8. etapp; FINAAL (Nordschleife - 2. märts)

8. etapp; FINAAL (Nordschleife - 2. märts)

PostitusPostitas Jyri_Ratas » 24 Veebr 2022, 18:02

Pilt
Pildi autor: P2rretto

Sõidu korraldaja: Jyri_Ratas
Sõiduruumi nimi: "GT Planet Streetrace"

Rada: Nordschleife
Kellaaeg: Hiline

Võistluspäev kolmapäeval:


21.45 - Võistlusruum on leida mängumenüüst minnes Open Lobby
22.00 - Start kolmele 15 minutilisele sõidule.
~23.00 - Võistluse lõpp.
Teated:
- Illegaalse võidusõidu komisjon on vastu võtnud otsuse muuta Heavy damage -> Light damage’ks. Kuid rahvas saatis Illegaalse võidusõidu komisjoni pikalt ja Heavy Damage on tagasi.
- Illegaalse võidusõidu komisjon on vastu võtnud otsuse kvalifikatsioon ära jätta ning järjestada võistlejad esimesse starti üldtabeli põhjal rikkamad taga.
- Veendu, et su interneti ühendus oleks stabiilne, vähemalt üle 1mb/s ja NAT2.
- Kaebusi on aega esitada 24h etapi lõpust!


Autod võistlejate kasutuses ja autoturul
Spoiler: näita
Mudel // Võimsus // Kaal // Sõitja
??? // ??? // ??? // Mati
??? // ??? // ??? // NIXON
Nissan Skyline '97 // 246HP // 1509kg //Johan
Toyota Supra '88 // 258HP // 1300kg // Ints
Toyota Supra RZ '97 // 247HP // 1404kg // P2rretto
Volkswagen Golf I '83 // 250HP // 1050kg // Sten
Mitsubishi GTO '91 // 250HP // 1513kg // Sten
Mitsubishi Lancer Evo '96 // 251HP // 1309kg // Sten
BMW M3 '89 // 255HP // 1308kg // Tripo
Honda Integra '98 // 246HP // 1101kg // Sullu
Mazda Roadster 89 // 226HP // 996kg // Mihkel
Toyota MR2 '97 // 243HP // 1308kg // Yollor
Subaru Impreza Type R STi '99 // 257HP // 1285kg // Yollor
Subaru Impreza 22B-STi '98 // 249HP // 1295kg // Kuulius
Nissan Silvia '90 // 260HP // 1299kg // Kuulius
Greddy Fugu Z // 235HP // 1309kg // Mihkel
Pontiac Firebird Trans Am '78 // 252HP // 1377kg // Jüri
Honda S2000 '99 // 250HP // 1302kg // Goldman
Porsche 911 Turbo '81 // 248HP // 1404kg // Toy4584



Renault Sport Clio '00 // 241HP // 1401kg //
Nissan 180SX '96 // 260HP // 1305kg //
Honda Civic '98 // 250HP // 1102kg //
Toyota Corolla Levin // 243HP // 1099kg //
Nissan Fairlady Z '89 // 250HP // 1494kg //
Mazda RX-7 '90 // 250HP // 1300kg //
Honda NSX '92 // 240HP // 1439kg //
Toyota Sprinter Trueno // 243HP // 1099kg //
Nissan Skyline '94 // 248HP // 1500kg //





Tabel:
https://docs.google.com/spreadsheets/u/ ... sp=sharing

Tulemused:

Kinnimata tulemused.
Pilt
Viimati muutis Jyri_Ratas, 03 Mär 2022, 1:03, muudetud 4 korda kokku.
Kasutaja avatar
Jyri_Ratas
Insener
Insener
 
Postitusi: 437
Liitunud: 08 Nov 2020, 17:58





Re: 8. etapp; FINAAL (Nordschleife - 2. märts)

