Üldteema ja info (algus 30. märts)

Üldteema ja info (algus 30. märts)

PostitusPostitas Jyri_Ratas » 27 Veebr 2023, 16:24

Pilt
Spoiler: näita
PiltPilt
Pilt
Vormel Estonia 18
Engine: VAZ 2101 (VAZ 21011)
Engine type: L4
Camshafts: 1
Valves/cyl: 2
Bore: 76 mm (79 mm)
Stroke: 66 mm
Capacity: 1198 cc (1294 cc)
Power: 67 hp at 6000 rpm (70 hp at 6000 rpm)
Chassis type: tubular frame
Engine position: rear
Wheelbase: 2350 mm
Track: 1420 mm
Weight: 528 kg
Drive: rear
Number of gears: 4
Front brake type: disc
Rear brake type: disc
Maximum speed: 195 km/h
Pilt

All of the Estonia race cars were produced under difficult situations. The Soviet planned economy made acquiring engines and other components nearly impossible. Everything had to be "wizarded out" by personal connections in the automotive industry. That being said, the Republic of Estonia was considered more open than the rest of the USSR, so it was more possible to have some information about western racing technology. For example, it was possible to smuggle in racing magazines from Finland. Also, Finnish television broadcasts could be received in northern Estonia, so TARK engineers watched F1 championships. Because of this, modern F1 solutions made their way into Tallinn.

Early Estonia cars used motorcycle engines or Wartburg 2-stroke motors. Riders (or mechanics) usually prepared the engines themselves. Later, mostly Lada 1300 or 1600 engines were used. 1300cc engines were used in "Formula Vostok" and class rules were quite strict, allowing only the stock camshaft. Later, the 1600cc class was more free, and engine power grew accordingly - up to 165 hp or even more.

From the Estonia 16 onwards, TARK built their own gearboxes. They took the ZAZ-968 gearbox casing, turned it 180° over, and used their in-house developed gear system. All the gears were quickly interchangeable for different ratios.

All major components such as the steering rack, brakes, shock absorbers, ignition systems etc. were built at the TARK factory. They also made their own magnesium wheels.

Professional drivers such as Toomas Napa or Toivo Asmer had special cars from factory, featuring wider wheels and lighter titanium and magnesium parts.

VÕISTLUSAUTO
Spoiler: näita
Auto: Honda RA272 '65
Hind: 2.500.000 (Legendary Car Dealer; tänaseks on see sealt kadunud mõneks)
Power: 169hp
Kaal: 528kg

Rehvid: Sports Medium (kohustuslik) & Sports Soft
Medium-rehvide kasutamine põhisõidus kohustuslik
Seadistamine ja tuunimine lubatud

Kulud:
kütus x8
rehvid x25

Seade, millest alustada oma tiimile seade tegemist
Pilt


VÕISTLUSKALENDER
Spoiler: näita
1. etapp
Pilt
Alsace - Village
30. märts

2. etapp
Pilt
Goodwood Motor Circuit
6. aprill

3. etapp
Pilt
Sardegna - Road Track - A
13. aprill

4. etapp
Pilt
Grand Valley Highway 1 - South
20. Aprill


ETAPI ÜLESEHITUS
Spoiler: näita
Lobby: Vormel Estonia
Lobby avatud: pärast AK'd
Võistluse algus: 22.00


Sprindi kvalifikatsioon: 5 min
Sprint: 15 min
Põhisõit: 30 min

Starditüüp: Paigalt start
Stardijärjekord:
Sprint
- kiiremad ees;
Põhisõit - Sprindi tulemuste pööratud järjestus (aeglasemad ees).

Kohustuslikud rehvid
Sprint: vaba valik
Põhisõit: Sports Medium

Pilt


PUNKTISÜSTEEM
Spoiler: näita
Põhisõit: Registreerunute arvu põhine
Sprint: Registreerunute arvu põhine x0,5
Lisapunktid:
etapi kiireim ring +1
kvalifikatsiooni võit +1


VÕIDUSÕIDU REEGLID
Spoiler: näita
Mängupoolne karistustik
+Dünaamiline ajaväärtus > Rajal piiridest (valge joon ja äärekivi) väljapool sõitmine
+00:03.000 > Kollaste lippude alas möödasõit
+00:03.000 > Boksi sisse- ja väljasõidu joonte ületamine

Korraldajapoolne karistustik
Peakohtunik > StenNansten
Kohtunik > P2nkz ja sõbrad

Reeglid ja karistused

Intsidendist kaebamine kohtunikele
Mis info on vajalik? Intsidendi toimumise aeg (ringi arv või võistlus üldaeg)
Kuhu esitada? Kaebuste esitamine toimub Foorumisse avalikus vormis etapiteema all.
Kaua saab esitada? Kaebuste esitamise periood on terve võistluspäeva järgne päev!


