korral auto suunata rajavälisele alale, vältimaks rängemaid tagajärgi.
4.3 Ringiga saamine
4.3.0 > Kiirematelt võistlejatelt ringiga kaotava võistleja eest hoiatavad rajal ette sinised lipud.
4.3.1 > Kiirema võistleja mööda laskmine peab mööduma turvaliselt ja minimaalse ajakaotusega möödujale.
4.3.2 > Mööda laskmine järgmisel sirgel on kohustuslik kui kiirem võistleja on vähem kui auto pikkuse kaugusel.
4.3.3 > Ringiga kaotaval võistlejal on õigus oodata kurvide sektsiooni lõpuni.
4.4 Võistlusrajale naasemine
4.4.0 > Veenduma oma manöövri turvalisuses, kasutades selleks kõiki abivahendeid (nt radar ja rajakaardid).
4.4.1 > Parimal võimalusel naaseda võistlusrajale rajaga paralleelselt, aeglaselt, jälgides ka rajal toimuvat.
4.4.2 > Kui tagurdamine on rajale naasmiseks vältimatu, ärge alustage seda enne kui võistlusrada on vaba.
4.4.3 > Ebaturvaline rajale naasemine on karistatav ja rajal liiklenud võistleja suunas eelistav.
4.5 Karistusaja maha kandmine
4.5.0 > Liikuda raja serva poole enne mahakandmise algust, ideaalis võidusõidutrajektoorilt eemale.
5. Võistluste tulemused
Spoiler:
näita
5.0 Võidusõidu tulemused
5.0.0 > Esialgsed tulemused fikseerib lõpuprotokoll peale võistlussõitu.
5.0.1 > Lõpptulemusi saab ainult modifitseerida määratud karistuste näol või kui oli tehnilisi vigu.
5.0.2 > Lõplikud tulemused kuulutab võistluste korraldaja ise välja etapi teemas.
5.1 Arvestuslik kiireim ring
5.1.0 > Arvestuslik kiireim ring peab olema korrektselt läbitud terve ringi ulatuses.
5.1.1 > Ebakorrektne viimase mitte-täisgaasi kurvi läbimine enne kiiret ringi tühistab ka kiireima ringi.
5.1.2 > Mitte-korrektne ring tühistatakse ja korraldaja otsib esimese korrektse kiireima ringi asemele.
5.2 Võistlusjärgse kaebuse esitamine ja loomine
5.2.0 > Kaebuste periood ja vorming on kirjutatud võistlussarja peainfosse.
5.2.1 > Kaebust võivad esitada ainult intsidendis osalenud osapooled (sõitjad omavahel või tiimid).
5.2.2 > Kaebust vormistades tuleb see postituses kindlasti eraldada ülejäänud tekstist.
5.2.3 > Kaebuse saanud konkurent ei tohi alavääristada kaebajat. Karistusmäär 2x.
5.2.4 > Kaebuse esitaja saab oma kaebuse tagasi võtta kuni lõplik otsus pole laekunud.
5.0.0 > Esialgsed tulemused fikseerib lõpuprotokoll peale võistlussõitu.
5.0.1 > Lõpptulemusi saab ainult modifitseerida määratud karistuste näol või kui oli tehnilisi vigu.
5.0.2 > Lõplikud tulemused kuulutab võistluste korraldaja ise välja etapi teemas.
5.1 Arvestuslik kiireim ring
5.1.0 > Arvestuslik kiireim ring peab olema korrektselt läbitud terve ringi ulatuses.
5.1.1 > Ebakorrektne viimase mitte-täisgaasi kurvi läbimine enne kiiret ringi tühistab ka kiireima ringi.
5.1.2 > Mitte-korrektne ring tühistatakse ja korraldaja otsib esimese korrektse kiireima ringi asemele.
5.2 Võistlusjärgse kaebuse esitamine ja loomine
5.2.0 > Kaebuste periood ja vorming on kirjutatud võistlussarja peainfosse.
5.2.1 > Kaebust võivad esitada ainult intsidendis osalenud osapooled (sõitjad omavahel või tiimid).
5.2.2 > Kaebust vormistades tuleb see postituses kindlasti eraldada ülejäänud tekstist.
5.2.3 > Kaebuse saanud konkurent ei tohi alavääristada kaebajat. Karistusmäär 2x.
5.2.4 > Kaebuse esitaja saab oma kaebuse tagasi võtta kuni lõplik otsus pole laekunud.
6. Programmi- ja tehnilised vead
Spoiler:
näita
6.0 Katkestamine
6.0.0 > Peab olema läbitud 75% võistlusmaast, et kvalifitseeruda.
