

liikur kirjutas:...today, Kunos Simulazioni and 505 Games are proud to announce that after more than 12 years away from the sim-racing world, the Porsche Brand will be available as exclusive DLC content available for the PC and forthcoming console editions of Assetto Corsa...
http://www.assettocorsa.net/assetto-corsa-welcomes-the-porsche-brand/

NFSTimukas kirjutas:Ei saa väga aru, mis rahval nende Porschedega on. Tuleks Lada kuskile mängu, seda mõistaks.







NFSTimukas kirjutas:EA käes olid jah need õigused pikalt, Forza Horizon 2 oli esimene eelmine aasta, mis Porsched said. Microsoftil rahakott ju suur.


liikur kirjutas:NFSTimukas kirjutas:EA käes olid jah need õigused pikalt, Forza Horizon 2 oli esimene eelmine aasta, mis Porsched said. Microsoftil rahakott ju suur.
EA tõmbas vist omal ajal Porschel naha üle kõrvade: see võis ilmselt käia umbes nii: EA:"me soovime välja anda ainult Porschedest koosnevat mängu Need For Speed: Porsche Unleashed/Porsche 2000. Soovime eksklusiivseid õigusi." Porsche luges lepingu läbi, pani käe alla. Aga pärast ilmnes, et lepingut võis tõlgendada nii, et eksklusiivõigused on kõikidel Need For Speed mängudel, mitte ainult Porsche UL/2000 mängul.
Mingil Forza Motorsport versioonil oli enne Horizon 2 ka Porsched olemas. Küllap sai raske raha eest EA'lt siiski alamõigusi välja kaubelda.
Ladad on RaceRoom'is täitsa olemas. (PC)
http://game.raceroom.com/store/cars/all/lada





Nikson kirjutas:
Ei tea kas Ladaga väga sõita tahaks. See laguneks ju ära.


olly1 kirjutas:Sellest porsche teemast seda kuulnud, et EA ja Porsche vahel sõlmiti kunagi nii kõva leping(oli vist jah selle NFS porsche mängu aegadel), et kõik õigused porschet mängudes kasutada anti praktiliselt EA kätte. Ehk siis pidi EAga kokkulepe saavutama (s.t maksma). Aga ega EA seda vist väga ei tahtnud kellegile anda, sest porsche nende ainus trump. Minu silmis hoidis seda brändi mõttetult kinni oma arcade mängudes. Turn10 jah ainus, kes seda selle lepingu perioodil kasutada sai. Õnneks see "räige" leping lõppes 2016 ära ja tundub, et seda õnneks ei pikendatud.... s.t porsche bränd nüüd vaba ja anti isegi lootust, et näeme isegi GTs seda ükspäev. Mulle see vägagi meeldiks, ootan ikka enne porschesid, kui ladat


Hundikutsu kirjutas:NFSTimukas kirjutas:Ei saa väga aru, mis rahval nende Porschedega on. Tuleks Lada kuskile mängu, seda mõistaks.









NFSTimukas kirjutas:Oi, kes välja ilmunud.
Eks mänge ikka leidu, kus on vene tehnikat aga jäädes konsooli ja GT ning Assetto Corsa juurde, sooviks neisse midagi sellist. Ma isiklikult arvutis ei mängi ka enam juba pikemat aega, et mainitud muid mänge väga isu proovida oleks.












Mul nainegi juba küsis mu arvamust selle mängu teemal, et jagaks siia ka.
Special sõidud on nagu üliülirasked, ilmselt ainult tulnukatele mõeldud või inimestele, kes viitsivad iga vähemalt 100 sõidu jaoks autot seadistada. Hetkel minul jääb see asi katki, seadistamise ühikud on mingid suvad arvud ka mitte mingid kindlad ühikud nagu GT Spordis. Ei hakka ümber õppima seepärast. Aga nii palju kui videoid vaatasin mängu kohta, seadistamine teeb imet. Vb ravib ka selle jubeda alajuhitavusegi. Muidu mäng nagu iga tavaline simulaator mäng on, kõik on juba esimesest sekundist avatud sulle, kõik autod ja rajad ja kõik, ega seal rohkem polegi kui autod ja rajad.
Rooli force feedback on suurepärane kuigi väga rappuv T300RS-il. Karjääri osa on sarnane Driveclub omale, korralik grindimine mingi kerge tekst looga, mis midagi juurde ei anna, sest auto sul nkn olemas juba enne selle tegemist. Saab mõnusalt sõitu oma jaoks seadistada, mis muidugi väga hea. Jama, et auto on mängupoolt antud, et ei saa ise valida aga autode list üsna kesine kui väidetakse, et GT Spordis pole midagi valida, mis siis selles mängus seis :/



Ehk midagi uut lisada ei oska ega saagi enam. Vb kui keegi online sõita koos tahab mingi aeg, siis veel paneks mängu käima. Kirjutage siis mulle
Hundikutsu kirjutas:Ootasin teistsugust ülevaadet, aga pean pettuma ja üldiselt Timuka jutuga päri. Mis puutub default seadesse, siis see on jah jube alajuhitav, aga kerge seadstamisega saab selle korda. Roolimeeste eest ei oska rääkida, aga puldil tuli enda jaoks leida katse eksituse meetodil sobilik seade, mis võttis küll veidi aega, aga oli seda ka väärt.
GT vs Assetto on maitse asi. Isiklikust vaatenurgast tundub Assetto oma olemuselt realistlikum, GT pigem sihib suuremat mängijaskonda ja tahab laiemale hulgale meelejärgi olla. Kuna pole GT Sporti onlines sõitnud, siis saan mõlemat mängu hinnata sama offline kogemuse põhjal. GT suur eelis minu silmis siiani olnud ikka ühine onlines sõitmine aga, kui see tegur kõrvale jätta, siis on tegu võrdsete mängudega. Mõlemal on omad +/-
Et on sihitud juhtpultide kasutamise optimeerimisel lihtsust aga kõrvalt ka reaalsust. Auto käitumine GT Spordis pole miskit lahja kui just valele autole valed rehvid alla lähe.
Assetos on neid seaded multimiljon, üsna personaliseeritav aga sellest ei või kasu olla kui ei oska ja ei taha. Füüsika seaduste toimivuses on mõlemad üsna samad. Aga rehvide optimaalne pidamine on öö ja päev. Slikk rehvid peavad GTs paremini aga sport rehvid on Assetto Corsal palju pidavamad. Tänavarehve, ehk hiinakaid võrrelda ei saa kuna Assetto Corsa on väga piirav selles osas.

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist