Ajaks said siis mis? Huvitab, kuna saaks teada, kas tasub õhtul oma kahtlase seadega rajale tulla.powwa25 kirjutas:Sai eile korra testitud Timuka seadet ja parandasin ringi aega 1.2 sekundit võrreldes enda seadega.
Eks näis kuidas õhtul siis sõit läheb.
Hundikutsu kirjutas:Ajaks said siis mis? Huvitab, kuna saaks teada, kas tasub õhtul oma kahtlase seadega rajale tulla.powwa25 kirjutas:Sai eile korra testitud Timuka seadet ja parandasin ringi aega 1.2 sekundit võrreldes enda seadega.
Eks näis kuidas õhtul siis sõit läheb.
powwa25 kirjutas:Hundikutsu kirjutas:Ajaks said siis mis? Huvitab, kuna saaks teada, kas tasub õhtul oma kahtlase seadega rajale tulla.powwa25 kirjutas:Sai eile korra testitud Timuka seadet ja parandasin ringi aega 1.2 sekundit võrreldes enda seadega.
Eks näis kuidas õhtul siis sõit läheb.
Ma proovisin time trialit ja seal võivad vist ruumi seaded olla erinevad.
1.38.xxx midagi oli
Kui sellise aja riskides sõitsid, siis küll, muidu oleks õhtul taas üks mees üksi oma teed minema. Timukas räägi, kuidas Tallinnal eksamisooritus läks? Loodetavasti täistuledega enam näkku ei lajatata ja piirduks tagatulede vaatamisega:DNFSTimukas kirjutas:Tallinnale eksamit tehes sain 1.37.6xx ajaks aga vaevalt niivisi võistlustingimustes riskiks.
Hundikutsu kirjutas:Kui sellise aja riskides sõitsid, siis küll, muidu oleks õhtul taas üks mees üksi oma teed minema. Timukas räägi, kuidas Tallinnal eksamisooritus läks? Loodetavasti täistuledega enam näkku ei lajatata ja piirduks tagatulede vaatamisega:DNFSTimukas kirjutas:Tallinnale eksamit tehes sain 1.37.6xx ajaks aga vaevalt niivisi võistlustingimustes riskiks.
NFSTimukas kirjutas:Hundikutsu kirjutas:Kui sellise aja riskides sõitsid, siis küll, muidu oleks õhtul taas üks mees üksi oma teed minema. Timukas räägi, kuidas Tallinnal eksamisooritus läks? Loodetavasti täistuledega enam näkku ei lajatata ja piirduks tagatulede vaatamisega:DNFSTimukas kirjutas:Tallinnale eksamit tehes sain 1.37.6xx ajaks aga vaevalt niivisi võistlustingimustes riskiks.
Teooriaga sai hakkama küll, teab kus kiired mööda lasta ja kuidas aga boksitee leidmisega oli raskusi. Vähemalt teab nüüd seda juba enne sõitu, sest seda läheb tal iga ring vaja leida.
powwa25 kirjutas:NFSTimukas kirjutas:Hundikutsu kirjutas: Kui sellise aja riskides sõitsid, siis küll, muidu oleks õhtul taas üks mees üksi oma teed minema. Timukas räägi, kuidas Tallinnal eksamisooritus läks? Loodetavasti täistuledega enam näkku ei lajatata ja piirduks tagatulede vaatamisega:D
Teooriaga sai hakkama küll, teab kus kiired mööda lasta ja kuidas aga boksitee leidmisega oli raskusi. Vähemalt teab nüüd seda juba enne sõitu, sest seda läheb tal iga ring vaja leida.
Ja seekord ei jää 30 min hiljaks?
NFSTimukas kirjutas:Mul spets selleks ju nö ruumi tegemise koht ammu loodud, et saaks täpselt samades tingimustes harjutada. Seal samas, kus ka sõidu ruum tuleb.
olly1 kirjutas:NFSTimukas kirjutas:Mul spets selleks ju nö ruumi tegemise koht ammu loodud, et saaks täpselt samades tingimustes harjutada. Seal samas, kus ka sõidu ruum tuleb.
Seal ruumis tüütu sättida, koguaeg logi end rajale ja maha, free runis palju kiirem. Aga jah üldjuhul freerun'is tulevad ajad kiiremad, kui online toas... ei teagi miks.
Ise tulen jälle külmalt peale, seadistama ei jõudnudki nädala jooksul
NFSTimukas kirjutas:Mul spets selleks ju nö ruumi tegemise koht ammu loodud, et saaks täpselt samades tingimustes harjutada. Seal samas, kus ka sõidu ruum tuleb.
Nikson kirjutas:NFSTimukas kirjutas:Mul spets selleks ju nö ruumi tegemise koht ammu loodud, et saaks täpselt samades tingimustes harjutada. Seal samas, kus ka sõidu ruum tuleb.
Ei ütleks, et sealgi samad tingimused. Eelmine sõit oli enne kvali ringide nühkimisel minu jaoks pidamine veidi parem. Nii kui kvali algas oli libedam. Ja seda on täheldatud ka varem.
NFSTimukas kirjutas:Nikson kirjutas:NFSTimukas kirjutas:Mul spets selleks ju nö ruumi tegemise koht ammu loodud, et saaks täpselt samades tingimustes harjutada. Seal samas, kus ka sõidu ruum tuleb.
Ei ütleks, et sealgi samad tingimused. Eelmine sõit oli enne kvali ringide nühkimisel minu jaoks pidamine veidi parem. Nii kui kvali algas oli libedam. Ja seda on täheldatud ka varem.
Minu jaoks see lihtsalt inimpsühholoogiline error. Kui vaja rohkem kiirust ja pidamist, nt kohapeale sõitmine, siis ikka tunnetab pidamis mure rohkem. Kvalis on jah, ringiaeg ülitähtis aga keskendumine on teistsugune.
Enne ma seda arvamust heaks ei kiida, kuni keegi suudab seda tõestada. Lihtsalt tunne võib vägagi petlik olla.
NFSTimukas kirjutas:powwaga oli õnneks lihtne, oota millal tal viga sisse tuleb ja kasuta juhust. Ei pidanud isegi tugevat pressingut tegema, et see olukord mulle saabuks. Üritasin distantsi hoida kuidas mõistlik, heavy dämm ikkagi ju peal.
powwa25 kirjutas:NFSTimukas kirjutas:powwaga oli õnneks lihtne, oota millal tal viga sisse tuleb ja kasuta juhust. Ei pidanud isegi tugevat pressingut tegema, et see olukord mulle saabuks. Üritasin distantsi hoida kuidas mõistlik, heavy dämm ikkagi ju peal.
Mul oli kaardilugeja kõrval, kes segas piisavalt. Aga üks lahe koht oli meil, seal Anthony Noghes kurvis. Jätsid piisavalt ruumi. Arvasin, et lähed kohe mööda aga võtsid rahulikult.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist