TABEL:https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... QI/pubhtmlOSALEJAD:1.
1020kg / 57hp (-10pp, 292pp) -
NFSTimukas - 2007
Daihatsu OFC-1
2.
710kg / 49hp (-24pp, 291pp) -
SpcVnd - 1970
Honda Z Act
3.
960kg / 58hp (-10pp, 281pp) -
soulbleed666 - 1991
Honda Beat
4.
746kg / 54hp (-16pp, 295pp) -
Linnuke - 1985
Honda Today G
5.
890kg / 49hp (-30pp , 278pp) -
olly1-1 - 1995
Suzuki Cappuccino (EA21R)
6.
732kg -
Mundukiller - 2002
Suzuki Alto Lapin Turbo
7.
920kg / 61hp (-4pp, 291pp) -
janek166 - 1992
Mazda Autozam AZ-1
8.
802kg -
EestiTallinn068 - 1997
Daihatsu Coure TR-XX Avanzato R
9.
585kg / 56hp (-13pp, 342pp) -
Wirx - 1958
Subaru 360
10.
959kg -
Nikson - 2007
Suzuki Cervo SR
11.
900kg / 58hp (-9pp, 292pp) -
RAIX4958 - 1991
Suzuki Cappuccino (EA11R)
NB! Sulgudes on info mulle kui korraldajale.
TIIMID:1.
Eesti Dangistid (
Daihatsu) - NFSTimukas / EestiTallinn068
2.
Kohvibuss (
Suzuki) - olly1-1 / Mundukiller
3.
Võhma Lihakombinaat (
Suzuki) - Nikson / RAIX4958
4.
Mugen Honda (
Honda) - SpcVnd / Linnuke
5.
Subda (
Mazda ja
Subaru) - janek166 / Wirx
VÕISTLUSKALENDER:
1. 14.september - Cote 'd Azur - Monaco
2. 21.september (TPM) - Portimao - Portugal
3. 28.september - Eiger Nordwand Short Track - Šveits
4. 5.oktoober (TPM) - Sepang International Circuit - Malaisia
5. 12.oktoober (kruusa sõit) - Toscana Reverse - Itaalia
6. 19.oktoober (TPM) - Zhejiang Circuit - Hiina
7. 26.oktoober (TPM) - Complex String - Gran Turismo originaal
8. 2.november - Mount Panorama - Austraalia
9. 16.november (lumel ja jääl sõit) - Chamonix - Prantsusmaa
10. 23.november (TPM)
Kestvus. 30.november (TPM) + 2x punktid[/b]
TPM - Track Path Maker äppiga tehtud rajad
SÕIT:- Sõidud toimuvad NFSTimuka lobbys.
- Ruumi võimalik leida Eesti Gran Turismo Kommuunis vastava club eventsi lobby listist. (kellele keeruline, võin eraldi seletada)
- Stardijärjestuse valib mäng loosi tahtel valitu stardirivi poolt, mis mäng pakub. Ehk kvalifikatsiooni pole.
- Start sõidule kell 22:00 + 15 minutit ooteaega probleemide korral
- Sõidu kestvus 40 minutit. Kestvussõit kestab 80 minutit.
RADA:
Rajad:- Track Path Maker äppiga või mängusisesed rajad.
- TPM äppi rajad võimalikult reaalsed võrreldes reaalse rajaga. (Korraldaja testib neid, et veenduda selles enne järgmist punkti)
- Rada avalikustub 24 tundi enne sõidu algust ja on võimalik harjutada Eesti GT kommuuni club eventside lehel sellel.
- Ruum üritab olla üleval tund aega enne sõidu algust.
- Mängusisene kell sõidu alguses on 12.00 ja liigub reaalse kiirusega, ehk tase 1.
Ilma teeb:- Stardiilm 0% (selge ilm) kuni 100% (vihmane ilm) numbrid 0-100, kuna saab seadistada 10, 20, 30 jne, siis ümardan.
