Project CARS

Re: Project CARS

PostitusPostitas lamp » 17 Aug 2015, 13:37

puldi reaktsiooni kiirus tuleb pmst pöhja keerata siis saab auto otseks tagasi ka :D

Üldiselt puldiga mängimiseks suhteliselt mötetu mäng, öiget tunnet kätte ei saa.
58362444 küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.
lamp
Grand Master of GT6
 
Postitusi: 1736
Liitunud: 25 Jaan 2012, 22:30
Asukoht: Tallinn




 kupitz55

Päts 4

PostitusPostitas liikur » 18 Sept 2015, 12:07

Ära kihuta!
liikur
Insener
Insener
 
Postitusi: 304
Liitunud: 04 Mär 2012, 11:56



Litsents: S

 liikur

Re: Project CARS

PostitusPostitas StenNansten » 18 Sept 2015, 12:34

Saavad siis nüüd sellega viimaks korda ka mängu või? :D
Ja päris julged on Patchide esimeste numbritega, juba 4.0. GT6 ikka püsib 1.20 peal.
StenNansten
Teadlane
Teadlane
 
Postitusi: 5812
Liitunud: 12 Jaan 2014, 15:38




 StenNansten

Re: Project CARS

PostitusPostitas aivo80 » 22 Sept 2015, 8:06

Sain eile proovida natuke. Kas ongi nii, et LMP autoga sõitad nagu rööbastel ja miski Clio käkiga võimled ennast vigaseks? :D Puldiga siis mängisin.
_________________
#21 Rosso Scuderia
Kasutaja avatar
aivo80
tähepoiss
 
Postitusi: 2182
Liitunud: 31 Jaan 2012, 11:17
Asukoht: Elva



Litsents: S

 aivo80

Re: Project CARS

PostitusPostitas lamp » 22 Sept 2015, 11:31

Eile sain selle mängu käppa löpuks rsk. Aga nii ongi mida kiirem auto seda paremini püsib, tegin paar nö testi ka. Sikutasin köik abid maha peale abs-i. puldi treenisin ka endale sobivaks (default on ikka vääga uimane). Tulemuseks oli see mida ma arvasin, nimelt ka see pela kasutab autosteer asja vaikimisi, ehk et mida kiiremini söidab seda vähem keerab, kartidega tuleb see eriti hästi välja. Väiksema hoopealt keerad kuvi sisse eriti järsku, hoiad peal samas kurvis siis keerab nö sujuvalt. Mclaren f1-ga proovisin sama asja, vaikselt sisse kurvi ja spinn, hoiad veidi rohkem peal ja läheb kurvist läbi nagu rööbastel. Lootus on et rooliga söites see asi kaob ära... GT6-l vähemalt rooliga seda pole :D
58362444 küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.
lamp
Grand Master of GT6
 
Postitusi: 1736
Liitunud: 25 Jaan 2012, 22:30
Asukoht: Tallinn




 kupitz55

Re: Project CARS

PostitusPostitas liikur » 24 Sept 2015, 14:47

lamp kirjutas:Eile sain selle mängu käppa löpuks rsk. Aga nii ongi mida kiirem auto seda paremini püsib, tegin paar nö testi ka. Sikutasin köik abid maha peale abs-i. puldi treenisin ka endale sobivaks (default on ikka vääga uimane). Tulemuseks oli see mida ma arvasin, nimelt ka see pela kasutab autosteer asja vaikimisi, ehk et mida kiiremini söidab seda vähem keerab, kartidega tuleb see eriti hästi välja. Väiksema hoopealt keerad kuvi sisse eriti järsku, hoiad peal samas kurvis siis keerab nö sujuvalt. Mclaren f1-ga proovisin sama asja, vaikselt sisse kurvi ja spinn, hoiad veidi rohkem peal ja läheb kurvist läbi nagu rööbastel. Lootus on et rooliga söites see asi kaob ära... GT6-l vähemalt rooliga seda pole :D

Rooliga on küll normaalne.
Tiibadega autod nagu LM prototüübid ja vormelid tahavadki ju piisavat kiirust, et kurvides pidamist saavutada. Rehvitemperatuuri vaja ka jälgida - practice algab külma rehviga, kvali ja race on eelsoojendatud.
Äkki on speed sensitivity liiga peale keeratud, et kiirelt sõites pööramine uimane? Või on see puldiga sõites vägisi peal. Mingil määral uimasem ta kiirelt sõites peabki olema, eriti ilma tiibadeta autod.
Ära kihuta!
liikur
Insener
Insener
 
Postitusi: 304
Liitunud: 04 Mär 2012, 11:56



Litsents: S

 liikur

Re: Project CARS

PostitusPostitas lamp » 24 Sept 2015, 15:27

ei mäleta peast palju see speed sensitiviti sai pandud, äkki kuskil poole peal umbes. eile jaurasin selle 320 turbo bemmiga, krt vihmaga on sellega kole keeruline söita.
58362444 küsida vöib köike, vastuseid ei saa millegile.
lamp
Grand Master of GT6
 
Postitusi: 1736
Liitunud: 25 Jaan 2012, 22:30
Asukoht: Tallinn




 kupitz55

Aston Martin Expansion Pack ja tasuta auto

PostitusPostitas liikur » 29 Sept 2015, 21:33

Ära kihuta!
liikur
Insener
Insener
 
Postitusi: 304
Liitunud: 04 Mär 2012, 11:56



Litsents: S

 liikur

Companion App/Second screen

PostitusPostitas liikur » 30 Sept 2015, 22:11

Arendamisel on Companion App/Second screen, mis hakkab telemeetriat jms telefoni või tahvlisse saatma. PC-le on selliseid juba mitmeid, nüüd tehakse ka konsoolidele.
http://forum.projectcarsgame.com/showth ... -streaming

Varasem info:
http://forum.projectcarsgame.com/showth ... pps-on-PS4
Ära kihuta!
liikur
Insener
Insener
 
Postitusi: 304
Liitunud: 04 Mär 2012, 11:56



Litsents: S

 liikur

Button Boxes PS4/PC

PostitusPostitas liikur » 14 Okt 2015, 14:40

Nagu kõik ehk juba teavad, toetab PS4 pCars ka klaviatuuri. Rooli- ja toolimeestele mõned head lisavidinad:
http://www.ignitioncontrols.com/category-s/145.htm

Sobivad muidugi ka puldimeestele.
Ära kihuta!
liikur
Insener
Insener
 
Postitusi: 304
Liitunud: 04 Mär 2012, 11:56



Litsents: S

 liikur

Re: Project CARS

PostitusPostitas konka » 22 Okt 2015, 13:39

Mihkel kas teed siis mingi sarja Project Carsis?
Pilt
Kasutaja avatar
konka
Insener
Insener
 
Postitusi: 475
Liitunud: 03 Juul 2014, 17:42



Litsents: s

 Akvaarium

Re: Project CARS

PostitusPostitas pesamuna » 22 Okt 2015, 22:54

Jah, teed vä :) Kui endale plussi taas viitsin muretseda, siis ehk isegi prooviks kaasa lüüa.
pesamuna
Insener
Insener
 
Postitusi: 393
Liitunud: 27 Jaan 2012, 0:02





Re: Project CARS

PostitusPostitas Mihkel0987 » 28 Okt 2015, 21:53

Palju meil oleks sõitjaid?
Iou!

Pilt
Mihkel0987
Virtuoos
Virtuoos
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 25 Okt 2013, 17:20
Asukoht: Saaremaa, Kadaka all.



Litsents: S

 Mihkel0987

Re: Project CARS

PostitusPostitas liikur » 28 Okt 2015, 22:26

Mihkel0987 kirjutas:Palju meil oleks sõitjaid?

Pikas sarjas vist ei viitsiks, aga niksoni-tüüpi sõitudes osaleks küll. Näiteks kahe-sõidu etapid - sprint ja main.
Ära kihuta!
liikur
Insener
Insener
 
Postitusi: 304
Liitunud: 04 Mär 2012, 11:56



Litsents: S

 liikur

Jaapani autode pakk

PostitusPostitas liikur » 29 Okt 2015, 14:17

Ära kihuta!
liikur
Insener
Insener
 
Postitusi: 304
Liitunud: 04 Mär 2012, 11:56



Litsents: S

 liikur

Re: Project CARS

PostitusPostitas konka » 01 Nov 2015, 5:00

Mihkel0987 kirjutas:Palju meil oleks sõitjaid?


Käpp :)

Aga igasugusesed konarused rajal keeravad ilusa sõidu putsi, mingi ravi ka selle vastu??
Nii kui mingid jõnksud tulevad, eriti veel kurvis siis pole midagi teha, auto lihtsalt läheb oma teed. Ja nii ongi kui ma jõnkusedest läbi süidan siis lasen pudist lahti sest mitte sittagi ei aita selle vastu, tee mis tahad aga auto läheb ikka onii kuidas tahab. Väheke veider on see värk, nagu näiteks nürpa nordscleiffi sõidan ja siis see teine kurv lendan peale gaas maas ja tulewvad mingid jõnksud ja rattad juba valmis pööratud libisemise suunas ja ikka kakkub seina raibe, mitte sittagi ei aita selle vastu ja siis muidugi 3 spinni ka otsa sellele et läbi jõnksu sõitsdin ja no autode pöörderaadius on ka nagu maakeral, sein on mingi 7 meetrit ees ja rattad vasakule keeratud aga ikka ei keera välja, täiesti persses mäng ja no ma ei saa aru miks lobbydes sõit jõnksub. Mingil tüübil on **** nett ja ja siis kõigil kakub läägima, kogu aeg nii et lähen sõitma ja siis pilt teeb ühe jõnksu siin ja teise seal jne. sellepärast need collidsionid tulevadki. Aga mudu on fun mäng kui saaks vaid omadega kooos kütta :)
Pilt
Kasutaja avatar
konka
Insener
Insener
 
Postitusi: 475
Liitunud: 03 Juul 2014, 17:42



Litsents: s

 Akvaarium

Re: Project CARS

PostitusPostitas Mihkel0987 » 01 Nov 2015, 17:11

Ma loodan, et paalikas,linnuke, kupits kah osalevad, ma hakkan mõtlema, rohkem infot annan järgmise nädala jooksul. Kas sobib sõidud teha pühapäeva õhtuti?
Iou!

Pilt
Mihkel0987
Virtuoos
Virtuoos
 
Postitusi: 1895
Liitunud: 25 Okt 2013, 17:20
Asukoht: Saaremaa, Kadaka all.



Litsents: S

 Mihkel0987

Re: Project CARS

PostitusPostitas Linnuke » 01 Nov 2015, 17:31

Pühapäeva õhtuti kell 21 on mul väljamaalastega PCarsi sõidud. Seal on piisavalt huvitav veel. Aga esmaspäeva õhtu mul nüüd vaba.
Kasutaja avatar
Linnuke
Guru
Guru
 
Postitusi: 557
Liitunud: 10 Mai 2012, 23:51



Litsents: S

 Linnuke

Re: Project CARS

PostitusPostitas paalikas » 01 Nov 2015, 23:45

Mihkel0987 kirjutas:Ma loodan, et paalikas,linnuke, kupits kah osalevad, ma hakkan mõtlema, rohkem infot annan järgmise nädala jooksul. Kas sobib sõidud teha pühapäeva õhtuti?


Ma pole leidnud normaalset seadet roolile veel. Seal nii krdi palju timmimist et no ei viitsi. Pluss iga auto veel eraldi.
Ei tea kas viitsin osaleda, gt6 2 sarja käsil, seegi palju.
    Auto nr: 96
Kasutaja avatar
paalikas
Virtuoos
Virtuoos
 
Postitusi: 1711
Liitunud: 03 Mär 2012, 18:36
Asukoht: Vadso. Norway




 paalikas

Re: Project CARS

PostitusPostitas liikur » 02 Nov 2015, 13:10

paalikas kirjutas:
Mihkel0987 kirjutas:Ma loodan, et paalikas,linnuke, kupits kah osalevad, ma hakkan mõtlema, rohkem infot annan järgmise nädala jooksul. Kas sobib sõidud teha pühapäeva õhtuti?


Ma pole leidnud normaalset seadet roolile veel. Seal nii krdi palju timmimist et no ei viitsi. Pluss iga auto veel eraldi.
Ei tea kas viitsin osaleda, gt6 2 sarja käsil, seegi palju.

Sätteid on jah palju, aga mulle piisab vaid paari asja muutmisest:
FFB sättungitest vali Default preset. Siis otsi üles liugur Steering gain (vist oli controls... calibrate FFB...), see nihuta alustuseks 1.0 peale ja proovi Practice sõitu. Kui liiga tugev, nihuta väiksemaks.

Menu spring võid väiksemaks nihutada: Default on vist 0.40, ma panin 0.20. Sõidus see vist eriti midagi ei tee, hoiab menüüdes ja stardiloenduse ajal rooli otse.

Proovisõitudel lülita sisse telemetry näidud ja vaata FFB graafikut: kui liugleva joone ülemised osad on ära lõigatud, on steering gain liiga tugev ja osa infost ei jõua roolini.

Rooli seadetes pane Spr ja Dpr 100, Dri on maitseasi: kas OFF või 2 või 3.

Autode seaded on mul kõik default, sobivad küll. Võib muuta lateral force filtrit (Fx smoothing): default enamasti 10.0 võid proovida 0, aga erilist vahet vist pole.

LMP ja vormelitel on FFB nõrgem kui tänava-autodel. GT on kusagil vahepeal.

Pead arvestama sellega, et FFB seadeid muutes kaotab mäng mõnikord FFB ära (järgmise pätsiga lubasid korda teha). Sellest saab kõige paremini aru, kui äärekivid üldse ei raputa. Siis mine pausile, lülita rool korraks välja ja uuesti sisse... resume. Teinekord jookseb mäng selle ajal ka kokku. Ikka juhtub... :cool:

Mina olen proovisõitu teinud GT4 autoga, selle FFB on üsna keskmise tugevusega. Tavalised tänavaautod on raputavad äärekividel väga tugevalt, vormelid jälle väga vähe...

Jõudu.
Viimati muutis liikur, 03 Nov 2015, 20:38, muudetud 1 kord kokku.
Ära kihuta!
liikur
Insener
Insener
 
Postitusi: 304
Liitunud: 04 Mär 2012, 11:56



Litsents: S

 liikur

EelmineJärgmine

Mine Project CARS



Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


GRAN TURISMO - The Real Driving Simulator
GAMEZONE