6.0.1 > Lõpupositsioon antakse rajal läbitud distantsi põhjal.
6.1 Võistlusruumi vead
6.1.0 > Kui kogu võistlussõit pooleli jääb (näiteks korraldaja internet katkeb), lähevad kirja viimase lõpetatud ringi tulemused kui need on kättesaadavad.
6.1.1 > Mitte-õigeaegselt lõppenud (50% võistlusmaast vähemalt) võistluse punktid on poole väiksema väärtusega.
6.2 Võistlejast ja korraldajast olenematud programmivead
6.2.0 > Lõpptulemustes läheb koht osapoolte vahel jagamisele kui lõpptulemused erinevad füüsiliselt võistlusrajal nähtust.
6.2.1 > Kui on tõestust jagada, et võistlussõit oli kompromiseeritud programmivea tõttu, esitada see korraldajale.
6.0.0 > Peab olema läbitud 75% võistlusmaast, et kvalifitseeruda.
6.0.1 > Lõpupositsioon antakse rajal läbitud distantsi põhjal.
6.1 Võistlusruumi vead
6.1.0 > Kui kogu võistlussõit pooleli jääb (näiteks korraldaja internet katkeb), lähevad kirja viimase lõpetatud ringi tulemused kui need on kättesaadavad.
6.1.1 > Mitte-õigeaegselt lõppenud (50% võistlusmaast vähemalt) võistluse punktid on poole väiksema väärtusega.
6.2 Võistlejast ja korraldajast olenematud programmivead
6.2.0 > Lõpptulemustes läheb koht osapoolte vahel jagamisele kui lõpptulemused erinevad füüsiliselt võistlusrajal nähtust.
6.2.1 > Kui on tõestust jagada, et võistlussõit oli kompromiseeritud programmivea tõttu, esitada see korraldajale.
7. Karistussüsteem
Spoiler:
näita
Kategooria 1
Kategooria 2
Kategooria 3
Kategooria 4
Kategooria 5
7.1 Intsidenti kategooriate karistusmäärajate muundajad
7.1.0 > Rakendatakse baas karistusmäär ja seejärel järgnev vastavas järjekorras:
7.1.1 > Võistlusraja pikkuse järgi:
7.1.3 > Omades mööndust intsidendist, karistusmäär vähendatakse poole võrra.
7.1.4 > Karistatava lõpetamine viimasel kohal tagab viimaselt kohalt startimise või kvalifikatsiooni keelu.
7.2 Litsentsipunktid (LP)
7.2.0 > Kumuleeruvad ühe eraldiseisva võistlushooaja peale. Peavad olema nähtavad hooaja tabelist.
7.2.1 > Litsentsipunktide kogunedes 5 punkti peale, rakendub võistluskeeld üheks etapiks.
7.3 Hoiatust väärivad olukorrad
7.3.0 > Pidurdusmaal korduv tagant otsasõit konkurentidele.
7.3.1 > Ohtliku olukorra tekitamine, kus intsident jäi olemata vaid suure juhuse tõttu.
7.3.2 > Lollitamine rajal nagu teistele vastu sõitmine ja kokkupõrkega ähvardamine.
7.3.3 > Ebavajaliku tsooni tekitamine võistlusrajal nagu kollased lipud.
7.4 Mööndused intsidentides
7.4.0 > Positsiooni tagasi andes esimesel võimalikul võimalusel, näiteks sirgem rajalõik.
7.4.1 > Katkise autoga ohvrite taga boksi kulgedes.
7.4.2 > Tõendades, et kannataja internetiühendus oli ebastabiilne.
7.4.3 > Olukorrast mitte eelist saavutades rajapositsiooniga, ehk möödasõitu ei toimunud.
7.5 Karistussüsteemi täpsustused
7.5.0 > Kõik kategooriad on rakendatavad ainult üks sündmus korraga. Üks olukord on ühest väärast teguviisist alguse saanud intsident või selle järgne ahelintsident.
7.5.1 > Üks olukord lõpeb kannatajale, kui auto seisab või rajavälisel alal auto on kontrolli all.
7.5.2 > Kvalifikatsioonis ja eelsõitudes saadud karistused realiseeritakse põhisõidus.
7.5.3 > Sõidu täielikul läbimisel, kuid erineva ringide arvuga lõpetades, realiseeritakse karistused viimasest ühisest vaheajavõtust tagumiste sõitjatega.
- Kergemate võistlusreeglite rikkumine või ohtlik käitumine rajal.
Hoiatus järgnevaks 3.etapiks
+1 litsentsipunkti
Kategooria 2
- Kontaktiga eelise saamine võistlusrajal.
3 sekundit + muundaja lõpptulemusse karistuseks.
+1 litsentsipunkti
Kategooria 3
- Kontaktiga konkurendi rajalt välja või seinapuutesse lükkamine.
5 sekundit + muundaja lõpptulemusse karistuseks.
+2 litsentsipunkti
Kategooria 4
- Karm sõiduviga, mille tagajärjel tekitas rajal avarii kahe või enama konkurendiga.
10 sekundit + muundaja lõpptulemusse karistuseks.
+2 litsentsipunkti
Kategooria 5
- Tähendab tahtlikku intsidenti rajal, mis on auto telemeetrialt ilmselge või enda tunnistatud tegevus võistlusjärgselt.
Diskvalifitseerimine
+4 litsentsipunkti
7.1 Intsidenti kategooriate karistusmäärajate muundajad
7.1.0 > Rakendatakse baas karistusmäär ja seejärel järgnev vastavas järjekorras:
7.1.1 > Võistlusraja pikkuse järgi:
- 0-5,000m > 1x
5,001-10,000m > 2x
10,001-25,000m > 3x
25,001+m > 4x
7.1.3 > Omades mööndust intsidendist, karistusmäär vähendatakse poole võrra.
7.1.4 > Karistatava lõpetamine viimasel kohal tagab viimaselt kohalt startimise või kvalifikatsiooni keelu.
7.2 Litsentsipunktid (LP)
7.2.0 > Kumuleeruvad ühe eraldiseisva võistlushooaja peale. Peavad olema nähtavad hooaja tabelist.
7.2.1 > Litsentsipunktide kogunedes 5 punkti peale, rakendub võistluskeeld üheks etapiks.
7.3 Hoiatust väärivad olukorrad
7.3.0 > Pidurdusmaal korduv tagant otsasõit konkurentidele.
7.3.1 > Ohtliku olukorra tekitamine, kus intsident jäi olemata vaid suure juhuse tõttu.
7.3.2 > Lollitamine rajal nagu teistele vastu sõitmine ja kokkupõrkega ähvardamine.
7.3.3 > Ebavajaliku tsooni tekitamine võistlusrajal nagu kollased lipud.
7.4 Mööndused intsidentides
7.4.0 > Positsiooni tagasi andes esimesel võimalikul võimalusel, näiteks sirgem rajalõik.
7.4.1 > Katkise autoga ohvrite taga boksi kulgedes.
7.4.2 > Tõendades, et kannataja internetiühendus oli ebastabiilne.
7.4.3 > Olukorrast mitte eelist saavutades rajapositsiooniga, ehk möödasõitu ei toimunud.
7.5 Karistussüsteemi täpsustused
7.5.0 > Kõik kategooriad on rakendatavad ainult üks sündmus korraga. Üks olukord on ühest väärast teguviisist alguse saanud intsident või selle järgne ahelintsident.
7.5.1 > Üks olukord lõpeb kannatajale, kui auto seisab või rajavälisel alal auto on kontrolli all.
7.5.2 > Kvalifikatsioonis ja eelsõitudes saadud karistused realiseeritakse põhisõidus.
7.5.3 > Sõidu täielikul läbimisel, kuid erineva ringide arvuga lõpetades, realiseeritakse karistused viimasest ühisest vaheajavõtust tagumiste sõitjatega.
Teadmiseks ja märkmed reeglistiku tarvis
Spoiler:
näita
Tegemist on universaalselt kasutatava reeglistikuga. Põhiinformatsiooniks võistlussarjade jaoks loe võistlussarja üldinfot ja seal võib korraldaja luua erandeid selles reeglistikus kirjutatule.
Reeglistiku koostajal(tel) ja kohtunikel on õigus läbi viia vajalikke muutusi igal hetkel mil selleks vajadust.
Reeglistiku muutused hooaja siseselt peavad tulema etteteatamisega käimasoleva võistluste osalejatele.
Reeglistiku koostas >
PSN: StenNansten (Originaal GTPlanet.eu Admin)
Reeglistiku versioon >
10.2.1 (25/09/24 - kirjavigade parandus)
Reeglistik koostatud arvestades Gran Turismo 7 versioon 1.50 võimalusi
Reeglistiku koostajal(tel) ja kohtunikel on õigus läbi viia vajalikke muutusi igal hetkel mil selleks vajadust.
Reeglistiku muutused hooaja siseselt peavad tulema etteteatamisega käimasoleva võistluste osalejatele.
Reeglistiku koostas >
PSN: StenNansten (Originaal GTPlanet.eu Admin)
Reeglistiku versioon >
10.2.1 (25/09/24 - kirjavigade parandus)
Reeglistik koostatud arvestades Gran Turismo 7 versioon 1.50 võimalusi