Fully Customisable Suspension
Body Height Adjustments
Madalam auto on stabiilsem ja aerodünaamilisem. Kui auto ei käitu õigesti, tõsta seda!
Anti-Roll Bar
Auto kere kaldumine küljelt küljele, ees jäigem ARB lisab alajuhitavust, taga jäigem ülejuhitavust
- Asfalt Lv.7 / Lv.5
Kruus Lv.3 / Lv.5
Damping Ratio (Compression)
Aeglustab vedru liikumist kokku
- Asfalt 25% / 25%
- Kruus Maksimum %
Damping Ration (Expansion)
Aeglustab vedru liikumist lahti
- Asfalt 45% / 45%
- Kruus Maksimum %
Natural Frequency
Vedru tihedus, ees jäigem teeb autot alajuhitavamaks, taga jäigem ülejuhitavamaks.
- Racing rehvid 3.00+Hz
Sport ja kruusa/lume rehvid 2.00Hz
Comfort 1.50Hz
Negative Camber Angle
Ratta negatiivne kalle, aitab rehvidel hoida kurvis pidamist paremini. Mida suurema kiirusega ja pidamisega kurvid, seda rohkem kallet on parem.
- Racing rehvid 3.0 / 3.0 kraadi
Sport rehvid 1.5 / 1.5 kraadi
Comfort rehvid 1.0 / 1.0 kraadi
Kruusa/Lume rehvid 1.5 / 1.5 kraadi
Toe Angle
Rataste nurk ülalt vaadates. Rattad sissepoole annab stabiilsust sirgel aga risk alajuhitavusele. Rattad väljapoole vastupidi efektiga. Sirged rattad on maksimeeritud sirge kiiruseks.
- 0.00 kraadi / 0.00 kraadi
Fully Customisable Differential
Initial Torque
Ülejuhitavam ja ettearvamatum (5-60) Alajuhitavam ja ettearvatavam.
Kui kuskil üks ratas käib tühja, sättida kõrgemale seadet.
Eesmärk üritada see väärtus saada võimalikult madalaks.
- Asfalt Lv.10
Kruus Lv.60
Acceleration Sensitivity
Sama mõju mis "Inital Torque" aga liiga kõrge väärtus teeb auto ebastabiilsemaks, kui gaasi kergitada.
Eesmärk üritada see väärtus saada võimalikult madalaks.
- Asfalt Lv.30
Kruus Lv.60
Braking Sensitivity
Sama mõju mis "Inital Torque". Kui pidurdusel läheb auto juhitamatuks, tõsta seda väärtust.
Eesmärk üritada see väärtus saada võimalikult madalaks.
- Lv.5
Auto spetsiifilised seadistused (GTPlanet.net LINK)
Balance of Performance (BoP) ei suuda võrdsustada ja ei saa eemaldada ka autolt:
- - Wide Body
Auto näitajate täpseks muutmiseks (HP, KG või PP):
- - Tuning Shop Power Restrictor (HP, max. -30%)
- Tuning Shop Ballast (KG. max. +200kg)
- Tuning Shop Fully Customizable Computer (HP, max. -30%)
Auto jõudluse optimeerimine mingiks HP piiranguks:
- Power Restrictor 70%, mille abil mootori jõudlus muutub ühtlasemaks. Lisada võimalikult palju juppe autole, et see 70% või selle lähedale saada.
- Vältida ECU limiteerimist kuna see kärbib suuresti ka väänet.
- PP näitajaga võitlemisel aitab kaasa esiaero maha võtmine ja tagaaero peale panemine. PP vahe on suurem kui efekt.
- Turbotuuninguga autodel kasutada võimalikult madala pöördemomendiga turbot nagu "Low-RPM Turbocharger".
Hea teada:
- "Rim Width" kui velgi vahetad pole võidusõiduks kasulik muudatus ja võib ka probleeme tekitada nagu näiteks rattastel vähem ruumi pööramiseks koobastes ja muud selle taolist. Kasutada ilu eesmärgil pigem.
- Aerodünaamika tasemed algselt vähemalt jätta 100 astet vahega esi- ja tagaotsa vahel. Näiteks Lv.300 ees ja Lv.400 taga. Liiga tugev surujõud ees võib auto kurvides ebastabiilseks teha.
- Kui tuuning käigukasti numbrid ei ühildu ligikaudseltki, mis rajal nähtav on - vaheta standard käigukastile korra ja siis vaheta tagasi soovitud käigukast. See dilemma tuleneb, kui autot tuunides auto pöördemoment läheb kõrgemale.