PostitusPostitas Tuhjuhan » 27 Veebr 2022, 21:09

Tulen Nissan Skyline '97-ga kaost külvama
Tuhjuhan
Guru
Guru
 
Postitusi: 526
Liitunud: 29 Juul 2018, 15:18





Re: 8. etapp; FINAAL (Nordschleife - 2. märts)

PostitusPostitas Jyri_Ratas » 28 Veebr 2022, 12:09

Tuhjuhan kirjutas:Tulen Nissan Skyline '97-ga kaost külvama

Vot see on õige suhtumine!
Kasutaja avatar
Jyri_Ratas
Insener
Insener
 
Postitusi: 437
Liitunud: 08 Nov 2020, 17:58





Re: 8. etapp; FINAAL (Nordschleife - 2. märts)

PostitusPostitas Sulevv330 » 28 Veebr 2022, 13:37

Paneme ikka samade toa seadetega edasi. Päris elus ei lähe ka 15sek pärast autod terveks. Nagu viimati mingist light dam jutt oli.
Sulevv330
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 201
Liitunud: 28 Apr 2020, 16:59




 Sulevv330

Re: 8. etapp; FINAAL (Nordschleife - 2. märts)

PostitusPostitas I-N-D-R-E-K » 28 Veebr 2022, 16:03

Päevast. Arvan millegipärast et Sulev ei saa päriselt aru mida ta oma postituses kirjutas. Kui nii võtta siis enamik matsude tagajärjel ei tohiks, või ei saaks üldse edasi liikuda ja sellega oleks kogu sõit sõidetud. Nordschleife puhul eriti, mis 20 kiltsa pikk. Kujuta ette kui su auto sõidetakse suht alguses sodiks ja sa pead ca 18 kilti kuidagi veerema, et autot parandada. Palju sul motti on edasi võistelda? Äkilisemad vennad lahkuksid sõidust, aga see pole ju eesmärk meie sõitudes.
I-N-D-R-E-K
Guru
Guru
 
Postitusi: 786
Liitunud: 07 Juul 2017, 15:05





Re: 8. etapp; FINAAL (Nordschleife - 2. märts)

PostitusPostitas StenNansten » 28 Veebr 2022, 17:11

I-N-D-R-E-K kirjutas:Päevast. Arvan millegipärast et Sulev ei saa päriselt aru mida ta oma postituses kirjutas. Kui nii võtta siis enamik matsude tagajärjel ei tohiks, või ei saaks üldse edasi liikuda ja sellega oleks kogu sõit sõidetud. Nordschleife puhul eriti, mis 20 kiltsa pikk. Kujuta ette kui su auto sõidetakse suht alguses sodiks ja sa pead ca 18 kilti kuidagi veerema, et autot parandada. Palju sul motti on edasi võistelda? Äkilisemad vennad lahkuksid sõidust, aga see pole ju eesmärk meie sõitudes.

Tuleb rahulikumalt ja taktikalisemalt sõita siis, kui avariisid kardad. :)
Selleks et mootorit ära lõhkuda, peab mingi väga korralik valearvestus olema kurvis.
Pigem lõhub autol vedrustust ja aerot. Aga enda viga ja las kõik etappid ikka olla samamoodi, ehk heavy damage.

Kes heavy damageist hoolib, sõidab seetõttu ka rahulikumalt ja kaalutletult sel rajal, kui kardab autot lõhkuda.
Või osta stabiilsema iseloomuga auto, veel saab.

Pikk rada ei tähenda seda, et võib hakata palju rohkem riskima kuna light damage seetõttu peal ja tagajärjed tehniliselt puuduvad. Tuleb leida oma balanss kiire ja turvalise rajalpüsimise vahel.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5844
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 8. etapp; FINAAL (Nordschleife - 2. märts)

PostitusPostitas Sulevv330 » 28 Veebr 2022, 18:10

I-N-D-R-E-K kirjutas:Päevast. Arvan millegipärast et Sulev ei saa päriselt aru mida ta oma postituses kirjutas. Kui nii võtta siis enamik matsude tagajärjel ei tohiks, või ei saaks üldse edasi liikuda ja sellega oleks kogu sõit sõidetud. Nordschleife puhul eriti, mis 20 kiltsa pikk. Kujuta ette kui su auto sõidetakse suht alguses sodiks ja sa pead ca 18 kilti kuidagi veerema, et autot parandada. Palju sul motti on edasi võistelda? Äkilisemad vennad lahkuksid sõidust, aga see pole ju eesmärk meie sõitudes.

