SpcVnd kirjutas:joonise järgi nüüd küll midagi selgemaks ei saa... ehk saab Nikson videoga aidata... palju see wirxi kiirus oli seal. kui te talle sappa jõudsite?
Kiirused on ligikaudu joonistel märgitud, enda oma täpselt mäletasin ainult peast, mis oli 171km/h sel hetkel, kui taniel juba Wirxi kõrval oli. Taniel kergelt enne pidurdas ja lasi gaasi lahti ka kui Wirxi kõrvale läks. Wirxi kiirus oli ligi 110km/h, vb natuke peale aga see midagi olulist ei muuda. Nii palju oskan veel kiiruste kohta lisada.
Enda sõidust siis ka midagi:Kvali aeg läks Wirxi ukerdamise taha täpselt enne joont, peale remonti sõitu uut aega enam ei jõudnud teha. Pidi leppima väga kesise ajaga.
Esimene sõit kõigile ammu teada kuhu läks, antud vaidlusalune olukord. See tähendas siis kahe peatuse taktikat ja lootsin veel mingit kohta parandada võistluse lõppfaasis. Auto polnud mul aeglane midagi võrreldes teiste masinatega ringi peale. Sõidu möödudes sain jälle Niksoni sabas möödasõidu kohta otsitud, kurvides oli mul tugev eelis aga sirgel see nulliti koheselt ära. Ühel ringil suutsin enne ringi lõppu olla Niksonil piisavalt lähedal, et sooritada möödumist järgmise ringi alguses olevatel kurvidel, võtsin lähedale kuidas sain aga noh, Niksoni džiip ilmselt siis vajas pidurdamist keset viimast šhikaani ja sõitsin oma ühe rehvi nii kõveraks, et ei kannatanud sõita rohkem. Järgmine boks. Panin juba SH rehvid alla ja uisutasin lõpuni ära, peaaegu. Andsin lootust nüüd nii kohta paranadada, aga olin juba lootusetult maasa ja viskasin enne sõidu lõppu SS rehvid alla, et kiiret ringi üritada.
Teine sõit, esimene ring said nelikveolised mööda kohe stardiga, hakkas nende taga sõitmine pihta. Tallinn suutis aga esimeses kurvis sellise kasjakki korraldada, et sain ratta punaseks. Polnud kuskile pääseda ka juba seal olukorras, olin kinni pressitud sinna vahele. Õnneks vigastus autol oli üsnagi minimaalne ja sõitsin rahuga edasi. Teisel ringil jõudis mulle SpcVnd kannule, esimese tunneli kurvis lendas tohutu kiirusega mulle küljelt sisse, imestan, et terveks masin jäi sellest. Järgmises kurvis oli ta ehk siis minu kõrval veel ja mingisugune kontakt juhtus veel. Sellest järgmises kurvis suutis ta mulle teisele poole kõrvale saada, endal läks kurv laiaks ka ja lendas Spc mulle uuesti sisse, üritasin ära pöörata paugu eest aga väike tõuge + minu pööramine juhitsid mind seina ja sinna ka jäin selleks sõidukski. Auto läks nii katki, et tegin keset tagasirget spinnigi, nii lopergune oli sõit. Boksi ja sealt edasi sõidu lõpuni.