LOBBY SEADED
Spoiler: näita
Room Mode Practice/Qualifier/Race
Room Privacy: Friends Only
Room Name: Vormel Estonia
Race Type: Race for Real
Max. Number of Participants: Registreerunute arvu järgi

Time/Weather Settings:
Weather Selection Method Custom Weather
Time of Day
Sprint: Early Morning
Põhisõit: Late Morning
Variable Time Speed Rate 20x (sprint)
Variable Time Speed Rate 10x (põhisõit)

Custom Weather: Random

Race Settings
Start Type Grid Start with False Start Check
Grid Order Fastest First
BoP/Tuning Forbidden Off
Car Settings No Limit
Boost Off
Slipstream strength Real
Visible Damage On
Mechanical Damage Heavy
Tyre Wear 25x
Fuel Depletion 8x
Refueling speed 3 Litre/sec
Initial Fuel Full Tank
Grip Reduction Off Track Real
Race Finish Delay 180 sec
Nitrous/Overtaking System Usage Time Multiplier Default

Qualifier Settings:
Time Limit 5 Minute(s)
Qualifying Continuation Time 180 second(s)
Tyre Wear (Qualifying) 25x
Fuel Consumption (Qualifying) 8x
Initial Fuel Full Tank

Regulation Settings:
Filter by Category No Limit
PP Limit No Limit
Max. Power Output 169 BHP
Minimum Weight 528 kg
Tyre Type Sports
Usable Tyres:
Sports Soft
Sports Medium (required)

Nitrous Cannot be Fitted
Kart Usage Off

Penalty Settings:
Shortcut Penalty Strong
Wall Collision Penalty None
Correct Vehicle Course After Wall Collision Off
Car Collision Penalty On
Pit Lane Line Cutting Penalty On
Ghosting During Race None
Flag Rules On

Limit Driving Options:
Countersteering Assistance No Limit
Active Stability Management (ASM) No Limit
Driving Line Assist No Limit
Traction Control No Limit
ABS No Limit
Auto-Drive No Limit


REGISTREERUMINE
Spoiler: näita
1. PlayStation Network (PSN) kasutajanimi
2. GTPlanet.eu võistlusnumber
3. Tiim (Valikuline)

Tiimid
2 sõitjat
Soovitatavalt ka sarnase disainiga autodes.

Registreerunud:
Linnuke // 11
J. Ratas//12
R. Lovvi // 420
Karel // 26
Toy // 45
Kuulius // 10
Indrek // 77
Raghza // 615
M. Yolo // 777
T. Juhan // 37
S. Nansten // 69
P. Änks // 92
K. Aadu // 88

Meeskonnad:
Real Lovvi - P. Änks // Team-A
J. Ratas - Linnuke // Race Car Revolutionized
S. Nansten - Karel - E. Kramp // Daihatsu
Indrek - // Norma Racing


TABEL
Viimati muutis Jyri_Ratas, 30 Mär 2023, 19:01, muudetud 16 korda kokku.
Kasutaja avatar
Jyri_Ratas
Insener
Insener
 
Postitusi: 435
Liitunud: 08 Nov 2020, 17:58





Re: Vormel Estonia (algus 30. märts)

PostitusPostitas StenNansten » 27 Veebr 2023, 16:55

1 / StenNansten
2 / 69
3 / -
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Vormel Estonia (algus 30. märts)

PostitusPostitas Jyri_Ratas » 27 Veebr 2023, 20:14

Kes pole veel 100% kindlad, et osaleda saavad, soovitan ikkagi auto ära osta juba praegu. Ei tea, kaua see Honda RA272 '65 veel Legendaris müügis on. Selge on see, et kui see sealt kaob, siis päris mõneks ajaks.
Võistlusmasin praegu müügis.
2.500.000 Cr.
Paar Circuit Experiencit ja raha koos.
Kasutaja avatar
Jyri_Ratas
Insener
Insener
 
Postitusi: 435
Liitunud: 08 Nov 2020, 17:58





Re: Vormel Estonia (algus 30. märts)

PostitusPostitas powwa25 » 01 Mär 2023, 10:24

Kui eraldi foorumit vaja, siis andke märku!
Pilt
powwa25
Administraator
 
Postitusi: 2091
Liitunud: 25 Jaan 2012, 22:12



Litsents: S

 powwa25

Re: Vormel Estonia (algus 30. märts; Vormel müügis Legendary

PostitusPostitas Jyri_Ratas » 05 Mär 2023, 22:43

update.
Lisasin Vormeli seade Võistlusauto spoilerisse .
See seade tagab enam-vähem juhitavuse ja millest võib igaüks algust teha oma seadmele.


Sarja jaoks kasutatav vormel hakkab poest otsa saama.
Asendusmasinat ei ole.
Spoiler: näita
Pilt
Kasutaja avatar
Jyri_Ratas
Insener
Insener
 
Postitusi: 435
Liitunud: 08 Nov 2020, 17:58





Re: Vormel Estonia (algus 30. märts; Vormel müügis Legendary

PostitusPostitas P2nkz » 15 Mär 2023, 22:00

Võidukihutamise võistleja P.2nkz numbriga 92
P2nkz
Insener
Insener
 
Postitusi: 480
Liitunud: 09 Sept 2020, 8:25




 P2nkz

Re: Vormel Estonia (algus 30. märts; Vormel müügis Legendary

PostitusPostitas Lovvi » 16 Mär 2023, 11:51

RealLovvi / 420 / tiimis P2nkziga
Lovvi
Intern
Intern
 
Postitusi: 67
Liitunud: 10 Mär 2022, 17:52




 RealLovvi

Re: Vormel Estonia (algus 30. märts; Vormel müügis Legendary

PostitusPostitas mth » 16 Mär 2023, 12:36

mth paneb ka ennast kirja, kas sõitma ka tuleb, ei tea.
mth
Insener
Insener
 
Postitusi: 263
Liitunud: 09 Veebr 2021, 13:27




 mthyolo

Re: Vormel Estonia (algus 30. märts; Vormel müügis Legendary

PostitusPostitas Jyri_Ratas » 19 Mär 2023, 21:51

Ei noh, Yolo, tule ikka võitma.

@povva, kas foorumiteema saab nüüd teha, nii et võib etapiteemadega edasi minna?
Kasutaja avatar
Jyri_Ratas
Insener
Insener
 
Postitusi: 435
Liitunud: 08 Nov 2020, 17:58





Re: Vormel Estonia; Üldteema ja info (algus 30. märts)

PostitusPostitas Tuhjuhan » 20 Mär 2023, 12:01

Tuhjuhan
37

Viimasele etapile vist ei jõua
Tuhjuhan
Guru
Guru
 
Postitusi: 523
Liitunud: 29 Juul 2018, 15:18





Re: Vormel Estonia (algus 30. märts; Vormel müügis Legendary

PostitusPostitas StenNansten » 20 Mär 2023, 12:33

Jyri_Ratas kirjutas:Ei noh, Yolo, tule ikka võitma.

@povva, kas foorumiteema saab nüüd teha, nii et võib etapiteemadega edasi minna?

Kirjuta talle DMi foorumis
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Üldteema ja info (algus 30. märts)

PostitusPostitas Toy4584 » 22 Mär 2023, 16:34

Eh, ma prooviks osaleda, kui mahub...

Neljapäeviti suht keeruline, aga ma vähemalt proovin, ehk mõnel sõidul ikka õnnestub osaleda.

Toy
nr. 45, kui sobib.
Toy4584
Praktikant
Praktikant
 
Postitusi: 31
Liitunud: 11 Jaan 2022, 17:25




 Toy4584

Re: Üldteema ja info (algus 30. märts)

PostitusPostitas Jyri_Ratas » 22 Mär 2023, 17:53

Toh-oh!
Viimati sõitsid Porschega, kuid ainult mõned etapid.

Tere tulemast tagasi.
Kasutaja avatar
Jyri_Ratas
Insener
Insener
 
Postitusi: 435
Liitunud: 08 Nov 2020, 17:58





Re: Üldteema ja info (algus 30. märts)

PostitusPostitas Toy4584 » 22 Mär 2023, 18:13

Viimati jah Porschega vist ja sellest ajast on ikka väga palju mett verre voolanud...

Eks ma ikka üritasin ja proovisin ja vahel poolvägisi, aga raip, see lehetöö juba on kord selline, et kui deadline on 22:00, siis egas ajakirjanikud-toimetajad enne õhtut ei liiguta end... Paar etappi sai sisuliselt niimoodi alustatud, et vasaku silmaga sai veel viimased failid üle vaadatud ja vasaku käega trüklasse saadetud, kui juba parema käega oli vaja esimene kurv võtta...

Nüüd on olukord õige pisut leebem (vähemalt teoorias). Aga kui vähegi jaksu on, siis proovin kõik etapid kaasa teha...

Ikka põhimõttel - andke mulle ükskõik mis auto, pole probleemi - aeglane olen ikka! (Kui ikka seadistusest ei jaga ööd ega mütsi, siis pole mõtet torkida - saab ainult hullemaks keerata - sõidan otse poeriiulilt tulnud vahendiga). Aga no vähemalt pulli peab saama.
Toy4584
Praktikant
Praktikant
 
Postitusi: 31
Liitunud: 11 Jaan 2022, 17:25




 Toy4584

Re: Üldteema ja info (algus 30. märts)

PostitusPostitas I-N-D-R-E-K » 26 Mär 2023, 10:07

Hommik. Panen siis tiimi ka kirja. Selleks on Norma Racing. Üks koht on vaba ja pakkuda on üks vormel, kiiver ja kombe. Kel huvi on andge teada.
Üks asi veel. Meil sari Vormel Estonia ja siis on tiim Daihatsu. Ma lootsin et tuleb Eesti sari. Meil oli ju üksjagu võidusõidu meeskondi omal ajal. Selline väike tähelepanek.
I-N-D-R-E-K
Guru
Guru
 
Postitusi: 785
Liitunud: 07 Juul 2017, 15:05





Re: Üldteema ja info (algus 30. märts)

PostitusPostitas StenNansten » 26 Mär 2023, 11:51

I-N-D-R-E-K kirjutas:Hommik. Panen siis tiimi ka kirja. Selleks on Norma Racing. Üks koht on vaba ja pakkuda on üks vormel, kiiver ja kombe. Kel huvi on andge teada.
Üks asi veel. Meil sari Vormel Estonia ja siis on tiim Daihatsu. Ma lootsin et tuleb Eesti sari. Meil oli ju üksjagu võidusõidu meeskondi omal ajal. Selline väike tähelepanek.

Külalisesineja Eesti ja Jaapani diplomaatiliste tehnoloogiliste liitlas suhete soojendamiseks.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Üldteema ja info (algus 30. märts)

PostitusPostitas I-N-D-R-E-K » 26 Mär 2023, 16:13

Nõuka ajal oleks see paras sensatsioon olnud. Saaks veel aru et Ungari, Bulgaaria, Ida-Saksa või mõne muu idabloki riigiga oleks see mõeldav olnud.
I-N-D-R-E-K
Guru
Guru
 
Postitusi: 785
Liitunud: 07 Juul 2017, 15:05





Re: Üldteema ja info (algus 30. märts)

PostitusPostitas Jyri_Ratas » 26 Mär 2023, 18:42

Keegi ei tea mitte muffigi Vormel Estoniast, ma kõige vähem. Indrek, sul tuleb juhatada õppematerjalide suunas ja siis üks koolitus teha sellel teemal.
Kasutaja avatar
Jyri_Ratas
Insener
Insener
 
Postitusi: 435
Liitunud: 08 Nov 2020, 17:58





Re: Üldteema ja info (algus 30. märts)

PostitusPostitas Nikson » 26 Mär 2023, 19:24

Jyri_Ratas kirjutas:Keegi ei tea mitte muffigi Vormel Estoniast, ma kõige vähem. Indrek, sul tuleb juhatada õppematerjalide suunas ja siis üks koolitus teha sellel teemal.


Äkki siit miskit lugedagi.
http://www.kavor.ee/ajalugu/ajalugu.htm
Pilt
Nikson
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5086
Liitunud: 25 Jaan 2012, 21:08
Asukoht: Valga/Vantaa



Litsents: S

 Nikson

Re: Üldteema ja info (algus 30. märts)

PostitusPostitas Jyri_Ratas » 28 Mär 2023, 8:51

Update
Tõin sisse hilise muudatuse seoses rehvipoliitikaga.
Et tagada sõitjale selge strateegia arendamise võimalus, on põhisõidus kohustus kasutada Sports Medium rehvi.
Kasutaja avatar
Jyri_Ratas
Insener
Insener
 
Postitusi: 435
Liitunud: 08 Nov 2020, 17:58





Järgmine

Mine Vormel Estonia



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


GRAN TURISMO - The Real Driving Simulator
cron
GAMEZONE