(23/04/24) 7. Nürburgring

(23/04/24) 7. Nürburgring

PostitusPostitas StenNansten » 18 Apr 2024, 9:48

Pilt
Nürburgring - Sprint
Sademete võimalusega!

#Võistluspäev
Etapi läbiviija > StenNansten

22:00 > Võistlustuba avatud hiljemalt
22:05 > Võistlustoa optimeerimine (Vajadusel)
22:10 > Võistlusõhtu algus
    10min > Kvalifikatsioon
    28 ringi > Põhisõit
23:15 > Võistlusõhtu hinnanguline lõpp

#Lisainfo
Ilmainfo > https://www.accuweather.com/en/de/n%C3% ... ast/175464

Võistlusjärgsete olukordade ülevaatamisse esitamise aeg on järgnev kolmapäevane päev
Spoiler: näita
Intsidendist kaebamine kohtunikele
Mis info on vajalik? > Intsidendi toimumise aeg (ringi arv või võistlus üldaeg)
Kuhu esitada? > Vastava etapi teemasse avalikus vormis
Kaua saab esitada? > Terve võistluspäeva järgne päev!


Võistlushooaja tabel ja tulemused

Discordi Juturuum (Discord LINK)

#gtplaneteu #nissan #eesti
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5848
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: (23/04/24) 7. Nürburgring

PostitusPostitas StenNansten » 18 Apr 2024, 10:24

Seekordse etapi saab minu poolt taas normaalsetes interneti tingimustes sõita, kui viimased 2 etappi on olnud läägiga hädasid. Polnud 40/40 interenti kiirus piisav, testisin ja vabandused ebamugavuste pärast.

Samuti, kui tahta teada oma interneti kvaliteeti, ilmselt kõige parem meetod - vaadata lobby loomises Bandwith, et oleks see "Very High". Tundub kõige täpsem näitaja olema nüüdse kogemuse põhjal.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5848
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: (23/04/24) 7. Nürburgring

PostitusPostitas StenNansten » 24 Apr 2024, 8:31

Etapp on läbitud, seekord 1.ring nii puhtalt ei läinud ja 1.kurvis korraldati kohe kasjakk. Olukord uurimise all.

https://www.youtube.com/watch?v=jNwGd4K6ZlY

Esialgsed tulemused on ka nüüd tabelis!
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5848
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Lõplikud tulemused

PostitusPostitas StenNansten » 25 Apr 2024, 9:08


https://www.youtube.com/watch?v=jNwGd4K6ZlY
Stardijärgne intsident 1.kurvi sõites, kus Jyri_Ratas ja Kramp_33 omavahel kokkusaamisel kurvi sisenedes, järgnesid segadust ja tragöödiat loovad tagajärjed. Kramp_33 Jyri_Rattaga võrreldes oli kõvasti julgem esimesse kurvi minekul ning sellega sai ka peaaegu oma autoga temast mööda. Aga seda kõigest peaaegu, kui Kramp_33 alustab oma kurvi sissepööramist pidurdusmaal, mis vaieldavalt võib ka olla liiga varajane kurvi jaoks. Kuna tegemist on pidurdusmaal saavutatud eduga konkurendi ees, Jyri_Ratas ei oma muid võimalusi Kramp_33 manöövrile reageerimiseks kui lihtsalt hoida oma joont, pidurdada edasi ja loota parimat.
Autod satuvad 1.kurvis siiski kokku, ning kõrvaliseks ohvriks satub nende kõrval mthyolo, kes lendab risti ette powwa25 sõidutrajektoorile. mthyolo ja powwa25 võistlusautod saavad omavahelisest kokkupõrkest ka vigastusi ning selle süü lausub olukorra algatajal, milleks on Kramp_33.

Kramp_33 rikkumised:
3.1.0 > Stardis olla tavalisest ettevaatlikum ja kannatlikum! Üritage anda kaasvõistlejatele ruumi kus võimalik.
3.0.1 > Soovitavalt hoida ühte trajektoori kuni esimese kurvini, kui te pole kindel, kui palju ruumi kõrval on.
4.0.0 > Võistlejal on õigus saada ruumi võistlusrajal konkurendi kõrval.

Kramp_33 karistus:
5.kategooria intsident
Kahe konkurendi võistlusmasina mehaaniline vigastamine.
Karistus: 50 sekundit ajalisa lõpptulemusse

Ja see pole veel kõik...
Samas videos on ka näha, kui hulljulgelt lendab sisse 1.kurvi ka FOR_ninko. Kes mingil määral veel võimendab seda olukorda aga midagi väga hullu ei juhtu aga potentsiaali oli palju hullemaks ning mis oleks saanud, kui Jyri_Ratas poleks oma osalusega intsidendi tõttu jäänud väga aeglaseks kurvi.

6.1.1 (> Ohtliku olukorra tekitamine, kus intsident jäi olemata vaid suure juhuse tõttu.) alusel, saab FOR_ninko hoiatuse alla järgnevaks 3.etapiks.

Sellega on ka tulemused kinnitatud ja punktid tabelisse jaotatud!
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5848
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: (23/04/24) 7. Nürburgring

PostitusPostitas bosatos » 26 Apr 2024, 15:30

Hetkel ei saa kuidagi nõus olla ainult mulle määratud karistusega. Olen esitanud pildid kontaktist Jüriga ja selle tulemusel saadud kiiruse suurenemisest. Palun lisada selgitus, mis tähendab rattad kohakuti! See et, Jüri mängis ennast rajal väga kehva positsioon, ei saa pann minu süüks, tal oli ruumi piisavalt vältida kontakti. Ei oska hinnata palju mõjutas meie antud olukorda Ninko kontakt Jüriga.
Steni lause Powwa kaitseks, et sõitja ei pea arvestama sellega, et keegi võib sõidu esimese kurvis risti minna ja kontakti vältimine on võimatu... nooo ma ei tea.
Mõistlik oleks uue otsuse tegemisel kaasata kohtunik, kes seda sarja kaasa ei sõida ning suudab anda erapooltu hinnangu olukorrale (näiteks NIKSON...)
Kasutaja avatar
bosatos
Entusiast
Entusiast
 
Postitusi: 150
Liitunud: 11 Nov 2013, 21:08
Asukoht: Võrumaa




 Kramp86

Remont 1.kurvi intsidendi otsusele

PostitusPostitas StenNansten » 29 Apr 2024, 7:29

StenNansten kirjutas:
https://www.youtube.com/watch?v=jNwGd4K6ZlY
Stardijärgne intsident 1.kurvi sõites, kus Jyri_Ratas ja Kramp_33 omavahel kokkusaamisel kurvi sisenedes, järgnesid segadust ja tragöödiat loovad tagajärjed. Kramp_33 Jyri_Rattaga võrreldes oli kõvasti julgem esimesse kurvi minekul ning sellega sai ka peaaegu oma autoga temast mööda. Aga seda kõigest peaaegu, kui Kramp_33 alustab oma kurvi sissepööramist pidurdusmaal, mis vaieldavalt võib ka olla liiga varajane kurvi jaoks. Kuna tegemist on pidurdusmaal saavutatud eduga konkurendi ees, Jyri_Ratas ei oma muid võimalusi Kramp_33 manöövrile reageerimiseks kui lihtsalt hoida oma joont, pidurdada edasi ja loota parimat.
Autod satuvad 1.kurvis siiski kokku, ning kõrvaliseks ohvriks satub nende kõrval mthyolo, kes lendab risti ette powwa25 sõidutrajektoorile. mthyolo ja powwa25 võistlusautod saavad omavahelisest kokkupõrkest ka vigastusi ning selle süü lausub olukorra algatajal, milleks on Kramp_33.

Kramp_33 rikkumised:
3.1.0 > Stardis olla tavalisest ettevaatlikum ja kannatlikum! Üritage anda kaasvõistlejatele ruumi kus võimalik.
3.0.1 > Soovitavalt hoida ühte trajektoori kuni esimese kurvini, kui te pole kindel, kui palju ruumi kõrval on.
4.0.0 > Võistlejal on õigus saada ruumi võistlusrajal konkurendi kõrval.

Kramp_33 karistus:
5.kategooria intsident
Kahe konkurendi võistlusmasina mehaaniline vigastamine.
Karistus: 50 sekundit ajalisa lõpptulemusse

Ja see pole veel kõik...
Samas videos on ka näha, kui hulljulgelt lendab sisse 1.kurvi ka FOR_ninko. Kes mingil määral veel võimendab seda olukorda aga midagi väga hullu ei juhtu aga potentsiaali oli palju hullemaks ning mis oleks saanud, kui Jyri_Ratas poleks oma osalusega intsidendi tõttu jäänud väga aeglaseks kurvi.

6.1.1 (> Ohtliku olukorra tekitamine, kus intsident jäi olemata vaid suure juhuse tõttu.) alusel, saab FOR_ninko hoiatuse alla järgnevaks 3.etapiks.

Sellega on ka tulemused kinnitatud ja punktid tabelisse jaotatud!

Suurema arutelu tulemusel ja, et ka ise nägin ära, et minu töö oli vilets, lükkan muudatused sisse otsusele.
Samuti sellega rikume vähe mu enda reeglistikku aga võtame seekord erandi ja katkised autod saanud sõitjad selle vastu nagu ei paistnud olema. Ehk ignoreerime, et autod läksid katki siin, mis hetke süsteemi järgi dikteerivad karistuse ränkust.

Kramp_33 ja FOR_ninko mõlemad lahkuvad sellest olukorrast Kat.1 ehk 10 sekundit ajakaristusega.
Mõlema puhul siiski jäi vajaka ettevaatlikusest üritada sõita 1.kurvi ilma kokkupõrgeteta. Kramp oma konkurendile pealepööramsega ja Ninko liigse sõidukiirusega kurvi.

Palju paremal ja lähemal vaatlemisel eelmisest otsusest oleks küll süü autode lõhkumises Krambilt ära võetud ja Ninkole, kuna tema kokkupõrge Jüriga lükkas mth siiski risti, mitte Kramp. Lisadetailina ja parandusena mu eelmisele otsusele.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5848
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten



Mine Nissan World Tour 2024 - Euroopa



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist


GRAN TURISMO - The Real Driving Simulator
GAMEZONE