Aga no minupärast andke minna selle light dam kui nii probleem on. Lihtsalt tundub nagu see on mingi seadus juba pikem rajal light dam. Igav. Siis ju sõidetakse pigem nii et ah küll auto korda läheb.
Sulevv330
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 201
Liitunud: 28 Apr 2020, 16:59




 Sulevv330

Re: 8. etapp; FINAAL (Nordschleife - 2. märts)

PostitusPostitas I-N-D-R-E-K » 28 Veebr 2022, 19:00

Õhtust. Ise arvatavasti suudaks rajal püsida ja sõita vastava kiirusega et mitte välja, seina sõita, aga siis tuleb tagant hea sõidukaaslane kes kurvi sukeldub ja su elegantselt seina saadab. Seda pidasin silmas. Nordschleife on teadupärast rajaolemuselt hoopis midagi muud kui tava ringrajad. Minugi poolest võib hevidämm peal olla, kui sõidetakse normaalselt. Lihtsalt aeg on näidanud nii mõndagi mis siin rajal on juhtunud.
I-N-D-R-E-K
Guru
Guru
 
Postitusi: 786
Liitunud: 07 Juul 2017, 15:05





Re: 8. etapp; FINAAL (Nordschleife - 2. märts)

PostitusPostitas StenNansten » 28 Veebr 2022, 19:03

I-N-D-R-E-K kirjutas:Õhtust. Ise arvatavasti suudaks rajal püsida ja sõita vastava kiirusega et mitte välja, seina sõita, aga siis tuleb tagant hea sõidukaaslane kes kurvi sukeldub ja su elegantselt seina saadab. Seda pidasin silmas. Nordschleife on teadupärast rajaolemuselt hoopis midagi muud kui tava ringrajad. Minugi poolest võib hevidämm peal olla, kui sõidetakse normaalselt. Lihtsalt aeg on näidanud nii mõndagi mis siin rajal on juhtunud.

Pole suurt midagi juhtunud, õnnetusi juhtub igal rajal.
Nordsclefel ilusti sõidetud üsna kuna teatakse, millega riskitakse.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5844
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 8. etapp; FINAAL (Nordschleife - 2. märts)

PostitusPostitas I-N-D-R-E-K » 28 Veebr 2022, 19:28

Pole hullu, elame näeme, enam pole palju jäänud.
I-N-D-R-E-K
Guru
Guru
 
Postitusi: 786
Liitunud: 07 Juul 2017, 15:05





Re: 8. etapp; FINAAL (Nordschleife - 2. märts)

PostitusPostitas StenNansten » 28 Veebr 2022, 19:38

I-N-D-R-E-K kirjutas:Pole hullu, elame näeme, enam pole palju jäänud.

Kõigile sama nkn :)
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5844
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 8. etapp; FINAAL (Nordschleife - 2. märts)

PostitusPostitas I-N-D-R-E-K » 01 Mär 2022, 13:13

Tere. Tänane õhtu vaba sarjasõidust, võiks proovida Nordschleifet hevidämmiga ja vaataks kuidas välja kukub.
I-N-D-R-E-K
Guru
Guru
 
Postitusi: 786
Liitunud: 07 Juul 2017, 15:05





Re: 8. etapp; FINAAL (Nordschleife - 2. märts)

PostitusPostitas StenNansten » 01 Mär 2022, 14:28

I-N-D-R-E-K kirjutas:Tere. Tänane õhtu vaba sarjasõidust, võiks proovida Nordschleifet hevidämmiga ja vaataks kuidas välja kukub.

