Üldinfo
Spoiler:
näita
Sel korral astuvad võistlustulle Grupp A ning Grupp B ent üllatuseks on justnimelt see, et nad ei võistle mitte koos vaid oma grupi siseselt.
Täpselt nii, Rajal on korraga 2 gruppi võistlusautosid, mis võistlevad ainult omaenda grupis olevate autode ning võistlejatega.
Kvalifikatsioonijärjestus kehtib eraldi, sõidutulemused kehtivad eraldi, punktitabel kehtib eraldi (on ka üldtabel muidugi) ning karikad jagatakse samuti eraldi välja.
Grupid selgitatakse välja 0 - etapil, milleks on 30. minutit kestev kvalifikatsioon, kus kõigil on võrdsed võimalused panna välja oma kiireim aeg. Aegade paremusjärjestuse põhjal selguvad Grupi A ning B nimistud.
Täpselt nii, Rajal on korraga 2 gruppi võistlusautosid, mis võistlevad ainult omaenda grupis olevate autode ning võistlejatega.
Kvalifikatsioonijärjestus kehtib eraldi, sõidutulemused kehtivad eraldi, punktitabel kehtib eraldi (on ka üldtabel muidugi) ning karikad jagatakse samuti eraldi välja.
Grupid selgitatakse välja 0 - etapil, milleks on 30. minutit kestev kvalifikatsioon, kus kõigil on võrdsed võimalused panna välja oma kiireim aeg. Aegade paremusjärjestuse põhjal selguvad Grupi A ning B nimistud.
Võistlusautod
Spoiler:
näita
Kvalifikatsioon ehk 0-etapp - BMW M4 GR4
Grupp A - BMW M3 GT
Grupp B - BMW M6 GT3
Grupp A - BMW M3 GT
Grupp B - BMW M6 GT3
Autode Tehniline Seadistus
Spoiler:
näita
BMW M6 - 100/100
BMW M3 - 100/100
BMW M4 - 104/100 (Kvalifikatsiooniauto 0-etapil)
Rehvid: Racing Soft/Medium/Hard
Kulud: Rehvid - 6x / Kütus - 4x
Initial Fuel: 100%
BMW M3 - 100/100
BMW M4 - 104/100 (Kvalifikatsiooniauto 0-etapil)
Rehvid: Racing Soft/Medium/Hard
Kulud: Rehvid - 6x / Kütus - 4x
Initial Fuel: 100%
Võistluskalender
Spoiler:
näita
0 etapp. Kvalifikatsioon. - Interlagos - 3. märts
1. Nürburgring GP - 9. märts
2. RedBull Ring - 16. märts
3. Dragon Trail - Seaside - 23. märts
4. Autodromo Nazionale Monza - 30. märts
5. Circuit Barcelona de Catalunya - 6. aprill
6. Circuit de La Sarthe - 13. aprill
7. Brands Hatch - 20. aprill
8. Spa Francorchamps - 27. aprill
Rajakalender interaktiivsemal moel saadaval siin:
https://www.google.com/maps/d/u/0/edit?mid=1dolKkcwmYFmCJe5izVwKRfGXT4_xMa-6&usp=sharing
1. Nürburgring GP - 9. märts
2. RedBull Ring - 16. märts
3. Dragon Trail - Seaside - 23. märts
4. Autodromo Nazionale Monza - 30. märts
5. Circuit Barcelona de Catalunya - 6. aprill
6. Circuit de La Sarthe - 13. aprill
7. Brands Hatch - 20. aprill
8. Spa Francorchamps - 27. aprill
Rajakalender interaktiivsemal moel saadaval siin:
https://www.google.com/maps/d/u/0/edit?mid=1dolKkcwmYFmCJe5izVwKRfGXT4_xMa-6&usp=sharing
Sõitmine
Spoiler:
näita
Algusaeg: Täpsustamisel, aga kisub tõenäoliselt kella 22 suunas
Kvalifikatsioon: 10 Minutit
Sõit: 40 Minutit
Start: Kvalifikatsiooni põhjal paremusjärjestus, kiiremad ees. Kohapealt start valestardi võimalusega (v.a Circuit de La Sarthe, mis on Rolling Start)
Kvalifikatsioon: 10 Minutit
Sõit: 40 Minutit
Start: Kvalifikatsiooni põhjal paremusjärjestus, kiiremad ees. Kohapealt start valestardi võimalusega (v.a Circuit de La Sarthe, mis on Rolling Start)
Punktid
Spoiler:
näita
Punktid registreerunud võistlejate arvu põhjal.