- Ilma muutlikus fixed (alati sama) kuni 60 (väga muutlik) numbrid 0-60
- Rajakatte niiskus 0% (kuiv) kuni 100% (uputus) numbrid 0-100, kuna saab seadistada 10, 20, 30 jne, siis ümardan.
- Kõik numbrid valib siis erapooletult selline tore ja mulle juba pikalt ustav olnud veebileht
https://www.random.org/ VÕISTLUSAUTOD:Igat autot saab kasutada AINULT 1.registreerunu. Rohelisega on võetud autod. Autode massilisa tuleb auto võimaliku kõige kergema kaalu pealt. Ehk kõik kaalulangetuse jupid on peal, kere, kapott ja klaas.
Auto nimetus - Kes mida eelmine kord kasutas ja taga rohelisega, kes seekord kasutab
200kg + tavakaal
2007 Daihatsu OFC-1 - NFSTimukas
1991 Honda Beat - soulbleed666 - soulbleed666
1992 Honda Beat Version F
1993 Honda Beat Version Z
200kg + 1 astme kaalulangetus
1995 Suzuki Cappuccino (EA21R) - olly1-1 - olly1-1
1992 Mazda Autozam AZ-1 - janek166 - janek166
1958 Subaru 360 - Wirx - Wirx
200kg + 2 astme kaalulangetus
1970 Honda Z Act - SpcVnd - SpcVnd
1991 Suzuki Cappuccino (EA11R) - RAIX4958 - RAIX4958
200kg + 3 astme kaalulangetus
2002 Daihatsu Copen Detachable Top
2002 Daihatsu Copen Active Top - Nikson
1985 Honda Today G - Linnuke - Linnuke
200kg + 3 astme kaalulangetus ja kergklaasid ning kui võimalik, carbon kapott
1967 Honda N360 - lees009
1997 Daihatsu Coure/Mira TR-XX Avanzato R - EestiTallinn068
200kg
1989 Mitsubishi Minica Dangan ZZ
125kg
1997 Suzuki Alto Works Suzuki Sport Limited
2004 Suzuki MR Wagon Sport - luckykiller205
110kg
1997 Daihatsu Move SR-XX 2WD
1995 Daihatsu Move CX
2007 Suzuki Cervo SR - Nikson
1997 Suzuki Alto Works RS-Z
95kg
1998 Daihatsu Midget II D Type - NFSTimukas
80kg
2002 Suzuki Kei Works
35kg
1997 Daihatsu Move SR-XX 4WD
1972 Honda Life Step Van
5kg
1998 Suzuki Wagon R RR
0kg
2002 Daihatsu Move Custom RS Limited
2002 Suzuki Alto Lapin Turbo - Mundukiller
TIIMID:- Igas tiimis max 2 sõitjat, erand kui on 3 sõitjat aga siis halvima tulemuse saanud osaleja punktid tiimis ei lähe tiimile.
- Üks tiim koosneb ühte marki autodest
- Kui ühte marki autosid on näiteks 4 osalejal, jagatakse osalejad omavahelisel kokkuleppel või korraldaja karmi käe all kaheks.
- Tiimideks jagamine toimub 2 päeva enne esimest etappi.
RUUMI SEADED:
Rehvid - Sport Soft (SS)
Käigukast (AT / MT) - Vaba
Skid Recovery Force (SRF) - Keelatud
Active Stability Manager (ASM) - Lubatud
Antilock Braking System (ABS) - Lubatud
Traction Control System (TCS) - Lubatud
Sõidujoon - Lubatud
Active Steering - Lubatud
Tuuning - Lubatud
Nitro - Keelatud
Penaltid - Maas
Kahjustused - Kerged
Rehvi ja kütuse kulu - Väga kiire
Füüsika ja õhk - Simulatsioon
Kiirendusabi - Maas
Paigas ruumi omand - Peal (vältimaks mittenägemisi ja suuremat läägi)
TUUNIMINE ja SEADISTAMINE:- Täitsa lubatud aga tegevust piiravad fikseeritud hobujõudude arv ja iga etapiga muutuv kaal.
- Maksimaalne HP - 63hp
- Maksimaalne kaal - Osalejate tabelis
- Kui autole enam kaalu vähemaks või juurde keerata ei saa mingil kombel, siis ei toimu mitte mingit kaalu muutust järgmiseks etapiks.
PUNKTID:Punkte saavad ainult registreerunud kasutajad.
1.koht - 16p ; 2.koht - 15p ; 3.koht - 14p ..... 15.koht - 2p ; 16.koht - 1p
Võistluse kiirema ringi võitjale tuleb ka üks lisapunkt võidusõidu punktisummale otsa.
KILOGRAMMID JA HOBUJÕUD:Autol kilogramme lisandub või väheneb vastavalt sõidus saavutatu positsioonile. Sõit 5 inimesega:
1.koht: +10kg ; 2.koht: +5kg ; 3.koht: 0kg ; 4.koht: -5kg ; 5.koht: -10kg
Kui kaalu juurde enam masinale lisada ei saa, panen ma oma
default seades (mis on esindatud allpool) autodele KG väärtuste asemel PP penaltit ja sealt tulenevad hp-d, palju antud PP-ga järgi jäi.
Lubatud on kasutada raskemat masinat, kui määratud kaal on, kui arvad, et auto on nii parem.
Masinad, millel enam kaalu langetada ei saa nii kuidas vaja, võiks teavitada NFSTimukale. Siis läheb asi nii edasi, et süsteem juhildub antud osaleja tulemustest.
KORRALDAJATIIM:Autor ja kohtunik - NFSTimukas
LISA:REEGLID JA KARISTUSED:
1. KUI MINGIL PÕHJUSEL KESET SÕITU RUUMIST VÄLJA LENDAD, SIIS PALUN MITTE ENNE SÕIDU LÕPPU UUESTI LIITUDA TOAGA, KUNA OSAD VÕISTLEJAD SAAVAD SIIS DISCONNECTI.
2. Enne osalemist kindlasti lugeda veelkord Võrgupõhise võidusõidu reegleid! Kaebused esitada 24 tunni jooksul peale sõitu, kui peale sõitu küsides keegi ei nurisenud.
3. Ringiga mingil põhjusel mahajääjad, palun jälgida enda ümber toimuvat, lasta mööda takistusteta tagant kiiremad!!! Kui seda eiratakse, on karistus KARM!
Karistus 1.etapp vahele kui saadud teist korda hoiatada
4. Lõigata otseloomulikult ei tohi, korra pikaks võib lasta, muru rataste küljes nkn karistab. Selgelt eristatav sihilik lõikamine asfalteeritud alal või sõita otseks aeglaseid kurve on karistatav.
Karistus 5-30 sekundit olenevalt olukorrast
Testiautode tuuning, default seade, mille järgi kaalud saadud:
Pit service
Oil change
Improve body rigdity
Tires
Sport Soft mõlemal teljel.
Suspension
Racing Suspension: Hard
Racing Brake Kit (default)
Drivetain
Fully Customisable Transmission (Max. Speed 200km/h)
Fully Customisable Mechanical Limited Slip Differential (default)
Triple-Plate Clutch Kit
Carbon Propeller Shaft (kui võimalik)
Centre Differential Torque-Distributing Centre Differential (default)
Power
Võimalikult palju juppe peal, võimalikult 50% ligi power limiter ja 63hp. Nitrot ei ole peal, sest reeglid ei luba niikuinii.
Juhildun sellest, et Max.Torque oleks võimalikult kõrge.
Body
Weight Reduction Stage 3
Carbon Bonnet (kui võimalik)
Window Weight Reduction
Downforce (0, lisa aero juppe autodel ei kasuta.)
Power Limiter nipp leida siit: viewtopic.php?f=114&t=1002