





Nagu oleks Hundu selle auto järgi need parameetrid paika pannud. Apsakaid tuli sisse ja seetõttu mitmeid plaaniväliseid peatusi tehtud. Üks situatsioon oli omalegi mõistatud. Pult nagu iseenesest vajutas Home nuppi. Juhtus see stardisirge lõpus ja auto täiega punane. lonkisin siis terve ringi boksini. Täna võistlevatest autodes see Golf kõige aeglasem tegelikult polnud, kuigi tulemus ehk vastupidist väidab. Mihkel ja Rulx alustasid ka, aga loobusid lõpuni sõitmast.


Nikson kirjutas:Hea moment oli sõidu lõppfaasis, kui kolmekesi kõrvuti, Hundikutsu, mina ja Soul hüppesse läksime. Kõik jäime terveks ka veel.

Oleksin sul sabas olnd kindlasti raisk
Kuigi Hundu masin kiirendas 2x paremini, lihtsalt sammus eest ära, minul seevastu oli kurvides palju parem sõita tundus. See formaat oli lahe ja mulle meeldis, ma lootsin isegi ka Lambode laviini.



Ilmselt oli tegu pimeda juhusega, kuna piirangute allikaks oli Nissan SKYLINE GT-R V·spec II (R32) '94, millega sai seasonali sõidetud ja tekkiski mõte teha endu, kuna masin seisis üllatavalt hästi SS rehviga teel.Nikson kirjutas: Huvitav on see, et kui kõik lubatud piiridesse ajasin, nagu Hundul lubatud, siis sai sellel autol kõik täpselt nii, nagu lubatud. PP 500, BHP 346 ja kaal 1485 kg.Nagu oleks Hundu selle auto järgi need parameetrid paika pannud
Enne hüppesse minekut pikalt mõtlesin, kas ronida teile kõrvale või oodata paremat möödumiskohta. Nähes, et liigun tunduvalt kiiremini siis võtsin riski, mille edukale õnnestumisele oli kindlasti abiks ka konkurentide kõhnema kehaehitusega masinad, a la ruumi oli küllagaNikson kirjutas:Hea moment oli sõidu lõppfaasis, kui kolmekesi kõrvuti, Hundikutsu, mina ja Soul hüppesse läksime. Kõik jäime terveks ka veel.

Vastan küsimusele nii, et teatud sektoritel olid sa must kiirem (kurvilistel, aga samas minu masin oli kasti hea seade tõttu sirgetel jälle kiirem, seega ei saanud sugugi aru, et sa must niipalju kiirem oleksid olnud, et oleksid eest ära sõitnud. Oleks ma seda mõistnud oleksin heaga mööda lasknud, kuna ei tahnud niigi riske võtta ja kellegiga end punaseks sõita. Tegelikult oli hea, et sa must mööda ei saanud, siis oleksin pidanud neid pikki numbrijadasi foorumisse tippima, nüüd pääsesin lihtsalt + Laps süsteemigaNoel kirjutas:Siiani närib yks asi, Hundikutsu, ma olin viimasel tunnil sinust sellgelt kiirem koguaeg! 10minutil olin sul taga, sa näed, et ma olen sust kiirem ja sa oled ringiga ees niikuinii, kaotada pole midagi, minul seevastu on võita kyll, teha ringi tagasi ja võtta aega tagasi, miks ei võinud sa mööda lasta??? Vaid vägisi ees olla ja sundida mind vigadele, kus sain end taas punaseks 2x.


) ja võibolla järgmine kord on ka vaba õhtu mul.



SpcVnd kirjutas:õllesirgega radu võiks jah valida...
Special Stage Route X on väga hea rada õlle laskmiseks




Est_RuLx kirjutas:Mäletan, et eile sõideti 1.33.xxx aeg välja esimese tunni lõpus, kui bena paagi olid kuivad ja värsked rehvid all.
Ei viitsi hakata katsetama, aga pakun, et mina oleks tühja paagi ja värskete rehvidega GT-R'ga sõitnud 1:31.xxx


Noel kirjutas:Est_RuLx kirjutas:Mäletan, et eile sõideti 1.33.xxx aeg välja esimese tunni lõpus, kui bena paagi olid kuivad ja värsked rehvid all.
Ei viitsi hakata katsetama, aga pakun, et mina oleks tühja paagi ja värskete rehvidega GT-R'ga sõitnud 1:31.xxx
Ise sõitsin proovis, kui tegin 2 ringi, siis teisel ringil, silmini paagiga 1.34.1xx.
Ja noh GT-Ril oleneb väääga palju millise mudeli võtad ja milline on su seade ja millised on su auto näitajad. Minuoma oli alguses 500PP 319HP ja 1662kg. Käigukast oli stock aga keeratud 220ne peale. Muid asju näppisin ka natuke aga mitte palju. Oleks on poleks, aga kuima oleks saanud suurepärase GT-Ri siis ma oleks sõitnud 1.30.xxx.








Idee on hea, sest seal rajal ei hakka mängima mitte sõiduoskus vaid tihendi alkohoolitaluvuse võime. Ilmselt omaksime Niksoniga ebapropotsionaalset suurt võiduvõimalust, mis omakorda seaks konkurendid ebavõrdsesse olukorda, aga eks paistab, mis mõtteid tulevik toobkonka kirjutas:SpcVnd kirjutas:õllesirgega radu võiks jah valida...
Special Stage Route X on väga hea rada õlle laskmiseks![]()

Masin oli ka see kord ilmselt seades, sest vaevalt ma muidu ''Kollase kuradiga'' võidu oleksin suutnud sõita 

Hundikutsu kirjutas:Idee on hea, sest seal rajal ei hakka mängima mitte sõiduoskus vaid tihendi alkohoolitaluvuse võime. Ilmselt omaksime Niksoniga ebapropotsionaalset suurt võiduvõimalust, mis omakorda seaks konkurendid ebavõrdsesse olukorda, aga eks paistab, mis mõtteid tulevik toobkonka kirjutas:SpcVnd kirjutas:õllesirgega radu võiks jah valida...
Special Stage Route X on väga hea rada õlle laskmiseks![]()



Head mälestused sellestNikson kirjutas:
Viskan pildi ka kuidas me komekesi tulime .......


Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline