2. etapp: Tokyo Expressway

Re: 2. etapp: Tokyo Expressway

PostitusPostitas Jyri_Ratas » 08 Dets 2023, 14:02

Oraaklid on rääkinud.
Otsus on minu eest ära tehtud. Olen ainult sõnumitooja.
Tulem on järgmine...

Protestid
Kõik esimese ringi olukorrad jäid võistlusolukordadeks.

Need olukorrad olid:
Yolo vs Hundikutsu


Pupujuku vs Jüri


Kaebused
1. Sten vs Lovvi vs Rajareits


Kaebus oli esitatud Lovvi poolt, kes oli kolmas osapool ja kohtunike otsus selle olukorra kohta on Racing Incident
Kuid seoses selle olukorraga tõsteti esile ja võeti menetlusse palju tõsisem intsident: Sten vs Rajareits.
Kirjeldus:
Jõuline möödumine konkurendist, rikkudes sellega punkti 4.0.0.1, 4.0.1, 4.0.2, 4.0.3
Karistus:
1.kategooria intsident
Turvalise ja ausa võidusõidu etiketi eiramine. Steni üldaega lisandub +10 sekundit

2. Sten vs Lovvi



Kirjeldus:
Jõuline manööver konkurendi suunas, rikkudes sellega punkti 4.0.0.1, 4.0.1, 4.0.2, 4.0.3 .
Karistus:
1.kategooria intsident
Turvalise ja ausa võidusõidu etiketi eiramine. Steni üldaega lisandub +5 sekundit, kuna leevendava asjaoluna nähti kannatajale võidetud koha tagasi andmist.

3. Lovvi vs Rajarets

Kirjeldus:Lovvi tegi sõiduvea, mille tõttu kaldus ideaaltrajektoorist kõrvale. Veast toibudes pöördus liiga rutakalt tagasi sõidujoonele, kus põrkas kokku Rajareitsiga. Racing Incident.

4. Powwa vs Ragzha


Kirjeldus:
Powwa ja Ragzha sõidavad kõrvuti, kuid kurvi läbides teeb Ragzha sõiduvea sõittes sisekurvi, mille tagajärjel põrkas Powwale otsa. Racing Incident.

5. Sten vs P2nkz vs Sulev
http://youtube.com/clip/UgkxGsxr7Mq4Zxfr2nQ3j6ReKCksI4M_yM7y?si=GuzjrS3Mb2DzaKpS

Kirjeldus:
Basic Misti input:
... Tegemist oli kurvist väljumisega kus oli selgelt Steni eest kaks rida autosid, oleks olnud tark ka eeldada et tema kõrval võib auto olla. Sellest lähtuvalt: Kuna ei veendunud manöövri ohutuses ning põhjustas ahelkokkupõrke mille tagajärjel sai kahjustada yks võistlejatest kelleks ei olnud olukorra põhjustaja...

Selles intsidendis on rikutud punkte 4.0.0, 4.0.1, 4.0.2, 4.3.0

Karistus:
1.kategooria intsident
Turvalise ja ausa võidusõidu etiketi eiramine. Steni üldaega lisandub +10 sekundit

6. Silver vs Rajareits


Kirjeldus:
Pikas kurvideklompeksis kaldus Silveri masin kõrvale, mis jättis ukse avatuks tagant tulijatele. Silver proovis ideaal-trajektorile agressiivselt tagasi pöörduda, kuid igal katsel oli kaassõitja seda juba hõivamas. Viimases kurvilise raja osas siiski õnnestus Silveril hea trajektoor endale võidelda, kuid selle käigus lükkas ta Rajareitsi rajapiirdesse, rikkudes sellega punkte 4.0.0, 4.0.1, 4.0.2, 4.0.3 ja 4.3.0

Karistus:
4.kategooria intsident
Konkurendi rajalt välja või seina lükkamine koos võistlusmasina lõhkumisega. Üldaega lisandub +40 sekundit
Materjal, mis sai suuresti otsustavaks olukorrale lahenduse leidmisel:
-> https://youtube.com/clip/Ugkxbeoj4dYQ44 ... Q1U5ruxKMa

6. Pupujuku
Kirjeldus:
Rehvireegli rikkumine. Ta oli määratud RH asemel rajal RM rehvidega
Karistus:
Rehvireegli rikkumise eest lisandub +60sekundit Pupujuku üldajale.


Olukordade üle vaatajad.
2. etapi olukordadele lahenduste leidmisel ja otsuste tegemisel karistuste osas aitasid kaasa Powwa, Sten Nansten, P2nkz koos sõpradega, Ronzeus ja Basic Mist.

Tulemused on kinnitatud ja kantakse tabelisse Reedese päeva jooksul.
Viimati muutis Jyri_Ratas, 08 Dets 2023, 15:59, muudetud 3 korda kokku.
Kasutaja avatar
Jyri_Ratas
Insener
Insener
 
Postitusi: 437
Liitunud: 08 Nov 2020, 17:58





Re: 2. etapp: Tokyo Expressway

PostitusPostitas Tuhjuhan » 08 Dets 2023, 15:32

Kui kiire matemaatika alt ei vea siis õnnestus täpselt õige kiirusega (aeglusega) sõita, et järgmiseks etpiks soft rehvid saada.
Tuhjuhan
Guru
Guru
 
Postitusi: 526
Liitunud: 29 Juul 2018, 15:18





Re: 2. etapp: Tokyo Expressway

PostitusPostitas Jyri_Ratas » 08 Dets 2023, 19:05

Tabel on uuendatud.
Kasutaja avatar
Jyri_Ratas
Insener
Insener
 
Postitusi: 437
Liitunud: 08 Nov 2020, 17:58





Re: 2. etapp: Tokyo Expressway

PostitusPostitas puistumees » 08 Dets 2023, 20:06

Praegu paistab küll, et karistused määratakse nägude järgi.
Minu siinolek ja etappidel heade tulemuste saavutamine ilmselgelt käib mingile seltskonnale pinda ja on vaja igast võimalikust august kottida.
Mulle 40s
Stenile 10s, etiketi rikkumise eest? Mina loeks nagu paberilt välja, et Steni intsidendile sobib Kat3, 30sek. Konkurendi auto lõhkumine rajale jäädes. Suht selge mu meelest ja mingit arutlust ei tohiks olla. Aga ju siis Sten on reeglite ees võrdsem kui mina või siis tema eksistents ei häiri korraldajaid/kohtunikke niivõrd.
If everything seems under control, you’re not going fast enough
Kasutaja avatar
puistumees
Sangar
Sangar
 
Postitusi: 1325
Liitunud: 27 Veebr 2015, 16:31
Asukoht: Pärnu



Litsents: S

 FOR_ninko

Re: 2. etapp: Tokyo Expressway

PostitusPostitas powwa25 » 08 Dets 2023, 20:18

Ragzha ka ei saanud karistust, kuigi oma tegevusega lõhkus minu auto. :)
Shit happens ja läheb elu edasi. :)
Pilt
powwa25
Administraator
 
Postitusi: 2096
Liitunud: 25 Jaan 2012, 22:12



Litsents: S

 powwa25

Re: 2. etapp: Tokyo Expressway

PostitusPostitas Rajareits » 09 Dets 2023, 11:40

puistumees kirjutas:Praegu paistab küll, et karistused määratakse nägude järgi.
Minu siinolek ja etappidel heade tulemuste saavutamine ilmselgelt käib mingile seltskonnale pinda ja on vaja igast võimalikust august kottida.
Mulle 40s
Stenile 10s, etiketi rikkumise eest? Mina loeks nagu paberilt välja, et Steni intsidendile sobib Kat3, 30sek. Konkurendi auto lõhkumine rajale jäädes. Suht selge mu meelest ja mingit arutlust ei tohiks olla. Aga ju siis Sten on reeglite ees võrdsem kui mina või siis tema eksistents ei häiri korraldajaid/kohtunikke niivõrd.


