Nürburgring Attack! Nürburgring Attack! Nürburgring Attack!Valmistuge pööraseks oktoobriks, sest legendaarne „Green Hell“ kutsub taas! See sari viib teid Nürburgring Nordschleife’l järjest raskematesse klassidesse – alustades sõbralike kuumade luukpärade duellist, liikudes edasi saksa ikoonide karikasse, seejärel GT4 maailmasse ja lõpetades grandioosse GT3 finaaliga. Iga nädal toob rajale uue väljakutse, aga rada jääb alati samaks – Nürburgring, kus igal kurvil on oma lugu ja igal ringil oma piin.
Etapp etapi järel – Green Hell ei halasta
Iga võidusõit on nagu eraldi lahing, kogu sari paneb mitu korda proovile nii masinad, strateegia kui ka sõitja vaimu. Alates esimestest ringidest kuni viimase pingutava GT3 finaalini – igas etapis tuleb võidelda, hingata kütuse- ja rehvitaktikat ning tuua välja oma parimad oskused.
Tehnilised nõuded
Sõidetakse klassipõhistes piirangutes – hatchback’id, saksa sportautod, GT4 ja lõpuks GT3 masinad. See tähendab, et igas etapis on mänguväli võrdsustatud ja loevad ainult sinu sõiduoskus ning meeskonna strateegiline nutikus.
Registreeri oma meeskond!
Ära maga maha võimalust võtta osa Nürburgringi sügise kõige pöörasemast sarjast. Pane oma nimi kirja, häälesta auto ja valmistu tõeliseks katsumuseks „Green Hell’is“.
Nürburgring Attack ootab sind juba oktoobris!
Kohtume stardijoonel.
VÕISTLUSKALENDER
Iga etapp on justkui eraldiseisev võistlus Nürnburgringi lokatsioonis: raja-layout ja masinaklass muutuvad. Võistlussari algab lihtsama Hot Hatch masinaklassis, kalendrisõitude edenedes muutub võidusõiduklass ka professionaalsemaks.
- Rennsport Kompaktwagen Cup
7. oktoober
- Deutsche Tourenwagen Anfänger
14. oktoober
- Deutschen Tourenwagen-Grand-Prix GT4 Meisterschaft
21. oktoober
- Deutschen Tourenwagen-Grand-Prix GT3 Meisterschaft
28. oktoober
1. ETAPP
Rennsport Kompaktwagen CupEtapi protokoll7. oktooberLobby:GTPlanet.eu Nürburgring Attack
Lobby avatud: pärast AK'd
Kohaloleku kontroll ja Lobby optimeerimine: kl 22.30Võistluse algus:kl 22.31Kvalifikatsioon: Nordschleife (1 kiire ring)
I. sõit: Nordschleife (20min)
- Lendstart
- Kvali. tulemused kiiremad ees
II. sõit: Nordschleife (20min)
- Lendstart
- I. sõidu tulemused kiiremad ees, aga 5 kiiremat ümberpööratud järjestuses
VÕISTLUSAUTOD- Alfa Romeo MiTo 1.4 T Sport '09
- DS 3 Racing '11
- Ford Focus ST '15
- MINI Cooper S '05
- Peugeot 208 GTi by Peugeot Sport '14
- Renault Sport Clio R.S. 220 EDC Trophy '16
- Volkswagen Golf VII GTI '14
- Volkswagen Golf I GTI '83
(reserveeritud Stennile)
AUTODE TEHNILISED NÕUDED
Tuunimine ja seadistamine: lubatud
Wide Body: lubatud; Engine Swap: keelatud
PP-piirang: 535PP
Max-HP: 200hp
Min-kaal: 1090kg
Rehvid: Sports Soft
Kulud: rehvid x10; kütus x1 2. ETAPP
Deutsche Tourenwagen Anfänger Etapi protokoll14. oktooberLobby:GTPlanet.eu Nürburgring Attack
Lobby avatud: pärast AK'd
Kohaloleku kontroll ja Lobby optimeerimine: kl 22.30Võistluse algus:kl 22.31Kvalifikatsioon: Nürnburgring Sprint Layout (5min)
I. sõit: Nürburgring Sprint Layout (15min)
- Lendstart
- Kvali. tulemused kiiremad ees
II. sõit: Nordschleife (35min)
- Lendstart
- I. sõidu tulemused kiiremad ees, aga 5 kiiremat ümberpööratud järjestuses
VÕISTLUSAUTOD
- Alfa Romeo 155 2.5 V6 TI '93
- BMW M3 '89
- BMW M3 Sport Evolution '89
- Ford Sierra RS 500 Cosworth '87
- Mercedes-Benz 190 E 2.5-16 Evolution II '91
- Nissan Skyline GT-R V・spec II (R32) '94
- Porsche 911 Carrera RS Club Sport (993) '95
- Porsche 911 Carrera RS (993) '95
- Porsche 911 Carrera RS (964) '92
AUTODE TEHNILISED NÕUDED
Tuunimine ja seadistamine: lubatud
Wide Body: lubatud; Engine Swap: keelatud
PP-piirang: 560PP
Max-HP: 250hp
Min-kaal: 1200kg
Rehvid: Sports Soft
Kulud: rehvid x8; kütus x2
3. ETAPP
Deutschen Tourenwagen-Grand-Prix GT4 MeisterschaftEtapi protokoll21. oktooberLobby:GTPlanet.eu Nürburgring Attack
Lobby avatud: pärast AK'd
Kohaloleku kontroll ja Lobby optimeerimine: kl 22.30Võistluse algus:kl 22.31Kvalifikatsioon: Nürnburgring Gran Prix (5min)
I. sõit: Nürburgring Gran Prix Layout (20min)
- Lendstart
- Kvali. tulemused kiiremad ees
II. sõit: Nürburgring 24h Layout (35min)
- Lendstart
- I. sõidu tulemused kiiremad ees, aga 5 kiiremat ümberpööratud järjestuses
VÕISTLUSAUTOD
- Audi TT Cup '16
- MAZDA3 Gr.4
- Peugeot RCZ Gr.4
- Renault Sport Mégane Gr.4
- Suzuki Swift Sport KATANA Edition Gr.4
- Volkswagen Scirocco Gr.4
AUTODE TEHNILISED NÕUDED
Tuunimine ja seadistamine: keelatud
Mängu sisene BoP: aktiveeritud
Rehvid: Racing Soft, Medium
Rehvikohustus: MediumKulud: rehvid x3; kütus x4
Tankimise kiirus: 3l/s
4. ETAPP
Deutschen Tourenwagen-Grand-Prix GT3 MeisterschaftEtapi protokoll28. oktooberLobby:GTPlanet.eu Nürburgring Attack
Lobby avatud: pärast AK'd
Kohaloleku kontroll ja Lobby optimeerimine: kl 22.30Võistluse algus:kl 22.31Kvalifikatsioon: Nürnburgring Endurance Layout (1 kiire ring)
Kestvussõitsõit: Nürnburgring Endurance Layout (60min / 7 ringi)
- Lendstart
- Kvali. tulemused kiiremad ees
VÕISTLUSAUTOD- Audi R8 LMS '15
- Audi R8 LMS Evo '19
- BMW M6 GT3 Endurance Model '16
- BMW M6 GT3 Sprint Model '16
- Ferrari 458 Italia GT3 '13
- Jaguar F-type Gr.3
- Lamborghini Huracán GT3 '15
- Mercedes-AMG GT3 '16
- Mercedes-AMG GT3 '20
- Porsche 911 RSR (991) '17
- Volkswagen Beetle Gr.3
AUTODE TEHNILISED NÕUDED
Tuunimine ja seadistamine: keelatud
Mängu sisene BoP: aktiveeritud
Rehvid: Racing Hard, Medium, Soft
Rehvikohustus: Hard, Medium, SoftKulud: rehvid x3; kütus x2
Tankimise kiirus: 3l/s
VÕIDUSÕIDU REEGLID
Reeglid ja karistusedMängupoolne karistustik- +Dünaamiline ajaväärtus > Rajal piiridest (valge joon ja äärekivi) väljapool sõitmine
- +00:03.000 > Kollaste lippude alas möödasõit
- +00:03.000 > Boksi sisse- ja väljasõidu joonte ületamine
Peakohtunik > StenNansten
Kohtunik > P2nkz ja sõbrad (Yolo ja Ronny)
Intsidendist kaebamine kohtunikeleMis info on vajalik? Intsidendi toimumise aeg (ringi arv ja ajasektor)
Kuhu esitada? Kaebuste esitamine toimub Foorumisse avalikus vormis etapiteema all.
Kaua saab esitada? Kaebuste esitamise periood on terve võistluspäeva järgne päev!
PUNKTISÜSTEEM
IndividuaalarvestusEtapitulemused selguvad kvalifikatsioonilt ja sõitudelt kogutud punktidest.
Kvalifikatsioon: I koht +3 punkti; II koht +2 punkti; III koht +1 punkt
Sõidud: punktid arvutatakse registreerunute arvu põhjal.
Lisapunktid, mida jagatakse just selles järjekorras:
- I koht etapilt: +5 punkti
- II koht etapilt: +3 punkti
- III koht etapilt: +1 punkt
MeeskonnaarvestusMeeskondade punktiarvestuse moodustab meeskonna kahe kiireima liikme punktisumma keskmine.
LOBBY SEADED
RACE SETTINGS
BOP - etapipõhine
Tuning - etapipõhine
Tyre Wear Rate - 1
Fuel Consumption Rate - 1
Boost - Off
Slipstream Strenght - Strong
Visiable Damage - On
Mechanical Damage - Light
Refuelling Speed - 3l/s
Initial Fuel - Default
Grip Reduction off Track - Real
Race Finish Delay - 180 sec.
Nitrous/Overtaking System Usage - Default
REGULATION SETTINGS
Filter by Category - etapipõhine
PP Limit - etapipõhine
Max Power Output - etapipõhine
Minimum Weight - etapipõhine
Tyre Type - etapipõhine
Useable Tyres - etapipõhine
Required Tyres - etapipõhine
Nitrous - Cannot be Fitted
Kart Usage - Off
DRIVING OPTIONS LIMITATIONS
Countersteering Assistance - No Limit
ASM - No Limit
Driving Line Assist - No Limit
TC - No Limit
ABS - No Limit
Auto Drive - No Limit
REGISTREERUMINE
1. PlayStation Network (PSN) kasutajanimi
2. GTPlanet.eu võistlusnumber
3. Meeskond
__________
4. Teata korraldajale võistlusauto valik enne igat etappi vastava etapiteema all.
5. Veendu, et autol oleks kleebitud sarja logo.
Näide sarja logo paigutusest tuuleklaasil:
Logo leiad GT7 sotsiaalkeskonnast täägiga #gtplanet.euMeeskonnad
Meeskonna moodustavad 2-3 liiget, kellel on sarnase disainiga livery'd. TabelÜleskutse:
Tehke ja jagage Discordis Racing Photo'sid foorumi etapideteemade ja Discordi eventide jaoks;