https://www.youtube.com/watch?v=jNwGd4K6ZlYStardijärgne intsident 1.kurvi sõites, kus
Jyri_Ratas ja
Kramp_33 omavahel kokkusaamisel kurvi sisenedes, järgnesid segadust ja tragöödiat loovad tagajärjed.
Kramp_33 Jyri_Rattaga võrreldes oli kõvasti julgem esimesse kurvi minekul ning sellega sai ka peaaegu oma autoga temast mööda. Aga seda kõigest peaaegu, kui
Kramp_33 alustab oma kurvi sissepööramist pidurdusmaal, mis vaieldavalt võib ka olla liiga varajane kurvi jaoks. Kuna tegemist on pidurdusmaal saavutatud eduga konkurendi ees,
Jyri_Ratas ei oma muid võimalusi
Kramp_33 manöövrile reageerimiseks kui lihtsalt hoida oma joont, pidurdada edasi ja loota parimat.
Autod satuvad 1.kurvis siiski kokku, ning kõrvaliseks ohvriks satub nende kõrval
mthyolo, kes lendab risti ette
powwa25 sõidutrajektoorile.
mthyolo ja
powwa25 võistlusautod saavad omavahelisest kokkupõrkest ka vigastusi ning selle süü lausub olukorra algatajal, milleks on
Kramp_33.
Kramp_33 rikkumised:3.1.0 > Stardis olla tavalisest ettevaatlikum ja kannatlikum! Üritage anda kaasvõistlejatele ruumi kus võimalik.
3.0.1 > Soovitavalt hoida ühte trajektoori kuni esimese kurvini, kui te pole kindel, kui palju ruumi kõrval on.
4.0.0 > Võistlejal on õigus saada ruumi võistlusrajal konkurendi kõrval.
Kramp_33 karistus:5.kategooria intsident
Kahe konkurendi võistlusmasina mehaaniline vigastamine.
Karistus: 50 sekundit ajalisa lõpptulemusseJa see pole veel kõik...Samas videos on ka näha, kui hulljulgelt lendab sisse 1.kurvi ka
FOR_ninko. Kes mingil määral veel võimendab seda olukorda aga midagi väga hullu ei juhtu aga potentsiaali oli palju hullemaks ning mis oleks saanud, kui
Jyri_Ratas poleks oma osalusega intsidendi tõttu jäänud väga aeglaseks kurvi.
6.1.1 (> Ohtliku olukorra tekitamine, kus intsident jäi olemata vaid suure juhuse tõttu.) alusel, saab
FOR_ninko hoiatuse alla järgnevaks 3.etapiks.
Sellega on ka tulemused kinnitatud ja punktid tabelisse jaotatud!