karacer kirjutas:Tabelis punktid valesti.
puistumees kirjutas:Juttide ületamine on muidugi karmim rikkumine, kui konkurentide kõrvaldamine
lamp kirjutas:Rallimees vs Rulx, rulx tegi ideaalse kurvi sisenemise, mingit söidu viga jne asja seal pole. klassikaline pidurdusmaal möödumine.
StenNansten kirjutas:Karistuste eesmärk on ikkagi see, et reaalselt hakkab tulemusele ka selle tagajärg, mis rajal korraldatud sai.
Ja ideaalis peaks tegema sõitja sarnastes olukordades edasi ettevaatlikumaks.
StenNansten kirjutas:Hoiatus pole nagu midagi sellist, mis midagi paremaks teeb kui kohtunike ja asjaosaliste vahelise suhte.
StenNansten kirjutas:Kui nähtakse, et ainult hoiatusi jagatakse intsidentide eest, keegi kuritahtlik võib kohe seda ära kasutada.
Nüüd tulevikuks näide ka ees, et tema sai see etapp ainult hoiatuse ja nüüd ma karistada = ebaõiglane. Kui jälle üks intsidentidest uuesti mingil kujul kordub.
I-N-D-R-E-K kirjutas:Tere. Ma ei kas jutt käib minust, aga ei saa siiani aru miks pidi Sten sinna prakku väevõimuga sõitma. Nagu Nikson ütles on mõnel nii kiire et ei ole 10-15 sekundit aega teise taga kahes kurvis sõita, vaid on kohe vaja nui neljaks mööda saada.
Minu silmis on olukorra põhjustaja Sten. Pealegi sain sõidus niigi karistada, kaotasin koheselt 3 kohta + puhtasõidu punkt. Ka mulle on igatpidi sõitudes liiga tehtud ja mitte vähe, aga mina ei kaeba kunagi kuna mul oli suurepärane " õpetaja" omal ajal.
Nikson kirjutas:StenNansten kirjutas:Karistuste eesmärk on ikkagi see, et reaalselt hakkab tulemusele ka selle tagajärg, mis rajal korraldatud sai.
Ja ideaalis peaks tegema sõitja sarnastes olukordades edasi ettevaatlikumaks.
Kas hoiatus ei tee ettevaatlikumaks? Ta saab hoiatuse ajal mingi apsu eest juba topelt ajalise karistuse. Kui sa mu eelmist postitust tähelepanelikult lugesid, siis näiteks puistu sarjas kasutatava 10 sekundilise karistuse puhul saanuks Indrek ajale lihtsalt 10 sekundit juurde, aga koht ei muutunuks. See olnuks siis tõsine karistus? Ja kirjutasin nagu ka, et peale hoiatuse saamist enam hoiatusi ei tule vaid hakkavad ajalised karistused tulema. Kas need ka oma eesmärki täidavad on niikuinii iseküsimus. Kui sa kohta sellega ei kaota, polegi nagu vahet.StenNansten kirjutas:Hoiatus pole nagu midagi sellist, mis midagi paremaks teeb kui kohtunike ja asjaosaliste vahelise suhte.
Ma ei ürita küll siin kellekagi suhteid ei paremaks ega halvemaks teha.StenNansten kirjutas:Kui nähtakse, et ainult hoiatusi jagatakse intsidentide eest, keegi kuritahtlik võib kohe seda ära kasutada.
Nüüd tulevikuks näide ka ees, et tema sai see etapp ainult hoiatuse ja nüüd ma karistada = ebaõiglane. Kui jälle üks intsidentidest uuesti mingil kujul kordub.
Sellest sai ka eil P2nkziga partys räägitud, aga eks tuleb igat olukorda eraldi üle vaadata. Ma ei õigusta selliseid olukordi ja loodan, et sõitjad on ikka piisavalt arukad, et nimelt sellist ei korraldata. Loodan, et sinagi saad.
StenNansten kirjutas:Võiks võistlussarjal olla mingisugune karistustik, mille järgi kohtunikutöö juhindub ja on sõitjatele läbipaistvam.
Paistab see asi sel sarjal täitsa puudu olema. Ei pea midagi keerulist see olema. Kasvõi näiteks kokkupõrge rajal hoiatus, kaasvõistleja väljasurumine 15 sekki Auto lõhkumine 30sekki jne.
Nikson kirjutas:Loodetavasti on Tokyos puhtam sõit.
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 0 külalist