Kiireim ring - 1 punkt.
Puhas sõit - 1 punkt.
Jooni ei vaata.
Grupp A ning Grupp B võistlevad üksteisest eraldi punktiarvestuses ning saavad seetõttu ka punkte eraldi.
ERANDIKS on reegel, et kui aeglasema grupi sõitja suudab end kiirema grupi järjestusse sõita, nopib ta sealt omale lisapunktid.
Kiireim ring - 1 punkt.
Puhas sõit - 1 punkt.
Jooni ei vaata.
Grupp A ning Grupp B võistlevad üksteisest eraldi punktiarvestuses ning saavad seetõttu ka punkte eraldi.
ERANDIKS on reegel, et kui aeglasema grupi sõitja suudab end kiirema grupi järjestusse sõita, nopib ta sealt omale lisapunktid.
Ruumi Lisaseaded
Spoiler:
näita
Fixed room ownership - Yes
Boost - Off
Slipstream strength - Real
Visible Damage - On
Vigastused - Heavy
Intial Fuel - Default
Grip Red. on Wet Track/track edge - Real
Tuuning - Keelatud
Auto number - Kohustuslik, enda number!
Overtake! - Default
Countersteer Assistance - No Limit
ASM - No Limit
Driving Line Assist - No Limit
Traction Control - No Limit
ABS - No Limit
Auto-Drive - No Limit
Boost - Off
Slipstream strength - Real
Visible Damage - On
Vigastused - Heavy
Intial Fuel - Default
Grip Red. on Wet Track/track edge - Real
Tuuning - Keelatud
Auto number - Kohustuslik, enda number!
Overtake! - Default
Countersteer Assistance - No Limit
ASM - No Limit
Driving Line Assist - No Limit
Traction Control - No Limit
ABS - No Limit
Auto-Drive - No Limit
Reeglid ja Karistused
Spoiler:
näita
Shortcut Penalty Strong
Wall Collision Penalty None
Side Contact Penalty Off
Flag Rules On
Correct Vehicle - Off
Replace Cars - Off
Ghost Lapped Cars - Off
Tsirkust ei tolereeri. Kohtunikutööd teeme kogu kambaga koos.
Wall Collision Penalty None
Side Contact Penalty Off
Flag Rules On
Correct Vehicle - Off
Replace Cars - Off
Ghost Lapped Cars - Off
Tsirkust ei tolereeri. Kohtunikutööd teeme kogu kambaga koos.
Tiimid
Spoiler:
näita
Tiimid moodustuvad kvalifikatsiooni etapi tulemuste põhjal.
Kokku pannaks 1. grupi kiireim ja 2. grupi aeglaseim, siis 1. grupi teine ning 2. grupi tagant teine jne jne.
Eeldusel, et saame 16 osalejat kokku peaks olema meil 8 võrdset 2-liikmelist meeskonda.
Kokku pannaks 1. grupi kiireim ja 2. grupi aeglaseim, siis 1. grupi teine ning 2. grupi tagant teine jne jne.
Eeldusel, et saame 16 osalejat kokku peaks olema meil 8 võrdset 2-liikmelist meeskonda.
Kvalifikatsioon | 0.etapp
Spoiler:
näita
Rada: Interlagos
Auto: BMW M4 GR4
Jõud: 104%
Kaal: 100%
Rehvid: Racing Soft
Kulud: Rehvid - 7x / Kütus - 6x
Auto: BMW M4 GR4
Jõud: 104%
Kaal: 100%
Rehvid: Racing Soft
Kulud: Rehvid - 7x / Kütus - 6x
Registreerimine
Spoiler:
näita
PSN ja võistlusnumber
Juhin tähelepanu sellele, et sarjas osalemiseks on vaja 0. etapil aeg kirja saada.
Juhin tähelepanu sellele, et sarjas osalemiseks on vaja 0. etapil aeg kirja saada.
TABEL