
Tokyo Express - East Clockwise
KIIRENDUSVÕISTLUS
Võistluse protokoll
Võistluse Peakorraldaja: Yolo
Võistluse formaat: double-eliminations
Toimumise aeg: teisip. 18. november
Lobby: GTPplaneet.eu Shuto Expresso
Lobby avatud: 21.30
Kohaloleku kontroll, Lobby optimeerimine ja võistluse start: kl 22.00
Etapp:
kl 22.00 > Kiirendusvõistlus
Starditüüp: paaris paigaltstart
Stardijärjekord: loosiga
Autode tehnilised nõuded
Tuunimine: lubatud;
Seadistamine: lubatud;
Wide Body: lubatud;
Engine Swap: lubatud
NOS: lubatud
Sõiduabid: keelatud (v.a. ABS)
Veoskeem: FR/MR
PP-piirang: 650PP
Rehvid: Sports Soft
KIIRENDUSVÕISTLUSE KULG
Rada ja paigutus
Ringrada: Tokyo Expressway – East Clockwise
Võistluse tüüp: Seisvast stardist kiirendusvõistlus / elimination
Start: Stardisirgel viimase sektori algus (joon on maas)
Finiš: Finishijoon
Võistlusala: Stardisirge algus finishi-jooneni
Võistlusala pikkus: ~800m
Eriala: Esimesed 100 m enne stardi-joont on kontrolltsoon – siin ei tohi rida vahetada; kui pole starti kutsutud, ei tohi siin viibida.
Boksiala: enne eriala on rivistusala, kus sõitjad ootavad starti.
Võistlusala skeem

Võistluse formaat
Winners Bracket.
Võistlejate vahel toimub loosiga kohtade jagamine võitjate tabelisse (Winners Bracket). Igas voorus sõidetakse võidu 1vs1, võitja liigub koha võrra tabelis kõrgemale, kaotaja liigub kaotajate tabelisse (Losers Bracket).
Looser Bracket.
Loser Bracketisse satuvad kõik sõitjad, kes ühe sõidu kaotanud on, ja siin kehtib reegel - teine kaotus tähendab lõplikku väljalangemist. Lõpuks jääb kaotajate tabelisse ainult üks sõitja, kes on kaotanud ainult ühe sõidu ja võitnud kõik ülejäänud voorud. See sõitja pääseb finaali Winners Bracketi võitja vastu.
Finaal.
Finaalis kohtuvad kahe tabeli võitjad. Kui kaotajate tabeli sõitja võidab finaali, on mõlemal üks kaotus ja sõidetakse otsustav lisasõit - Grand Final - et selgitada lõplik võitja. Kui võitjate tabeli sõitja võidab kohe esimese finaali, siis on ta lõplik meister.
Bracket-soft: https://challonge.com
Stardi- ja rivistumisprotseduur
Start on Stardisirge alguses. Starti saab sõites täis ringi rajal. Kogu raja ulatuses kehtib ühe suunaline liiklus.
Stardivad 2 autot korraga, kõrvuti stardisirgel.
Start toimub iga kümnenda sekundi täpsusega. Võistlejad stardivad iseseisvalt kümnendal täis sekundil pärast kohtuniku või võistluskorraldaja teadet: "VALMIS!"
Reeglite rikkumise, vale stardi või muu probleemi korral kordussõitu ei anta, kuid korraldajal on õigus võistlejad tagasi kutsuda kordusstarti.
Sõitjad peavad tegema täisringi rajal, et tulla stardisirgele võistlusrivistusega liitumiseks.
Autod kogunevad rivistusalal.
Stardijoonele võib tulla pärast kohtuniku kutset.
Valestart või lendstart = auto-diskvalifikatsioon
Sõidu- ja käitumisreeglid
Võistlusread on stardisirgel kolmest reast 2: keskmine ja parempoolne rida.
Pärast starti: sõitjad peavad püsima omal rajal – rida vahetada ei tohi.
Võistlejal tuleb sõita otse oma reas. Igasugune tahtlik oma sõidurea joone ületamine, kokkupõrge, blokeerimine või muidu ohtlik käitumine toob kaasa selle sõidu tühistamise.
Tulemused:
Tabel