Ei tea mis olukordi võrdluseks tood, aga jätkuvalt, Sa keerasid meelega peale. Seda mina enne siin kommuunis näinud pole.
Olukorra valesti hindamine vs konkreetne rammimine on erinevad asjad.
Ei olnud ka mina sõidu ajal kellegi peale pahane, ikka juhtub. Replay näitas aga paraku konkreetselt, et ega niisama ikka ei juhtunud.
Kasutaja avatar
Rajareits
Guru
Guru
 
Postitusi: 677
Liitunud: 28 Jaan 2012, 12:19
Asukoht: Viljandi



Litsents: S

 Rajareits

Re: 2. etapp: Tokyo Expressway

PostitusPostitas Jyri_Ratas » 09 Dets 2023, 19:55

Võistlusjärgne lisainfo
Kohtunikud tundsid vajadust pärast tulemuste avaldiamist tagasi kokku tulla tegemaks kindlaks et 2. etappi intsidendiga tehtud otsused olid objektiivsed. Üheskoos leiti, et kohtunikutöö oli ebapädev, ja eriotsus vigadeparandusteks on vajadus olukordades:
1. Powwa vs Ragzha
Kirjeldus:
Powwa ja Ragzha sõidavad kõrvuti, kuid kurvi läbides teeb Ragzha sõiduvea sõittes sisekurvi seina pihta, mille tagajärjel põrkas Powwale otsa ja lükkas ta seina. Sellega sai Powwa võistlusmasin kannatada.
Karistuse muutus:
4.kategooria intsident
Konkurendi rajalt välja või seina lükkamine koos võistlusmasina lõhkumisega.
Karistus: Ragzhale +40 sekundit ajalisa lõpptulemusse
2. Sten vs Sulev
Kirjeldus: Sten ei veendunud manöövri ohutuses ja lükkas kõrval sõitva P2nkzi seina, aidates sellega kaasa ahelkokkupõrkkele, milles kõige suuremaks kannatajaks oli Sulev lõhutud masinaga.
Karistuse muutus:
3.kategooria intsident
Konkurendi võistlusmasina lõhkumine aga rajal püsides.
Karistus: Stenile 30 sekundit ajalisa lõpptulemusse


Tabel on värskendatud.
Sellega on etapp lõppenud.
Kasutaja avatar
Jyri_Ratas
Insener
Insener
 
Postitusi: 437
Liitunud: 08 Nov 2020, 17:58





Re: 2. etapp: Tokyo Expressway

PostitusPostitas Raghza » 10 Dets 2023, 0:47

4.0.0.1 Kurvis õigust defineeriv koht on kurvi keskpunkt ehk apex.
Ma olin apexis ja lisaks veel eespool, kuidas mul siis õigus ei olnud? Ning mis alusel ma seal enda tehtud sõiduvea eest nii palju karistada sain? Ei saa nõustuda. Kuidas ma oleksin pidanud käituma? "Mitte seina sõitma" ei ole aktsepteeritav vastus.
Kasutaja avatar
Raghza
Praktikant
Praktikant
 
Postitusi: 31
Liitunud: 28 Jaan 2012, 18:27
Asukoht: Tallinn




 Raghza615

Re: 2. etapp: Tokyo Expressway

PostitusPostitas StenNansten » 10 Dets 2023, 12:51

Raghza kirjutas:4.0.0.1 Kurvis õigust defineeriv koht on kurvi keskpunkt ehk apex.
Ma olin apexis ja lisaks veel eespool, kuidas mul siis õigus ei olnud? Ning mis alusel ma seal enda tehtud sõiduvea eest nii palju karistada sain? Ei saa nõustuda. Kuidas ma oleksin pidanud käituma? "Mitte seina sõitma" ei ole aktsepteeritav vastus.

Sul oli õigus aga su sõiduvea tõttu sisekurvis sõitsid konkurendile sisse ja lõhkus seinas oma masina.
Mina ei näe, et oleks seletuses väidet, et sulle ei kuulunud kurvis ruumi saamise õigust.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5844
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Eelmine

Mine GT4 Tournament vol. 3



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


GRAN TURISMO - The Real Driving Simulator
GAMEZONE