+1 Tahaks oma Golfi proovida jh. Unustasin selle täiesti ära, et Evoga ei saa sõita :cry:
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5844
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: 8. etapp; FINAAL (Nordschleife - 2. märts)

PostitusPostitas Tuhjuhan » 01 Mär 2022, 19:13

StenNansten kirjutas:Kõigile sama nkn :)

Neid kelle ego ei luba minu taga sõita ja, vahendeid valimata, mööda üritavad suruda on kindlasti rohkem kui neid kes Sind ees nähes terve mõistuse kaotavad :-D . Ja noh kahtlemata suudad Sa jamadest edukamalt, loe tervemana, välja tulla.
Pika jutu mõte, et ei ole kõigile sama.
Tuhjuhan
Guru
Guru
 
Postitusi: 526
Liitunud: 29 Juul 2018, 15:18





Re: 8. etapp; FINAAL (Nordschleife - 2. märts)

PostitusPostitas Jyri_Ratas » 01 Mär 2022, 21:44

I-N-D-R-E-K kirjutas:Tere. Tänane õhtu vaba sarjasõidust, võiks proovida Nordschleifet hevidämmiga ja vaataks kuidas välja kukub.

Edu!
Ise ei saa tulla, aga jaga siis info, kuidas läks ja mis muudatusi lobby seadetes näha tahetakse...
Kasutaja avatar
Jyri_Ratas
Insener
Insener
 
Postitusi: 437
Liitunud: 08 Nov 2020, 17:58





Re: 8. etapp; FINAAL (Nordschleife - 2. märts)

PostitusPostitas P2nkz » 01 Mär 2022, 22:13

22:00 treenime
P2nkz
Insener
Insener
 
Postitusi: 482
Liitunud: 09 Sept 2020, 8:25




 P2nkz

Re: 8. etapp; FINAAL (Nordschleife - 2. märts)

PostitusPostitas Jyri_Ratas » 02 Mär 2022, 15:48

Discord on tagurpidi löödud ja enam ei loe sealt midagi välja. Rahvas nõuab heavy dämmmmi viimasele etapile.
Kasutaja avatar
Jyri_Ratas
Insener
Insener
 
Postitusi: 437
Liitunud: 08 Nov 2020, 17:58





Re: 8. etapp; FINAAL (Nordschleife - 2. märts)

PostitusPostitas Tuhjuhan » 02 Mär 2022, 19:17

Jyri_Ratas kirjutas:Discord on tagurpidi löödud ja enam ei loe sealt midagi välja. Rahvas nõuab heavy dämmmmi viimasele etapile.

15 minutised sõidud võivad, kui teise ringi alguses mootor punaseks värvub, "veidi" pikemaks minna.
Ise üritan täna kõik sõidud lõpuni sõita, läheb siis kaua läheb.
Tuhjuhan
Guru
Guru
 
Postitusi: 526
Liitunud: 29 Juul 2018, 15:18





Re: 8. etapp; FINAAL (Nordschleife - 2. märts)

PostitusPostitas P2nkz » 02 Mär 2022, 20:57

Jyri_Ratas kirjutas:Discord on tagurpidi löödud ja enam ei loe sealt midagi välja. Rahvas nõuab heavy dämmmmi viimasele etapile.


Keegi pole midagi nõudnud. Mis sa jahud :D
P2nkz
Insener
Insener
 
Postitusi: 482
Liitunud: 09 Sept 2020, 8:25




 P2nkz

Re: 8. etapp; FINAAL (Nordschleife - 2. märts)

PostitusPostitas Jyri_Ratas » 02 Mär 2022, 22:03

Pilt
Stardijärjekord tänaseks esimeseks sõiduks.
Rikkamad alustavad tagant.
Kasutaja avatar
Jyri_Ratas
Insener
Insener
 
Postitusi: 437
Liitunud: 08 Nov 2020, 17:58





Järgmine

Mine GTPlanet Street Race (K)



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


GRAN TURISMO - The Real Driving Simulator
GAMEZONE