Baas seadistus autodele
Algne seade, mis peaks garanteerima auto normaalse sõidetavuse
Spoiler:
näita
Auto spetsiifilised seadistused (GTPlanet.net LINK)
Balance of Performance (BoP) ei suuda võrdsustada ja ei saa eemaldada ka autolt:
- - Wide Body
Auto näitajate täpseks muutmiseks (HP, KG või PP):
- - Tuning Shop Power Restrictor (HP, max. -30%)
- Tuning Shop Ballast (KG. max. +200kg)
- Tuning Shop Fully Customizable Computer (HP, max. -30%)
Auto jõudluse optimeerimine mingiks HP piiranguks:
- Power Restrictor 70%, mille abil mootori jõudlus muutub ühtlasemaks. Lisada võimalikult palju juppe autole, et see 70% või selle lähedale saada.
- Vältida ECU limiteerimist kuna see kärbib suuresti ka väänet.
- PP näitajaga võitlemisel aitab kaasa esiaero maha võtmine ja tagaaero peale panemine. PP muutus on suurem kui efekt rajal, eriti aeglasemate masinatega.
- Turbotuuninguga autodel kasutada võimalikult madala pöördemomendiga turbot nagu "Low-RPM Turbocharger".
Hea teada:
- "Rim Width" kui velgi vahetad, ei oma reaalset effekti rajal. Võib aga tekitada probleeme nagu näiteks rattastel vähem ruumi pööramiseks koobastes ja muud selle taolist.
- Vedrustuse tuunimises, mida madalam ja pehmem on üldjuhul parem. Peaasi on tunnetades teada, millal autol põhi vastu maad käib või esirattad blokeeritud auto kere poolt kui liiga madal või pehme vedrustus. Kui auto läheb kurvis ülejuhitavaks ükskõik kui palju gaasi on vajutatud, on vaja tagavedrustust tõsta.
- Kui tuuning käigukasti numbrid ei ühildu ligikaudseltki, mis rajal nähtav on - vaheta standard käigukastile korra ja siis vaheta tagasi soovitud käigukast. See dilemma tuleneb, kui autot tuunides auto pöördemoment läheb kõrgemale.