Tuunimine ja seadistamine

Tuunimine ja seadistamine

PostitusPostitas StenNansten » 19 Juul 2023, 23:42

Siin võib vestelda ja küsida abi Gran Turismo 7s tuunimise ja seadistamise teemal.

Universaalne lihtsustatud algseade tavaautodele (v1.36)
Spoiler: näita
Fully Customisable Suspension
Body Height Adjustments
Madalam auto on stabiilsem ja aerodünaamilisem. Kui auto ei käitu õigesti, tõsta seda!

    Asfalt > Võimalikult madalaks.
    Kruus > Võimalikult kõrgeks või hüpetest maandumise järgi.

Anti-Roll Bar
Auto kere kaldumine, suurem pidamine (0-10) kergem rehvikulu ja parem stabiilsus kurvis.

    Asfalt > Lv.6 / Lv.6
    Kruus > Lv.1 / Lv.1

Damping Ratio (Compression)
Vedru liikumine kokku, liiga jäik võib auto hüplema panna liiga palju ebatasasel pinnal.

    Asfalt > 20% / 20%
    Kruus > 40% / 40%

Damping Ration (Expansion)
Vedru liikumine lahti, minimiseerib üleliigset auto kere liikumist. Liiga jäik võib auto ettearvamatuks teha.

    Asfalt > 30% / 30%
    Kruus > 50% / 50%

Natural Frequency
Vedru tihedus, ees jäigem teeb autot alajuhitavamaks, taga jäigem ülejuhitavamaks.

    Racing rehvid > 3.00+Hz
    Sport ja kruusa rehvid > 1.60Hz
    Comfort rehvid > 1.10 -1.30Hz

Negative Camber Angle
Ratta negatiivne kalle, aitab rehvidel hoida kurvis pidamist paremini. Liiga vähe kallet või põhjustada auto keset kurvi ära kadumist.

    Racing rehvid > 2.0 / 2.0 kraadi
    Sport rehvid > 0.0 / 0.0 kraadi
    Comfort rehvid > 0.0 / 0.0 kraadi
    Kruusa rehvid > 0.0 / 0.0 kraadi

Toe Angle
Rataste nurk ülalt vaadates. Rattad sissepoole annab stabiilsust sirgel aga risk alajuhitavusele. Rattad väljapoole vastupidi efektiga. Sirged rattad on maksimeeritud sirge kiiruseks.

    0.00 kraadi / 0.00 kraadi

Fully Customisable Differential
Initial Torque
Ülejuhitavam ja ettearvamatum (5-60) Alajuhitavam ja ettearvatavam. Kui kuskil üks ratas käib tühja, sättida kõrgemale seadet.

    FF > Lv.10
    FR / MR / RR > Lv.8
    4WD > Lv.5 / Lv.8
    Kruus > Lv.60

Acceleration Sensitivity
Sama mõju mis "Inital Torque" aga liiga kõrge väärtus teeb auto asfaldil ebastabiilsemaks, kui gaasi kergitada.

    FF > Lv.20
    FR / MR / RR > Lv.15
    4WD > Lv.5 / Lv.15
    Kruus > Lv.60

Braking Sensitivity
Sama mõju mis "Inital Torque". Kui pidurdusel auto tahab liiga otse minna, tõsta seda väärtust.

    Lv.5

Auto spetsiifilised seadistused (GTPlanet.net LINK)


Mootori vahetuse võimalused (v1.38)
Spoiler: näita
Audi
BYH-R8 (R8 4.2 FSI R Tronic '07)
    Audi TTS Coupe '14
    Toyota MR2 GT-S '97

R5-20vT-Quattro-Pikes (Sport Quattro S1 Pikes Peak '87)
    Volkswagen Golf I GTI '83

BMW
P65B44-Z4 (Z4 GT3 '11)
    BMW 3.0 CSL '73
    BMW M3 Coupe '03

Chevrolet
LS9-Corvette (Corvette ZR1 (C6) '09)
    Pontiac Firebird Trans Am '78

LT1-Corvette (Corvette Stingray (C7) '14)
    Mazda Roadster S (ND) '15

LT4-Camaro (Camaro ZL1 1LE Package '18)
    Chevrolet Camaro Z28 ’69
    TVR Tuscan Speed 6 '00

LT5-Corvette-C7 (Corvette C7 ZR1 '19)
    Chevrolet Corvette Stingray Convertible (C3) '69
    Chevrolet Corvette Stingray L46 350 (C3) '69
    Chevrolet Corvette C4 ZR-1 ’89
    Nissan Silvia K’s Type S (S14) '94
    Nissan Silvia K’s Aero (S14) '96
    Subaru BRZ STI Sport '18
    Toyota 86 GT "Limited" '16

Dodge
Hellcat-Charger (Charger SRT Hellcat '15)
    Dodge Challenger R/T '70
    Jeep Willys MB ‘45
    Plymouth Superbird '70

Ferrari
F136F-458 (458 Italia '09)
    Alfa Romeo 4C '14

F140B-Enzo (Enzo '02)
    Ferrari F40 ‘92

Ford
Coyote-5.0L-Mustang (Mustang GT Premium Fastback '15)
    DeTomaso Pantera '71
    Ford Mustang Mach 1 '71

V8-Ford-GT-LM-Test (GT LM Spec II Test Car)
    Ford Focus RS '18

Voodoo-5.2L-GT350R (Shelby GT350R '16)
    Ford Mustang Boss 429 ’69
    Ford Roadster '32
    Shelby G.T.350 '65

Greening Auto Company
Windsor-351-Maverick (GAC Maverick)
    Ford Shelby GT350R ’16
    Porsche Cayman GT4 '16

Honda
K20C1-Civic-'20 (Civic Type R Limited Edition (FK8) '20)
    Abarth 595 SS ‘70
    Honda Beat '91
    Honda Civic (EK) Type R '98
    Honda Integra (DC2) Type R '98
    Mini Cooper S '65

Honda-HR-414E-NSX (NSX GT500 '16)
    Amuse S2000 GT1
    Honda NSX Type R '92
    Honda NSX Type R '02
    Subaru BRZ Drift Car

Honda-2&4-SE75E-2&4 (Project 2&4 Powered by RC213V)
    Honda S800 '66
    Honda S660 '16

Lamborghini
L539-Aventador-SV (Aventador LP750-4 Superveloce '15)
    Lamborghini Countach 25th Anniversary ‘88

Lexus
3UZ-FE-SC430 (SC430 GT500 '08)
    Toyota Crown Athlete G
    Toyota Tundra TRD Pro '19

Mazda
13B-REW-RX-7 (RX-7 Spirit R Type A (FD) '02)
    Mazda Eunos Roadster NA '89
    Suzuki Cappuccino '91

R26B-787B (787B '91)
    Mazda RX-7 Spirit R (FD) '02
    Mazda RX-7 GT-X (FC) '90
    Mazda RX-8 Spirit R '12
    Mazda 3 X Burgundy Selection '19

Nissan
Nissan-LZ20B-Skyline (Skyline Super Silhouette Group 5 '84)
    GReddy Fugu Z
    Nissan Skyline Hard Top 2000GT-R (KPGC10) '70
    Nissan Skyline 2000GT-R (KPGC110) '73

SR20DET-Silvia-S15 (Silvia Spec-R Aero (S15) '02)
    Nissan Silvia S13 Ks '90
    Nissan Fairlady Z 432 '69

VK45DE-GT-R (GT-R Nismo GT500 '16)
    Nissan Fairlady Z (Z34) '08

VRH35Z-R92CP (R92CP '92)
    Nissan Skyline R33 GT-R V-Spec '97
    Nissan Skyline R34 GT-R V-Spec II Nür '02
    Nissan Skyline GT-R V・spec II (R32) '94

RB26DETT-GT-R-R34 (Nissan Skyline R34 GT-R V-Spec II Nur '02)
    Nissan Fairlady Z Version S (Z33) '07

VR38DETT-GT-R-Nismo (GT-R Nismo '17)
    Alpine A110 Première Édition '17
    Lancia Delta HF Integrale '91
    Nissan 180SX Type X '96
    Nissan Fairlady Z 300ZX
    Nissan Silvia Touring Car
    Nissan GT-R NISMO (R32) '90
    Nissan Z Performance '23

Pagani
M158-AMG-Huayra (Huayra '13)
    Toyota Supra RZ '97

Porsche
959.50-959 (Porsche 959 '87)
    Porsche 356 A/1500 GS Carrera '56
    Porsche 911 Carrera RS (901) '73
    Porsche 911 Carrera RS (964) '92

M64/03-911 (911 Carrera RS (964) '92)
    Volkswagen 1200 '66
    Volkswagen Sambabus '62

M97/80-911 (911 RSR (991) '17)
    Porsche 911 930 Turbo ‘81
    Porsche 911 (997) GT3 '09
    Porsche 911 GT3 RS '16

Roadster Shop
LS7-Rampage (Rampage)
    DeLorean DMC-12 S2 '04
    Amuse NISMO 380rs Super Leggera
    Re Amemiya FD3S
    Nissan Fairlady 240ZG (HS30)

RUF
CTR38-CTR3 (CTR3)
    Porsche 911 Carrera RS (993) '95

Subaru
LS7-BRZ (BRZ Drift Car '17)
    Nissan Silvia Q's (S13) '88

Suzuki
H25A-Escudo (V6 Escudo Pikes Peak Special '98)
    Mitsubishi Lancer Evolution X Final '15
    Mitsubishi GTO Twin Turbo '91

V8-Suzuki-VGT-Gr.3 (Vision Gran Turismo Gr.3)
    Alfa Romeo 4C Gr.3 Road Car
    BMW M3 Evolution '89
    Subaru BRZ S '15

Toyota
2JZ-GTE-Supra (Toyota Supra RZ '97)
    Nissan Silvia S15 Spec R '02
    Subaru BRZ S '21
    Toyota GR86 RZ '21
    Toyota GR Yaris '20

Mootori vahetuste list (GTPlanet.net LINK)


Balance of Performance (BoP) ei suuda võrdsustada ja ei saa eemaldad ka autolt:

    - Wide Body

Auto näitajate täpseks muutmiseks (HP, KG või PP):

    - Tuning Shop Power Restrictor (HP, max. -30%)
    - Tuning Shop Ballast (KG. max. +200kg)
    - Tuning Shop Fully Customizable Computer (HP, max. -30%)

Auto jõudluse optimeerimine mingiks HP piiranguks:

- Power Restrictor 70%, mille abil mootori jõudlus muutub ühtlasemaks. Lisada võimalikult palju juppe autole, et see 70% või selle lähedale saada.

- PP näitajaga võitlemisel aitab kaasa esiaero maha võtmine ja tagaaero peale panemine. PP vahe on suurem kui efekt.


Hea teada:

- "Rim Width" kui velgi vahetad pole võidusõiduks kasulik muudatus ja võib ka probleeme tekitada nagu näiteks rattastel vähem ruumi pööramiseks koobastes ja muud selle taolist. Kasutada ilu eesmärgil pigem.

- Aerodünaamika tasemed algselt vähemalt jätta 100 astet vahega esi- ja tagaotsa vahel. Näiteks Lv.300 ees ja Lv.400 taga. Liiga tugev surujõud ees võib auto kurvides ebastabiilseks teha.

- Kui tuuning käigukasti numbrid ei ühildu ligikaudseltki, mis rajal nähtav on - vaheta standard käigukastile korra ja siis vaheta tagasi soovitud käigukast. See dilemma tuleneb, kui autot tuunides auto pöördemoment läheb kõrgemale.


Viimati tõstisStenNansten, 19 Juul 2023, 23:42.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5542
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Mine Üldine vestlus



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


GRAN TURISMO - The Real Driving Simulator
GAMEZONE