karacer kirjutas:soulbleed kirjutas:karacer kirjutas:Soul mis sa läksid selle peale närvi et sust puhtal esimese ringi lõpus möödusin ja siis teise ringi alguses mulle nimelt peale keerasid?
Ei närvitse selliste asjade üle . jäin natuke pidurdamisega hiljaks ,nii kui muru puutus pidurdamisel nii kohe lennutas risti ja kahjuks sattusid just kõrval olema.
..Ära pikka viha pea.
Hetke emotsioon oli suur viha
sel hetkel tundus nagu oleksid nimelt peale keeranud
ei keeranud - 2 ratast olid murul, kui pidurdama hakkas ja siis viskas minema
Enda esimese sõidu keerasin ise totaalselt metsa. Ei oska öelda, mis minuga lahti oli - ma proovisin igas kurvis vist muru ära sõidu jooksul... masendav... kiirust nagu oli, aga lihtsalt ei osanud rajal püsida.
Teine sõit oli märksa parem - ainult 2 eksimust, mis õnneks ei lõppenud spinni ega muu suurema jamaga. Esimese põllukündmisega sai rallimees mööda ja teisega lees natuke lähemale. oleks-poleks-rolex ütles, et kui poleks murule sattunud, poleks rallimees mööda saanudki võib-olla ja äkki oleks ka Timuka lõpus ära söönud. aga vat ei läinud nii...
Ma olin meeldivalt üllatunud kiireid ringe kontrollides - oskame puhtalt sõita küll kui tahame. Siin rajal on mitmes kohas nii sise- kui väliskurvis laiad "äärekivid/turvaalad", mille peal on hea sõita. Hea oli näha, et neid ei kasutatud kiiretel ringidel. 12 meest 2 sõitu - pakkuge, mitu eksimust tuli kokku
nende korduste vahtimisega on jäänud silma mõningad tegelased oma oskustega...
Cenno - tuunimine oli ju keelatud!!! Palun eemalda oma autolt distronic!
minu jaoks täielik müstika, kuidas on võimalik tuules nii lähedal sõita ja täpselt pidurdama hakata ilma, et kontakti ei tekiks. Mina hakkan enamasti tuules sõites kilomeeter enne kurvi juba hoogu maha võtma või siis lõppeb asi torpeedoga
rallimees - mees nagu robot... iga ring igas kurvis sama trajektoor, kiirus jne. pidurdused stoilise rahuga, ilma rehvi kiunutamata, käiguvahetused minimaalsed ja rahulikud - lihtsalt lust vaadata!
NFSTimukas - täielik vastand eelmisele ja siis veel kuubis
enamuse sõidust on tunne, et mees sõidab nooltega (ära ütle, et nii ongi
) - sirgel positsiooni valimine toimub kiiremate liigutustega kui tihase rasvanokkimine... aga mis täiesti ulme on, on see kuidas igast asendist auto rajale tagasi tuuakse ja spinne välditakse! külg ees muru peal, ainult 1 esiratas rajal, gaas põhjas ja ei mingit probleemi... RETSEPT!
PS. võta teistest möödumisi veel paar pügalat rahulikumaks ja siis on väga bueno